quote:Op maandag 4 oktober 2004 12:02 schreef Fugie het volgende:
[..]![]()
in de sc is het altijd feest, maar niet voordat tjabbo is langsgeweest
![]()
inderdedaad want ik was er ook het grootste deel van het weekend nietquote:Op maandag 4 oktober 2004 14:51 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Dan zal't nogal ongezellig zijn geweest dit weekend
fijn planquote:Op maandag 4 oktober 2004 14:42 schreef Fugie het volgende:
wat een geouwehoer weer, laten we het maar weer over geile wijve gaan hebben ofzo, lijkt me stuk beter plan
Ben vanaf morgen pas weg... Ben er nu maar half, heb nog zat dingen te doen...quote:Op maandag 4 oktober 2004 15:24 schreef Sjoewe het volgende:
Jij hier
man in antwerpen lopen wel lekkere vrouwen. Alleen je kan ze zo kut verstaanquote:Op maandag 4 oktober 2004 14:42 schreef Fugie het volgende:
wat een geouwehoer weer, laten we het maar weer over geile wijve gaan hebben ofzo, lijkt me stuk beter plan
wat? kan je een kut verstaan ?quote:Op maandag 4 oktober 2004 15:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
man in antwerpen lopen wel lekkere vrouwen. Alleen je kan ze zo kut verstaan![]()
ja en dat jullie ons blauw gingen makenquote:Op maandag 4 oktober 2004 15:55 schreef Liejannuh het volgende:
Hoi!![]()
Ik ben een soort van tijdelijke vervanging die hier niet zo heel veel kijkt!
Mutz heeft instructies gegeven?? Over topicreports en feedbacktopic gebruiken?![]()
he een vriendinnetje voor tjabboquote:Op maandag 4 oktober 2004 16:02 schreef Liejannuh het volgende:
Ah, er komen gewoon modjes hier!Stoer!
Dat wist ik niet!
Ter informatie, mijn affiniteit met dit forum:
Vliegtuigjes: snelste middel om van en naar mn vakantiebestemming te komen!
Treintjes: ik haat die dingen, want ik heb echt altijd vertraging!Alhoewel ik een treinreis van 24 uur wel weer leuk vind, maar dan moet ik wel op vakantie zijn.
Auto's: er staat er een voor de deur, maar fietsen is beter!
Het is 's-Gravenzande, maar dat ligt dus in het Westland.quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:10 schreef Fugie het volgende:
[..]
waar ligt sgravezande dan weer ??
Maar ik heb een goede redenquote:Op maandag 4 oktober 2004 16:27 schreef Fugie het volgende:
peurac jij spamhoer
* PeuRac gaat ff langs de omgekantelde botervrachtwagen rijde
je bent aangenomen bij die ene war je ging praten, feliquote:Op maandag 4 oktober 2004 16:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maar ik heb een goede reden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Idd, thanksquote:Op maandag 4 oktober 2004 16:29 schreef Fugie het volgende:
[..]
je bent aangenomen bij die ene war je ging praten, feli
Ag in de slowchat mag je over alles praten wat maar niet te maken heeft met heel PTAquote:Op maandag 4 oktober 2004 16:02 schreef Liejannuh het volgende:
Ah, er komen gewoon modjes hier!Stoer!
Dat wist ik niet!
Ter informatie, mijn affiniteit met dit forum:
Vliegtuigjes: snelste middel om van en naar mn vakantiebestemming te komen!
Treintjes: ik haat die dingen, want ik heb echt altijd vertraging!Alhoewel ik een treinreis van 24 uur wel weer leuk vind, maar dan moet ik wel op vakantie zijn.
Auto's: er staat er een voor de deur, maar fietsen is beter!
Westland *RIL*quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:12 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Het is 's-Gravenzande, maar dat ligt dus in het Westland.
quote:Op maandag 4 oktober 2004 15:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
man in antwerpen lopen wel lekkere vrouwen. Alleen je kan ze zo kut verstaan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |