Heideroosjes ?quote:Op maandag 25 oktober 2004 17:34 schreef superheist het volgende:
wie denken jullie dat de support act wordt?
Sellfish!!!quote:Op maandag 25 oktober 2004 21:00 schreef mikezwet het volgende:
Ik hoop Sellfish, dat zou wel gaaf zijn.
ik hoop wij...quote:Op maandag 25 oktober 2004 17:34 schreef superheist het volgende:
ik heb er wel 3 gekocht.. maar bij ticketservice bij postkantoor kon je ook gewoon 1 kaart kopen, misschien was dit voor reserveren anders..
wie denken jullie dat de support act wordt?
LINK! LINK! LINK!quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 09:17 schreef cleany het volgende:
[..]
ik hoop wij...![]()
![]()
je kan nog gewoon bestellen op ticket service dus, trouwens met the offspring in hmh was het ook niet 123 uitverkochtquote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:13 schreef =HellFire= het volgende:
Zal het al uitverkocht zijn ?.
http://www.heinekenmusichall.nl/evenement.php?id=64quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 11:24 schreef Gijserman het volgende:
Het is uitverkocht...
En ik heb geen kaartje!![]()
Idd jaquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 11:59 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
http://www.heinekenmusichall.nl/evenement.php?id=64
Volgens mij is er nog één kaartje beschikbaar...Als ik doorklik naar ticketservice en 1 invul, krijg ik een zoekresultaat. Bij 2 zijn ze niet beschikbaar...
2 keer 1 kaartje bestellen??quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 16:39 schreef RemCOW het volgende:
Ik moet 'r twee hebben.
Zal straks eens proberenquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 16:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
2 keer 1 kaartje bestellen??
Perfect!quote:Op zondag 31 oktober 2004 13:31 schreef Vogelbekdier het volgende:
New Found Glory is trouwens de support act voor het non-UK gedeelte van de european tour.![]()
Dat is zeker niet verkeerd!quote:Op zondag 31 oktober 2004 13:31 schreef Vogelbekdier het volgende:
New Found Glory is trouwens de support act voor het non-UK gedeelte van de european tour.![]()
Ik was 2x 34 + 2,38 kwijt via ticketservice.. dus valt nog redelijk mee.quote:Op zondag 31 oktober 2004 19:09 schreef Klop_Klop het volgende:
Ik had echt niet verwacht dat het zo snel uitverkocht zou zijn. Ik heb nu maar kaartjes via markplaats gekocht, gewoon 42.50 voor betaald. Dat vind ik wel heel veel voor een concert. Maar ja, het is wel Green Day natuurlijk.
Zoiets had ik ook nog zondag. Hoewel ik zeker wist dat ik de andere optie had gekozen, kwam ik na het registreren (wat ik nog niet had gedaanquote:Op dinsdag 2 november 2004 15:10 schreef Gijserman het volgende:
Er waren net weer 2 kaartjes te bestellen, klikte ik per ongelukt op way2pay ipv credicard
Waren ze weer weg![]()
quote:Op donderdag 11 november 2004 20:51 schreef TastyMushroom het volgende:
En de kaartjes zijn besteld!(Voor Düsseldorf overigens)
WAT!?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |