sjonge hoe durft ze dan te zeggen dat mijne al een week is gestorven en dat het niet gegroeid is meer... maar jij zag natuurlijk een hartactie... ik heb niet eens de kans gekregen om dat goed te zien.quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:21 schreef LadyS het volgende:
bij mijn termijnecho was ik 9 weken en 2 dagen en Amber was toen 2,41 cm groot.
Dus dan snap ik het niet helemaalom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
iigom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.voor jouJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dat mens is geweldig... had ik al van de vorige miskraam meegekregenquote:Op maandag 4 oktober 2004 22:23 schreef Anitra het volgende:
Yep ribbert blijft ook net zolang zoeken als nodig is en ook zo dat je het zelf ziet dan. Ik weet nog met 20 weken waren de kleine hersenen niet te vinden bij Djulian. Dat kon die echo-muts niet vinden. Ribbert sleept mij het andere kamertje in en met veel drukkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.(dat deed auw) heeft ze wel net zolang gezocht tot dat ze ze kon zien. En liet het toen ook duidelijk aan ons zien van kijk daar zitten ze dus wees maar gerust (waren wel wat klein, maar daar hoefde we ons geen zorgen om te maken) Dus ik hoop dat je inderdaad Ribbert heb, ze heeft wel zwangerenspreekuur op woensdag dus dat maakt de kans al een stuk groter.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Had je die blonde echo-muts of echo-mevrouw? Want ik vind dat ze je toch angst aan jagen wat misschien niet nodig is.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ok kan dus wel al uitwendig.. zie je heb er geen verstand van.. najah dacht dus dat het echt niet kon zo vroeg.. sorry.. dat ik me er zo kwaad over uit liet.quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:31 schreef Martineke het volgende:
mijn eerste echo was met 8 weken 5 dagen en kleintje was toen 2.1 cm, en uitwendige echo!.
wel een vreemd mens zeg dat ze niet eens de tijd voor je neemtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ik ga verder met duimen dat die mevrouw het mis heeft!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik had idd hartactie gezien ja.quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:52 schreef Girly het volgende:
[..]
sjonge hoe durft ze dan te zeggen dat mijne al een week is gestorven en dat het niet gegroeid is meer... maar jij zag natuurlijk een hartactie... ik heb niet eens de kans gekregen om dat goed te zien.
Hier is het al ingegaan maar ik kan mijn uren flexibel inzetten. Gister was ik om 9.00 op mijn werk en het leek er net een kippehokquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 10:35 schreef Martineke het volgende:
ja thanksom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.voelt allemaal nog beetje vreemd hoorJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.zit nu nog lekker in me ochtendjas te niksen, kwam ook om 09.15 me bedje uit, normaal ben ik nu al zeker een 3 kwartier aant werk en nu zit ik gewoon hier, het voelt als vrij maar toch ook weer nietJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
jij bent toch ook aan de beurt deze week? of issut al ingegaan??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop