of de BOOKMARK functie te gebruiken.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:52 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik krijg sowieso altijd wel jeuk van "tvp", zó moeilijk is het toch niet m iets op te zoeken![]()
dat is nieuw-anders, dus engquote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:10 schreef DIGGER het volgende:
[..]
of de BOOKMARK functie te gebruiken.
Als jij hem zelf in het goede topic wilt zetten wil ik hem wel uit het verkeerde topic verwijderen. Ik wil hem ook voor je knippen/plakken maar dan staat hij als quote in het goede topic en niet met jouw naam en plaatje dus.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:19 schreef Luckepuk het volgende:
Ik heb per ongeluk mijn reactie onder het verkeerde topic geplakt..
Hij staat nu hiero: Hoe gaat het met de (nieuwe) moeders, deel 4 maar moest daaro Het grote kleine babietjestopic deel 29 Kan dat verplaatst worden op 1 of andere manier?
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:28 schreef Luckepuk het volgende:
Ik ga ff sleuren en pleuren!
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:26 schreef melonovy het volgende:
Ik miste anders laatst die afkortingen in het openingstopic... KvK dus. En de andere in dat topic, zoals NOD. Andere afkortingen die veel gebruikt worden: Z&G, TOET, LLM, DING, etc.
tot aan de reactie van BE wist ik er 1 (Z&G) maar nu weet ik er dus 2quote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Ik moet bekennen dat ik daarvan alleen echt zeker weet weet wat Z&G betekent. LLM half, Laatste Loodjes Moeders dacht ik, maar die andere 2?
Dus mss wel een ideetje ja?
is dat het nou echt? of maak je een geintje?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 08:50 schreef Rewimo het volgende:
DING: Dit Is Niet Goed
Ik heb geen idee wat het echt is hoorquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 09:17 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
is dat het nou echt? of maak je een geintje?
Gnoom?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 08:50 schreef Kleintje het volgende:
Ach we kunnen wel wat verzinnen op DING.
Dikke Ingezakte nietsnuttige g....
Wie verzint er wat met die g.
Of voor het tekort aan geslachtsgemeenschap tijdens de zwangerschap:
Dat idiote nippeltje geweigerd!!!!
Martineke, wauwie wat een goed geheugen voor een zwangerequote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:37 schreef Martineke het volgende:
afkortingenFtF was toch eigenlijk FFF FtF is fuck for the fun... komt niet mooi uit, FFF is fuck for fun. of zat ik er nu zo grandioos naast?
DING weet ik overigens ook nie
ok nou ben ikecht helemaal newbie af...quote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:34 schreef Spindizzy het volgende:
TOET ---> Trotse Ooms En Tantes (™ Jelief)
ik wil mijn hand niet in een wespennest steken hoor, maar daar hebben we nu juist toch moderators voor?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 10:29 schreef Sugar het volgende:
* lady-wrb gaat wéér klagen!
Xanthe, mij valt op dat je in Z & G regelmatog dingen post die niks met Z & G te maken hebben. Ook vandaag weer een voorbeeldje daarvan. Misschien kun je dat soort dingen beter in het Speeltuinbankje zetten?![]()
Op zich wel, maar dat neemt niet weg dat users dingen kunnen melden en dat users ook elkaar aan kunnen spreken op dingen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 11:11 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik wil mijn hand niet in een wespennest steken hoor, maar daar hebben we nu juist toch moderators voor?
Dat is waar maar ik vind het wel prettig als er meegedacht wordt. Wij zien ook wel eens wat over het hoofd. Of ervaren dingen op een andere manier.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 11:11 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik wil mijn hand niet in een wespennest steken hoor, maar daar hebben we nu juist toch moderators voor?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:28 schreef melonovy het volgende:
DING = dit is niets, grapje (wel een flauwe)
BV, VK, gyn, CB, DKTP, HIB, etc.
En topics als KFT, stb, Wo2S, GKBT, HGDPKT![]()
makkelijk!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:28 schreef melonovy het volgende:
DING = dit is niets, grapje (wel een flauwe)
BV, VK, gyn, CB, DKTP, HIB, etc.
En topics als KFT, stb, Wo2S, GKBT, HGDPKT![]()
T=tetanus en van de HIB is de B iig van bofquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:14 schreef daniman het volgende:
[..]
makkelijk!
BV weet ik ff niet, Verloskundige, Gyneacoloog, ConsultatieBureau, Difterie Kinkhoest T? Polio, HIB?
KindertjesFotoTopic, Speeltuinbankje, wachten op 2e streepje, Grote kleine babietjes topic, het grote dreumes peuter kleutertopc
al met al twee afkortingen die ik niet wist, en 1 letter uit een afkoting, voor de rest alles goe
volgens mij heeft HIB met bloedstolling te maken..quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:07 schreef Anitra het volgende:
[..]
T=tetanus en van de HIB is de B iig van bof
Yeps, ze hebben het weer eens in de kiem gesmoord.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:11 schreef Swetsenegger het volgende:
*kijkt om de hoek*
Is de rel opgedroogd?
FV kan ook BV zijn, maar dan de afgekolfde variant, je hebt dus ook nog KV (kunstvoeding)quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:04 schreef snakelady het volgende:
BV is denk ik borstvoeding.
Dan heb je ook nog FV = flesvoeding.
Verklaar je nader?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:08 schreef Kylee het volgende:
[..]
Yeps, ze hebben het weer eens in de kiem gesmoord.. jammer he,
.
Hib is tegen een bepaalde vorm van hersenvliesontstekingquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:46 schreef E.T. het volgende:
[..]
volgens mij heeft HIB met bloedstolling te maken..
De 'B' in BMR is van de Bof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |