quote:"Hij komt eind november naar Nederland en dan gaan we zo spoedig met hem om de tafel",aldus Johan Plageman in de TCT.
Mooi ja heb je tenminste weer iets op de flankenquote:Op maandag 15 november 2004 22:34 schreef Moody het volgende:
Twente is zo goed als rond met de Zweedse rechtsbuiten en international Sharbel Touma.
[afbeelding]
Ook is een deal met Gakho aanstaande
jaja het is rond meldt TCTquote:Op maandag 15 november 2004 22:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat Touma met zijn kwaliteiten nog niet in het buitenland speelde vind ik al veelzeggend eigenlijk. Maar bij FC Twente zijn ze ook niet gek, ik hoop er natuurlijk het beste van.
preciesquote:Op maandag 15 november 2004 22:53 schreef 9christensen het volgende:
Gakho moet komen
quote:Niemeyer verlengt contract
16 November 2004 - Mastho
Het contract van middenvelder Peter Niemeyer is opengebroken en verlengd tot en met medio 2007. De talentvolle Niemeyer geldt als één van de revelaties van het vorig seizoen, toen hij onder Vandereycken zijn debuut mocht maken in het eerste elftal van Twente. Technisch directeur geeft aan in zijn nopjes te zijn met het bijtekenen van de Duitser. “Het geeft rust, we kunnen rustig verder bouwen aan het team”
Nu hopen dat de resultaten ook zo blijvenquote:Op dinsdag 16 november 2004 10:40 schreef Moody het volgende:
En het goede nieuws houdt maar niet op:
[..]
Samen met Vitesse denk ik.quote:Op dinsdag 16 november 2004 16:44 schreef Moody het volgende:
Er valt me opeens iets op.
Twente heeft op zich wel erg veel spelers uit eigen jeugd in het team:
Boschker, Heubach, Zomer, El Ahmadi, Rahim, Cziommer en Niemeyer. Daarnaast nog Velten, Kok en Bruns in de selectie.
Zou weleens het meeste kunnen zijn in de eredivisie
Is mooi maarja noem is een speler waar ze veel geld aan hebben verdiend die ook uit de eigenl jeugd kwam behavle Simonquote:Op dinsdag 16 november 2004 16:44 schreef Moody het volgende:
Er valt me opeens iets op.
Twente heeft op zich wel erg veel spelers uit eigen jeugd in het team:
Boschker, Heubach, Zomer, El Ahmadi, Rahim, Cziommer en Niemeyer. Daarnaast nog Velten, Kok en Bruns in de selectie.
Zou weleens het meeste kunnen zijn in de eredivisie
Zomer en niemeyer worden toppertjes, Ewout.quote:Op dinsdag 16 november 2004 17:33 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Is mooi maarja noem is een speler waar ze veel geld aan hebben verdiend die ook uit de eigenl jeugd kwam behavle Simon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |