abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Jubileum moderator maandag 4 oktober 2004 @ 21:24:37 #1
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_22405640
Zwangerschap en geboorte deeltje 108

2004
8 oktober 2004: m@x
19 november 2004: Stiekemurd
7 december 2004: AnnieB
14 december 2004: Suzanna
***21 december 2004: texelonia en Micha***

2005
3 januari 2005: Sanne72
7 januari 2005: Bietjuh
8 januari 2005: Martineke
13 januari 2005: meneerdeman (papa)
16 januari 2005: lily
***20 januari 2005: Bixister en GHaven***
26 januari 2005: Ladybos
2 februari 2005: Lentemeisje en Dop
2 februari 2005: Gomorrah (papa)
8 februari 2005: Githa
12 februari 2005: Xanthe
13 februari 2005: Jdee
21 februari 2005: Ma-Maatje
17 maart 2005: TearSong
begin maart 2005: Luisa
18 maart 2005: DrFonk (papa)
21 maart 2005: weirdmiss
2 april 2005: Superted (papa)
10 april 2005: melonovy
15 april 2005: Wiseguy79 (papa)
2 mei 2005: Snakelady
4 mei2005: Lewis.de.boxer

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

[ Bericht 1% gewijzigd door Karin op 05-10-2004 12:54:57 ]
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_22406352
Girly ik ga heel hard duimen voor je woensdag. Moet je dan bij Ribbert komen? Wat raar dat ze het snel en rommelig deed. Hoeveel weken ben je nu dan psies? Nogmaals een dikke voor jou
  maandag 4 oktober 2004 @ 21:47:32 #3
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_22406362
Girly, ik las het net in het vorige topic . Ik hoop zo ontzettend dat het niet waar is. Heel veel sterkte gewenst voor jullie.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  FOK!fossiel maandag 4 oktober 2004 @ 21:59:01 #4
2628 Karin
pi_22406642
Ow Girly wat vreselijk
Heel afgezaagd maar heel veel sterkte
pi_22406921
Sterkte Girly
pi_22407074
anitra- volgens haar berekening 9 weken en 2 dagen, maar vind haar manier van berekenen raar.. want bij de vorige echo konden ze niet goed zien hoe ver ik was.. rond de 7 weken dus.. die kleine was 1 cm.. en nu zegt ze dat het te klein is dan het had moeten zijn.. maar hoe kan dat nou ze wisten toen niet eens hoe ver ik was.. en het is inmiddels 2 weken geleden..
en het is dus volgens haar 2,5 cm groot.. maar dat klopt dan toch het groeit 1 cm ongeveer per week? dus betekend een halve cm al meteen dat het fout zit??

nou het zal wel.. wie ben ik om dat te zeggen.. heb er niet eens verstand van.. ik bereid me woensdag gewoon voor op het wat ik vandaag te horen kreeg.

ik weet begod niet wie ik krijg ze zei ik stuur je door naar een echte gyn (voor een soort second opinion) jah dan gaan ze weeer een echo maken en dan gaan ze bespreken hoe of wat..

ik weet het ook niet meer.. ik hoop zo dat ze er naast zit.. met dat geklungel van haar.. vond het al raar dat ze begon met een echo via de buik.. dus uitwendig.. jah duh dat je dat niet kon zien.. kon ik haar ook wel vertellen.. toen eindelijk inwendig.. kon ze de kleine niet eens vinden.. ze kon wel prachtig vertellen hoeveel vetlaag ik had (ook iets wat je graag wilt horen ) had ze eindelijk die kleine gevonden zei ze vrijwel direct al ik zie geen hartactie.. (dacht dat mijn hart ff stil stond dat moment) had nog niet eens tijd zelf te kijken en voor het wist had ze dat beeld stil gezet om te printen..

maar jah wat kan ik doen.. je gelooft zo'n iemand dan toch op dat moment?? ik was al helemaal van de kaart en kon niks meer zeggen van verdriet, en dan nog 3 keer zeggen jah ik kan het mis hebben hoor..
ze wilde nog een week wachten voor ik naar een gyn kon.. ik zei al meteen zo lang wil ik niet wachten want dan wordt ik gek..
ik ben teleurgesteld omdat ze niet naar ons idee vakkundig te werk ging..

weet het ff niet meer...

ik hoop trouwens wel dat ik dr. ribbert krijg.. die leeft tenminste met je mee.. en doet alles op rustig tijd.. ik waardeer als mensen je in deze situatie niet als een nummertje zien op de lijst van miskramen.

haha wat een post weer.. nou ik wil ff vrolijkere berichten hoor..

* Girly roept M@X ???
haha grapje hoor... geniet er lekker nog van dat die kleine er zit... ik hoor teveel mensen zeggen dat je je buik gaat missen als het er eenmaal is

liefs shir

maandag 4 oktober 2004 @ 22:19:45 #7
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_22407225
Girly...sterkte meisje
  maandag 4 oktober 2004 @ 22:21:31 #8
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_22407286
bij mijn termijnecho was ik 9 weken en 2 dagen en Amber was toen 2,41 cm groot.
Dus dan snap ik het niet helemaal
iig voor jou
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_22407369
Yep ribbert blijft ook net zolang zoeken als nodig is en ook zo dat je het zelf ziet dan. Ik weet nog met 20 weken waren de kleine hersenen niet te vinden bij Djulian. Dat kon die echo-muts niet vinden. Ribbert sleept mij het andere kamertje in en met veel drukken (dat deed auw) heeft ze wel net zolang gezocht tot dat ze ze kon zien. En liet het toen ook duidelijk aan ons zien van kijk daar zitten ze dus wees maar gerust (waren wel wat klein, maar daar hoefde we ons geen zorgen om te maken) Dus ik hoop dat je inderdaad Ribbert heb, ze heeft wel zwangerenspreekuur op woensdag dus dat maakt de kans al een stuk groter.
Had je die blonde echo-muts of echo-mevrouw? Want ik vind dat ze je toch angst aan jagen wat misschien niet nodig is.
  maandag 4 oktober 2004 @ 22:24:21 #10
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_22407394
He girly wat een rot mens zeg als ze het niet zeker wist zoals ze zegt dan kijk je toch wat langer dan doe je er toch iets voor en niet op deze manier
dat vind ik gewoon gemeen

veel sterkte en ik hoop en duim dat ze het echt mis heeft
  maandag 4 oktober 2004 @ 22:31:50 #11
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_22407623
mijn eerste echo was met 8 weken 5 dagen en kleintje was toen 2.1 cm, en uitwendige echo!.
wel een vreemd mens zeg dat ze niet eens de tijd voor je neemt ik ga verder met duimen dat die mevrouw het mis heeft!
pi_22408339
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 22:21 schreef LadyS het volgende:
bij mijn termijnecho was ik 9 weken en 2 dagen en Amber was toen 2,41 cm groot.
Dus dan snap ik het niet helemaal
iig voor jou
sjonge hoe durft ze dan te zeggen dat mijne al een week is gestorven en dat het niet gegroeid is meer... maar jij zag natuurlijk een hartactie... ik heb niet eens de kans gekregen om dat goed te zien.
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 22:23 schreef Anitra het volgende:
Yep ribbert blijft ook net zolang zoeken als nodig is en ook zo dat je het zelf ziet dan. Ik weet nog met 20 weken waren de kleine hersenen niet te vinden bij Djulian. Dat kon die echo-muts niet vinden. Ribbert sleept mij het andere kamertje in en met veel drukken (dat deed auw) heeft ze wel net zolang gezocht tot dat ze ze kon zien. En liet het toen ook duidelijk aan ons zien van kijk daar zitten ze dus wees maar gerust (waren wel wat klein, maar daar hoefde we ons geen zorgen om te maken) Dus ik hoop dat je inderdaad Ribbert heb, ze heeft wel zwangerenspreekuur op woensdag dus dat maakt de kans al een stuk groter.
Had je die blonde echo-muts of echo-mevrouw? Want ik vind dat ze je toch angst aan jagen wat misschien niet nodig is.
dat mens is geweldig... had ik al van de vorige miskraam meegekregen aan haar werkwijze twijfel ik echt niet.. maar bij die echo miepen krijg ik telkens een ander... ik had nu eentje die een beugel had.. wel een oude vrouw hoor.. en volgens mij beetje blond. gelukkig heeft ze jouw gerust kunnen stellen in plaats dat je naar huis werd gestuurd door die miep die niks zag.
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 22:31 schreef Martineke het volgende:
mijn eerste echo was met 8 weken 5 dagen en kleintje was toen 2.1 cm, en uitwendige echo!.
wel een vreemd mens zeg dat ze niet eens de tijd voor je neemt ik ga verder met duimen dat die mevrouw het mis heeft!
ok kan dus wel al uitwendig.. zie je heb er geen verstand van.. najah dacht dus dat het echt niet kon zo vroeg.. sorry.. dat ik me er zo kwaad over uit liet.

maar meiden... er is misschien toch een kleine hoop.. al wil ik me er niet teveel aan vastbinden.

kan iemand misschien verklaren.. omdat het toch gewoon zo groot is als het hoort.. hoe het kan dat er volgens haar geen hartactie was?? als het al een week eerder is gestorven (ook volgens haar).. kan het toch niet die grootte zijn?? of is mijn berekening helemaal fout nu?? ach het kan ook gister gebeurd zijn.. maar maak nie uit voorlopig is het weer een twijfelachtig geval.

we zien woensdag wel.. voorlopig heb ik nog geen buikkrampen en bloedverlies.. en heb nog steeds al mijn kwaaltjes (verdwijnt ook vlak voor je miskraam,had ik gelezen)

liefs shir

pi_22409564
Ik heb bij 1 mk mee gemaakt dat ik de ene week dus geen hart actie had en de week er op terug moest komen. Vruchtje was wel gegroeid, maar nog steeds geen hartactie. Dus dat is ook mogelijk. Maar de groei van jouw kleine ligt zeker op schema, Djulian was met 9 weken en 3 dagen ook iets van 2,5 cm. Daarom ik blijf het een doos vinden die je had. Nog 2 nachtjes slapen en dan weet je meer en ik ga heel hard duimen dat je Ribbert heb (die moest maar eens geklooned worden zodat iedereen een lieve gyn heeft )
  maandag 4 oktober 2004 @ 23:46:54 #14
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_22409943
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 22:52 schreef Girly het volgende:

[..]

sjonge hoe durft ze dan te zeggen dat mijne al een week is gestorven en dat het niet gegroeid is meer... maar jij zag natuurlijk een hartactie... ik heb niet eens de kans gekregen om dat goed te zien.
Ik had idd hartactie gezien ja.
Ik hoop maar dat dat mens zich vergist heeft
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_22413410
Girly, in ieder geval heel veel sterkte met alles.

Ik vind wel dat echoscopisten vaak fouten maken trouwens. Of gewoon niet weten wat ze zeggen, buiten hun boekje gaan en je in onzekerheid laten. Ik hoor het vaak en ik spreek ook uit eigen ervaring. Ook slecht vind ik dat ze je gewoon naar huis sturen, volledig tastend in het duister....

maar goed, gelukkig hoeft Girly niet 1 of 2 weken te wachten....
pi_22413609
Girly sterkte meid, hopelijk heeft dat mens zich goed vergist
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 08:53:37 #17
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_22413631
Girly, ik vind het verschrikkelijk voor je!
Ik hoop ontzettend dat het niet waar is en dat dat stomme mens er volledig naast zat!!!!! Maar meis, wat moet dit onwijs schrikken zijn voor jullie! Ik duim voor je en denk aan je!!!!

Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 09:58:09 #18
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_22414351
ik duim weer verder dat dat stomme mens het gewoon verkeerd gezien heeft, maar kan indd doorgroeien ja ook al is er geen hartactie. ik hoop gewoon dat kleintje te diep lag en zijn/haar hartje niet wou laten zien! dikke knuf
  † In Memoriam † dinsdag 5 oktober 2004 @ 10:10:09 #19
81992 Githa
pi_22414502
Ohw Girly Ik lees het nu pas.
Ik schrik me rot. dit mag niet nog een keer gebeuren hoor Ik ga zo hard voor je duimen dat die muts het gewoon niet goed gezien heeft.
Groot gelijk dat je aan gaf dat een week wachten te lang is, eigenlijk zouden ze bij zoiets je gelijk door moeten sturen
Meissie sterkte tot woensdag , ik hoop zo dat ze het mis heeft.
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 10:10:39 #20
63367 Jdee
diep ademhalen... hou vast...
pi_22414516
* Jdee geeft girly een omhelzing, afwachten tot morgen dan maar. en die Ribbert eisen
..en laat gaan...
  † In Memoriam † dinsdag 5 oktober 2004 @ 10:11:16 #21
81992 Githa
pi_22414526
Martineke succes vandaag ... met die havle dagen
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 10:35:28 #22
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_22414932
ja thanks voelt allemaal nog beetje vreemd hoor zit nu nog lekker in me ochtendjas te niksen, kwam ook om 09.15 me bedje uit, normaal ben ik nu al zeker een 3 kwartier aant werk en nu zit ik gewoon hier, het voelt als vrij maar toch ook weer niet

jij bent toch ook aan de beurt deze week? of issut al ingegaan??
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 10:44:43 #23
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_22415122
Girly wat een stom mens was dat dan zeg! Als ze 3 keer zegt dat ze het mis kan hebben, is ze duidelijk niet zeker van haar zaak. Dan ga je toch juíst uitgebreider kijken en zoeken om te zien of het wel echt zo is. Echt belachelijk dat ze je met zoveel onzekerheid naar huis heeft gestuurd!

Ik duim voor je dat je morgen een heel mooi kloppend hartje te zien krijgt!! Hoe laat moet je morgen?
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 10:46:37 #24
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_22415154
Ben ik weer en nog steeds zonder baby

Hoe gaat het nu met je Girly?
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  † In Memoriam † dinsdag 5 oktober 2004 @ 10:50:32 #25
81992 Githa
pi_22415229
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2004 10:35 schreef Martineke het volgende:
ja thanks voelt allemaal nog beetje vreemd hoor zit nu nog lekker in me ochtendjas te niksen, kwam ook om 09.15 me bedje uit, normaal ben ik nu al zeker een 3 kwartier aant werk en nu zit ik gewoon hier, het voelt als vrij maar toch ook weer niet

jij bent toch ook aan de beurt deze week? of issut al ingegaan??
Hier is het al ingegaan maar ik kan mijn uren flexibel inzetten. Gister was ik om 9.00 op mijn werk en het leek er net een kippehok 5 mensen waar er maar 1 hoort te zijn dus ben ik lekker thuis gaan werken heb gewoon alle dossiers meegenomen.....erg lekker moet ik zeggen en aangezien het dierendag was, ook leuk voor het hondje
echt super regelmatig werken levert mij te veel stress op denk ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')