Ga je op reis?quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:14 schreef BaajGuardian het volgende:
amen , en tot over een maand of 30
Daar heb je toch geen ban voor nodig?quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:33 schreef BaajGuardian het volgende:
have fun gordelstekende randmongool.
mods , ban me maar , ik heb mijn zin in dit forum verloren.
of niet happenquote:Op maandag 4 oktober 2004 16:43 schreef Pleun het volgende:
[..]
Daar heb je toch geen ban voor nodig?
Gewoon een kwestie van wegblijven.
Maar je zou ook open kunnen staan voor discussie. Dan hoef je niet weg te blijven, maar kun je gewoon met iedereen blijven praten.
Dat heb ik ook nooit beweerd?quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:44 schreef coz het volgende:
vergeet ook niet dat jij dan ook weer niet de waarheid in pacht hebt![]()
Dat roepen geeft niet aan dat je uit die indoctrinatie bent gestapt, voorzover die indoctrinatie al waar is.quote:trouwens het is heel goed mogelijk om te doorzien dat je altijd alleen maar doctrine gevoerd bent
in hoever het doorgevoerd is dat zal de vraag zijn, maar ontkennen dat doctrine bestaat zal jij ook niet doen.. kijk eens naar alle reclames bijvoorbeeld, en dat lijkt me een overduidelijk voorbeeld
ik ook nietquote:Op maandag 4 oktober 2004 16:52 schreef Redux het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nooit beweerd?
klopt ook wel weer maar het kan wel helpen in een wat meer middenweg vindenquote:Dat roepen geeft niet aan dat je uit die indoctrinatie bent gestapt, voorzover die indoctrinatie al waar is.
ja hij blijft eruug goed !!quote:Mag ik even zeggen dat we de mooiste faq hebben van heel Fok? Zo zouden er meer moeten zijn.
Verder een schop omdat er geen pritt aan het topic kleeft
Ja ik blijf terugkomen op de 9/11 topics, maar ik vind beweringen van 'believers' in die topics erg typerend voor een 'believer', of 'non-believer' zoals je wilt.quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:42 schreef coz het volgende:
als je het fijne wilt weten zal je zelf onderzoek moeten doen
Het gaat er niet eens zozeer om wat je zegt, als wel hóe je het zegt. Zeker in het conflict tussen jou en BG.quote:Op maandag 4 oktober 2004 19:20 schreef Redux het volgende:
Ja ik blijf terugkomen op de 9/11 topics, maar ik vind beweringen van 'believers' in die topics erg typerend voor een 'believer', of 'non-believer' zoals je wilt.
Veel info wordt klakkeloos overgenomen van 9/11 complottheoriesites (waar blijft unclescorp?), en wordt aangegrepen om maar aan te tonen dat de regeringen boosaardig zijn en maar 1 doel hebben en dat is de macht willen grijpen en de gewone man onwetend wil laten. Als je dan verder kijkt, blijken veel beweringen gewoon niet te kloppen. En ik heb het vermoeden dat veel complottheorieen zo ontstaan.
Meen je dat nou? Ik sta er echt van te kijken dat je dit zegt. Is het niet dat je met uitspraken als dit hem in het slachtofferhoekje houdt? Het komt bij mij over alsof hij het moeilijk heeft met de dingen die hij weet, alsof hij eronder gebukt gaat. Is dat zo? Ik wil hem best mailen hoor...quote:Op maandag 4 oktober 2004 19:24 schreef iteejer het volgende:
Tuurlijk hoef je niet alles te accepteren, en BG is regelmatig zover gegaan dat ie een ban heeft gekregen. Maar neem hem wel serieus, en heb oog voor zíjn zwaktes, zoals we allemaal onze zwaktes hebben. Redux, het maakt zoveel uit als je hem op de achtergrond even een kort mailtje stuurt 'jongen, ik bedoel het niet slecht, laten we kalm blijven'.
Dit vind ik zo jammer Baajguardian.quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:14 schreef BaajGuardian het volgende:
Lap tekst van iemand die zich duidelijk tegen het verkeerde been geschopt voelt...
Nee, absoluut geen slachtofferhoekje, en al helemaal geen taboe-sfeerachtig gebeuren als 'laten we er maar niet over praten'.quote:Op maandag 4 oktober 2004 19:32 schreef Redux het volgende:
Meen je dat nou? Ik sta er echt van te kijken dat je dit zegt. Is het niet dat je met uitspraken als dit hem in het slachtofferhoekje houdt? Het komt bij mij over alsof hij het moeilijk heeft met de dingen die hij weet, alsof hij eronder gebukt gaat. Is dat zo? Ik wil hem best mailen hoor...
Ik denk dat dat erg kan bijdragen aan wederzijds begripquote:Op maandag 4 oktober 2004 19:32 schreef Redux het volgende:
Ik wil hem best mailen hoor...
Ik weet niet hoor, ik vind dit totaal geen vergelijking. Eenzelfde vergelijking zou zijn dat je iemand die kanker heeft ook geen kankerlijer gaat noemen. Die vergelijking gaat totaal niet op, baajguardian heeft niks, in mijn ogen stelt hij zich enorm aan, en dat meen ik.quote:Op maandag 4 oktober 2004 19:39 schreef iteejer het volgende:
Tegen een Jood begin je ook niet steeds over Auschwitz bv.
Je moet helemaal niets.quote:Op maandag 4 oktober 2004 19:52 schreef Redux het volgende:
[..]
Dank jequote:Op maandag 4 oktober 2004 20:04 schreef Redux het volgende:
Okay, ik ga hem mailen.
Wordt je dat nu zelf niet kotsbeu ??? Ik en vele anderen worden dit WEL !!!quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 05:42 schreef BaajGuardian het volgende:
nee debiel , het is een voorbeeld , jeweettoch , iets waar je van gaat denken.
er zijn veel meer sites , documenten , en mensen die hier over berichten.
dat jij een geindoctrineerde zakkewasser bent is jou probleem.
ga maar fijn huilen nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |