abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 oktober 2004 @ 16:33:01 #51
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_22398281

have fun gordelstekende randmongool.

mods , ban me maar , ik heb mijn zin in dit forum verloren.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_22398368
Stel je je alsjeblieft niet zo aan man.
  maandag 4 oktober 2004 @ 16:37:16 #53
6941 APK
Factual, I think.
pi_22398397
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 16:14 schreef BaajGuardian het volgende:

amen , en tot over een maand of 30
Ga je op reis?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  maandag 4 oktober 2004 @ 16:41:25 #54
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_22398491
het lijkt wel een spelletje ik wil het laatste woord !! begint een beetje triest te worden !
pi_22398526
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 16:33 schreef BaajGuardian het volgende:

have fun gordelstekende randmongool.

mods , ban me maar , ik heb mijn zin in dit forum verloren.
Daar heb je toch geen ban voor nodig?
Gewoon een kwestie van wegblijven.

Maar je zou ook open kunnen staan voor discussie. Dan hoef je niet weg te blijven, maar kun je gewoon met iedereen blijven praten.
Out of my mind, back in five minutes
  maandag 4 oktober 2004 @ 16:44:13 #56
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_22398541
redux .. je hebt zekers goede inbreng .. maar kap ajb met dat geneuzel over bg, het gaat helemaal nergens over, en er zijn er meer aan schuldig dan jullie allebei..

je poststijl daargelaten, kun je niet eens een tijd proberen gewoon alleen inhoudelijk te reageren
no offence, en er zitten wel goede dingen bij in het on-topic gedeelte
vergeet ook niet dat jij dan ook weer niet de waarheid in pacht hebt

trouwens het is heel goed mogelijk om te doorzien dat je altijd alleen maar doctrine gevoerd bent
in hoever het doorgevoerd is dat zal de vraag zijn, maar ontkennen dat doctrine bestaat zal jij ook niet doen.. kijk eens naar alle reclames bijvoorbeeld, en dat lijkt me een overduidelijk voorbeeld
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
  maandag 4 oktober 2004 @ 16:46:39 #57
90061 coz
pi_22398599
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 16:43 schreef Pleun het volgende:

[..]

Daar heb je toch geen ban voor nodig?
Gewoon een kwestie van wegblijven.

Maar je zou ook open kunnen staan voor discussie. Dan hoef je niet weg te blijven, maar kun je gewoon met iedereen blijven praten.
of niet happen
maar sommige provocatie is best behoorlijk groot en dan kan ik bg's reactie best goed voorstellen
pi_22398737
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 16:44 schreef coz het volgende:

vergeet ook niet dat jij dan ook weer niet de waarheid in pacht hebt
Dat heb ik ook nooit beweerd?
quote:
trouwens het is heel goed mogelijk om te doorzien dat je altijd alleen maar doctrine gevoerd bent
in hoever het doorgevoerd is dat zal de vraag zijn, maar ontkennen dat doctrine bestaat zal jij ook niet doen.. kijk eens naar alle reclames bijvoorbeeld, en dat lijkt me een overduidelijk voorbeeld
Dat roepen geeft niet aan dat je uit die indoctrinatie bent gestapt, voorzover die indoctrinatie al waar is.
  maandag 4 oktober 2004 @ 17:42:17 #59
90061 coz
pi_22399937
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 16:52 schreef Redux het volgende:

[..]

Dat heb ik ook nooit beweerd?
ik ook niet
en met veel uit skepdic halen lukt dat iig niet
quote:
Dat roepen geeft niet aan dat je uit die indoctrinatie bent gestapt, voorzover die indoctrinatie al waar is.
klopt ook wel weer maar het kan wel helpen in een wat meer middenweg vinden
media is nou eenmaal niet bepaald geheel onafhankelijk
en de alternatieve media op sommige punten ook niet
als je het fijne wilt weten zal je zelf onderzoek moeten doen
en dan nog hoef je niet alles te vinden
blijft lastig en imo zou het makkelijker gaan als we in truth elkaar helpen
en dat zal betekenen dat iedereen een stukje van zijn ego moet inleveren
er zijn onderwerpen in truth waarbij waarschijnlijk de believers gelijk hebben en sommige waarbij de non-believers dat hebben (bij 911 zijn de termen iets anders, gaat uit van de officiele versie)

het gaat toch om het antwoord vinden over een onderwerp en niet om of je zelf gelijk hebt
word idd erg gemakkelijk vergeten
(niet om iemand te veroordelen of te zeggen dat ie schuldig is en blaat )
  maandag 4 oktober 2004 @ 18:37:26 #60
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_22401232
quote:
Mag ik even zeggen dat we de mooiste faq hebben van heel Fok? Zo zouden er meer moeten zijn.
Verder een schop omdat er geen pritt aan het topic kleeft
ja hij blijft eruug goed !!
pi_22402307
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 17:42 schreef coz het volgende:
als je het fijne wilt weten zal je zelf onderzoek moeten doen
Ja ik blijf terugkomen op de 9/11 topics, maar ik vind beweringen van 'believers' in die topics erg typerend voor een 'believer', of 'non-believer' zoals je wilt.
Veel info wordt klakkeloos overgenomen van 9/11 complottheoriesites (waar blijft unclescorp?), en wordt aangegrepen om maar aan te tonen dat de regeringen boosaardig zijn en maar 1 doel hebben en dat is de macht willen grijpen en de gewone man onwetend wil laten. Als je dan verder kijkt, blijken veel beweringen gewoon niet te kloppen. En ik heb het vermoeden dat veel complottheorieen zo ontstaan.
pi_22402395
Als we zien dat een invalide in een rolstoel een stoep niet op komt, schieten we hem natuurlijk te hulp. Als we zien dat een oud mensje haar boodschappentas op de grond laat flikkeren en de inhoud rolt er uit, zullen we ook te hulp schieten. En ik zal maar niet proberen te benaderen hoe snel de meeste mannen te hulp zullen schieten als een leuke jonge meid pech heeft met haar autootje.

Nu hebben we een user die niet invalide is, ook geen leuke jonge meid isn en ook geen oud vrouwtje is. Maar iemand wiens emoties als enorme stormen ineens te keer kunnen gaan. Daar kunnen we dan toch wel een beetje rekening mee houden? Nee dat hoeven we niet, net zo min als we die chick hoefden te helpen.

Tuurlijk hoef je niet alles te accepteren, en BG is regelmatig zover gegaan dat ie een ban heeft gekregen. Maar neem hem wel serieus, en heb oog voor zíjn zwaktes, zoals we allemaal onze zwaktes hebben. Redux, het maakt zoveel uit als je hem op de achtergrond even een kort mailtje stuurt 'jongen, ik bedoel het niet slecht, laten we kalm blijven'.

En ja ik kan me alle tegenwerpingen voorstellen. Ik zie ook wel wat er gezegd wordt. En dat keur ik echt niet goed. Maar desalniettemin: ook BG is een user van ons forum, hoort bij ons groepje. En er moet ook iemand zijn die het voor hem opneemt. En het voor iemand opnemen betekent NIET alles van die persoon door de vingers zien. Wij zijn een discussie forum, geen (dis)kwalificatie-platform, geen waarheidskerk, en geen kleuterschooltje.

Ik val niemand aan hiermee, probeer alleen inzicht te kweken dat je soms wat woorden in moet slikken. Ik kan nou ook niks meer. Twee vechten, twee hebben schuld en zo. Er kan er altijd ééntje weglopen nl. Je zou dat van de op dat moment meest stabiele als eerste verwachten.
pi_22402444
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 19:20 schreef Redux het volgende:
Ja ik blijf terugkomen op de 9/11 topics, maar ik vind beweringen van 'believers' in die topics erg typerend voor een 'believer', of 'non-believer' zoals je wilt.
Veel info wordt klakkeloos overgenomen van 9/11 complottheoriesites (waar blijft unclescorp?), en wordt aangegrepen om maar aan te tonen dat de regeringen boosaardig zijn en maar 1 doel hebben en dat is de macht willen grijpen en de gewone man onwetend wil laten. Als je dan verder kijkt, blijken veel beweringen gewoon niet te kloppen. En ik heb het vermoeden dat veel complottheorieen zo ontstaan.
Het gaat er niet eens zozeer om wat je zegt, als wel hóe je het zegt. Zeker in het conflict tussen jou en BG.
pi_22402578
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 19:24 schreef iteejer het volgende:
Tuurlijk hoef je niet alles te accepteren, en BG is regelmatig zover gegaan dat ie een ban heeft gekregen. Maar neem hem wel serieus, en heb oog voor zíjn zwaktes, zoals we allemaal onze zwaktes hebben. Redux, het maakt zoveel uit als je hem op de achtergrond even een kort mailtje stuurt 'jongen, ik bedoel het niet slecht, laten we kalm blijven'.
Meen je dat nou? Ik sta er echt van te kijken dat je dit zegt. Is het niet dat je met uitspraken als dit hem in het slachtofferhoekje houdt? Het komt bij mij over alsof hij het moeilijk heeft met de dingen die hij weet, alsof hij eronder gebukt gaat. Is dat zo? Ik wil hem best mailen hoor...
pi_22402581
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 16:14 schreef BaajGuardian het volgende:
Lap tekst van iemand die zich duidelijk tegen het verkeerde been geschopt voelt...
Dit vind ik zo jammer Baajguardian.
Juist jij die zoveel meer om zich heen ziet dan een groot deel van de mensen, ziet niet zijn eigen "onhandigheden".

Iedereen heeft zo zijn onhandigheden, de één wat meer dan de ander.
Jóuw onhandigheid is de manier waarop je op de in jouw ogen ( om het politiek correct te brengen ) "vervelende" mensen reageert.
Dit zegt niets over eventuele onhandigheden van andere mensen.. die zouden er voor jou helemaal niet toe moeten doen.
Ik in je posts te kunnen lezen dat het echte zien en weten ( ontwikkeling ) voor jou belangrijk is.
Het zou je nog "wijzer" maken als je ook naar jezelf zou kijken én het ook nog eens voor elkaar kreeg om je eigen onhandigheden te veranderen.

Wees niet zo boos om dingen waar jij geen hinder van ondervindt ( zolang jij niet besluit je eraan te storen ).
Zolang iemand niet vóór je op je pad zit en je zo de weg versperdt.. waarom dan stilstaan en jezelf zo opwinden ?
Liefde maakt blind, maar woede ook.

Mijn advies: Bewandel je pad, spreek mensen langs de kant aan, maar wordt niet boos als ze niet mee willen. De tijd die jij verspilt aan boosdoen had je al tot de volgende kruising kunnen brengen.

Daarnaast is het niet alleen ongezond voor je geest, maar ook voor je hart !

"maak je niet dik, denk aan je rikketik " ( geloof ik )
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_22402750
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 19:32 schreef Redux het volgende:
Meen je dat nou? Ik sta er echt van te kijken dat je dit zegt. Is het niet dat je met uitspraken als dit hem in het slachtofferhoekje houdt? Het komt bij mij over alsof hij het moeilijk heeft met de dingen die hij weet, alsof hij eronder gebukt gaat. Is dat zo? Ik wil hem best mailen hoor...
Nee, absoluut geen slachtofferhoekje, en al helemaal geen taboe-sfeerachtig gebeuren als 'laten we er maar niet over praten'.
Ik neem hem serieus zoals hij is. En moeilijk hebben met de dingen die hij weet, nee dat zou ik niet durven zeggen. Hij is emotioneel nogal snel in de fik te krijgen. Ik beperk mijn constateringen tot slechts dat: de uiterlijke vorm. En als je weet dat iemand nou eenmaal zo reageert, is het voor allen beter om daar rekening mee te houden. Niet uit medelijden, of uit superioriteitsgevoel. Dat speelt niet eens. Tegen een Jood begin je ook niet steeds over Auschwitz bv. Geen kwetsie van medelijden hebben met die Joodse persoon, maar wel een neutraal rekening houden met eventuele speciale gevoeligheden en eigenschappen.
Snap je mijn punt?
pi_22402795
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 19:32 schreef Redux het volgende:
Ik wil hem best mailen hoor...
Ik denk dat dat erg kan bijdragen aan wederzijds begrip
pi_22403093
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 19:39 schreef iteejer het volgende:
Tegen een Jood begin je ook niet steeds over Auschwitz bv.
Ik weet niet hoor, ik vind dit totaal geen vergelijking. Eenzelfde vergelijking zou zijn dat je iemand die kanker heeft ook geen kankerlijer gaat noemen. Die vergelijking gaat totaal niet op, baajguardian heeft niks, in mijn ogen stelt hij zich enorm aan, en dat meen ik.

Maar eigenlijk is het helemaal geen 'ding' tussen mij en baajguardian, het is in mijn mening helemaal niet zo dat het tussen mij en hem niet klikt, hij heeft het met veel meer, en ik zit ook wel met andere 'believers' overhoop. Ik zie eigenljik niet eens in waarom juist ik hem zou moeten mailen?
pi_22403322
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 19:52 schreef Redux het volgende:
[..]
Je moet helemaal niets.
Maar het lijkt me duidelijk dat wat voor jou misschien een intellectueel spelletje is, een ander geheel uit zijn lood kan slaan.
Het is dan aan jou om te zeggen 'so what, niet mijn probleem' of daar een andere benadering tot te kiezen.
Ik bekijk het niet vanuits iemand gelijk of ongelijk, noch vanuit sympathie (ik ken jullie geen van beiden) maar vanuit het oogpunt van wat goed is voor het forum. En ik vind dat iedereen moet kunnen posten, zonder dat de sterkste user kan verwachten dat anderen dus ook zo sterk zijn, en dus overal maar tegen moeten kunnen.

Nogmaals, ook op BG is zat aan te merken, maar dat gebeurt al voldoende lijkt me. Mijn belang is een vredige coexistentie van een uiterst heterogene groep users. En als je daar aan mee zou willen werken zou ik je gemeend zeer erkentelijk zijn
pi_22403398
Okay, ik ga hem mailen.
pi_22403490
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 20:04 schreef Redux het volgende:
Okay, ik ga hem mailen.
Dank je En ik ben nu weg. Allen, gegroet
pi_22403672
En gegroet dan maar weer!
  maandag 4 oktober 2004 @ 21:05:38 #73
90061 coz
pi_22405122
netjes gezegd Iteejer
gegroet en tot de volgende keer
  vrijdag 8 oktober 2004 @ 10:22:02 #74
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_22484994
Ik had net een droom over een bezem, teleurstelling en deze link bizar teken of maak ik mezelf gek?
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  zaterdag 9 oktober 2004 @ 10:41:24 #75
53924 Threep
Thoughts & Experiences
pi_22507474
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 05:42 schreef BaajGuardian het volgende:
nee debiel , het is een voorbeeld , jeweettoch , iets waar je van gaat denken.
er zijn veel meer sites , documenten , en mensen die hier over berichten.
dat jij een geindoctrineerde zakkewasser bent is jou probleem.
ga maar fijn huilen nu
Wordt je dat nu zelf niet kotsbeu ??? Ik en vele anderen worden dit WEL !!!

Er wordt terecht door de mods (en users die dit subforum genegen zijn) onmiddellijk en duidelijk gereageerd op mensen die "voor de fun" anderen afzeiken omdat diens ervaringen en/of denkwereld niet stroken met dat van hun.
Ik vind dat er onderhand best wel wat harder tegen uw driftig persoon mag worden opgetreden.
Doe zo verder, komt zeer volwassen, respectvol enwatnog over. En dan maar zagen en jammeren over je strijd en het gebrek aan respect dat je krijgt; wat je zaait ...
Du vin, du pain, et ... encore du vin !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')