London babyquote:Op maandag 4 oktober 2004 09:47 schreef ZX9R het volgende:
Alleen maar posten om een topic dicht te krijgen hè
kom maar, copy/paste ik hem welquote:Had ik een hele OP voorbereid, krijg je dit![]()
![]()
![]()
Al weg.quote:Op maandag 4 oktober 2004 09:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
kom maar, copy/paste ik hem wel
Geeft niks.quote:Op maandag 4 oktober 2004 09:49 schreef ondeugend het volgende:
Owww zijn we hier alweer
Ik zei voek ipv boek in het vorige topic
Nu kan ik niet meer editten !
quote:Op maandag 4 oktober 2004 09:36 schreef ondeugend het volgende:
@Pep ... ik had inmiddels wel een mailtje terug verwacht met een kort vaag verslagje eigenlijk
quote:Op maandag 4 oktober 2004 09:49 schreef ondeugend het volgende:Ja Luc je foonnummer staat in mijn grote voek!
Ow ja en ik mailen, jij mag ook uit intresse informeren per mail of sms de volgende dag hoor hahaquote:Op maandag 4 oktober 2004 09:49 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Oke dan. wie weet !quote:Op maandag 4 oktober 2004 09:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
..................
Je grote voek zal vast wat opbrengen bij een veiling voor oudere vrijgezelle dames.![]()
![]()
![]()
Ja daar heb ik inderdaad aan gedacht ! Maar de zaterdag verliep nogal chaotisch ineens...... in plaats van een heerlijk geplande slonsdag werd het een drukke doe dag. Zelfs nog gewerkt in de horeca !quote:Op maandag 4 oktober 2004 09:59 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ow ja en ik mailen, jij mag ook uit intresse informeren per mail of sms de volgende dag hoor haha![]()
Wist je dat je ook nummers in je telefoon kan programmeren?quote:Op maandag 4 oktober 2004 10:02 schreef ondeugend het volgende:
Ja in mijn grote voek zijn wel leuke exemplaren te vinden inderdaad
Ik moet er ook niet aan denken dat ik het voek kwijtraak, als ik in mijn tas grabbel en ik vind het voek niet binnen 20 seconden dan begin ik het al aardig warm te krijgen
quote:Op maandag 4 oktober 2004 10:04 schreef ondeugend het volgende:
Ja daar heb ik inderdaad aan gedacht ! Maar de zaterdag verliep nogal chaotisch ineens...... in plaats van een heerlijk geplande slonsdag werd het een drukke doe dag. Zelfs nog gewerkt in de horeca !![]()
Dat wist ik !!! En das dus ook mijn grote voek !! Telefoonvoekquote:Op maandag 4 oktober 2004 10:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wist je dat je ook nummers in je telefoon kan programmeren?![]()
Enne als je notuleert moet je er wel gelijk wat plusjes en minnetjes bijzetten he.
Dan heeft een ander er ook nog wat aan idd.![]()
![]()
Moet je naar het Anlooër veld.quote:Op maandag 4 oktober 2004 10:13 schreef ondeugend het volgende:
Ik eigenlijk ook wel !
ik ga eerst met mijn moeder het bos in en kastanjes zoeken
Owww hoe kom ik daar ?quote:Op maandag 4 oktober 2004 10:15 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Moet je naar het Anlooër veld.
Daar staan honderden kastanjebomen (tamme)![]()
Nieuwe MB wil nog niet samenwerken met mijn gsm ..werkt altijd .. plug and pray ...quote:Op maandag 4 oktober 2004 10:11 schreef ZX9R het volgende:
Ja, van de Fiero.
Ben benieuwd namelijk.
quote:Op maandag 4 oktober 2004 10:13 schreef ondeugend het volgende:
Ik eigenlijk ook wel !
ik ga eerst met mijn moeder het bos in en kastanjes zoeken
Nu weet ik het weer bijna zeker. Het was in zuidlaren.quote:Op maandag 4 oktober 2004 10:16 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Owww hoe kom ik daar ?
Hier in het bos staan een paar hele ouden, gisteren ook al wat gezocht.
Maar honderden zijn nog beter
Jij hebt ook geen enkele ervaring met dit werk verder, wij zijn misschien hoogstens wat meer ervaren dan jij.quote:Op maandag 4 oktober 2004 10:28 schreef Rietvaerder het volgende:
@Pepijn & Hollander
Of jullie zijn gewoon watjes.......
Ik ken namelijk zat mensen die de-icen en heb het ook al zat in t echt gezien.. waarom doen jullie altijd net of jullie alles weten en ik niks.....
Lijkt me dat ik beter weet wat de banen in de Luchtvaart voorstellen dan jullie..
Maar goed, geeft niet hoor, ik vergeef jullie noob-heid
Precies, wij zijn kantoorpiccie's.quote:Op maandag 4 oktober 2004 10:37 schreef Rietvaerder het volgende:
Lache toch, houd wel van een beetje werken met de handjes
And proudquote:Op maandag 4 oktober 2004 10:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Precies, wij zijn kantoorpiccie's.![]()
![]()
quote:Op maandag 4 oktober 2004 10:52 schreef Mercy_symbol het volgende:
And proud![]()
![]()
![]()
voordeel van Kantoorridderschap hequote:Op maandag 4 oktober 2004 10:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]![]()
![]()
Alive and fokking.
![]()
![]()
Dus ik belde net..... zoeken ze alleen parttime mensen met heftruckcert. en/of K-rijbewijsquote:SCHIPHOL - De uitbreiding van Polar Air Cargo op Schiphol levert zeventig tot tachtig nieuwe arbeidsplaatsen op.
De meeste nieuwe banen ontstaan bij Menzies World Cargo, het bedrijf dat op Schiphol de afhandeling van Polar verzorgt. De onderneming is nog op zoek naar nieuw personeel.
Sta je ook ingeschreven bij het CWi?quote:Op maandag 4 oktober 2004 11:17 schreef Rietvaerder het volgende:
Dus ik belde net..... zoeken ze alleen parttime mensen met heftruckcert. en/of K-rijbewijs
Misschien moet ik toch maar eens aan dat K-rijbewijs gaan geloven![]()
![]()
Ik zou mij toch inschrijven, zag vorige week iemand op televisie die na 3 maanden ergens gewoon aan het werk gezet werd met een gratis lascursus.quote:Op maandag 4 oktober 2004 11:22 schreef Rietvaerder het volgende:
Daar ben ik weggestuurd omdat ik op eigen houtje naar een baantje aan het zoeken ben![]()
Fijn die bezunigingen......
quote:Op maandag 4 oktober 2004 11:32 schreef Rietvaerder het volgende:
O enne Pepijn, als t regent hoef je niet te de-icen hoor.....
Vreemd hoor dat CWI je wegstuurd,quote:Op maandag 4 oktober 2004 11:22 schreef Rietvaerder het volgende:
Daar ben ik weggestuurd omdat ik op eigen houtje naar een baantje aan het zoeken ben![]()
Fijn die bezunigingen......
Inderdaad. Maar is ook op oproepbasis hè, staat in de vacature..... staat alleen voor wintermaanden, maar de-ice seizoen is van oktober tot aprilquote:Op maandag 4 oktober 2004 11:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dan is er geen werk .. of wat ..
![]()
Ja, ik kwam daar om in te schrijven.... zegt ie van, ja je bent nu zelf aan het zoeken, gewoon ogen goed open houden, open sollicitaties sturen enzoquote:Op maandag 4 oktober 2004 11:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Vreemd hoor dat CWI je wegstuurd,
iedereen zoekt volgens mij op eigen houtje een baan, CWI is er alleen voor de vorm,
Maar net als al gezegd is is bij werkeloosheid inschrijving verplicht hoor, dus ze mogen en kunnen je niet weigeren,quote:Op maandag 4 oktober 2004 11:41 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ja, ik kwam daar om in te schrijven.... zegt ie van, ja je bent nu zelf aan het zoeken, gewoon ogen goed open houden, open sollicitaties sturen enzo
Zie bovenquote:Op maandag 4 oktober 2004 11:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Toch was t zo.....
Als t verplicht is en je doet het niet, wat dan?
Doe ik helemaal niet.quote:Op maandag 4 oktober 2004 10:28 schreef Rietvaerder het volgende:
@Pepijn & Hollander
Of jullie zijn gewoon watjes.......
Ik ken namelijk zat mensen die de-icen en heb het ook al zat in t echt gezien.. waarom doen jullie altijd net of jullie alles weten en ik niks.....![]()
Lijkt me dat ik beter weet wat de banen in de Luchtvaart voorstellen dan jullie..
Maar goed, geeft niet hoor, ik vergeef jullie noob-heid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |