abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24198538
Als je andermans siteengine gebruikt is het wel zo netjes om dat erop te laten staan. Daarbij is het een 13 in een dozijn design, en ook qua content is het niets speciaals.
  zondag 26 december 2004 @ 00:05:51 #252
59049 Dwork
Ik ben niet lelijk..!
pi_24209719
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 00:25 schreef TIC het volgende:
Ik en 2 vrienden zijn begonnen aan een weblog. Eerst hadden we wat probleempjes, maar die zijn gelukkig allemaal opgelost. Het is gebouwd van uit een simpel weblog scriptje, maar op onze eigen manier uitgewerkt.

Het adres = http://www.watdefok.nl

Commentaar is welkom
mee eens
www.ukkienet.com Mijn zoontje's website.
www.aquadrome.net Mijn aquarium.
Gratis onzichbare webstatistieken fujindesign.com/stats
pi_24218577
Hopelijk dat iemand ook een site van mij wil checken: http://www.vvilco.nl
De site is gemaakt met editplus. Mijn dank is groot!
burp
pi_24218657
Muziek is gewoon niet doen
Waarom zo'n klein gebied als "beeld" gebruiken?
en kijk hier ook even
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
pi_24220365
wat vinden jullie van www.eventure-events.be ???
is mijn tweede site...
iemand tips of opmerkingen?
thanks

Robbe
pi_24220497
- je menu plaatjes zijn niet allemaal even groot en de tekst iseen beetje onduidelijk
- bij bedrijven en evenutere loopt het witte "tekst" vlak in FF niet helemaal door tot beneden
- gastenboek heeft geen home knop
- bij de pagina inschrijven zijn de invoervelden niet even groot
- menu >> bedrijven eventure begint als enigste niet met een hoofdletter
- bij de pagina inschrijven en contact is de koptekst gecentreerd en bij de overige pagina's staat ie links

hoop dat je er wat aan hebt
pi_24220506
  maandag 27 december 2004 @ 10:51:21 #258
59049 Dwork
Ik ben niet lelijk..!
pi_24231936
OK mijn websitje dan weer, we zijn bijna aan het einde gekomen. We weten alleen niet waar we de "Wesley linkjes" moeten plaatsen. Als een dropdown menu of als de zelfde style als het menu?

Hier en daar zitten een paar foutjes op de website, maar die gaan er uit.

adres is www.ukkienet.com
  maandag 27 december 2004 @ 11:36:11 #259
59049 Dwork
Ik ben niet lelijk..!
pi_24232562
quote:
Op zondag 26 december 2004 15:38 schreef chilliewillie het volgende:
Hopelijk dat iemand ook een site van mij wil checken: http://www.vvilco.nl
De site is gemaakt met editplus. Mijn dank is groot!
Klein maar wel grappig niet geheel mijn smaak.

Maar op mijn scherm (1280*1024) is de pagina , een beetje te ver naar beneden.

Voor mensen met een lagesnelhei aan internet verbinding is het muziekje wel iritant (laad te lang)

Foto's zijn top gemaakt,
  dinsdag 28 december 2004 @ 08:26:38 #260
39240 jagermaster
stof en water, dat ben ik
pi_24250375
quote:
Op maandag 27 december 2004 10:51 schreef Dwork het volgende:
OK mijn websitje dan weer, we zijn bijna aan het einde gekomen. We weten alleen niet waar we de "Wesley linkjes" moeten plaatsen. Als een dropdown menu of als de zelfde style als het menu?

Hier en daar zitten een paar foutjes op de website, maar die gaan er uit.

adres is www.ukkienet.com
misschien in het fotoalbum de foto's ook aanklikbaar maken? krijg altijd de neiging om op plaatjes te klikken als ik ergens naar toe wil ;-)

linkjes zou ik zelfde stijl doen als het menu.. zou niet weten hoe het anders zou willen
Klopt het dat het de bedoeling is dat in de donkergrijs balk van de header in het zwart ukkienet.com staat??
Where's my fear???
  dinsdag 28 december 2004 @ 08:32:22 #261
39240 jagermaster
pi_24250395
quote:
Op zondag 26 december 2004 17:37 schreef diverjan het volgende:
wat vinden jullie van www.eventure-events.be ???
is mijn tweede site...
iemand tips of opmerkingen?
thanks

Robbe
maak het wat flitsender, zet er tussen de text wat foto's/plaatjes neer. Nu zie ik nog drie blokken, de kop het menu en de text. Probeer is een eenvoudig layoutje ervan te maken? iets meer vormgeving in het geheel.

Verder is het voor de leesbaarheid makkelijk als je de text niet direct op de rand laat beginnen maar 3-4 pixels ervandaan.
Where's my fear???
  dinsdag 28 december 2004 @ 08:34:28 #262
39240 jagermaster
pi_24250402
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 19:15 schreef jagermaster het volgende:
hopelijk dat iemand ook een layoutje van mij wil checken. hij staat tijdelijk geparkeerd op http://puinweb.nl
De layout is gemaakt met het programma fireworks mx 2004. Daarnaast gebruik gemaakt van kladblok voor de benodigde html en css.
kick
Where's my fear???
pi_24250553
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 08:34 schreef jagermaster het volgende:

[..]

kick
Ik vind dat menu nogal "achteloos eropgeplakt" lijken. En verder vind ik er vrij weinig van. Een enorme header met weinig content. En je W3C logo + je hoster logo nemen imho een te prominente/opzichtige plaats in.

Verder zou ik er toch voor zorgen om alle style-tags in je CSS komen te staan. En juist als je aan het ontwikkelen bent.
pi_24251325
Ik heb mijn site aangepast,
nieuwe buttons en dergelijke....
Wat vinden julliue er nu van?
Alleen het gastenboek mt home knop lukt niet echt (ben 13 j en is mijn tweede site)

thanks
Robbe
pi_24251339
srr ; het adres van mijn site is www.eventure-events.be

thanks
  dinsdag 28 december 2004 @ 12:03:46 #266
59049 Dwork
Ik ben niet lelijk..!
pi_24253085
@ diverjan: alles is erg groot, de font kan anders. Niet mijn smaak. Verder zou ik je willen adviseren om te geen experimenteren met CSS....

@jagermaster: je hebt nu een menu div gemaakt voor je nav, kan je ok zoiets doen voor je bannertjes, validatie butten? Denk dat het dan iets beter staat. verder siet het er wel netjes uit.

@jagermaster2: ja dat klopt is express gedaan dat er toch een beetje herkenning is waar die banner voor staat. (denk ik...)
  dinsdag 28 december 2004 @ 13:09:52 #267
39240 jagermaster
pi_24254432
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 09:06 schreef sop het volgende:

[..]

Ik vind dat menu nogal "achteloos eropgeplakt" lijken. En verder vind ik er vrij weinig van. Een enorme header met weinig content. En je W3C logo + je hoster logo nemen imho een te prominente/opzichtige plaats in.

Verder zou ik er toch voor zorgen om alle style-tags in je CSS komen te staan. En juist als je aan het ontwikkelen bent.
dat er weinig content nog is weet ik, maar dat is ook niet gek met een site die nog volledig in ontwikkeling is. Dat me logo zo'n prominente plaats in neemt op dit moment is dat de site voor een groot deel nog door mij wordt gesponserd (qua layout, hosting en de basis php code (die nie op puinweb.nl staat)). De belgen waar ik me samenwerk gaan de php code verder uitbreiden en de site inrichten.
Where's my fear???
pi_24302736
Hoi, al een tijdje zit ik er over na te denken om m'n site hier te laten checken!! Dus geef maar wat opmerkingen www.helderop.org
Whaaaaa Free pron ;)
pi_24316464
quote:
Op donderdag 30 december 2004 18:53 schreef Twickelpics.nl het volgende:
www.helderop.org
Het geheel doet vrij rommelig aan. De linkerkolom staat heel dicht op de rechterkolom, dat hoeft opzich niet zo'n probleem te zijn, maar de text in de rechterkolom heeft ook weer heel weinig padding. De een item is imho ook veel te compact:
quote:
Japanners... wat moet je er mee!
30-12-2004 12:54 - Ik heb me net helemaal kapot gelachen van dit filmpje! Als ik in hengelo de trein pak en hij is te vol wacht ik wel op de volgende trein! In japan denken ze daar anders over!!
http://www.ondmis.dk/video/pakket.htm
Nieuws | 2 reactie(s) | keer bekeken
Dit staat op 5 hele kleine regeltjes.
Ook je header is ook rommelig.
  vrijdag 31 december 2004 @ 11:58:28 #270
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_24316779
quote:
Op donderdag 30 december 2004 18:53 schreef Twickelpics.nl het volgende:
Hoi, al een tijdje zit ik er over na te denken om m'n site hier te laten checken!! Dus geef maar wat opmerkingen www.helderop.org
De rechterkolom staat een pixel te laag ten opzichte van de linker. Ik neem aan dat die rode titelbalkjes van de twee kolommen op dezelfde hoogte zouden moeten zitten..
De linkerkolom staat niet evenver van links als de header, zeg maar. 2-3 px ofzo.

Misschien een leuk idee om een heel klein afstandje tussen alle verschillende items te zetten. En "2 reacties - reageer" een iets andere kleur te geven ofzo zodat je het makkelijker herkent als iets anders dan de tekst erboven..

Die rode balk onderaan is zo breed als de linker en rechterkolom samen terwijl alleen de rechterkolom zo ver naar beneden komt.. Misschien overzichterlijker als de kolommen individueel worden afgesloten met zo'n rode balk. Als niet dan zou ik iig die balk alleen zo breed maken als de content die er direct boven staat.
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
pi_24354608
http://funnumbers.bruggema.nl/ mijn nieuwe little tool, alleen klopt het engelse gedeelte volgens mij niet.

Source included.
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_24354761
quote:
Op zondag 2 januari 2005 14:43 schreef Chandler het volgende:
http://funnumbers.bruggema.nl/ mijn nieuwe little tool, alleen klopt het engelse gedeelte volgens mij niet.

Source included.
als ik met de ingevoerde getallen op dutch klik dan krijg ik het volgende:
quote:
Twaalf duizend drie honderd and vijfandveertig
Taal probleempje
pi_24354773
Als ik op engels klik dan klopt ie ook niet...
quote:
Twelve thousend three hunderd and fiveandfourty
  zondag 2 januari 2005 @ 18:22:36 #274
39240 jagermaster
pi_24357772
quote:
Op zondag 2 januari 2005 14:52 schreef SHERMAN het volgende:

[..]

als ik met de ingevoerde getallen op dutch klik dan krijg ik het volgende:
[..]

Taal probleempje
Vier honderd vierandzesty miljard honderd drieandveertig milion zes honderd zesandveertig duizend vier honderd and zesten
464894343646416

zitten nog wat spelfoutjes in... volgens mij moet je ff een beperking zetten op het aantal getallen wat je kan invullen. Want verder dan biljard kom ik niet Je zou toch ook daarna met tien tot de xde kunnen werken
Where's my fear???
pi_24358739
nou idd, nog wat kleine taal probleempjes en de berekening in't engels is iets anders dan die van het nederlands, iemand suggesties cq tips na het zien van de source/
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')