Als ie maar goed kijkt bij het klaarmaken.quote:Op zondag 3 oktober 2004 21:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij keek Klaar niet aan bij het goedmaken![]()
Daar werken natuurlijk ook echte vrouwenquote:Op zondag 3 oktober 2004 21:28 schreef tong80 het volgende:
Hij heeft 6 jaar een toplessbar gehad. Leer hem vrouwen jkennen.
:
Wat wil je als Roos naast je staatquote:Op zondag 3 oktober 2004 21:29 schreef rubbereend het volgende:
Ernst Paul zweet een beetje
quote:Op zondag 3 oktober 2004 21:29 schreef DrMarten het volgende:
Hopen dat die Mitch eruit gaat.
Kut ja, das waar ook. Volgende week weer die vervelende Mitchquote:Op zondag 3 oktober 2004 21:30 schreef rubbereend het volgende:
er gaat niemand uit hoor, dr komt alleen een zwarte stem voor de volgende keer
Ik had het als enige verkeerd.quote:Op zondag 3 oktober 2004 21:33 schreef MrX1982 het volgende:
Ik was de eerste![]()
quote:Op zondag 3 oktober 2004 21:33 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik had het als enige verkeerd.
.
quote:Op zondag 3 oktober 2004 21:34 schreef elcastel het volgende:
Neem alles mee joh, fuck you
Mick is helemaal terug hoor..
Echt wel haha...quote:Op zondag 3 oktober 2004 21:34 schreef MissX het volgende:
jammer Mitch en Mick in de mangrove had leuke tv opgeleverd
Helemaal omdat ze Mitch niet vertrouwden met de voorraadquote:Op zondag 3 oktober 2004 21:36 schreef Ymke het volgende:
Ah leuk .als ze elkaar de schuld gaan geven van de gestolen rijst
dan drijft Mitch waarschijnlijk net zo hard de mangrove weer uit, in stukjesquote:Op zondag 3 oktober 2004 21:34 schreef MissX het volgende:
jammer Mitch en Mick in de mangrove had leuke tv opgeleverd
Inderdaad. In het geheel een matige uitzending maar het einde was genietenquote:Op zondag 3 oktober 2004 21:36 schreef schatje het volgende:
Nou ja, het einde maakte weer veel goed.
Ja, iedere week stapt er weer een watje op.quote:Op zondag 3 oktober 2004 21:36 schreef Flem het volgende:
Ah, Ernestine 'de leider' gaat janken, volgende week weer een opstapper dus? Het concept wordt wel ontzettend verneukt zo.
Nee, Mitchell.quote:Op zondag 3 oktober 2004 21:39 schreef ChrisJX het volgende:
Ik vind Mick zo'n eikel
Maar wie heeft er nou op Peter gestemd, Frank of Matthias? Ik gok Frank.
quote:Op zondag 3 oktober 2004 21:39 schreef ChrisJX het volgende:
Ik vind Mick zo'n eikel
Maar wie heeft er nou op Peter gestemd, Frank of Matthias? Ik gok Frank.
Idd! Wat is dit voor slap jaar??? Eerst dat Belgische meidje twee keer (maar goed, die was duidelijk ziek), opa Henk, zielige Patrick, Jeroen met z'n kutstem die zo besluiteloos is als ik weet niet wat: "Ik wil weg, nee toch niet, ja toch wel, ik weet het nog niet, nou ik ga maar"quote:Op zondag 3 oktober 2004 21:39 schreef --Globe-- het volgende:
en jammer dat er weer zo'n slap figuur op heeft gegeven, anders was mitch nu opgedoekt..
oftewel, ze wilde er gewoon uitquote:Op zondag 3 oktober 2004 21:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nee, Mitchell.
De mannen en Marjolein stemden Mitchell, Darline stemde Marjolein en Mitchell stemde Peter.
De muts!quote:Op zondag 3 oktober 2004 21:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nee, Mitchell.
De mannen en Marjolein stemden Mitchell, Darline stemde Marjolein en Mitchell stemde Peter.
Mick roelt. Godver!quote:Op zondag 3 oktober 2004 21:39 schreef ChrisJX het volgende:
Ik vind Mick zo'n eikel
Mitch natuurlijk.quote:Maar wie heeft er nou op Peter gestemd, Frank of Matthias? Ik gok Frank.
nee je hebt ze allemaal wel gehad geloof ik.. ik snap niet waarom je dan aan zo'n programma meedoet ..quote:Op zondag 3 oktober 2004 21:41 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Idd! Wat is dit voor slap jaar??? Eerst dat Belgische meidje twee keer (maar goed, die was duidelijk ziek), opa Henk, zielige Patrick, Jeroen met z'n kutstem die zo besluiteloos is als ik weet niet wat: "Ik wil weg, nee toch niet, ja toch wel, ik weet het nog niet, nou ik ga maar"
Vergeet ik nog iemand?
jeroen zat toch in het andere kamp? of snap ik het nu ff verkeerdquote:Op zondag 3 oktober 2004 21:39 schreef --Globe-- het volgende:
en jammer dat er weer zo'n slap figuur op heeft gegeven, anders was mitch nu opgedoekt..
Beetje slechte timing welquote:Graag zou ik mijn site op de startkabel van expeditierobinson willen zetten. Mijn site is: expeditierobinson.nl.tt
frankquote:Op zondag 3 oktober 2004 21:46 schreef Flem het volgende:
Wie roelt er eigenlijk dit jaar? Mohammed is de beste in alle proeven e.d. (beetje nieuwe Giovanni), Mick is een chille gast omdat hij gewoon scheit heeft aan alles, Shandinella is een vrouw die weet wat ze wil en niet bang is om haar mening te geven. Maar de rest suckt dikke peren.
Klaar roelt, duh! En Marjolein ook.quote:Op zondag 3 oktober 2004 21:46 schreef Flem het volgende:
Wie roelt er eigenlijk dit jaar? Mohammed is de beste in alle proeven e.d. (beetje nieuwe Giovanni), Mick is een chille gast omdat hij gewoon scheit heeft aan alles, Shandinella is een vrouw die weet wat ze wil en niet bang is om haar mening te geven. Maar de rest suckt dikke peren.
quote:Op zondag 3 oktober 2004 21:48 schreef -Mk- het volgende:
http://www.expeditierobinson.nl.tt
quote:Schilderijen
sdfsdf
Je vergeet Frank! Dat is de überhipperd met zijn indianengedoequote:Op zondag 3 oktober 2004 21:46 schreef Flem het volgende:
hehe die kwam ik ook tegen ja, dat is tevens z'n adresquote:Op zondag 3 oktober 2004 21:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
[..].
Dat wil ik wel aan m'n muur hebben!
Jeeeee, dat schilderij. Echt mooiquote:Op zondag 3 oktober 2004 21:51 schreef BVO het volgende:
Nou, die site is net zo boeiend als hijzelf..
En als hij zich 'niet zo happy' voelt gaattie zeker voetschilderen ofzoquote:Daarnaast werk ik ongeveer 4 dagen in de week met verstandelijk gehandicapten.
Daar zit natuurlijk een kern van waarheid in. Als je ze alleen weergeven op momenten dat je niets doet, lijkt het idd of je nooit iets doet. Maar 'ik hoef mijn kunsten niet te vertonen voor de camera' is onzin. Die camera hoort erbij, daar moet je ook doen zoals je normaal doet. Doe je dat niet, dan is dat je eigen schuld.quote:Geloof alstublieft niet alles wat u ziet.
doordat jeroen weg was gegaan, hoefde mitch niet weg.. snappiequote:Op zondag 3 oktober 2004 21:46 schreef glasnost het volgende:
[..]
jeroen zat toch in het andere kamp? of snap ik het nu ff verkeerd![]()
nee, ze zaten toch niet bij elkaar in het kampquote:Op zondag 3 oktober 2004 21:56 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
doordat jeroen weg was gegaan, hoefde mitch niet weg.. snappie
per aflevering mag er maar 1 persoon afvallen, maakt niet uit van welk kamp..quote:Op zondag 3 oktober 2004 21:58 schreef glasnost het volgende:
[..]
nee, ze zaten toch niet bij elkaar in het kamp![]()
aah okéquote:Op zondag 3 oktober 2004 22:00 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
per aflevering mag er maar 1 persoon afvallen, maakt niet uit van welk kamp..
nu die slappe jeroen opgaf, kon mitch blijven
Whaaaaaa, niet eens aan gedacht! Kutjeroen, dan was het volgende week nog hipper geweestquote:Op zondag 3 oktober 2004 22:02 schreef BVO het volgende:
Mick en Mitch straks samen in de mangrove, vergezeld door Klaar en Ernestine..
Ik denk dat het vrij moeilijk is om een behoorlijke hoeveelheid te winnen.quote:Op zondag 3 oktober 2004 22:12 schreef Bus watcher het volgende:
Ik begrijp niet dat kamp 'Nederland' zout wilde voor de vier telefoonminuten. Ze hebben toch een zee vol zout water.
en nu gaan slijmen bij Mo...quote:Op zondag 3 oktober 2004 22:19 schreef Stranger het volgende:
Het voordeel van ronald is dat ie de enige nederlandse man is die (nog) niet opgegeven heeft. Jezus wat een stel watjes zeg..
quote:Op zondag 3 oktober 2004 22:48 schreef trepper het volgende:
Giovanni komt terug![]()
Das juist leuk. Misschien dat er eindelijk wat harder gespeeld wordt dan.quote:Op zondag 3 oktober 2004 23:10 schreef Noca het volgende:
Een all star ER lijkt me eigenlijk niks....dan wordt er denk ik teveel in strategieën enzo gedacht. Dat is niet "echt"...nu natuurlijk ook niet altijd, maar dat helemaal niet lijkt mij!
Ben ik het redelijk mee eensquote:Op zondag 3 oktober 2004 23:14 schreef _Supreme het volgende:
LYDIAA MOET TERUG KOMEN!!!!!!!!!!!
een naughty mooi meisje
Te gemaakt, en dat is vaak niet leuk...maar ja, wie weetquote:Op zondag 3 oktober 2004 23:13 schreef trepper het volgende:
[..]
Das juist leuk. Misschien dat er eindelijk wat harder gespeeld wordt dan.
Hoe zitten we nu ten opzichte vande voorgaande jaren ? Vorig jaar liepen we nu al te knallen toch ?quote:Op maandag 4 oktober 2004 09:58 schreef mbn het volgende:
Kijkcijfer: 1.317.000
En het begint nu pas weer echt leuk te worden.
ze hoopte misschien op een kudde met schaapjes...quote:Op maandag 4 oktober 2004 09:23 schreef Vamos het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom die Klaar aan dat programma meedoet. ER hangt of staat bij hoe je in de groep functioneert. Klaar wordt uit elke groep gekotst en is duidelijk sociaal niet vaardig genoeg om zich in een groep te handhaven, zich ook maar enigszins aan te passen.
Als je dat weet, dan ga je toch niet aan zo'n programma meedoen? Dan weet je dat je er als 1e uitligt. En bij de 2e kans heeft ze het ook verknald.
Wat een dom mens
Ook al is het leuke TV natuurlijk
Echt? Das wel ontzettend veel zeg!quote:Op maandag 4 oktober 2004 09:58 schreef mbn het volgende:
Kijkcijfer: 1.317.000
En het begint nu pas weer echt leuk te worden.
Uit het kijkcijfertopic van vorig jaar:quote:Op maandag 4 oktober 2004 11:23 schreef elcastel het volgende:
[..]
Hoe zitten we nu ten opzichte vande voorgaande jaren ? Vorig jaar liepen we nu al te knallen toch ?
Vorig jaar lijkt het het net iets beter te hebben gedaan. Toen leverden enkele markante persoonlijkheden veel spraakstof op, waardoor er veel mensen mee gingen kijken. Je ziet het ook hier aan de topics dat er gewoon minder dingen zijn om over te praten.quote:Op maandag 8 december 2003 13:54 schreef -Mk- het volgende:
Alles op een rij:
2003 | 2002 | 2001
Kandidaten: 622.000 | 700.000 | n.v.t
Afl.01: 919.000 | 860.000 | 375.000
Afl.02: 1.190.000 | 745.000 | 510.000
Afl.03: 1.055.000 | 1.185.000 | 495.000
Afl.04: 1.388.000 | 1.125.000 | 435.000
Afl.05: 1.436.000 | 1.065.000 | 550.000
Afl.06: 1.421.000 | 1.035.000 | 640.000
Afl.07: 1.319.000 | 1.210.000 | 696.000
Afl.08: 1.480.000 | 1.195.000 | 625.000
Afl.09: 1.480.000 | 1.094.250 | 610.000
Afl.10: 1.359.000 | 1.195.000 | 625.000
Afl.11: 1.430.000 | 1.340.000 | 655.000
Afl.12: 1.359.000 | 1.300.000 | 755.000
Afl13 1.477.000 | 1.475.000 | 1.075.000
Finale: 1.171.000 | 1.165.000 | 520.000
Top 5 Kijkcijfers
1. E.R.2003 - afl. 08: 1.480.000
2. E.R.2003 - afl. 09: 1.480.000
3. E.R.2003 - afl. 13: 1.477.000
4. E.R.2002 - afl. 13: 1.475.000
5. E.R.2003 - afl. 05: 1.436.000
Toch is het nu de meest opwindende ER tot nu toe, even het feit buiten beschouwing gelaten dat het nieuwtje er al een paar jaar af is.quote:Op maandag 4 oktober 2004 15:34 schreef mbn het volgende:
Vorig jaar lijkt het het net iets beter te hebben gedaan. Toen leverden enkele markante persoonlijkheden veel spraakstof op, waardoor er veel mensen mee gingen kijken. Je ziet het ook hier aan de topics dat er gewoon minder dingen zijn om over te praten.
Ik vond de man/vrouw toch ook ontzettend hip. Dat gekakel van die vrouwenquote:Op maandag 4 oktober 2004 17:02 schreef Vamos het volgende:
Toch is het nu de meest opwindende ER tot nu toe, even het feit buiten beschouwing gelaten dat het nieuwtje er al een paar jaar af is.
Ja, De Bauers en de Lama's.quote:Op maandag 4 oktober 2004 19:25 schreef Cee het volgende:
Wie waren de andere genomineerden? Waren dat de Bauers en één of ander programma Lama's nogwat? Zet 'm op, ER!
wie zitten er nog meer bij de All Stars ER?quote:Op maandag 4 oktober 2004 19:25 schreef Cee het volgende:
Wie waren de andere genomineerden? Waren dat de Bauers en één of ander programma Lama's nogwat? Zet 'm op, ER!
Ik ben blij dat Gio door is naar de All Stars ER! Hij was toch wel m'n favoriet vorig jaar. Ik denk dat ie als persoonlijk voorwerp wel een tros bananen meeneemt. Hopelijk wordt die Raymond er dit keer in gestemd, ik zit nou niet bepaald te wachten op die oh-zo-hahahahaha grapjes van Lydia. Alhoewel ze misschien een stuk minder irritant is zonder dat Deborah-aanhangsel.
Ik wil dat Olivier genomineerd wordt.![]()
Ok, Nolleke en de 2 tortelduifjes waren wel weer leuk jaquote:Op maandag 4 oktober 2004 17:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
ER3 past voor mij in het rijtje van De Bus 2 en Big Brother 3. Geniaal, dus.. Nolleke.
.
. Debylia.
.
Hoi,quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 00:05 schreef mrbombastic het volgende:
Moment 1: het begin van dit jaar.
Alle deelnemers gaan met de boot richting het eiland. Dan springt iedereen van de boot af. Maar verder?
Iedereen moest zo snel mogeljik op het eiland zien te komen, en degene die het
traagste was viel af (Ernestine dan blijkbaar) en kon kiezen voor de mangrove???
En omdat er toen een Nederlandse uit was, moesten de Belgen in de kooi net zo lang tot iemand van de Belgen opgaf?
Moment 2: kamp Zuid (voormalig Ned. kamp) is geplunderd
Ik lees nergens hoe die Nederlanders en Mo reageerden. Verdachten ze elkaar of dachten ze echt dat er een dier aan had gezeten???
Thanks.quote:Op maandag 4 oktober 2004 15:34 schreef mbn het volgende:
Uit het kijkcijfertopic van vorig jaar:
[
Mee eens.quote:Vorig jaar lijkt het het net iets beter te hebben gedaan. Toen leverden enkele markante persoonlijkheden veel spraakstof op, waardoor er veel mensen mee gingen kijken. Je ziet het ook hier aan de topics dat er gewoon minder dingen zijn om over te praten.
ik heb 't gevoel dat ze frouke gewoon beetje gebruiken hoor............quote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:09 schreef BVO het volgende:
Inderdaad, al zie ik Frouke toch ook érg ver komen, aangezien ik het gevoel heb dat Kelly en Mohamed toch wel erg machtig zijn binnen die hele groep.
idd, moest er echt vaak om lachen....quote:Op woensdag 6 oktober 2004 18:57 schreef BVO het volgende:
Die wanhoop bij Ronald was trouwens wel érg mooi om te zien..
quote:"Gun ze op zijn minst nog een laatste avondmaal." (Klaar wil in iedergeval nog iets achterlaten voor het geroofde kamp).
Klaar tegen Ernestine: 'Als jij loopt dreunt het ook!'
*Helemaal mee eens is. Of er consequenties voor je kamp aan verbinden. Halvering van de voedselvoorraad, achterstand bij de volgende proef enz.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 08:40 schreef Vicky het volgende:
Ik vind Jeroen echt een mietje, alleen omdat ie bang is dattie er uitgestemd zou worden gaat ie weg. Ik vind zo wie zo dat ze dat niet zouden moeten toestaan. Alleen het eiland verlaten als je dusdanig ziek bent dat je niet meer verder kan of wanneer je weggestemd wordt. En als je het niet naar je zin hebt.. dikke pech, je hebt ervoor gekozen en je weet waar je aan begint. Uit de expeditie stappen vind ik echt lame.
Je kunt iemand natuurlijk niet tegen houden om welke reden dan ook. Sanctie's klinkt dan al een stuk beter, laat je kampgenoten boeten voor jou afscheid. Klinkt al een stuk beter zo.quote:Op zondag 10 oktober 2004 11:42 schreef ChrisJX het volgende:
*Helemaal mee eens is. Of er consequenties voor je kamp aan verbinden. Halvering van de voedselvoorraad, achterstand bij de volgende proef enz.
Uit de expeditie stappen omdat je niet 'happy' bent is gewoon zo triest
er zal vast wel weer een mietje vanzelf opstappen!quote:Op zondag 10 oktober 2004 12:01 schreef Zhenar het volgende:
Jeee, vanavond weer! Zal er deze keer ein-de-lijk iemand echt uitgestemd worden in plaats van vrijwillig weggaan?
en anders hier welquote:Op zondag 10 oktober 2004 19:40 schreef tong80 het volgende:
De spanning stijgt weer in huize Tong.
ik gok op 10 minuten te vroeg....quote:Op zondag 10 oktober 2004 20:10 schreef tong80 het volgende:
Staat al op Net5 je weet immers nooit hoeveel minuten ze dit keer te vroeg beginnen.
amateurquote:Op zondag 10 oktober 2004 20:29 schreef cptmarco het volgende:
Mangrove Chainsaw murders massacre.....
hete stomige sexquote:Op zondag 10 oktober 2004 20:35 schreef cptmarco het volgende:
[..]
wat jij wil....
inderdaad gaar dat er zoveel mensen weggaan, maar in tegenstelling tot die andere mensen heeft Frank wél een flikker uitgevoerd deze expeditiequote:Op zondag 10 oktober 2004 20:47 schreef Nouk het volgende:
Zo gaar als die indaan ook al weggaat. Wat een watjes zeg in deze ER.
tijdens de finale pas....quote:Op zondag 10 oktober 2004 20:51 schreef --Globe-- het volgende:
wanneer zouden de verstekelingen terug mogen..
en dan zal er wel maar eentje van de verstekelingen doorgaan naar de finale denk ikquote:Op zondag 10 oktober 2004 20:52 schreef cptmarco het volgende:
[..]
tijdens de finale pas....
en nu eens kijken hoe slim ze is.....quote:Op zondag 10 oktober 2004 20:58 schreef elcastel het volgende:
Shandinella heeft xray ogen !
Denk het ook ja.quote:Op zondag 10 oktober 2004 21:00 schreef rubbereend het volgende:
nu komt t diefstal + shandinella die mensen ziet = anderen!
Beetje rondhangenquote:Op zondag 10 oktober 2004 21:05 schreef cptmarco het volgende:
wat moet Klaar en consorten nu nog doen
waarschijnlijk stax elkaar wegspelen net als vorig jaarquote:Op zondag 10 oktober 2004 21:05 schreef cptmarco het volgende:
wat moet Klaar en consorten nu nog doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |