Klopt!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:07 schreef monco76 het volgende:
[..]
ze gebruiken natuurlijk beide shows en mixen die tot 1 dvd...
Nu snap ik ook waarom ze die vorige tours van die wasmachines op het podium hadden. Ben benieuwd wat er nu met die gebraden kippen gaat gebeuren.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:56 schreef monco76 het volgende:
Precies, kijk naar de mannen van Iron Maiden die hebben de hele tour dezelfde kleding aan, niet voor niets
By the way, Geddy had hetzelfde shirt aan als tijdens de show van 3 jaar terug hier.
Heb je dat niet gezien? Die werden verkocht bij de uitgangquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:55 schreef thedeedster het volgende:
Ben benieuwd wat er nu met die gebraden kippen gaat gebeuren.![]()
Volgens mij spelen ze iedere avond het zelfde , dit is de set die MuadDib eerder heeft gepost.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:21 schreef monco76 het volgende:
iemand die iets kan vertellen over de 2e avond? was het een andere set?
Ja, de productie is erg goed en er staan een paar geweldige versies op (the mission bv.). Ik wacht nu echter op de dvd-versie...quote:Op maandag 26 mei 2008 20:28 schreef fripper het volgende:
John Rutsey , de drummer op het eerste album , is een paar weken geleden overleden .....
Iemand de nieuwe dubbel-live cd al gehoord (opgenomen in Rotterdam) ?
Als ik iets wil weten over albums van bands die ik niet zo goed ken, ga ik altijd naar de site van amazon. Daar selecteer je dan gewoon de band - rush in dit geval - en dan zie je de waarderingen voor de albums en ook vele recensies. Op deze manier kan je heel goed een beeld krijgen van een discografie.quote:Op woensdag 24 september 2008 00:04 schreef emokid het volgende:
Moving Pictures, wat een geweldig album. Welke kan ik na deze checken? Ik wil de eerste wel luisteren vanwege de awesome cover.
Nog een dag of 10 voor de dvd uitkomt .....quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:27 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Ja, de productie is erg goed en er staan een paar geweldige versies op (the mission bv.). Ik wacht nu echter op de dvd-versie...
Tot nu toe alleen maar een versie zonder cd's gezien.quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:04 schreef MuadDib het volgende:
Wat voor uitvoeringen komen er eigenlijk? Ook eentje waar de live cd bij zit?
Ik vrees eigenlijk van niet omdat die al los is uitgebracht, maar ik heb toch maar gewacht om die aan te schaffen. Voor de zekerheid.
Woohoo!quote:Op maandag 29 november 2010 16:25 schreef horned_reaper het volgende:
Jaja! 27 Mei spelen ze in Ahoy![]()
Die kaartjes worden van mij!
En van mij! Dat wordt de derde keer dat ik Rush live zie. M'n vriendin heeft ze al 5 keer gezien.quote:Op maandag 29 november 2010 16:25 schreef horned_reaper het volgende:
Jaja! 27 Mei spelen ze in Ahoy![]()
Die kaartjes worden van mij!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |