anitra- volgens haar berekening 9 weken en 2 dagen, maar vind haar manier van berekenen raar.. want bij de vorige echo konden ze niet goed zien hoe ver ik was.. rond de 7 weken dus.. die kleine was 1 cm.. en nu zegt ze dat het te klein is dan het had moeten zijn.. maar hoe kan dat nou ze wisten toen niet eens hoe ver ik was.. en het is inmiddels 2 weken geleden..
en het is dus volgens haar 2,5 cm groot.. maar dat klopt dan toch het groeit 1 cm ongeveer per week? dus betekend een halve cm al meteen dat het fout zit??
nou het zal wel.. wie ben ik om dat te zeggen.. heb er niet eens verstand van.. ik bereid me woensdag gewoon voor op het wat ik vandaag te horen kreeg.
ik weet begod niet wie ik krijg ze zei ik stuur je door naar een echte gyn (voor een soort second opinion) jah dan gaan ze weeer een echo maken en dan gaan ze bespreken hoe of wat..
ik weet het ook niet meer.. ik hoop zo dat ze er naast zit.. met dat geklungel van haar.. vond het al raar dat ze begon met een echo via de buik.. dus uitwendig.. jah duh dat je dat niet kon zien.. kon ik haar ook wel vertellen.. toen eindelijk inwendig.. kon ze de kleine niet eens vinden.. ze kon wel prachtig vertellen hoeveel vetlaag ik had
![]()
(ook iets wat je graag wilt horen
![]()
) had ze eindelijk die kleine gevonden zei ze vrijwel direct al ik zie geen hartactie.. (dacht dat mijn hart ff stil stond dat moment) had nog niet eens tijd zelf te kijken en voor het wist had ze dat beeld stil gezet om te printen..
maar jah wat kan ik doen.. je gelooft zo'n iemand dan toch op dat moment?? ik was al helemaal van de kaart en kon niks meer zeggen van verdriet, en dan nog 3 keer zeggen jah ik kan het mis hebben hoor..
ze wilde nog een week wachten voor ik naar een gyn kon.. ik zei al meteen zo lang wil ik niet wachten want dan wordt ik gek..
ik ben teleurgesteld omdat ze niet naar ons idee vakkundig te werk ging..
weet het ff niet meer...
ik hoop trouwens wel dat ik dr. ribbert krijg.. die leeft tenminste met je mee.. en doet alles op rustig tijd.. ik waardeer als mensen je in deze situatie niet als een nummertje zien op de lijst van miskramen.
haha wat een post weer.. nou ik wil ff vrolijkere berichten hoor..
* Girly roept M@X ??? haha grapje hoor... geniet er lekker nog van dat die kleine er zit... ik hoor teveel mensen zeggen dat je je buik gaat missen als het er eenmaal is
![]()
liefs shir