Hoe kom je aan die info?quote:Op maandag 4 oktober 2004 12:52 schreef cleany het volgende:
in Februari komen ze...
van de band zelf....die het weer tegen iemand zei...quote:Op maandag 4 oktober 2004 13:01 schreef CaAl het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die info?
tot voor kort stond het dus op http://www.mtv.nlquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 00:15 schreef ondeugend het volgende:
HUH ?
Ik wil een bron !
bekend is dat ze in Februari komen en nee het is geen gerucht.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:01 schreef superheist het volgende:
Er is nog helemaal niks bekend!!
Die kaartjes had ik ook, drie dagen van te voren afgezegdquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 10:11 schreef Beaker12345.....etc het volgende:
Joepie!! Ik had ooit eens kaartjes gekocht voor het concert in Ahoy en dat ging toen niet doorDus nu ga ik zeker
you and me bothquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:11 schreef punkgirl het volgende:
ik moet gaan!!!Ik zal erbij zijn gvd
zulle we morgen voor de vvv gaan kamperen todat ze open gaan?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:14 schreef Krisso het volgende:
[..]
you and me bothik mot er egt heen
Dat zou een top idee zijnquote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:13 schreef Beaker12345.....etc het volgende:
Fok! meet wellicht in de HMH
De prijs heeft weinig met de zaal te maken.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:25 schreef superheist het volgende:
euh, HMH.. reken op minstens 30+ en nog eens 3.90 service kosten erbij.
toch vrees ik het ergste :')quote:
OKTOBER
X-Qlusive Labels & Live acts ¤ 35,25 / VIP ¤ 45,25
The Moody Blues ¤ 45 / ¤ 43 / ¤ 41
Caetano Veloso ¤ 47,50 / ¤ 44
Bløf & Metropole Orkest ¤ 35
Maroon5 ¤ 25
Maroon5 ¤ 25
NOVEMBER
Luxurush ¤ 35
Teqnology ¤ 35,25 / VIP ¤ 45,25
80's & 90's Flashback: ¤ 35
80's & 90's Flashback: ¤ 35
Franz Ferdinand ¤ 23,50
Revolution: The Prodigy ¤ 29,50
Nick Cave and the Bad Seeds ¤ 39
DECEMBER
Beastie Boys ¤ 36
FEBRUARI
Nightwish ¤ 35
MAART
Westlife ¤ 39
APRIL
Mark Knopfler ¤ 44
Mark Knopfler ¤ 44
MEI
The Shadows ¤ 44 / ¤ 40 / ¤ 36
The Offspring was ¤ 29... Rond die koers zal GD ook wel uitkomen denk ik...quote:Op woensdag 13 oktober 2004 23:13 schreef superheist het volgende:
toch vrees ik het ergste![]()
alleen maroon5 is goedkoper.
Franz Ferdinand prijs was voor de Tivoli.
dat is niet waar ! de prijs heeft wel degelijk met de zaal te maken, in zoverre dat een zaal met een bepaald boekingskantoor en organisator in zee gaat (lees: Mojo) en die zorgen voor de hoge prijs, dus het is een samensmelting van factoren.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:42 schreef calvobbes het volgende:
[..]
De prijs heeft weinig met de zaal te maken.
In de HMH zijn ook concerten geweest die goedkoper waren dan 30 euro....
was meer een aanduiding dat het altijd meer dan 30 euro kostquote:Op donderdag 14 oktober 2004 10:43 schreef Krisso het volgende:
geen green day?
ik ookquote:Op donderdag 14 oktober 2004 16:04 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Fuck de prijs, ik ga er heen!
Zodra de kaartjes vrij komen uiteraard
Volgens mij hebben bepaalde zalen simpelweg bepaalde 'prijs ranges'... Afhankelijk van andere factoren (boekingskantoor etc) zit er een verschil tussen artiest X en Y in dezelfde zaal.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:28 schreef cleany het volgende:
dat is niet waar ! de prijs heeft wel degelijk met de zaal te maken, in zoverre dat een zaal met een bepaald boekingskantoor en organisator in zee gaat (lees: Mojo) en die zorgen voor de hoge prijs, dus het is een samensmelting van factoren.
Sommige zalen kunnen namelijk dezelfde band krijgen en toch minder vragen en dat ook meestal in een kleinere zaal...heel vreemd, als je het mij vraagt...
Waarom niet? Prima geluid en groot genoeg om een hoop mensen in één keer kwijt te kunnen... (hoeven ze niet 4 club optredens te doenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:52 schreef =HellFire= het volgende:
Waarom HMH.
Laat ik het zo zeggen, ze hadden ook in de Arena kunnen staanquote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:14 schreef =HellFire= het volgende:
Ja dat is toch juist veel vetter?Hoe meer hoe beter? En die gasten zijn het wel gewend.
HMH is niet alleen voor Mojo hoor. Elke organisator kan de HMH boeken. Maar de hoogte van de prijs word toch vooral bepaald door de artiest en welke aparatuur hij meebrengt.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:28 schreef cleany het volgende:
dat is niet waar ! de prijs heeft wel degelijk met de zaal te maken, in zoverre dat een zaal met een bepaald boekingskantoor en organisator in zee gaat (lees: Mojo) en die zorgen voor de hoge prijs, dus het is een samensmelting van factoren.
HMH is bijna net zo erg.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 09:08 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ze hadden ook in de Arena kunnen staan
Ach, het blijft Green Day, toch?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 10:56 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
HMH is bijna net zo erg.![]()
geen prijs is te hoog voor green dayquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 21:18 schreef Sport_Life het volgende:
als kaartjes niet te duur zijn kan het wel leuk zijn maybe.
Alles wat boven de 30 euro uitsteekt vind ik anders verdomd veel. Maar das ook omdat ik zoveel minder gewend ben natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 14:38 schreef Krisso het volgende:
[..]
geen prijs is te hoog voor green day
Wat maakt het uit of de kaartjes direct verkocht worden of via een kaartverkoop bedrijfje, het zal net zo vol/leeg zijn?quote:Op zondag 17 oktober 2004 18:03 schreef mrkoenz het volgende:
ik weet niet of je zo optimistisch kan zijn, greenday is volgens mij populairder.. daarnaast worden veel kaarten nu vrijwel direct opgekocht door kaartverkoopbedrijfjes.
En onder de 30 euroquote:Green DayZoals we van Green Day gewend zijn, houdt het pretpunktrio ervan om flink tegen schenen te schoppen. Op het nieuwste album American Idiot is niet het publiek de gebeten hond. Welnee, deze keer moet niemand minder dan president George Bush het ontgelden. Na puberale meespringhits als Basket Case en When I Come Around maakt het Californische drietal nu een overtuigd politiek statement waar je U tegen zegt.
Want drummer Tré Cool, bassist Mike Dirnt en zanger/gitarist Billy Joe Armstong mogen dan wel een jaartje ouder zijn geworden, hun wilde haren hebben ze -letterlijk en figuurlijk- nog lang niet verloren. Rake, scherpe observaties verpakt in de vertrouwde springerige punky sound. Ongetwijfeld zal dit live ook voor de nodige beroering zorgen.
Artiesten
Green Day Voorprogramma: Special guest nog niet bekend
Zie ook
http://www.greenday.com/
12 jan 2005 Green Day
Heineken Music Hall, Amsterdam ZO
artiest(en) Green Day
voorprogramma Special guest nog niet bekend
aanvang 20:00 uur
start voorverkoop za, 23 okt 2004
entree ¤27.50
en we wachten af...........quote:Op woensdag 20 oktober 2004 15:24 schreef Beaker12345.....etc het volgende:
* foksuk1981 postkantoor in haar regio opbeld om na te vragenu hoort van mij
zekerquote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:12 schreef Beaker12345.....etc het volgende:
Krissomini meet
![]()
Haha, dat is mij nog niet gelukt. Ze heeft het niet zo op Greenday, te traag vind ze.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 09:56 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Mojo teksten
Maar ik heb mijn vriendin zo gek gekregen om mee te gaan
Mijn vriendin houdt van Marco Borsato(wat betreft muziek dan). Dus het hele indoctrinatieprogramma wat ik met veel zorg heb opgeworpen heeft toch zijn vruchten afgeworpen.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:43 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Haha, dat is mij nog niet gelukt. Ze heeft het niet zo op Greenday, te traag vind ze.Ik vind het wel lekkere muziek, en natuurlijk nostalgie.
Ok, dit was dus gelulquote:Op woensdag 20 oktober 2004 15:12 schreef LG_Konjo het volgende:
Ik was net bij het postkantoor (kaartjes voor mad caddies en rx bandits gehaald) en vroeg nog even wanneer de kaartjes van Green Day beschikbaar kwamen en toen stond er 22 oktober op haar monitor! Ze vond het zelf ook vreemd enzo, maar er stond dus wel 22 oktober
Het zal verder wel een of andere error zijn ofzo.
quote:Op zondag 24 oktober 2004 17:46 schreef Vogelbekdier het volgende:ik ook!
Green Day, woohoo!
quote:Op zondag 24 oktober 2004 17:49 schreef Beaker het volgende:
[..]
![]()
Merk ik hier iets van sarcasme?
Solly danquote:Op zondag 24 oktober 2004 17:52 schreef Vogelbekdier het volgende:
[..]
![]()
wil ik ook eens openlijk blij zijn dat ik naar Green Day kan...worden mensen alsnog boos op me!'t is ook nooit goed...(nee dus! *huil*)
Awwquote:Op zondag 24 oktober 2004 17:57 schreef Beaker het volgende:
[..]
Solly dan![]()
voor jou!
quote:Op zondag 24 oktober 2004 18:14 schreef Vogelbekdier het volgende:
[..]
Awwnu is het weer allemaal goed.
![]()
yup mini meetquote:Op maandag 25 oktober 2004 12:12 schreef Beaker het volgende:
Krisso![]()
![]()
Jippie
![]()
dan heeft zowat iedereen die wilde gaan zijn kaartjes
quote:Op maandag 25 oktober 2004 13:09 schreef Krisso het volgende:
[..]
yup mini meet
IK heb er gewoon 2 kunnen bestellen via ticketservicequote:Op maandag 25 oktober 2004 17:23 schreef mikezwet het volgende:
Ik las gisteren in een ander green day forum op fok dat ze in HMH kwamen en 5 minuten later had ik de kaarten besteld via ticket service, moest er alleen 3 bestellen omdat het minimum was.
Nu maar hopen dat het snel is uitverkocht en mijn 3e kaart veel waard word![]()
Heideroosjes ?quote:Op maandag 25 oktober 2004 17:34 schreef superheist het volgende:
wie denken jullie dat de support act wordt?
Sellfish!!!quote:Op maandag 25 oktober 2004 21:00 schreef mikezwet het volgende:
Ik hoop Sellfish, dat zou wel gaaf zijn.
ik hoop wij...quote:Op maandag 25 oktober 2004 17:34 schreef superheist het volgende:
ik heb er wel 3 gekocht.. maar bij ticketservice bij postkantoor kon je ook gewoon 1 kaart kopen, misschien was dit voor reserveren anders..
wie denken jullie dat de support act wordt?
LINK! LINK! LINK!quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 09:17 schreef cleany het volgende:
[..]
ik hoop wij...![]()
![]()
je kan nog gewoon bestellen op ticket service dus, trouwens met the offspring in hmh was het ook niet 123 uitverkochtquote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:13 schreef =HellFire= het volgende:
Zal het al uitverkocht zijn ?.
http://www.heinekenmusichall.nl/evenement.php?id=64quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 11:24 schreef Gijserman het volgende:
Het is uitverkocht...
En ik heb geen kaartje!![]()
Idd jaquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 11:59 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
http://www.heinekenmusichall.nl/evenement.php?id=64
Volgens mij is er nog één kaartje beschikbaar...Als ik doorklik naar ticketservice en 1 invul, krijg ik een zoekresultaat. Bij 2 zijn ze niet beschikbaar...
2 keer 1 kaartje bestellen??quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 16:39 schreef RemCOW het volgende:
Ik moet 'r twee hebben.
Zal straks eens proberenquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 16:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
2 keer 1 kaartje bestellen??
Perfect!quote:Op zondag 31 oktober 2004 13:31 schreef Vogelbekdier het volgende:
New Found Glory is trouwens de support act voor het non-UK gedeelte van de european tour.![]()
Dat is zeker niet verkeerd!quote:Op zondag 31 oktober 2004 13:31 schreef Vogelbekdier het volgende:
New Found Glory is trouwens de support act voor het non-UK gedeelte van de european tour.![]()
Ik was 2x 34 + 2,38 kwijt via ticketservice.. dus valt nog redelijk mee.quote:Op zondag 31 oktober 2004 19:09 schreef Klop_Klop het volgende:
Ik had echt niet verwacht dat het zo snel uitverkocht zou zijn. Ik heb nu maar kaartjes via markplaats gekocht, gewoon 42.50 voor betaald. Dat vind ik wel heel veel voor een concert. Maar ja, het is wel Green Day natuurlijk.
Zoiets had ik ook nog zondag. Hoewel ik zeker wist dat ik de andere optie had gekozen, kwam ik na het registreren (wat ik nog niet had gedaanquote:Op dinsdag 2 november 2004 15:10 schreef Gijserman het volgende:
Er waren net weer 2 kaartjes te bestellen, klikte ik per ongelukt op way2pay ipv credicard
Waren ze weer weg![]()
quote:Op donderdag 11 november 2004 20:51 schreef TastyMushroom het volgende:
En de kaartjes zijn besteld!(Voor Düsseldorf overigens)
WAT!?quote:
Weird, ik heb er gewoon 2 via ticketservice.quote:Op maandag 13 december 2004 18:45 schreef mikezwet het volgende:
Ik heb er wel een op marktplaats te koop (moest er drie kopen volgens de ticket service site)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |