Dat is mooi want dat nieuwe album bevalt me zeer goed.quote:RUSH To Play Nine Songs From 'Snakes & Arrows' On Upcoming Tour - May 30, 2007
RUSH fan site RushIsABand.com has posted an audio interview with RUSH guitarist Alex Lifeson, conducted earlier today (Wednesday, May 30) by Mark Jeeves of the U.K. digital radio station Planet Rock. In the interview Alex mentions that RUSH will play nine songs from "Snakes & Arrows" on its upcoming tour and that "Workin' Them Angels" is his current favorite.
RUSH has selected "The Larger Bowl" as the second single from its latest CD, "Snakes & Arrows".
RUSH's 18th studio album, "Snakes & Arrows", debuted at No. 3 on the Billboard album chart with sales of 93,000 copies. The disc, which has sold 150,000 copies in the U.S. since its May 1 release, is the first collection of all-new RUSH material since 2002's "Vapor Trails" and the 27th RUSH release to make the Billboard album chart. The band's chart peak was in 1993, when "Counterparts" debuted at No. 2.
Als ik hem zie ben ik toch blij dat ik niet ga. Teveel materiaal van na de jaren '70/ begin jaren '80 naar mijn zin...quote:Op zondag 14 oktober 2007 09:28 schreef MuadDib het volgende:
Het is alweer bijna zover. En als ik de setlist zo eens bekijk wordt het een mooie avond.
Maak me gek! Morgen ben ik erbijquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:03 schreef Djaser het volgende:
RUSH To Film Live DVD In Rotterdam - Oct. 16, 2007
According to the official RUSH newsletter, the Canadian rock trio will film a live concert DVD at Ahoy in Rotterdam, the Netherlands on October 16 and October 17. More information will be made available soon.
Dan kwamen wij op exact hetzelfde moment binnen! Ook hoorde ik Comfortably Numb en Welcome to the Machine van Pink Floyd en Roundabout van Yes en ook iets van Porcupine Tree als ik het me goed herinner.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:26 schreef MuadDib het volgende:
Ook nog het vermelden waard was de zaalmuziek: Toen ik Ahoy binnenliep draaiden ze "In The court Of The Crimson King". Eén blik op m'n icoontje en je kan weten dat ik dat erg aardig vond
ze gebruiken natuurlijk beide shows en mixen die tot 1 dvd...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:15 schreef thedeedster het volgende:
Het was weer groots.
Erg goede zaak dat de setlist een stuk anders was dan de vorige tours (de niet in Europa gehouden vaipor trails (van rush in Rio meegerekend)).
Zeker nu blijkt dat er inderdaad een dvd van komt! Er is trouwens een goed ijkpunt om te zien van welke dag ze gefilmd hebben; middenvooraan stond er iemand met een schotse vlag. Dus als je die op de dvd ziet, weet je dat het de woensdag show was.
Voor mij waren de hoogtepunten Between the wheels en Natural Science...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |