nee hoor,dat ie voordat er uberhaupt iets gezegt is weer gaat klappen voor het vak,was jij erbij dan??quote:Op zondag 21 november 2004 23:28 schreef Moody het volgende:
[..]
Kan je niet wachten om hem nog eens uit te schelden voor kankeraap?![]()
misschien gaat die twente spits ook zomaar voor jullie klappen,met de reden omdat hij spreek-koren heeft gehoord,alleen doet hij zijn interviews in het fransquote:Op zondag 21 november 2004 23:49 schreef DutchGooner het volgende:
en wie wil mij aan een kaartje voor Twente v Den Bosch helpen?
Niet erbij, maar wel de hele wedstrijd live gezien.quote:Op zondag 21 november 2004 23:29 schreef woediewokkie het volgende:
[..]
nee hoor,dat ie voordat er uberhaupt iets gezegt is weer gaat klappen voor het vak,was jij erbij dan??
dus je was er niet bij,je kan dus onmogelijk gehoord hebben of er uberhaupt iets gezongen is...niet dus..........quote:Op maandag 22 november 2004 00:17 schreef Moody het volgende:
[..]
Niet erbij, maar wel de hele wedstrijd live gezien.
Hij werd voor het eindsignaal uitgescholen en pas daarna gaf hij een staande ovatie voor jullie intelligente woorden.
dé kranten met hun subjectieve berichtgeving???er werdt tijdens de wedstrijd geen enkel spreekkoor richting zijn persoon gericht,vandaar de verwondering van zijn actie....vandaar dat frans adelaar na de wedstrijd zo boos op hem werdquote:Op maandag 22 november 2004 00:33 schreef Moody het volgende:
Wel gehoord én gezien, net als de Twente fans die er bij waren. Zelfs de ADO fans op dit forum spreken het niet tegen én de kranten stonden er vol van.
Dus misschien ben jij degene die het niet helemaal goed heeft meegekregen?
ik hoop het niet.........kijk het is een spel en dat moet het blijven,en als ze regels opstellen,moeten ze die consequent handhaven....heb me redelijk geërgerd vanavond aan hiddink,eerst vertellen dat het zo niet verder kan,en zit hij op studio sport te suggereren dat men niet té flauw moet doen,snap jij het dan nog?waarschijnlijk omdat hijzelf niet het lijdend voorwerp wasquote:Op maandag 22 november 2004 00:43 schreef Moody het volgende:
Blijft vreemd van alle verhalen die jouw verhaal tegenspreken. Hoe dan ook, tis gebeurd.
Ik verwacht alleen nog meer spreekkoren naar Kufo bij de volgende ADO-Twente. Jij niet?
En dan 1-1 Sibon, 2-1 Farfán, 3-1 Van Bommel en 4-1 Vonlanthen.quote:Op maandag 22 november 2004 12:43 schreef 9christensen het volgende:
0-1 kufo
whahaha ie hebt der nog vertrouwen inquote:Op maandag 22 november 2004 12:43 schreef 9christensen het volgende:
0-1 kufo
ja idd dat scheelt een stukquote:Op maandag 22 november 2004 14:15 schreef Moody het volgende:
[..]
Ze spelen UIT tegen PSV he
k mooiquote:Op maandag 22 november 2004 14:50 schreef Moody het volgende:
Ik zal de volgende wel weer maken met een leuk Twente bannertje erboven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |