quote:
Op woensdag 6 oktober 2004 13:47 schreef Frutsel het volgende:
tja....
in hoeverre moet er dan een tweede ring komen?
Zou ut stadion dan nog elk thuisduel vol zitten zodat er meer inkomsten zijn voor de club?
Laatste 3 jaar wordt er niet veel gepresteerd op de bekerfinale na. En als we dit jaar niet uitkijken vechten we met Groningen, Graafschap, ADO, RBC en Den Bosch om degradatie/nacompetitie.
Zal de sfeer niet bevorderen...
Die 2e ring moet er sowieso komen als we geen eeuwige middenmoter willen worden.
Twente is geen club waar de supporters afhaken als het minder gaat, dat bewijzen de toeschouwersaantallen en de nog steeds groeiende wachtlijst.
Ik neem mezelf als voorbeeld. Ik sta al ruim 2 jaar op de wachtlijst en kan een jaarkaart kopen als die 2e ring er is. Als die dus niet wordt gebouwd, is de kans erg klein dat ik de komende 10 jaar nog een jaarkaart kan kopen, want er zijn een paar duizend mensen voor me op de wachtlijst. Elke keer wanneer iemand zijn jaartkaart niet verlengd, mag iemand van de wachtlijst deze jaartkaart kopen, dus dan kun je we inschatten hoeveel jaar het duurt voordat nummer 3.459 aan de beurt komt
![]()
Ik (en de meeste met mij denk ik) kom ook niet naar het stadion omdat ik hoop om prijzen, ik ga een wedstrijd kijken als ontspanning in de hoop dat ik attractief en aanvallend voetbal te zien krijg. Die hoop heb ik nogsteeds, deze spelers hebben de potentie daarvoor, gewoon geduld hebben
[ Bericht 18% gewijzigd door Moody op 06-10-2004 14:09:49 ]