quote:Twente have swelled their ranks with the capture of Swedish star Sharbel Touma.
The 25-year-old midfielder agreed a deal on Monday and leaves Halmstads on a free transfer.
Touma feels he is heading to a club on the up and is keen to repay coach Rini Coolen for the faith he has shown in him.
"They are building a team for the future," Touma told Sportbladet. "They started with Daniel Majstorovic from Malmo, then me and they're looking for two more players.
"They have a nice arena, it only holds 14,000 but it's always sold out.
"You can aim high and end up in a bigger league, but then there's the risk of ending up on the bench.
"This club feels just the right size."
Coolen would appear to have a plan mapped out for Touma, as the player added: "I visited the club last weekend and everything felt positive.
"The coach wants me to play in the midfield on the right, but he also thought that it was good that I also play left wing."
Touma leaves Halmstads on good terms, as chairman Bengt Sjoholm said: "Sharbel has fulfilled his contract and we wish him good luck."
quote:"They have a nice arena, it only holds 14,000 but it's always sold out.
Die was niet leuk neequote:Op vrijdag 19 november 2004 13:54 schreef Moody het volgende:
Of gewoon een herhaling van de spectaculaire 4-2 van een paar jaar geleden.
In 12 minuten tijd nog een 0-2 achterstand ombuigen naar 4-2 winst, dat was de spectaculairste wedstrijd die ik ooit heb bijgewoond
wahahah ja en Kufo 6quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die was niet leuk nee
Ik ga voor de ommekeer bij mijn FC, eindelijk weer het goede voetbal van begin dit seizoen en een goeie 1-2 overwinning.
Mols maakt er 2
Dat hoorde ik vorig jaar voor de bekerfinale ook al, we weten hoe dat afgelopen is....quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:46 schreef Dos37 het volgende:
[..]
wahahah ja en Kufo 6
Dat was gewoon een pot van niks waarin geen van beide verdiende te winnen dat kut schot van van der Bergh was gewoon masselquote:Op vrijdag 19 november 2004 15:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat hoorde ik vorig jaar voor de bekerfinale ook al, we weten hoe dat afgelopen is....
Zij een bril ...... wij de beker!quote:Op vrijdag 19 november 2004 15:21 schreef PBateman1978 het volgende:
LOL
Laat ik me maar niet meer in die bekerfinale-discussie mengen, jullie hebben een Twente-bril op...
Je moet toegeven dat jullie niet hebben gewonnen, omdat jullie zo geweldig speeldenquote:Op vrijdag 19 november 2004 15:21 schreef PBateman1978 het volgende:
LOL
Laat ik me maar niet meer in die bekerfinale-discussie mengen, jullie hebben een Twente-bril op...
De groeten aan Heubach
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |