Boeien, 3 finales achter elkaar vind ik voorlopig wel weer zat, anders wordt het zo gewoon hequote:Op vrijdag 19 november 2004 15:33 schreef tukkeronline het volgende:
Heb je die ******************** utrecht "supporters" ook weer. Donder hier op. Niemand heeft zin in die eindeloze discussie over de bekerfinale.
Feit is dat Utrecht dit jaar de beker niet zal gaan winnen (mark my words)
Wie is dat? Nóg een aankoop?quote:Op zondag 21 november 2004 17:24 schreef Dos37 het volgende:
Nou dag je dat ze nou 2x uit hadden gewonnen dat ze op de goeie weg zaten maar nee het word tijd voor Toema
Of niet danquote:Op vrijdag 19 november 2004 16:24 schreef 9christensen het volgende:
kufo snoert ze wa de mond
Jij bedenkt je nog wel een 2e keer voordat je weer zo'n bericht plaatstquote:Op zaterdag 20 november 2004 19:50 schreef Moody het volgende:
Jeej, ik ben er morgen weer bij
FC Twente heeft toch echt wel ernstige vormen van een 'thuis-syndroom'quote:Op zondag 21 november 2004 16:16 schreef Frutsel het volgende:
Kutzooi... kom op man...weer geen thuiswinst..
Lekker kinderachtig achteraf de tong uitstekenquote:Op zondag 21 november 2004 18:06 schreef Zapper het volgende:
[..]
Wie is dat? Nóg een aankoop?
[..]
Of niet dan
[..]
Jij bedenkt je nog wel een 2e keer voordat je weer zo'n bericht plaatst
Jaja, in het begin van het seizoen speelden we kampioenen-waardig volgens sommige media, wat voorspelt dat dan ?quote:Op zondag 21 november 2004 19:37 schreef Moody het volgende:
[..]
Lekker kinderachtig achteraf de tong uitsteken![]()
Hoe jullie vandaag tegen ons speelden voorspelt ook weinig goeds voor de rest van jullie seizoen hoor![]()
Het probleem is dat Twente een te jong team heeft die het spel nog niet kan maken.quote:Op zondag 21 november 2004 18:44 schreef Eilanden het volgende:
[..]
FC Twente heeft toch echt wel ernstige vormen van een 'thuis-syndroom'
Mazzel?quote:Op zondag 21 november 2004 16:48 schreef Moody het volgende:
Net terug en het was een baggerwedstrijd.
Als je net denkt dat je de slechtste wedstrijd ooit hebt gezien, wordt het weer overtroffen
Utrecht mazzelde op het eind nog (niet gegeven penaltie, bal v/d lijn), maar beide clubs speelden waardeloos....
Ik hoor niet bij die "jullie" he, ben geen Utrecht supporter oid,quote:Op zondag 21 november 2004 19:37 schreef Moody het volgende:
Lekker kinderachtig achteraf de tong uitsteken![]()
Hoe jullie vandaag tegen ons speelden voorspelt ook weinig goeds voor de rest van jullie seizoen hoor![]()
Ja ik ben er geweest ja, en Utrecht heeft ondanks het matige spel verdiend gewonnen.quote:Op zondag 21 november 2004 19:58 schreef Moody het volgende:
Ben je in het stadion geweest? Zo nee, hoe kom je dan aan die wijsheden? Een samenvatting van de NOS is ook niet allesDaarin leek het dat Utrecht vaker de bal had. Ook lieten ze 2 kansen van Twente niet zien. Neemt allemaal niet weg, dat Twente het niet had verdiend om de 1-1 te maken
Je kon idd zien dat ie niet geraakt werd, maar ´t was ook geen schwalbe. Scheids had hem wel kunnen geven. Vond die verslaggever wel heeeeeeel anti-Twente.quote:Ik kon in 't stadion niet zien of Douglas geraakt werd, en net bij Studio Sport wel
Wij nemen gewoon een "slechte" dag op tegen tegenstanders tegen wie we het kunnen veroorlovenquote:Op zondag 21 november 2004 19:37 schreef Moody het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 november 2004 20:22 schreef tukkeronline het volgende:
[..]
Je kon idd zien dat ie niet geraakt werd,
Dat moet ik toegeven, het droop er behoorlijk vanaf.quote:Op zondag 21 november 2004 20:22 schreef tukkeronline het volgende:
[..]
Vond die verslaggever wel heeeeeeel anti-Twente.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |