Ben je bezig met je biografie aan het schrijven want dan ben je al goed op weg.quote:Op zondag 3 oktober 2004 22:35 schreef Blokhut het volgende:
Je bent gewoon te lelijk en je stinkt. End yourself.
Open dan ook niet zo kuttopique.quote:Op zondag 3 oktober 2004 22:38 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
Ben je bezig met je biografie aan het schrijven want dan ben je al goed op weg.
Open een topic over zijn kut topic in klaagbaakquote:Op zondag 3 oktober 2004 22:41 schreef Blokhut het volgende:
[..]
Open dan ook niet zo kuttopique.
Dan pleur je je piemeltje toch gewoon in dat flesje en neuk je dat breezertje van je..quote:Op zondag 3 oktober 2004 22:33 schreef ChicaneBT het volgende:
Snap het dan ik wil gewoon neuken met die Breezer in mn hand!!!![]()
klaagbaak mag niet fok related zijnquote:Op zondag 3 oktober 2004 22:44 schreef Impreza_STI het volgende:
[..]
Open een topic over zijn kut topic in klaagbaak![]()
Ja doe ik meestal ook maar ligt het er ook aan welke smaak jezef drinkt? Misschien vinden ze lemon niet zo lekker en vinden ze je gelijk een loserquote:Op zondag 3 oktober 2004 22:54 schreef longinus het volgende:
Gek he als je 1 breezer aanbied, t werkt pas na 5 breezers.
Kijk mensen hier hebben we een onvervalste bacardiboy, zoals je ziet aan zn icoon en hij heeft ook nog eens een Superdude profiel.quote:Op zondag 3 oktober 2004 22:59 schreef My-Media het volgende:
ChicaneBT je bent gewoon een nerd..
Je hebt geen ab-buik enzo.. trainen. bruinen etc
Hang de pimp uit, en ga niet als een nerd rondlopen in je te korte spijkerbroek en geitenwollen trui die je oma heeft gemaakt... ohja, kam je haar, doe lensen in, en doe eens wat anders dan bergschoenen aan..
Yeah ik ook! maarehm bier is onvervalstquote:Op zondag 3 oktober 2004 23:03 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
Kijk mensen hier hebben we een onvervalste bacardiboy, zoals je ziet aan zn icoon en hij heeft ook nog eens een Superdude profiel.
Sjezus man hoe fout kun je zijn ik drink tenminste een breezer!
Ik gok dat hij grotendeels gelijk heeftquote:Op zondag 3 oktober 2004 23:03 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
Kijk mensen hier hebben we een onvervalste bacardiboy, zoals je ziet aan zn icoon en hij heeft ook nog eens een Superdude profiel.
Sjezus man hoe fout kun je zijn ik drink tenminste een breezer!
Of je laat wijven bier voor je kopen en neukt ze vervolgens ook nog.quote:Op zondag 3 oktober 2004 23:09 schreef My-Media het volgende:
[..]
Yeah ik ook! maarehm bier is onvervalst
Trouwens, zelf bier drinken en breezers uitdelen = beterdan weet je wanneer je moet stoppen zodat je nog nuchter genoeg bent om dat sletje te neuken.. maargoed, dat had je nog niet door denk ik
Neem maar van me aan, volg die tipsbinnen notime heb je een sletje
quote:Op zondag 3 oktober 2004 22:35 schreef Blokhut het volgende:
Je bent gewoon te lelijk en je stinkt. End yourself.
doosverwensing + flame = banquote:Op maandag 4 oktober 2004 09:07 schreef divX_Xvid het volgende:
'pull the fucking trigger' op jouw kutsmoel, mafkees![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik quote die sukkel alleen, mongool.quote:Op maandag 4 oktober 2004 09:10 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
doosverwensing + flame = ban
Breezermansquote:Op zondag 3 oktober 2004 22:33 schreef ChicaneBT het volgende:
Nu denk je misschien jij bent echt een breezerslet als je nog wilt neuken met een breezer in je handen. Nee dat is het niet dus. Sinds kort loop ik standaard in de discotheek en op feestjes met een breezer lemon in mn hand.
Echter heb ik tot op heden nog geen sex gehad met een breezersletje, ook heb ik meerdere malen een breezer voor zo'n sletje gekocht.
Niks werkt tot nu toe, of dan vinden ze je wel leuk enzo maar vinden ze sex op de eerste avond te vroeg
.
Snap het dan ik wil gewoon neuken met die Breezer in mn hand!!!![]()
jij bent zeker nieuw hierquote:Op maandag 4 oktober 2004 09:13 schreef divX_Xvid het volgende:
[..]
ik quote die sukkel alleen, mongool.
en de volgende avond?quote:Op zondag 3 oktober 2004 22:33 schreef ChicaneBT het volgende:
Niks werkt tot nu toe, of dan vinden ze je wel leuk enzo maar vinden ze sex op de eerste avond te vroeg
Waarom pleur je dit topic niet gewoon dicht ?quote:Op maandag 4 oktober 2004 09:13 schreef Dirkh het volgende:
Gezellig hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |