abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22384212
Beste dagboeken,

Wat leuk dat ik er nu een heleboel heb! Niemand weet dat ik jullie allemaal gepikt heb hehe.

Nadat ik vanmorgen voor de tweede keer m'n gourmetmaaltijd had gegeten ging ik net bijna weer noodelen door die foto van Cas. Maar goed, ik voel me een beetje misselijk sowieso al psychisch, morgen moet ik Jolietje wegbrengen. Lieve dagboeken, ik heb het zo zwaar

Ik hou van jullie
Eli B
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 3 oktober 2004 @ 23:04:02 #102
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_22384285
Zo, ik ga slapen, morgen weer werken. Welterusten!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 3 oktober 2004 @ 23:06:50 #103
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_22384349
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 23:04 schreef Rewimo het volgende:
Zo, ik ga slapen, morgen weer werken. Welterusten!
Welterusten
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_22384353
Slaap lekker Rewimo !
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_22384357
luchtbel, succes morgen!

jessie, ze zijn ook geweldig! dus je mag best trots zijn hoor. ik vind 't ook zo grappig dat ze zo verschillend zijn. (ben ook zooo benieuwd naar hoe dat hier zal zijn met nr. 2...).

trusten, ik duik er ook in.
pi_22384369
Verdarrie, wil ik een lief berichtje voor LB in mijn dagboek schrijven, is ie verdwenen

Luchtbel dan doe ik het hier maar: heel veel sterkte morgen en het gaat helemaal goedkomen hoor
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_22384375
knuffeltje en voor luchtbel
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_22384495
Luchtbellie

Trusten voor alle mensen die op bed gaan
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_22384523
Luchtbel succes morgen
pi_22384571
Beste dagboeken,

Geen zorgen maken hoor, het is allemaal minder erg dan dat het eruit kwam. Hebben een leuke avond gehad. Ik ga even Snoopy d'r dagboek terugleggen en dan slapen!

Stuur je iedereen mijn beste wensen voor de nacht?

Luchtbel

zondag 3 oktober 2004 @ 23:18:11 #111
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_22384577
luchtbel heel veel succes morgen
  zondag 3 oktober 2004 @ 23:19:32 #112
82456 teig
oh my gow
pi_22384612
luchtbel... heel veel succes morgen!!
  zondag 3 oktober 2004 @ 23:20:17 #113
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_22384632
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 21:47 schreef coolbabe het volgende:
Wij hebben al 4 jaar geen bel. Lekker rustig. Er zit wel zo`n knoppie omdat er anders een gat in de derupost zit dus mensen staan regelmatig hun vinger uit de kom te drukken voor niets
Wij hebben een knopje in de meterkast, zodat de bel uit kan tijdens het slaapje

Bar-en-Mar, eng hoor, ik houd er ook niet van alleen thuis te zijn 's nachts (komt gelukkig ook nooit voor), en van die inbraakverhalen word je natuurlijk helemaal bang. Sterkte!

Luchtbel, sterkte morgen

Jessie, leuke foto's!! En natuurlijk mag je trots zijn op je meiden, ik herken het gevoel helemaal. Je eigen kind is toch gewoon het leukst en liefst en mooist? Ik kan er, nu ik zelf moeder ben, heel goed tegen, tegen dat trotse gezwijmel van een andere mama
pi_22384810
ik slaap nog niet.... wil ik wel slapen... ja is wel handig anders ben ik helemaal zo brak tijdens de voedingen... en is het ook weer sneller dag .... grrrrr ik haat ditlig mijn tijd hier vol te maken lijkt het wel...
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
  zondag 3 oktober 2004 @ 23:29:58 #115
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_22384859
Anders ga je op bed liggen met je licht aan? Dan rust je toch beter uit dan echt op blijven, en wie weet val je lekker in slaap (en de inbreker, als die er al is, zal denken dat er iemand wakker is, dus niet naar jullie huis gaan).
pi_22384895
ik lig ook braaf of bed ben echt een schijterd wat dat aangaat
  zondag 3 oktober 2004 @ 23:35:58 #117
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_22385017
Oh je hebt een laptop op bed of zo? Wel handig! Ik ga nu wel slapen, en gelukkig gaat mijn man mee... Ik hoop dat je toch een beetje aan je nachtrust toekomt Bar_en_Mar!
  zondag 3 oktober 2004 @ 23:42:09 #118
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_22385178
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 22:49 schreef jessie het volgende:
Nee maar vroeger irriteerde ik me altijd aan mensen die zo met hun kindje dweepte. En nu...... betrap ik mezelf er ook wel eens op
Ik ben met Casper al zo strontvervelend trots bezig. Tis ook een erg leuke hond natuurlijk

Kun je nagaan hoe onuitstaanbaar ik word als ik ooit kinders heb
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_22385210
Nou dan mag je van mij in ieder geval zo trots zijn totdat mijn beeldscherm begint te druipen hoor
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 3 oktober 2004 @ 23:45:01 #120
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_22385253

Open ik een topic waarin jullie elke week een nieuw Spinnekind Desktop Wallpapertje kunnen downloaden
pi_22385339
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 3 oktober 2004 @ 23:49:36 #122
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_22385361

Slaap je al, Bar?

De Tokkies zijn nu bij Jensen
pi_22385441
neuh lig beetje domweg op het net te surfen en lig te luisteren naar thijs die aan het knorren is

en zo nu en dan dit forum beetje volgooien met poostjes
  † In Memoriam † maandag 4 oktober 2004 @ 00:24:29 #124
43556 miss_dynastie
pi_22386178
Bar, ik ben ook nooit zo goed in alleen zijn hoor
Ik weet wel dat ik als ik zo zou wonen als jij absoluut een grote gevaarlijke enge niet-toegestane hond zou willen hebben, want ik ben gewoon echt een angsthaas
Welterusten , ik hoop dat je nog wat kan slapen!
pi_22386449
ik wil ook zo een hond hebben maar we wachten er mee tot thijs wat ouder is
  † In Memoriam † maandag 4 oktober 2004 @ 07:04:12 #126
43556 miss_dynastie
pi_22389288
Bar_en_mar, zie aan het blauwe kruisje linksbovenin dat je online bent, hoop niet dat je de hele nacht wakker bent gebleven....
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 4 oktober 2004 @ 07:10:17 #127
13151 crew  Rewimo
pi_22389303
Heb je nog geslapen, Bar? Goeiemorgen allemaal
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 4 oktober 2004 @ 07:31:00 #128
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_22389363
goeimorgen

Bar_en_Mar alles goed gegaan vannacht?
patat ftw :)
pi_22389517
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 21:47 schreef coolbabe het volgende:
Wij hebben al 4 jaar geen bel. Lekker rustig. Er zit wel zo`n knoppie omdat er anders een gat in de derupost zit dus mensen staan regelmatig hun vinger uit de kom te drukken voor niets
Een beetje mosterd na de maaltijd, maar ik heb ook een keer in een woede bui de bel onklaar gemaakt. Mijn hemel wat een oplossing!!!! Iedere keer als mijn pa komt roept ie laat me maar ff kijken en dan bonjour ik hem gelijk bij die bel weg. Laat maar lekker zo! alleen jammer dat ik zo vorig jaar de kinderpostzegels mis ben gelopen, om ook nog maar ff terug te komen op die haha
  † In Memoriam † maandag 4 oktober 2004 @ 08:15:56 #130
7074 moussy
kuttekop
pi_22389535
Ik heb gewoon de stekker van de bel er uit en wij leven heel erg achterbuurterig met een touwtje uit de deur
Je zou er haast een boek over schrijven!
  maandag 4 oktober 2004 @ 08:19:31 #131
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_22389569
Moussy, kmoet altijd zo erg om je lachen...
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_22389585
Hallo

Ik ben weer terug

ff een verslag ( met foto's) van mijn weekend

Vrijdag

Na schooltijd gelijk met de trein naar Heerenveen toe. Ik had een zware sporttas bij me met 5 cdtorentjes ( die wilde Hidde van me overnemen) dus dat was niet echt heel handig om de ehle dag mee te slepen, maar goed, het moest maar Om kwart voor 5 was ik in Heerenveen en toen met de bus naar Drachten, waar ik om kwart over 5 was ( lang leve de OV-jaarkaart ) Toen Hidde opgebeld dat ik op het busstation was en toen kwam hij me ophalen. Eerst maar es ff naar zijn huis toe om een hapje te eten, want van al dat reizen krijg je behoorlijk honger

's Avonds zouden we eigenlijk gewoon bij hem thuis blijven en Drachten een beetje verkennen, maar Corné ( = andere vriend) had een ander idee. Samen met Hidde,Corné en nog 2 meiden van Corné's school gingen we naar een underground hardcore-party in Harlingen. Toen we daar na 1,5 uur aankwamen ( weer met bus en trein ) hing er op de deur een briefje dat het utiverkocht was := Dus wij beetje slijmen en zielig doen bij de portier, dat we dus helemaal uit Drachten kwamen enzo, en toen mochten we na een tijdje wachten toch naar binnen

Het voorprogramma bestond uit 2 bands en daarna had je de hoofdact. Bands waren op zich niet echt heel veel aan, maar de sfeer was wel geweldig Ik kan me alleen nooit inhouden om uit de pit te blijven, ook al weet ik dat ik er niet ongeschonden uit kom, dus deze keer had ik een bloedneus, een tand door me lip, een arm in me keel, waardoor ik een tijdje niet kon ademhalen en een paar blauwe plekken, maar goed, je moet er wat voor over hebben om plezier te hebben

Om half 3 waren we thuis en toen hebben we tot half 7 geslapen.

Zaterdag

Om half 7 moesten we er dus uit, snel douchen, aankleden en eten en met de bus van 8 uur naar Heerenveen. Corné had de bus van 8 uur gemist, dus toen we in Heerenveen waren moesten we nog een half uur op hem wachten voordat hij er was. Toen wilden we dus de trein van Heerenveen naar Amsterdam van 9 uur nemen, maar die was zo vol dat we er niet meer bij konden Dus nog een half uur gewacht en toen hebben we onszelf maar in de trein gepropt, was echt erg, iedereen stond echt op een kluitje bij elkaar en we hebben dus de hele tijd naar Amsterdam moeten staan :=

In Amersfoort moesten we overstappen, was ook weer hartstikke druk en een heel gedoe om in de trein te komen, maar uiteindelijk hebben we het gered en konden we verder naar Amsterdam, waar we om 1 uur aankwamen ( We hebben er dus 5 uur over gedaan om in Amsterdam te komen )

Vanaf het station naar het Museumplein gelopen, waar het ontzettend druk was ( 200.00 man) Op het museumplein was een groot podium waar allemaal sprekers waren, en waar er bands optraden.

De demonstratie was wel erg liefjes en braaf vond ik, er waren wel spanddoeken enzo, maar er werd niet echt actie gevoerd, iedereen stond maar een beetje stil en af en toe werd er geklapt, maar was dus niet echt heel spannend

Om 3 uur was de demonstratie afgelopen en stroomde het museumplein leeg. Wij zijn nog een tijdje gebleven, zodat het wat rustiger werd en toen zijn we naar het station gegaan. We hadden de trein van 5 uur en om half 9 waren we thuis, en op de terugweg konden we de hele tijd zitten

Toen we thuis waren heeft Hidde voor ons ( we waren met nog wat meer vrienden) pannenkoeken gebakken en hebben we een beetje tv gekeken en gekletst.

Zondag

Om half 1 gingen we slapen en toen werden we om half 12 wakker gebeld, dus zijn we er maar uit gegaan Eerst ff eten en daarna hebben we Southpark the movie gekeken En Hidde had een dagboek bijgehouden over zijn vakantie naar Griekenland deze zomer, dus die hebben we samen ff door zitten lezen, was echt leuk en we hebben nog ff een beetje door Drachten gewandeld en gecomputerd en tv gekeken en daarna gingen we eten en om half 8 heeft de vader van Hidde en Hidde me met de auto naar het station in Heerenveen gebracht en toen ging ik dus weer naar huis, waar ik om half 10 was

Weekend is dus erg geslaagd, vond het heel leuk om Hidde en die andere vrienden weer te zien,heb ht heel gezellig gehad en nou ik me OV heb zal ik wel wat vaker die kant op gaan

Nog ff wat foto's van de demonstratie:

pi_22389787
GOODMORNING!!!
Wat een geweldig weekend!
BEN GESLOOPT!
Mag ik nu gelijk nog een weekend?

vrijdagavond even wezen stappen, zaterdagmorgen vroeg paardje eten geven, toen de hele dag in stal geklust (voerbak verhangen, met de hoge drukreiniger de hele stal ontsmet, wat wanden verstevigt).

Toen kwam mijn nieuwe nichtje slapen. Dus samen pannenkoeken gebakken, samen Dombo gekeken, zij naar bed. Vriendje en ik op de bank met een kop thee tot onze ogen dichtvielen dus wij ook om half 10 ofzo maar naar bed. Om 6 uur werd ik wakker gemaakt door mijn nichtje. Ik kon het niet langer rekken dan 06.30 dat ze haar mond hield dus om 06.45 zijn we er echt uitgegaan. Haar laten kleuren op de pc, daarna hebben we De kleine zeemeermin gekeken. Zij heeft samen met mij ontbijt op bed gemaakt voor vriendje. Om 9.30 zaten we weer op stal want ik had les.
Na mijn les heeft ze de hele stal aangeveegd, heeft ze hoefijzers schoongemaakt en heb ik de stal uitgemest.

Haar terug bij haar ouders gebracht en vriendje en ik weer naar stal. Gaten in de vloer opgevuld met sneldroogbeton. Toen het gaas verhangen, de lamp verhangen en geschilderd. Stal was keurig.
Toen we om 18.30 van stal weggingen was ik het ook goed zat. Gedoucht, gegeten en we willen net op de bank ploffen om film te kijken en... tring... telefoon. Treasure had getrapt tegen de voerbak en er zat bloed op.
Dus... ik WEER naar stal. Hmmm, wondje van niets, maar wel op een plaats dat ik denk 'dat had heel ernstig af kunnen lopen'.
Dus... voerbak eraf gesloopt, dan maar geen voerbak, maar deze sloper moet gewoon niets in stal hebben waar ze zichzelf pijn aan kan doen.
Uiteindelijk om 21.00 uur thuis.

Ben gesloopt, overal spierpijn... maar mijn paard heeft weer een prachtige en vooral veilige stal!

Sorry voor dit niet boeiende verhaal op maandagmorgen!
  maandag 4 oktober 2004 @ 08:53:07 #134
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_22389835
Hoi Kleintje!

Iedereen heeft het over pannenkoeken!
Ik wil ook.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  † In Memoriam † maandag 4 oktober 2004 @ 09:00:05 #135
7074 moussy
kuttekop
pi_22389907
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 08:21 schreef Sylvana het volgende:
Een écht dagboek

† In Memoriam † maandag 4 oktober 2004 @ 09:02:19 #136
7074 moussy
kuttekop
pi_22389929
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 08:53 schreef Sugar het volgende:
Hoi Kleintje!

Iedereen heeft het over pannenkoeken!
Ik wil ook.
Ik ook, en wel nu... zal ik.......
  maandag 4 oktober 2004 @ 09:03:47 #137
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_22389943
Heb geen meel....

Wel melk. En eieren. Iemand anders meel?
pi_22389948
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 09:02 schreef moussy het volgende:

[..]

Ik ook, en wel nu... zal ik.......
Ik heb er nog een paar over. Wil je?

Ik ben er weer achter waarom ik nooit meer verliefd wilde worden.
Damn... dan ga je op een gegeven moment zoveel om iemand geven dat er opeens de angst komt dat het ooit over gaat. Dat het niet voor eeuwig is. Dan ben je opeens al triest terwijl alles koek en ei is.
Ik wil niet verliefd zijn, en al helemaal niet van hem gaan houden. Dat maakt me afhankelijk en dat wil ik niet!
pi_22389953
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 09:03 schreef Sugar het volgende:
Heb geen meel....

Wel melk. En eieren. Iemand anders meel?
Hmmm, meel is toch wel verdomd belangrijk. Melk valt nog te vervangen door bier. Maar waar moet je meel in denaamvandiemanhierboven door vervangen?
  maandag 4 oktober 2004 @ 09:08:29 #140
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_22389992
Talkpoeder? Heb hier 2 bussen staan...
pi_22390052
Hmmm, talkpoeder is wel iets witter dan meel volgens mij.
Maar het valt altijd te proberen.
Hoop alleen dat je het niet erg vindt als ik niet mee-eet.
  maandag 4 oktober 2004 @ 09:27:09 #142
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_22390187
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 4 oktober 2004 @ 09:37:54 #143
13151 crew  Rewimo
pi_22390293
*zak meel bankje opschuift*

Ik heb zat Maar dan wil ik wel een spekpannekoek met veel stroop
pi_22390307
*gister een pannenkoek gegeten met advocaat+banaan+slagroom.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  maandag 4 oktober 2004 @ 09:40:14 #145
13984 Black_Crow
Geniet nooit met mate
pi_22390313
een beetje paneermeel door de talkpoeder, de korreltjes geven dan het meergranen-effect :')

RaRawie ben ik

*noteert* eerst uitloggen voor je een laptop jat
Ik heb zoveel schijt aan alles, dat ik stront tekort kom
pi_22390428
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 09:40 schreef Black_Crow het volgende:
een beetje paneermeel door de talkpoeder, de korreltjes geven dan het meergranen-effect

RaRawie ben ik

eej vera
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_22390444
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 09:40 schreef Black_Crow het volgende:
een beetje paneermeel door de talkpoeder, de korreltjes geven dan het meergranen-effect

RaRawie ben ik

*Leest sig* hee, familie van?

Ik ben nog steeds brak van het stappuh tot 5 uur. Maar dan zie ik de meiden van Jessie in hun kleertjes met staarten en dan weet ik dat het voor een goed doel is....

De foto van Cas heb ik maar even overgeslagen de commentaren van iedereen waren genoeg waarschuwing *grin*
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_22390491
Welkom terug sylvana!
Pannekoeken, jammie. Dat word hier toch wel 1 keer in de 2 weken gegeten.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_22390578
Overigens, pannenkoek met appel en dan kaneel en suiker is hier wel favoriet!
  † In Memoriam † maandag 4 oktober 2004 @ 10:05:17 #150
7074 moussy
kuttekop
pi_22390603
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 09:51 schreef Joene het volgende:

[..]

eej vera
Jij mag door voor de pannekoek met spekjes, ui en champignonnetjes

Mn pc denkt weer dat ie een vliegtuig is 1 of andere ventilator heeft opvliegers en stopt dan even en dan henggggggg gaat ie weer Misschien moet ik maar eens een bezoekje aan de pc-dokter brengen......
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')