abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22371138
Een vriendin van mij verteld me gisteren doodleuk, dat ze gestopt is met de pil en dat haar vriend van niks weet!

Ze is nu 32 en wil niets liever, dan kinderen. Haar vriend heeft haar van de week verteld een aantal maanden naar het buitenland te willen..alleen!!

Nu vraagt ze mij of het iets vreselijks is, dat ze aan het doen is... Ik heb uiteraard gezegd, dat dit het ergste is wat je een man aan kan doen, maar ze had allerlei tegenargumenten...kortom ik werd gewoon onder tafel geluld...

* Als hij er niks van wil weten, dan voed zij het kind alleen op..het gaat haar om het kind!
* Hij is rijk en zal dus ook voor het kind kunnen zorgen..
* Ze heeft geen zin, om na 6 jaar te blijven zoeken naar de ideale partner..in haar ogen is ie een ideale vader en dat is voldoende..

Heeft ieman van jullie ervaring met zoiets als dit? Hoe kan ik haar duidelijk maken, dat dit het ergste is wat ze kan doen: voor zichzelf, het kind en die (aardig) gozer

En moet ik mijn mond houden, nu ik dit weet?
Stel me een vraag, waarop je het antwoord NIET wilt weten, reken dan wel op een antwoord dat je niet had willen horen!!!
pi_22371167
Reden genoeg om een relatie te beëindigen, als man zijnde. Zeg dat maar eens tegen d'r.
We'll keep on whispering our mantras.
  zondag 3 oktober 2004 @ 13:22:22 #3
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_22371214
als iemand je wat in vertrouwen verteld moet je je mond houden...
ten tweede .. als hij geen kinderen wil zal hij er zelf ook wat aan moeten doen.. bijv condoom gebruiken of zich laten sterriliseren

Iemand die zijn/haar zinnen op een kind heeft gezet kan je dat toch niet uit het hoofd praten, maar persoonlijk vind ik het nogal stom en egoïstisch. ze denkt alleen maar aan dr zelf en niet aan de toekomst van het kind en wat hij wil.. tis alleen maar ikke ikke ikke wat ik lees.. blergh. ik heb een hekel aan zulke mensen
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_22371239
Die relatie is dus zwaar kut alleen weet hij het nog niet, lekker bezig
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
  zondag 3 oktober 2004 @ 13:24:24 #5
97831 Schildpadje
Haastige spoed..
pi_22371258
Nou, dat wordt een goede moeder.
Lekker egoistisch. En dan moet je je kind vertellen dat zijn/haar papa bij mama weg is gegaan omdat mama papa niet ff heeft verteld dat ze een kind kreeg.
Zal je kind je erg dankbaar voor zijn.
Het schijnt dat fitness en in het bijzonder het fenomeen joggen populair is gemaakt door de Amerikaan Jim Fixx. Hij overleed in 1984 aan een hartaanval. Tijdens het joggen.
  zondag 3 oktober 2004 @ 13:25:54 #6
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_22371285
Zo'n verhaal heb ik ook al eens meegemaakt, heb er nog een topic over geopend....

...ff.... zoeken......

Willen mannen wel kinderen of worden ze voor het blok gezet?

[ Bericht 21% gewijzigd door Tarak op 03-10-2004 13:39:00 ]
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_22371303
Ben wel benieuwd of ze het ooit over kinderen hebben gehad en of die vriend ook kinderen wil.
The things you own, end up owning you - Tyler Durden
pi_22371307
Mijn ex-vriendin wilde ook graag kinderen en ik was er nog niet aan toe.
Ze vroeg mij een keer: Ja, maar, als ik nou eens "per ongeluk" zwanger wordt?

Heb haar toen verteld dat ze in dat geval op kon rotten.

Een beslissing om een kind op de wereld te zetten neem je met zijn tweeen, en niet alleen.

Het bleek dus later dat ze ook al 3 maanden met de pil gestopt was, voordat de relatie op de klippen liep.
  zondag 3 oktober 2004 @ 13:30:09 #9
94405 Tarak
pi_22371363
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 13:18 schreef striker06 het volgende:

* Als hij er niks van wil weten, dan voed zij het kind alleen op..het gaat haar om het kind!
Lekkere mentaliteit......Ja, ik voed het kind alleen op, maar ik verplicht je wel om er voor te betalen, je bent toch rijk. Nogal hypocriet lijkt me. Als je alleen een kind op wil voeden, moet je ook niet je hand bij een ander ophouden, want dan voed je je kind niet alleen op namelijk.
quote:
Ja, want als je je er mee bemoeit dan kun je het nooit goed doen. Niets over zeggen dus.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
  zondag 3 oktober 2004 @ 13:30:54 #10
81735 tuut84
WWW.TANKMEISTERS.NL
pi_22371381
whaha
het leven is geen krentebol. anders had je wel een krent in de kont zitten
  zondag 3 oktober 2004 @ 13:40:28 #11
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_22371594
Wat een egoist. Ik zou het toch uit haar hoofd blijven proberen te praten. Lukt dat niet, dan zou ik het vertellen aan die man (maar dat ben ik, en ik ben zelf een man)

Leuk voor dat kind ook. Als die man het niet accepteert groeit hij/zij op zonder vader.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_22371876
anoniem vertellen tegen die gast?
anoniem hotmailadresje aanmaken en gewoon kort en bondig het bericht doormailen
Fiesty. Loyal. Heroic. Insecure. Rebel spy. Excels at trouble. Incorrigible counterpart of a mindless philosopher. Has picked up a slight flutter. A bit excentric
pi_22371886
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 13:22 schreef Mickeys het volgende:
als iemand je wat in vertrouwen verteld moet je je mond houden...
ten tweede .. als hij geen kinderen wil zal hij er zelf ook wat aan moeten doen.. bijv condoom gebruiken of zich laten sterriliseren

Iemand die zijn/haar zinnen op een kind heeft gezet kan je dat toch niet uit het hoofd praten, maar persoonlijk vind ik het nogal stom en egoïstisch. ze denkt alleen maar aan dr zelf en niet aan de toekomst van het kind en wat hij wil.. tis alleen maar ikke ikke ikke wat ik lees.. blergh. ik heb een hekel aan zulke mensen
Hij zal dan wel moeten weten dat zij met de pil gestopt is, vind ik. Dan weet hij dat vrijen zonder rubber niet geheel 'childproof' is en kan hij een condoom gebruiken om te zorgen dat hij alsnog met een kleiner risico op kinderen vrijt. Het hem niet vertellen dat je gestopt bent met de pil vind ik niet goed. Als het mij zou overkomen, zou dat het einde van de relatie betekenen.

Het is wel zo dat ik me als buitenstaander niet geroepen voel om het hem te vertellen. Dat zal de vrouw in kwestie toch zelf moeten vertellen.
pi_22371911
Vertel het gewoon aan die man. En doe dat dan voor het geluk van een eventueel kind.
pi_22371977
Klerestreek.

Ik ken het nog erger.
Een meisje die tegen haar ex vriend zei, die vertrokken was om een ander en daar nu ook mee samen was, dat ze zwanger was van hem.

Hij helemaal overstuur en in de war, ging weer twijfelen, en ja hoor ging naar haar terug.
Zij weer in paniek, want... ze was helemaal niet zwanger, dat had ze verzonnen.

Heeft ze dus gewoon ook een miskraam verzonnen
In de toilet, bloeding, kind weg... hij zat op zijn werk..
Die knul daar weer helemaal kapot van... en hij haar maar troosten en dag en nach er voor haar zijn na dit "grote verlies"

Sommige vrouwen, hè
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_22372194
Ik vind niet dat die man dan maar een condoom moet gebruiken. Je spreekt toch af dat zij de pil gebruikt? Die is vrij betrouwbaar, en in het geval dat er iets mis gaat kun je er altijd nog samen uitkomen.
Ik vind dat je in een relatie op elkaar moet kunnen vertrouwen. Als ik die man was, en er achter zou komen, dan zou ik haar direct dumpen. Jammer dat hij dan waarschijnljik de rest van zijn leven aan alimentatie vast zit, daar zou wat aan te doen moeten zijn.
  zondag 3 oktober 2004 @ 14:10:10 #17
35001 Sovereign
is meester in de rechten
pi_22372237
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 13:56 schreef milagro het volgende:
Sommige vrouwen, hè
Sommige? Ik denk dat dit wel vaker voorkomt dan 'soms'.
pi_22372265
quote:

Nee, ik zou het zeggen. Uiteindelijk voorkom je daar de meeste ellende mee.

En het is idd een van de ergste dingen die je een man aan kan doen...

Ik kotst echt op vrouwen die dit soort streken uithalen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zondag 3 oktober 2004 @ 14:12:32 #19
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_22372289
Ik zou het haar vriend zeggen, als zij dit echt wil doorzetten. Dit zijn geen leuke garpjes, .
power to the people
  zondag 3 oktober 2004 @ 14:15:16 #20
32652 GeorgeW.Bush
President of the USA
pi_22372347
Ik zou het gewoon zeggen, het liefste als dat wijf er ook bij is
Op maandag 11 juli 2005 19:29 schreef Tamme het volgende:
Waarom doe jij zo tegen mij? Zijn we even oud ofzo>?
beetje respect hier op deze fora anders is het klit bang en gaan we schoonmaken
pi_22372368
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 14:10 schreef Sovereign het volgende:

[..]

Sommige? Ik denk dat dit wel vaker voorkomt dan 'soms'.
Oh ja dat ze per ongeluk expres de pil vergeten, zeker
Het blijft dé manier om een vent aan je te binden, hè
En de meeste kerels trappen er ook in, en nemen hun verantwoordelijkheid.

Moet je eens zien wat een commentaar een vent krijgt als hij dat NIET doet.
"het is ook jouw kind, ze heeft het niet alleen gedaan,tenslotte"
Een vent die daar van wegloopt is een klootzak, een aso, een onmens.

Terwijl ik me heel goed kan voorstellen dat een man, die dus ECHT geen kids wil, dat doet.
Het is toch belachelijk dat jij opeens een vaderrol voor het leven moet aannemen omdat een of ander kutwijf expres zwanger raakt (en liegt over anticonceptie)?

Maar dat geval wat ik opnoemde, dát komt niet zo vaak voor, vandaar "sommige vrouwen " dus.
  zondag 3 oktober 2004 @ 14:18:22 #22
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_22372403
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 13:52 schreef RubberenRobbie het volgende:

[..]

Hij zal dan wel moeten weten dat zij met de pil gestopt is, vind ik. Dan weet hij dat vrijen zonder rubber niet geheel 'childproof' is en kan hij een condoom gebruiken om te zorgen dat hij alsnog met een kleiner risico op kinderen vrijt. Het hem niet vertellen dat je gestopt bent met de pil vind ik niet goed. Als het mij zou overkomen, zou dat het einde van de relatie betekenen.

Het is wel zo dat ik me als buitenstaander niet geroepen voel om het hem te vertellen. Dat zal de vrouw in kwestie toch zelf moeten vertellen.
Waarom zou een man een vrouw vertrouwen dat zij altijd trouw de pil slikt en ten tweede kan een vrouw ook zwanger raken terwijl ze de pil slikt maar dit gebeurd bij maar heeeeeeel weinig vrouwen (als het dus echt zo is en niet dat verzonnen gedeelte) Ook een man heeft hierin zijn verantwoordelijkheid te nemen dus als een man echt geen kinderen wil... altijd zelf zorgen voor voorzorgsmaatregelen... dr is er immers maar 1 die je 100% kan vertrouwen en dat ben je zelf

maar misschien wil die vriend ook wel kinderen en is die vakantie die hij in het buitenland alleen wil nemen wel het afscheid van zijn 'vrijgezelle' leven ofzo... ach.... ben maar een buitenstaander dus kan niet oordelen hoe het tussen die 2 zit... kan alleen maar oordelen over het feit dat een vrouw (on)bewust zwanger raakt en daarmee een afgrijselijk chantage middel heeft om iemand aan zich te willen binden dus wederom... ikke ikke ikke
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  zondag 3 oktober 2004 @ 14:21:51 #23
94405 Tarak
pi_22372463
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 14:18 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Waarom zou een man een vrouw vertrouwen dat zij altijd trouw de pil slikt en ten tweede kan een vrouw ook zwanger raken terwijl ze de pil slikt maar dit gebeurd bij maar heeeeeeel weinig vrouwen (als het dus echt zo is en niet dat verzonnen gedeelte) Ook een man heeft hierin zijn verantwoordelijkheid te nemen dus als een man echt geen kinderen wil... altijd zelf zorgen voor voorzorgsmaatregelen... dr is er immers maar 1 die je 100% kan vertrouwen en dat ben je zelf
Lekkere relatie als je partner niet kunt vertrouwen. Zeker als het gaat om zoiets essentieels als wel of niet aan de pil zijn.
pi_22372486
Het klinkt alsof je je mond moet houden voor een misdaad waiting to happen. Zou jij je mond houden als deze persoon een bank zou willen overvallen of een andere ernstige misdaad? Ik zou met iemand die zo achterbaks kan zijn, niet bevriend willen zijn.
Doe eens wild ....
  zondag 3 oktober 2004 @ 14:24:11 #25
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_22372520
Ik denk dat ze zelf ook wel weet dat het niet kan wat ze doet, anders zou ze het ook niet vragen, om zich dan vervolgens zo ontzettend te gaan verdedigen.

Normaal gesproken heb ik zoiets van, je moet je niet mengen in andermans relatie, maar in dit geval kan ik me heel goed voorstellen dat je overweegt om die man in te lichten. Loyaal zijn met je vrienden is leuk, maar er zijn wel grenzen.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
  zondag 3 oktober 2004 @ 14:25:01 #26
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_22372541
Toen zij aan TS vroeg of ze nu met iets gemeens bezig was, wilde ze jou gebruiken om haar keuze te kunnen rechtvaardigen. Ze weet heel goed dat het niet netjesunderstatement is om dat te doen, en had bevestiging van een ander nodig om het voor zichzelf goed te praten.

Brrr, verschrikkelijk lage streek. Ik zou haar voor het blok zetten: nu je dit weet kan je niet met een schoon geweten blijven toekijken, dus of zij vertelt het hem, of jij doet het. Zij kan kiezen.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_22372702
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 14:24 schreef Angeles het volgende:
Loyaal zijn met je vrienden is leuk, maar er zijn wel grenzen.
Idd, dit kan je niet voor je houden, dan ben je zelf "medeplichtig" aan de ellende die het waarschijnlijk gaat veroorzaken.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_22373357
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 14:18 schreef Mickeys het volgende:

[..]

[...]
Het gaat erom dat ik het niet pik dat mijn (nu afwezige) vriendin tegen me zegt dat ze de pil gebruikt, maar ondertussen de pillen door de plee heeft gespoeld! Waardoor zij mij laat denken dat ze nog steeds de pil gebruikt. Dat vind ik niet niet acceptabel. Maar goed, als ik zelf geen kinderen zou willen tijdens een relatie en als mijn vriendin daar het wel over heeft gaan bij mij wel de alarmbellen rinkelen. Het zou voor mij een reden zijn om de drogisterij weer met een bezoekje te vereren.

Ik zou furieus worden van zo'n naaistreek die Milagro iets eerder beschreven heeft.
pi_22373567
Meteen tegen die kerel zeggen. Liever gisteren dan vandaag.
pi_22373718
Ik ken ook een jongen wie dit is overkomen. Hij kwam er te laat achter en zijn zoontje is nu vijf geloof ik, en hij 21. Hij heeft het behoorlijk zwaar gehad op de middelbare school met allerlei baantjes tot diep in de nacht, want hij wilde voorkomen dat zijn zoontje de dupe zou worden van de rotstreek van zijn (toen inmiddels) ex. Voor zover ik weet zorgt hij alleen voor hem, en met hel veel liefde.

Eigenlijk ben je dan te goed voor je eigen bestwil, maar aan de andere kant is het ook goed voor het kind. Als je de kans hebt dit soort walgelijke streken te voorkomen moet je dat m.i. zeker doen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zondag 3 oktober 2004 @ 15:42:42 #31
20435 Dante_A
Multidisciplinair
pi_22373824
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 15:26 schreef dawg het volgende:
Meteen tegen die kerel zeggen. Liever gisteren dan vandaag.
Precies, dan heeft hij tenminste nog de kans om tien vermalen anticonceptiepillen in haar yoghurt te stoppen als ze zwanger blijkt.
Liever elke anderhalve minuut een vliegtuig over mijn hoofd dan één keer in de week een draaiorgel in m'n straat.
Europeanen aller landen verenigt u.
Meten is weten, zolang je weet wat je meet.
Chanson du jour: Sonic Youth - Cross the Breeze
pi_22373970
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 15:42 schreef Dante_A het volgende:

[..]

Precies, dan heeft hij tenminste nog de kans om tien vermalen anticonceptiepillen in haar yoghurt te stoppen als ze zwanger blijkt.
Dan werkt een anticonceptiepil niet erg goed, maar dan moet er zwaarder geschut in stelling gebracht worden. De huisarts weet vast meer over morning-afterpillen
  zondag 3 oktober 2004 @ 15:56:40 #33
20435 Dante_A
Multidisciplinair
pi_22374085
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 15:51 schreef RubberenRobbie het volgende:

[..]

Dan werkt een anticonceptiepil niet erg goed, maar dan moet er zwaarder geschut in stelling gebracht worden. De huisarts weet vast meer over morning-afterpillen
Veel Morning After recepten die de huisarts voorschrijft zijn eigenlijk een gewoon stripje met reguliere anti-conceptiepillen waar je er meer dan één van neemt. Zes ofzo.

Speciale Morning Afterpillen zijn als man moeilijk te krijgen zonder doctorsindicatie, reguliere anti-conceptie-pillen daarentegen niet.
Liever elke anderhalve minuut een vliegtuig over mijn hoofd dan één keer in de week een draaiorgel in m'n straat.
Europeanen aller landen verenigt u.
Meten is weten, zolang je weet wat je meet.
Chanson du jour: Sonic Youth - Cross the Breeze
pi_22374346
Hebben ze onderling wel eens gesproken over kinderen krijgen?
Ik vind het absoluut fout wat ze doet.
Ik snap wel dat je keuzes moet maken op een bepaalde leeftijd, maar meld het wel aan hem.
Je vriendin heeft geen respect voor haar vriend. Ze had beter met de relatie kunnen stoppen, en een zaaddonor kunnen zoeken.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_22374384
Dit kan toch nooit goed gaan. Je mag het die man eigenlijk niet vertellen want dan stook je misschien in hun relatie, maar wat stelt deze voor. Ze ziet in hem een goede vader, maar dat is ook iets wat hij wil zijn. Niet iets waarin je gedwongen moet worden. Het is idd, zoals al eerder aangegeven een beslissing die je met z'n 2en moet nemen zodat je samen met liefde het kind kan opvoeden. Hij kan het dus waarschijnlijk niet waarderen, (ook al zou hij nergens van weten) want als het een grote wens voor haar is dan zal ze dit ook vast wel gepolst hebben bij hem. En dat rijk zijn, who cares, tuurlijk geld is makkelijk maar wat zou dat kind en later een volwassen persoon liever hebben, een vader en een moeder waarbij hij/zij met liefde is groot gebracht of een vette bankrekening. (trouwens...HIJ is rijk, dan gaat ze er dus al vanuit dat hij als externe kan betalen, niet WIJ hebben genoeg geld)

Kan er niets anders van maken dan TELL HIM!
ignorantia legis neminem excusat
pi_22375936
Tegen haar zeggen dat ze het dan maar zelf aan hem moet vertellen
pi_22376251
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 17:18 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Tegen haar zeggen dat ze het dan maar zelf aan hem moet vertellen
Waarschijnlijk gaat ze dat dus niet zelf vertellen... En dan zal de TS toch echt zelf iets moeten doen, hoe moeilijk het ook is: het aan hem vertellen is het enige juiste wat je dan nog kan doen.
  zondag 3 oktober 2004 @ 17:37:09 #38
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_22376320
Als een vrouw mij zoiets zou flikken, zou ze op kunnen rotten.
Als zij zo nodig een kind wil, dan zoekt ze het verder ook maar uit. (dus ook geen alimentatie).
pi_22376339
Ik zou haar ook voor het blok zetten: zeggen dat ze het hem moet vertellen en dat jij het anders wel doet.
Maar hoe weet je of zij het daadwerkelijk aan hem verteld heeft? Ik weet niet hoe je relatie is met haar vriend en of jullie over dit soort dingen kunnen spreken. Zij kan net zo goed tegen jou zeggen dat ze het haar vriend verteld heeft (en hij dat goed opving en misschien zegt ze zelfs dat hij stoppen met de pil eigenlijk wel een goed idee vond..) terwijl ze dat helemaal niet heeft gedaan.
Iig moet hij hiervan op de hoogte gesteld worden, op welke manier dan ook.
No reason left for living, still there's alot to do. New tears to cry, old songs to sing. And feel forever blue.
  zondag 3 oktober 2004 @ 17:39:32 #40
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_22376360
overigens mag ik lijen dat de vrouw in kwestie onvruchtbaar is
  zondag 3 oktober 2004 @ 17:51:07 #41
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_22376616
Als ik nu miskraam zeg, krijg ik zeker geen permban?
  zondag 3 oktober 2004 @ 17:52:53 #42
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_22376656
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 17:51 schreef Xebrozius het volgende:
Als ik nu miskraam zeg, krijg ik zeker geen permban?
Je mag ook hopen dat ie faked met klaarkomen
  zondag 3 oktober 2004 @ 17:56:34 #43
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_22376715
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 17:52 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Je mag ook hopen dat ie faked met klaarkomen
Hoe wil je als man een orgasme faken zonder condoom?
Ik heb een hekel aan dat soort mensen, mijn ex ( de stalkster) heeft ooit ook eens zo'n kutstreek geflikt door te zeggen dat ze zwanger was.
Dat soort mensen wens ik de baarmoederhalskanker toe, en zijn het woord moeder niet waardig.
pi_22377179
Kutstreek. Ik mag voor het kind hopen dat het niet verwekt zal worden op deze manier... Daar is niemand mee geholpen.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
  zondag 3 oktober 2004 @ 18:58:09 #45
11845 Jipje
Ik heb em gezien hoor, echt!
pi_22377949
Ik zou me even heel verstandig per ongeluk verspreken, als ik bij ze op bezoek was. Ik vind dit absoluut niet kunnen, een besluit tot het "nemen" (in hoeverre mag je eigenelijk spreken van nemen) van kinderen doe je samen, en niet alleen en al helemaal niet op deze achterbakse manier.
En idd, sommige vrouwen...
Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje

Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
  zondag 3 oktober 2004 @ 19:01:22 #46
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_22378010
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 13:22 schreef Mickeys het volgende:
"Ik heb aids en mn vriendin weet van niks. En we sexen gewoon lekker zonder condoom
Tja, ze moet er zelf ook wel wat aan doen he."

zzz
  zondag 3 oktober 2004 @ 19:25:15 #47
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_22378529
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 13:19 schreef NiteSpeed het volgende:
Reden genoeg om een relatie te beëindigen, als man zijnde. Zeg dat maar eens tegen d'r.
OJAAJOH?
pi_22378838
Wat een kutwijf.
pi_22379180
Gewoon aan de man vertellen.
Je hebt nog ambities en dromen die je nog wil uit laten komen, nog even naar het buitenland.
En dan ineens heb je zo'n koter.
Dromen aan duigen, toekomst verspeeld, alles wat je nog wilde doen moet ineens in de wacht en het komt er waarschijnlijk nooit meer van. Omdat je ervan uitging dat hetgene wat in gezamelijk overleg was besloten ook de waarheid was, dat er voorlopig geen kind zou komen.
Resultaat van zo'n forceer actie, als de persoon in kwestie erachter komt tenminste, is volgens mij dat hij haar niet meer vertrouwd en dat hij zoveel mogelijk afstand tussen hem en haar wil scheppen.
In ali b zijn woorden: vuile bitch je hebt me echt genakt. nu heb je een kind, maar je hoeft niet meer te bellen schat.

Wat een rotstreek.
Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
  zondag 3 oktober 2004 @ 20:03:49 #50
29824 hawaii
liever een oprechte slet...
pi_22379465
kijk en dit is nou de reden dat ik vrouwen niet vertrouw
... dan een hypocriete huppelkut ;)
My Brain has an error.... Hardcore darkcore terror!
pi_22379541
Je hebt natuurlijk ook nog de kans dat je vriendin jou de schuld geeft, als hij vriend haar verlaat.
"Ja, jij had me toch kunnen waarschuwen!" Gewoon een zondebok zoeken, zodat zij niet met een schuldgevoel zit.

Bovendien, stel nou dat je het niet zegt: Je vriendin wordt zwanger, haar vriend wilde dat niet, hij verlaat haar, moet wel geld betalen maar het kindje groeit op zonder vader.
Of hij verlaat haar niet, maar blijft bij haar "voor het kind", vraag eens aan je vriendin of zij zo'n een relatie wil. Die relatie is dan niet berust op 'houden van', dat is gewoon hartstikke verkeerd en het verpest zo meerdere levens.

Ik zou eerst nog maar met je vriendin praten, en als ze echt niet van gedachten verandert, zou ik het gewoon zeggen.

En misschien wil hij wel het kind, maar dan kun je het net zo goed vertellen, veel verschil zal het niet uitmaken.
  zondag 3 oktober 2004 @ 20:12:29 #52
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_22379661
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 20:07 schreef Afrodite het volgende:
Je hebt natuurlijk ook nog de kans dat je vriendin jou de schuld geeft, als hij vriend haar verlaat.
"Ja, jij had me toch kunnen waarschuwen!" Gewoon een zondebok zoeken, zodat zij niet met een schuldgevoel zit.
Dat zou helemaal het toppunt zijn.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_22379692
Serieus, zoals bijna iedereen al zegt, je moet haar de keuze laten, of zij vertelt het, of jij vertelt het. De gevolgen van haar actie zijn niet de overzien. Wat zal dat kind zich misschien wel klote voelen, als de vader niks van hem/haar wil weten, alleen maar omdat de moeder een egoistische trut is.
  zondag 3 oktober 2004 @ 20:27:47 #54
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_22380024
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 20:14 schreef jochem8 het volgende:
Serieus, zoals bijna iedereen al zegt, je moet haar de keuze laten, of zij vertelt het, of jij vertelt het. De gevolgen van haar actie zijn niet de overzien. Wat zal dat kind zich misschien wel klote voelen, als de vader niks van hem/haar wil weten, alleen maar omdat de moeder een egoistische trut is.
OJAAJOH?
  zondag 3 oktober 2004 @ 20:38:51 #55
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_22380309
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 20:14 schreef jochem8 het volgende:
Opeens moet ik denken een album wat ik heb

Dr. Dre The Chronic 2001. Ben niet echt een commerciele rap liefhebber maar deze heb ik toch maar gekocht.
Ed-ucation Featuring Eddie Griffin

Aww they say uhh..
.. a black man is a pimp
Well let me tell you the biggest pimp
on planet motherfuckin Earth, is her momma
It's her MOMMA that told her,
"Get a man that got a good job gurl!
Make sure he got a good car gurl!
Make sure he can take you out and buy you somethin gurl!"
What happened to just fallin in love with a nigga with a bus pass --
-- just cause you love the nigga?
But +I'm+ the pimp motherfucker!
I gotta be the player!

Biggest hoes, on planet Earth..
.. are walkin through the motherfuckin neighborhood
You KNEW when you got with the nigga he already had a woman
You knew he already had a family
but you fucked him anyway!!!
And then when you thought you gon' lose the nigga
you went and got pregant - didn't you bitch, DIDN'T YOU!!
THE OL' KEEP A NIGGA BABY
And then when the nigga ain't around, what do you tell the child?
"Aww that nigga ain't shit, that's why yo' daddy ain't here;
cause that nigga ain't shit."
How bout bein a woman, and tellin the kid the truth
that yo' momma, you was a hoe!
TELL THE KID!
Momma was a hoe, I was weekend pussy
I had you to keep the nigga, it didn't work out
that's why he ain't here - but he a good nigga
cause he take care of his REAL family
I was just a dumb bitch, tryin to keep, a nigga that I wanted
pi_22380350
Jeetje, jullie hebben allemaal goede punten en idd...war ik het meeste bang voor ben, is dat IK straks de gebeten hond ben..

Ik zie haar vriend niet regelmatig, maar ik denk dat ik de eerst volgende keer, dat ik hem zie, heel veel moeite zal hebben om mijn mond te houden.

Mijn vriendin is op het moment zooo cynisch, dat ze ook niet eens meer zeker is voor haar eigen gevoel tov haar vriend, maar ze moet en zal een kindje hebben

Ik weet zelf, wat het is om niet te weten wie je vader is, maar daar kan mijn moeder niks aan doen. Ik heb haar ook al mijn argumenten gegeven, maar dan zegt ze: `Jij bent toch ook goed terecht gekomen? Je hebt een lieve nieuwe vader en 2 zusjes`

JA dat klopt wel, maar als je weet hoe moeilijk het is geweest voor mijn moeder toen ik klein was!!

Ze realiseerd zich gewoon echt niet wat er allemaal bij komt kijken!

Grootste probleem is nog, dat hij een groot verantwoordelijkheidsgevoel heeft, dus ik weet gewoon zeker, dat hij haar niet in de steek zal laten...maar wat is dat dan voor relatie....

Oh je had mijn vader vanavond moeten horen...oeffff dacht dat ie door het dak ging!! Mijn zusjes en ik kregen dus ook meteen een preek..hahaha maar wij zijn alledrie wel van mening, dat dit niet kan!

Maar goed...ff nachtje slapen en dan morgen maar weer met nieuwe tegenargumenten komen..
Stel me een vraag, waarop je het antwoord NIET wilt weten, reken dan wel op een antwoord dat je niet had willen horen!!!
pi_22380465
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 20:40 schreef striker06 het volgende:
Mijn vriendin is op het moment zooo cynisch, dat ze ook niet eens meer zeker is voor haar eigen gevoel tov haar vriend, maar ze moet en zal een kindje hebben
Dit gaat natuurlijk echt helemaal nergens meer over... Vertel het alsjeblieft tegen die kerel, dit verdient ie vast niet.

En zeg tegen je vriendin dat ze echt een ongelooflijk groot KUTWIJF is...
  zondag 3 oktober 2004 @ 20:47:37 #58
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_22380532
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 20:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dit gaat natuurlijk echt helemaal nergens meer over... Vertel het alsjeblieft tegen die kerel, dit verdient ie vast niet.

Ja inderdaad, als zij zich stil houdt tegenover hem vind ik d'r persoonlijk een ontzettend laffe hond die willens en wetens een kind ter wereld laat komen terwijl er dubieuze factoren meespeelden.
pi_22380546
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 20:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

*Eens.
  FOK!fossiel zondag 3 oktober 2004 @ 20:50:21 #60
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_22380615
Euhm, is dat mens een beetje simpel ofzo?
Jezus, wat een klotenstreek. Echt heel laag !
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
  zondag 3 oktober 2004 @ 20:54:19 #61
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_22380729
En dit gebeurt dus zo ontzettend vaak he....

Ook met condooms hoor,
statistisch gezien worden er veel meer "ongelukjes" geboren dan volgens onderzoek mogelijk zou moeten zijn.
Een prikje in een condoom is snel gemaakt he....
zzz
pi_22380825
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 20:54 schreef L.Denninger het volgende:

Ook met condooms hoor,
statistisch gezien worden er veel meer "ongelukjes" geboren dan volgens onderzoek mogelijk zou moeten zijn.
Toevallig een bron van?
  zondag 3 oktober 2004 @ 21:54:39 #63
90273 merdeka
In My Life I Love You More
pi_22382457
quote:

Ook met condooms hoor,
Toevallig weet ik wel hoe groot de kans is dat je door 'prikje' in een condoom zwanger wordt: 2%!
En bij normaal gebruik van een comdoom is het veiligheidspercentage ook slechts 97-99%, dus de kans dat je zwanger raakt door een 'prikje' is ongeveer net zo groot. Maar het kan dus wel.

Ikzelf heb ook een nare ervaring gehad met de betrouwbaarheid van de pil. Sinds die tijd doe ik het dubbelop (condoom + pil), ook met mijn vaste partner. En volgens mijn gyneacoloog is dat ook zo ongeveer de enige safe combinatie om niet zwanger te raken.

De betrouwbaarheid van de pil ligt bij perfect pilgebruik rond de 98%, en bij normaal gebruik rond de 92/94 %. Een vrij hoog risico dus.

Ik snap best dat mensen afgeven op vrouwen die 'expres per ongeluk' zwanger raken. Het is ook niet netjes, op zijn zachtst gezegd. Maar lang niet iedereen die ondanks pil of condoom zwanger raakt doet dat expres, of kan daar ook daadwerkelijk iets aan doen!
Better to be hated for who you are than loved for who you're not
Wow Scotty - you can beam me up any time - with pleasure! ;)
Sooner or later your bf watches too much Fuse and stars in C movies...
pi_22383365
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 21:54 schreef merdeka het volgende:
De betrouwbaarheid van de pil ligt bij perfect pilgebruik rond de 98%
Dat betekent dus dat ik als ik 100 keer seks heb, ik 2 keer zwanger zou moeten raken. Nou, ik kan je vertellen dat ik niet bepaald heb stilgezeten en toch geen enkel kind heb verwekt.
Volgens mij zijn er dus meer vrouwen die expres per ongeluk zwanger raken, maar het wel op de onveiligheid van de pil gooien
  zondag 3 oktober 2004 @ 23:10:07 #65
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_22384399
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 22:28 schreef Xennia het volgende:

Dat betekent dus dat ik als ik 100 keer seks heb, ik 2 keer zwanger zou moeten raken. Nou, ik kan je vertellen dat ik niet bepaald heb stilgezeten en toch geen enkel kind heb verwekt.
Volgens mij zijn er dus meer vrouwen die expres per ongeluk zwanger raken, maar het wel op de onveiligheid van de pil gooien
Dat de pil 98% veilig is betekent niet dat je dan 'dus' 2% kans hebt om zwanger te raken, er spelen nog meer factoren mee. Als je seks hebt zonder iets te gebruiken is de veiligheid 0% en dat betekent ook nog niet dat je dan 'dus' 100% kans hebt om zwanger te raken.

Overigens kan de pil ook minder veilig worden door dingen als overgeven en diarree of het gebruik van antibiotica of gewoon simpele slordigheid. Dat is heel stom, maar nog steeds iets anders dan expres stiekem zwanger willen raken.
pi_22384678
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 23:10 schreef Angeles het volgende:
Overigens kan de pil ook minder veilig worden door dingen als overgeven en diarree of het gebruik van antibiotica of gewoon simpele slordigheid. Dat is heel stom, maar nog steeds iets anders dan expres stiekem zwanger willen raken.
Bij perfect pilgebruik zou de veiligheid 98% zijn. Simpele slordigheid is dan uitgesloten en bij diaree neem je een pil extra
pi_22384734
dubbel
  zondag 3 oktober 2004 @ 23:27:32 #68
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_22384785
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 23:22 schreef Xennia het volgende:

Bij perfect pilgebruik zou de veiligheid 98% zijn. Simpele slordigheid is dan uitgesloten en bij diaree neem je een pil extra
Dat ging ook niet over die 98%, dat ging over vrouwen die ondanks de pil toch zwanger raken, waarbij geen sprake is van 'per ongeluk expres'.
pi_22384897
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 17:37 schreef Frenkie het volgende:
Als een vrouw mij zoiets zou flikken, zou ze op kunnen rotten.
Als zij zo nodig een kind wil, dan zoekt ze het verder ook maar uit. (dus ook geen alimentatie).
Denkt de rechter daar ook zo over?

(Ik hoop eigenlijk van wel, maar ik vrees van niet)
pi_22385032
kun je wel dikke pech mee hebben
  zondag 3 oktober 2004 @ 23:36:58 #71
30618 KingCold
I Rule Everything
pi_22385042
quote:
Een vriendin van mij verteld me gisteren doodleuk, dat ze gestopt is met de pil en dat haar vriend van niks weet!

Ze is nu 32 en wil niets liever, dan kinderen. Haar vriend heeft haar van de week verteld een aantal maanden naar het buitenland te willen..alleen!!

Nu vraagt ze mij of het iets vreselijks is, dat ze aan het doen is... Ik heb uiteraard gezegd, dat dit het ergste is wat je een man aan kan doen, maar ze had allerlei tegenargumenten...kortom ik werd gewoon onder tafel geluld...

* Ze heeft geen zin, om na 6 jaar te blijven zoeken naar de ideale partner..in haar ogen is ie een ideale vader en dat is voldoende..

Heeft ieman van jullie ervaring met zoiets als dit? Hoe kan ik haar duidelijk maken, dat dit het ergste is wat ze kan doen: voor zichzelf, het kind en die (aardig) gozer

Ik vind jou een slecht debater als je op dit punt onder tafel geluld kan worden. Het argument dat ze hem zo zijn vrije keuze op het wel/niet nemen van een kind ontneemt en daarmee ernstige risico's loopt voor wat betreft de opvoeding van het kind, is toch al voldoende om haar klem te zetten?
Niemand kan voorspellen hoe hij reageert op zoiets, en het feit dat zij hem er op dit toch wel cruciale punt erinluist kan voor hem best reden zijn om de relatie te verbreken.. Leuk voor dat kind ook..
  zondag 3 oktober 2004 @ 23:42:02 #72
104915 TheEngineer
I`ve got the tools
pi_22385173
Waar wacht je nog op? bevestiging van de fok!ers?! die heb je.
Ook al is ze niet voor rede vatbaar zet haar even met haar beentjes op de grond door haar voor het blok te zetten; of zij verteld het hem of jij.

Dit lijkt idd verdacht veel op het zoeken van rechtvaarding voor zichzelf en probeert bevesting te krijgen middels jou, dit door die kul argumenten geboren uit de egoistische drang naar een kind. Een kind beslis je samen om te nemen en anders neem je geen kind punt.

Dit is overbodig maartoch: Een relatie is gebaseerd op vertrouwen in elkaar, als zij al aangeeft dit soort praktijken achter de rug om te doen van de partner is er iets erg mis in die relatie; dus ik zou niet al te bang zijn om het te vertellen. Je kan je ook afvragen of ze je wel oprecht in die situatie heeft gezet. Omdat ze er misschien van uit gaat dat je het niet verteld en dat ze via jou haar acties kan rechtvaardigen, misbruik van vrienschap misschien. Kijk ik ken je niet en ook je vriendin niet ga ook maar af op wat ik lees.

Een goede vriend/vriendin kan je alles vertellen maar een goede vriend/vriendin zou je ook moeten kunnen behoedden voor zulke lastige posities, ze weet namelijk donders goed dat dit een hele lage streek is. Ze kwam namelijk over dat ze haar besluit al vast stond en al zou de wereld vergaan ze nog niet tot inkeer zou komen.

Personal note: Jesus als ik erachter zou komen dat ik op zo`n manier genaaid wordt door m`n vriendin is het per direct exit, wat een gigantische kl*testreek/ trut
Be carefull with what you wish for, you might just get it
  zondag 3 oktober 2004 @ 23:42:27 #73
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_22385188
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 23:36 schreef KingCold het volgende:

Ik vind jou een slecht debater als je op dit punt onder tafel geluld kan worden. Het argument dat ze hem zo zijn vrije keuze op het wel/niet nemen van een kind ontneemt en daarmee ernstige risico's loopt voor wat betreft de opvoeding van het kind, is toch al voldoende om haar klem te zetten?
Niemand kan voorspellen hoe hij reageert op zoiets, en het feit dat zij hem er op dit toch wel cruciale punt erinluist kan voor hem best reden zijn om de relatie te verbreken.. Leuk voor dat kind ook..
Het zal wel meer onder de tafel geluld zijn in de zin van dat ze er met geen woord meer tussen kon komen.

Iedereen begrijpt wel dat de argumenten van die vriendin regelrechte bullshit zijn, dus inhoudelijk onder de tafel lullen is het toch niet.
pi_22385425
Wat ontzettend egoistisch!
Een kind krijgen lijkt me echt van 2 kanten te moeten komen: vader en moeder.
Je hebt het hier over een mensenleven. Dat kan je als vrouw toch niet even voor je vriend beslissten?
Als die vriend geen kinderen wil, is dat zijn keuze. Geen compensatie in de vorm van
'ok schat, omdat jij het wilt.' Je besteedt de rest van je leven aan dat kind!

Persoonlijk zou ik dit erger vinden dan bijv. vreemdgaan. Veel erger!
pi_22385577
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 23:42 schreef Angeles het volgende:

[..]

Het zal wel meer onder de tafel geluld zijn in de zin van dat ze er met geen woord meer tussen kon komen.
Ik denk meer in de zin van 'je bent voor me of tegen me'. Tenslotte kun je die vriendschap ook wel op je buik schrijven als je zoiets doorbrieft. Anderzijds verwachtte die vriendin blijkbaar goedkeuring. Ik kan me voorstellen dat je even flabbergasted bent als je zoiets op je bordje krijgt, wetende dat een keihard 'nee' ook einde vriendschap betekent.
  maandag 4 oktober 2004 @ 00:00:15 #76
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_22385587
quote:

[..]

Iedereen begrijpt wel dat de argumenten van die vriendin regelrechte bullshit zijn, dus inhoudelijk onder de tafel lullen is het toch niet.
Mee eens. Iemand die ergens helemaal van overtuigd is. Kan je met de beste argumenten nog niet op andere gedachten blijven. Ignorance is bliss
pi_22385862
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 23:31 schreef joshus_cat het volgende:

Ik zou nog liever de bak ingaan dan ook maar een cent aan zo'n k*tvrouw te geven.
pi_22385958
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 00:00 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Mee eens. Iemand die ergens helemaal van overtuigd is. Kan je met de beste argumenten nog niet op andere gedachten blijven. Ignorance is bliss
Het is ergens misschien ook een self-fulfilling-prophecy. Als ze het maar graag genoeg wil, zal ze het vanzelf een keer wel goed kunnen praten en op een gegeven moment gelooft ze het zelf.
  maandag 4 oktober 2004 @ 00:16:15 #79
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_22385996
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 23:31 schreef joshus_cat het volgende:

[..]

Als je het kind niet erkent, volgens mij wel.
Heb je alleen ook geen recht op omgang enzo...
pi_22386476
wat dat betreft is kinderen nemen het egoistische wat dr is...

ikke ikke ikke, en de rest kan stikke!
en zo'n kind zal waarschijnlijk weer opgroeien zonder pa
enjoy life!
pi_22387393
ik vind zoiets echt zo verschrikkelijk laag
bah zo iemand wil gewoon dat die vent zich aan dr bind.. dit kan ECHT NIET!
zoiets bespreek je met zn 2en en moet je allebei achter staan!
ik denk dat als ze nu dr mond tegen jou al niet kan houden ze misschien zichzelf toch ooit gaat verspreken erover tegen dr vent (bv in een kwaaie bui) en dat t dan echt misloopt daardoor (en terecht) ik zou t echt tegen haar zeggen dat je t hier niet mee eens bent... en misschien dat ze dan zelf beslist t te vertellen of meteen de pil weer gaat slikken omdat ze dan inziet dat ze echt fout bezig is... lukt dat niet dan zou ik het hem toch gaan vertellen!
pi_22387645
fijne meid is dat zeg!
Ik zou haar inderdaad ook voor het blok zetten.
Ik zou zeggen van; je hebt een week de tijd het zelf te vertellen, want komend weekend kom ik op bezoek en ik houd m`n mond hier niet over.
Leuk van je vriendin ook, dat ze jou ongevraagd dwingt gezellig met haar mee te liegen.
Nu word jij min of meer voor het blok gezet, ik zou dat keurig netjes retourneren en haar op jou beurt weer voor het blok zetten.
The waves you made will always be
pi_22390264
quote:
Als man zijnde, zou ik je eeuwig dankbaar zijn... Want dat is iets wat kinderen betekend: Voor eeuwig een relatie aangaan met iemand. En ik zou geen kinderen willen met iemand die moedwillig achter mijn rug om mij niet zou betrekken in dergelijke keuze en daarmee mijn mening niet zou respecteren.
pi_22390524
Dat wijf is idd niet goed bij dr hoofd. Ik zou af en toe een hint geven aan die vriend. voorbeeld : "dont be a fool, wrap ur tool" !!
of uhh, " oh kijk ik wist niet dat jullie al baby kleding hadden ". I dunno.
白馬非馬也
善夢非夢也
美女非女也
你非夢也
pi_22391822
quote:

[..]

Klopt!! Ik kreeg er gewoon geen woord meer tussen, maar goed luisteren wilde ze ook niet dus..

Vanochtend aan de telefoon idd gezegd, dat ze dit niet kan doen en dat ik mijn mond niet kan houden, als ik haar vriend weer zie!

Oke, boos.....duhhh maar had niet anders verwacht!
pi_22392204
toch moet je daar niet mee zitten die vriend zal eerst misschien twijfelen aan jou verhaal misschien gaat zij t zelfs wel ontkennen tegen hem en zeggend at ze gewoon de pil slikt.. maar tohc uiteindelijk zal ie je heel dankbaar zijn! zon beslissing neem je niet ff voor 2 personen als vrouw zijnde er zijn er 2 voor nodig om een kind te verwekken!
ze zal nu in ieder geval geschrokken zijn en misschien tohc nog eens goed nadenken!
pi_22392445
Echt zo asociaal! "Als ik m'n kind maar krijg". Het maakt haar kennelijk niet uit of haar relatie dit overleeft of niet. Ik zou het zo snel mogelijk tegen die vriend zeggen, want in deze donkere dagen heeft hij vast behoefte aan wat lichamelijke aandacht
pi_22392858
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 11:37 schreef MissParanoise het volgende:
er zijn er 2 voor nodig om een kind te verwekken!
En er zijn vooral 2 mensen nodig die bewust voor een kind gekozen hebben om het op te voeden, niet 1 die van niks weet en 1 die smerige spelletjes speelt.
pi_22392888
Nou, dan is ze toch lekker boos. Als ze niet wil dat jij je er mee bemoeit had ze het niet moeten vertellen.

Haar boosheid is minder erg dan de gevolgen die er zijn als ze haar plan doorzet.
pi_22392892
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 14:12 schreef beestjuh het volgende:
Ik zou het haar vriend zeggen, als zij dit echt wil doorzetten. Dit zijn geen leuke garpjes, .
  maandag 4 oktober 2004 @ 12:19:49 #91
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_22392939
Ik zou eerst een zakje chips kopen, een stoel pakken en het dan tegen 'm zeggen
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
  maandag 4 oktober 2004 @ 12:26:21 #92
81202 blublub
snob and a half
pi_22393048
ik zou het echt zo snel mogelijk tegen die kerel zeggen. niet zozeer voor hem, maar des te meer voor dat kind. zowiezo wil je toch niet dat zon verknipt mens een kind krijgt, alleen voor zichzelf, en je wil toch al helemaal niet dat dat kind straks een vader heeft die liever had gehad dat dat kind er was. dat kind zal het echt moeilijk gaan krijgen met zulke (dan hoogstwaarschijnlijk gescheiden) ouders.
Op zondag 26 september 2004 14:45 schreef DennisMoore het volgende:
Het zij je vergeven, omdat je een maisje bent. 8-).
  maandag 4 oktober 2004 @ 12:29:37 #93
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_22393105
Je stelt een simpel ultimatum. "Je vertelt het hem deze week, of ik vertel het hem de volgende, je mag zelf kiezen. Liegen is geen optie...".
Kut voor je dat je in de situatie bent geduwd, maar je kunt moeilijk niks doen nu .
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_22393173
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 12:26 schreef blublub het volgende:
ik zou het echt zo snel mogelijk tegen die kerel zeggen. niet zozeer voor hem, maar des te meer voor dat kind.
Ik vind het ook wel erg belangrijk voor de vader. Het is gewoon een rotstreek dat iemand anders jou (man) zo'n grote beslissing uit handen zou nemen. Sommige mensen willen echt geen kind en een ongewenst kind zou wel eens hun leven grondig kunnen vernielen.
pi_22395473
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 12:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

En er zijn vooral 2 mensen nodig die bewust voor een kind gekozen hebben om het op te voeden, niet 1 die van niks weet en 1 die smerige spelletjes speelt.
heb je helemaal gelijk in!!!
pi_22396012
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 00:16 schreef Frenkie het volgende:

Als je het kind niet erkent, volgens mij wel.
Heb je alleen ook geen recht op omgang enzo...
Vaderschap kan desnoods met een DNA-test worden bewezen en dan moet je doodleuk alsnog een door de rechter vastgelegd bedrag betalen (afhankelijk van draagkracht kan dat al snel iets van 400 tot 500 euro zijn), weigering van de test kan als aanwijzing voor vaderschap gezien worden en dan je tevens de lul...
verder regelt deze rechter niks qua omgangsrecht, dat is dan alsnog een zaak van overleg tussen de ouders, waarbij degene met voogdijrecht (vrijwel altijd de moeder) bepalend is ...

Als het tegenzit kan het erop uitlopen dat je zelf een flink bedrag per maand betaald en je nog veel moeite moet doen om je eigen kind vervolgens te mogen zien.
en ja, een erg goede vriend van mij zit in die situatie: het is dan geen zaak van niet willen, enkel kan je dusdanig voor het blok gesteld worden dat je dan enkel kan verliezen; het is lastig dan wel ouderlijke verantwoordelijkheidsgevoelens voor je eigen kind te ontwikkelen, ook al wens je misschien best het beste je dochter toe, maar als je zelf buiten de opvoeding gehouden bent, ontstaat inderdaad een pijnlijke situatie waarin iemand wel makkelijk in een rol geduwd wordt van financiele en spermatozoide donateur... Dat is ook voor een kind geen goede situatie.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_22397345
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 12:26 schreef blublub het volgende:
niet zozeer voor hem, maar des te meer voor dat kind.
Pardon? Niet zozeer voor hem?!?! Lijkt me 1 van de meest verschrikkelijke dingen die je als man kan overkomen, zomaar een kind in je maag gesplitst krijgen. Dat zorgt onherroepelijk voor een hoop ellende, zeker als hij er ooit achter komt hoe hij wel niet besodemieterd is.
pi_22397445
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 15:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Pardon? Niet zozeer voor hem?!?! Lijkt me 1 van de meest verschrikkelijke dingen die je als man kan overkomen, zomaar een kind in je maag gesplitst krijgen. Dat zorgt onherroepelijk voor een hoop ellende, zeker als hij er ooit achter komt hoe hij wel niet besodemieterd is.
Inderdaad. Zelf zou ik denk ik het kind niet eens erkennen. Ben dan wel de biologische vader, maar omdat de moeder door list en bedrog haar kind gekregen heeft hoef ik nog geen vaderverplichtingen na te komen!
pi_22397509
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 15:55 schreef Kontiki het volgende:

Inderdaad. Zelf zou ik denk ik het kind niet eens erkennen. Ben dan wel de biologische vader, maar omdat de moeder door list en bedrog haar kind gekregen heeft hoef ik nog geen vaderverplichtingen na te komen!
Misschien heb je er ondanks alles toch zelf wel de behoefte aan om je kind te leren kennen, het blijft toch je kind. Maar het zet wel een stempel op het hele gebeuren. Zelfs al is het kind in jouw ogen gewoon gewenst en kom je er dan achter wat er is gebeurd.
pi_22397628
quote:

[..]

Zo denk ik er ook over, maar ik weet zeker dat ik toch wel vadergevoelens richting het kind zal hebben... en verschrikkelijk pissig op de moeder zal zijn... En dan heb je dus alle ingrediënten voor een flink drama, voor de vader, voor het kind en uiteindelijk ook voor de moeder....
  maandag 4 oktober 2004 @ 16:08:47 #101
61288 Duna
Still Going Strong
pi_22397727
quote:

Wat een asociale *&^streek!
Zoiets beslis je niet alleen dat moet je samen doen.
Ze kan dr vriend niet met een kind opzadelen als hij dat niet wil.
Alle vertouwen binnen de relatie zal meteen weg zijn.
Maar het gebeurt wel vaker ook in mijn eigen omgeving heb ik zoiets gezien omdat mevrouw zich wilde binden.
Echt 1 van de gemeenste dingen die een vrouw kan doen eigenlijk.
Als ik een man was dan zou ik me eigen niet zo voor het blok laten zetten.
Met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal.
pi_22397800
quote:
=| Dat is wel erg grof. Want je weet dat het altijd verkeerd kan gaan.
Maar goed zij kiest er dus voor...

Het beste is om het hem te vertellen om zowel hem als haar (ja denk ook aan de vrouw =) ) de ellende te besparen.
pi_22397856
quote:

leuk voor je, maar de moeder kan via de rechter wel vadersschap en aldus onderhoudsbijdrage afdwingen, dus een maandelijkse vergoeding van rond de 300 euro, of meer als je meer financiele draagkracht hebt (overigens de financiele draagkracht van de moeder wordt niet meegerekend, ze kan dus domweg miljonair zijn en nog steeds recht op onderhoudsbijdrage afdwingen)..
Onderhoudsbijdrage betekent nog niet dat de rechterlijk vastgestelde vader ook gezag wordt verleend over het kind en de opvoeding, dus je moet dan wel betalen, maar hebt niks te zeggen.
quote:
Art. 208 . Bij de uitspraak waarbij het vaderschap wordt vastgesteld, kan de rechter op een daartoe strekkend verzoek ten behoeve van het kind een bijdrage toekennen in de kosten van verzorging en opvoeding als bedoeld in artikel 404 of in de kosten van levensonderhoud en studie als bedoeld in artikel 395a.

AFDELING 5
Inroeping of betwisting van staat
Art. 209 . Iemands afstamming volgens zijn geboorteakte kan door een ander niet worden betwist, indien hij een staat overeenkomstig die akte heeft.

Art. 210 . Een verzoek tot gegrondverklaring van de inroeping of betwisting van staat is niet aan verjaring onderworpen.

Art. 211 . - 1. Een verzoek tot gegrondverklaring van de inroeping van staat kan worden ingediend:
a. door het kind zelf;
b. door de erfgenamen van het kind, indien het kind gedurende zijn minderjarigheid of binnen drie jaren nadien is overleden.
- 2. Indien het kind een verzoek als bedoeld in het eerste lid had ingediend, kunnen zijn erfgenamen de procedure voortzetten.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  maandag 4 oktober 2004 @ 16:25:39 #104
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_22398113
Vreselijke rotstreek
Zou die vriend van haar direct op de hoogte stellen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 4 oktober 2004 @ 16:27:20 #105
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_22398153
Ik zou het ook zo snel mogelijk doen, ze is er nu natuurlijk al mee bezig. Zeker nu ze weet dat je van plan bent om het te vertellen.
pi_22398161
Laagste streek ooit. Ik kan niet anders dan je aanraden het die vriend te vertellen..echt vriendschap is leuk..maar in het belang van het kind ben je eigenlijk verplicht hier een stokje voor te steken.. Ik weet uit ervaring wat een ellende ervan kan komen..en als je zo;n achterbakse snol bent om zoiets uit te halen wat voor moeder ben je dan. Bah. Walg ervan.
underground forever baby
pi_22398248
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 16:14 schreef RM-rf het volgende:

[..]

leuk voor je, maar de moeder kan via de rechter wel vadersschap en aldus onderhoudsbijdrage afdwingen, dus een maandelijkse vergoeding van rond de 300 euro, of meer als je meer financiele draagkracht hebt
Dus, als de vriendin van de OP vorige week zwanger geworden is zonder dat haar vriend het wist, en haar vriend trekt deze week de stekker uit de relatie omdat-ie op deze manier absoluut niet verder wil, zonder te weten dat het leed al is geschied, dan kan-ie over 9 maanden dus alsnog minimaal 300 euro in de maand dokken?

Sheesh. Je zou d'r bijna iemand voor inhuren om dat mens flink in d'r buik te schoppen.
  maandag 4 oktober 2004 @ 16:34:52 #108
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_22398327
Ik heb in de Marie Claire of de Elle een keer een verhaal gelezen van een man die een one night stand had gehad met een vrouw die stiekem sperma uit het condoom had gebruikt om zichzelf te insemineren. Vervolgens verwachtte ze van hem een flinke maandelijkse bijdrage voor het kind en mocht hij het kind nauwelijks zien. Hij wilde zijn kind juist heel graag leren kennen en als hij niet betaalde wat zij vroeg mocht het helemaal niet meer.

Ik kan me er nog kwaad over maken als ik eraan terug denk. Maar ja, zo'n man heeft dan geen poot om op te staan.
pi_22398548
Boris Becker is op die manier genaaid

Ik snap niet waarom men van zulke mannen verwacht toch de vaderrol op zich te nemen
Als ik coute que coute een kind zou willen, en het dan op die manier zou doen heel bewust en met voorbedachte rade dus, zou de vader er dus helemaal niet toe doen, gevoelsmatig dan.
Anders zou ik hem die rattenstreek niet leveren immers.
Dus zou het kind en de opvoeding en de financien gewoon helemaal mijn probleem dan wel verantwoordelijkheid zijn, die vent hoeft zich er helemaal niet mee te bemoeien dan.
  maandag 4 oktober 2004 @ 16:48:17 #110
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_22398640
Nou, de vaderrol juist vaak weer niet, alleen de financierdersrol.

Ik heb ook een keer gelezen van een vrouw die per se een kind wilde van haar man en hij wilde het niet, dus hadden ze een soort compromis bedacht, het kind kwam er en hij bemoeide zich er helemaal niet mee, maar hij woonde wel in dat huis.

Dat is toch beangstigend, zo'n zwijgende negerende vader die niks van je wil weten!
pi_22398725
TS get a life, niks beters te doen dan andermans zaken op een forum uit een te zetten??

Of je maakt duidelijk aan die vriendin van je dat het niet kan, of je vertelt het aan die vent.
En wat er daarna gebeurt zijn jouw zaken niet...
Megumi, Crystal k. en Papa Bouba Diop van Fulham
--gedeelte sig verwijderd door FA, niet terugplaatsen--
pi_22398759
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 16:48 schreef Angeles het volgende:
Nou, de vaderrol juist vaak weer niet, alleen de financierdersrol.

Ik heb ook een keer gelezen van een vrouw die per se een kind wilde van haar man en hij wilde het niet, dus hadden ze een soort compromis bedacht, het kind kwam er en hij bemoeide zich er helemaal niet mee, maar hij woonde wel in dat huis.

Dat is toch beangstigend, zo'n zwijgende negerende vader die niks van je wil weten!
Ik heb een keer een verhaal gelezen waarbij de man wel een kind wilde en de vrouw niet. Ook een compromis gesloten. De vrouw zou zich niet met het kind bemoeien, maar op een goede dag overleed de vader en had de vrouw alsnog de zorg voor het kind.
Een kinderwens moet er bij beiden zijn en anders mag er geen kind komen. En dat is iets wat je al eerder in je relatie bespreekbaar moet maken
pi_22398773
Ach, blaam ligt bij de moeder dan, hoor, zij heeft die situatie geschapen, er voor gekozen in eerste instantie.

Mannen die zich verplicht voelen, door aanwezigheid ve kind (op komst) bij de vrouw te blijven, en niet omdat ze nu zoveel van HAAR houden, gaan binnen no time vreemd.

Wie wil nu op die basis een vent aan zich binden

Wie durft nu een vent te veroordelen die dat dus NIET wil?
Ja, had hij ermaar niet in moeten hangen, zeggen ze dan..

Ja duuuuuh, maar de dame heeft ws bezworen aan de pil te zijn, om dan achteraf te kirren : begrijp er niets van

En dan gaan eisen en drammen dat zo'n man je niet alleen mag laten, dat kun je moeder en kind niet aandoen, neem je verantwoordelijkheid, het is ook jouw kind.

Ja dahag!
  maandag 4 oktober 2004 @ 16:57:35 #114
46911 Mjam
Zweven is leven
pi_22398876
Waarom laat je haar dit topic niet lezen? Zo gek is het niet dat jij -anoniem- om advies vraagt, ze zadelt jou tenslotte ongewenst met een 'geheim" op.
En misschien openen deze reacties haar ogen, als mensen per se iets willen lullen ze voor zichzelf alles recht wat krom is, waardoor ze zelf gaan geloven dat het best oke is.
  maandag 4 oktober 2004 @ 16:59:23 #115
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_22398922
Ik weet niet eens meer waarom die man nou bleef, volgens mij omdat hij dus wel een relatie met haar wilde, maar niet met die vrouw. Het was ook vooraf besproken, zij was voor zover ik me kan herinneren niet stiekem zwanger geraakt.

Ik vind het ook in de eerste plaats stom van zo'n vrouw, maar ik vind dat je als man ook wel kunt bedenken dat zo'n situatie voor een kind gewoon heel erg is. Dus als de vrouw dan te dom is om haar verantwoordelijkheid te nemen moet iemand het toch doen. In dat geval door meteen al te zeggen dat het een idioot plan is, voordat er sowieso kinderen komen.
  maandag 4 oktober 2004 @ 17:00:02 #116
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_22398945
Ik heb ook ooit zoiets meegemaakt met een Ex van me, liep gelukkig goed af,

was meteen over,

dit soort vrouwen verdienen geen greintje respect,

verpesten leven van man, kind, en dat omdat zij lekker alleen aan zichzelf denkt,
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
pi_22399155
Je zou toch bijna jezelf laten 'steriliseren' als je dit soort verhalen leest of hoort. Ik heb nu dan ook geen kinderwens.

Als ik in de situatie zat van die vriend en dus ook van niets weet, zou ik waarschijnlijk op zijn zachtst wel eerst vreemd opkijken wanneer een kennis (striker06) met zo'n verhaal aankwam. Bij wijze van spreken zou iedereen ervan weten behalve de belangrijkste persoon: ik.

Maar ik zou dan toch ook mijn vriendin het een en ander om uitleg vragen. En als zij mij niet kan overtuigen dat het niet waar is: dag vertrouwen, dag vriendin! En weet ik dat er tenminste een persoon over me kommerde, nl die kennis. Of in dit geval dus striker06.

Maw als die vriendin niet snel opbiecht, hoop ik dat jij het doet.
  maandag 4 oktober 2004 @ 17:23:58 #118
92351 striker06
Bright Eyes
pi_22399504
Oke oke..ik geloof, dat ik wel het een en ander bereikt heb met der vandaag!!

Ze zag uiteindelijk toch wel in, dat dit gewoon idioot is

Probleem is alleen, dat ik idd erg geschrokken ben van haar op deze manier en ben eigenlijk nu best "pissed" op haar, dat ze mij hiermee heeft opgezadeld.

hetgeen dat nog steeds door mijn hoofd spookt, is dat als ze binnen nu en een aantal maanden ineens zwanger is, ik het gewoon niet meer geloof, dat het per ongeluk of gewenst is!!

Misschien zegt ze dit allemaal wel alleen om mij van der nek af te hebben

Anyway, misschien dat ik er toch nog eens over begin als ik ze samen zie!!

Maar, hahaha ik ben normaal gesproken niet zo subtiel...

dank allemaal voor jullie reactie...tis wat, wat je allemaal tegenkomt

pi_22399593
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 17:23 schreef striker06 het volgende:
Misschien zegt ze dit allemaal wel alleen om mij van der nek af te hebben
Die kans is niet ondenkbeeldig natuurlijk. Van wat ik tot nu toe van haar hoor is ze daar zeker toe in staat. Het lijkt me gewoon een smerig manipulatief mormel...
pi_22399631
quote:

hetgeen dat nog steeds door mijn hoofd spookt, is dat als ze binnen nu en een aantal maanden ineens zwanger is, ik het gewoon niet meer geloof, dat het per ongeluk of gewenst is!!
Volgens mij is dat uiteindelijk niet meer je verantwoordelijkheid ..

Misschien heeft jou reactie haar duidelijk gemaakt dat die optie een 'no-go' was, maar doet ze aan de hand daarvan wel moeite om het er haar huidige vriend nogmaals over te hebben, en blijkt deze toch ook kinderen niet uit te sluiten ...
In dat geval is het helemaal niks fouts en moet je je als buitenstaander niet teveel in gaan mengen.
  maandag 4 oktober 2004 @ 18:19:33 #121
67978 HenryHill
pi_22400813
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 17:29 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Volgens mij is dat uiteindelijk niet meer je verantwoordelijkheid ..

Misschien heeft jou reactie haar duidelijk gemaakt dat die optie een 'no-go' was, maar doet ze aan de hand daarvan wel moeite om het er haar huidige vriend nogmaals over te hebben, en blijkt deze toch ook kinderen niet uit te sluiten ...
In dat geval is het helemaal niks fouts en moet je je als buitenstaander niet teveel in gaan mengen.
Ja, nou wordt het lastig idd. Aan de ene kant kan ze net alsof doen dat ze overtuigd is en toch stiekem haar plannetje doorzetten. Aan de andere kant: als je het toch tegen die vriend zegt help je misschien hun relatie om zeep terwijl zij misschien echt overtuigd was.

Lastig, lastig.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  maandag 4 oktober 2004 @ 18:20:55 #122
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_22400843
quote:
Anyway, misschien dat ik er toch nog eens over begin als ik ze samen zie!!
Laf wezen
Als dat kind er is hoop ik dat jij jezelf nog in de spiegel durft aan te kijken...
pi_22401278
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 16:12 schreef SG-sam het volgende:
=| Dat is wel erg grof. Want je weet dat het altijd verkeerd kan gaan.
Maar goed zij kiest er dus voor...
Ja hee, als er echt per ongeluk een kind komt dan is er bij wijze van spreken niets aan de hand. Samen uit, samen thuis (als in: samen vrijen, ongelukje, samen kind opvoeden).

Als ik echter resoluut duidelijk heb gemaakt geen kinderen te willen, en m'n vriendin flikt zoiets, dan mag ze zelf op de blaren zitten. Ok, dan moet ik maar dokken (belachelijk) maar daar blijft het bij.

Als je in de auto stapt, kan het ook altijd verkeerd gaan. Dat weet je. Maar als je vriendin op de snelweg aan het stuur trekt verhaal ik achteraf ook de schade op haar hoor.
pi_22402107
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 13:30 schreef Tarak het volgende:

[..]

Lekkere mentaliteit......Ja, ik voed het kind alleen op, maar ik verplicht je wel om er voor te betalen, je bent toch rijk. Nogal hypocriet lijkt me. Als je alleen een kind op wil voeden, moet je ook niet je hand bij een ander ophouden, want dan voed je je kind niet alleen op namelijk.
Nou oké, als hij het kindje niet erkend hoeft hij toch ook geen alimentatie te betalen? Alleen als ze getrouwd zijn, is dat automatisch zo.
pi_22426574
Mijn oudste zus heeft dit ook gedaan bij haar 'tweede' man. Zij had al drie kinderen uit een vorig huwelijk en hij twee. Hij vond dat wel mooi en wilde geen kinderen meer. Mijn zus wel en zij stopte dus doodleuk met de pil en nam mij hier op mijn zeventiende notabene over in vertrouwen (alle andere problemen die ze met hem had, besprak ze ook heel gezellig met mij). Kortom, ik wist dus dat zij was gestopt met de pil, maar haar man niet. Binnen twee maanden was ze zwanger, en een jaar na de geboorte van mijn lieve kleine nichtje gingen ze uit elkaar. Guttegut, mijn zus is 15 jaar (!!!) ouder, maar kan zich als een dom klein kind gedragen, ik kan soms bijna niet geloven dat we zussen zijn. Maarjaaa, zoals dat gaat onder zussen, ondanks alles: .
god i want to get you out of here
you can ride in a pink mustang
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 20:17:14 #126
45206 Pietverdriet
pi_22426932
Ken, via via, iemand die al een tijd samenwoonde met een meid. Die relatie ging niet geweldig. Plots vertelde zei hem dat ze "ondanks de pil" zwanger was. Hij zei, dat kan niet, doe maar een test. Zij een thuis test en een drama maken, zie je nu wel! Ik ben zwanger van je, we moeten trouwen. Hij, heel strak, ga maar naar de huisarts want ik geloof er niets van dat je zwanger van me bent.
Hun naar de huisarts, en ja, zwanger, en in de praktijk ruimte begon ze weer te kijven, zie je nu wel, ik zei het toch, ik ben zwanger, je moet me trouwen etc.

Hij zuchte eens diep en zei, je kan je spullen pakken en opzouten.

Ik had op mijn 18e testikel kanker en men heeft toen beide teelballen moeten verwijderen. Ik heb er twee plastic knikkers in zitten. Hier is een kopie van het medisch attest.

Die kennis wist precies wat er gebeurt was, zij wou zich laten zwangeren door hem om hem aan zich te binden (domme wijvenstreek) en toen dat niet lukte is heeft ze zich door een ander laten neuken om tot dit resultaat te komen (nog dommere wijvenstreek) om dit als van hem te claimen en hem te binden (achterbaks van heb ik jouw daar)

Nu is deze kerel een slimme boer die dat dus door had toen ze dus echt zwanger was en hoe zij zich opstelde. Hij dacht toen, jij een smerige streek uithalen, nu, dan zal ik je ook grondig op je bek laten gaan.

Ze zat de zelfde dag bij haar ouder te gillen wat kerels toch voor klootzakken zijn, haar zwanger te maken en dan te dumpen. Pa en Broer kwam verhaal halen, en hij heeft dit toen in alle rust uitgelegt..

Sindsdien heeft ie niets meer van haar gehoord, en laat ze zich ook nergens meer zien.
pi_22428033
Maar dat merk je toch wel? Dan krijg je toch ook geen sperma meer? Of wel?
pi_22429280
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2004 20:01 schreef RaisinGirl het volgende:
Kortom, ik wist dus dat zij was gestopt met de pil, maar haar man niet. Binnen twee maanden was ze zwanger, en een jaar na de geboorte van mijn lieve kleine nichtje gingen ze uit elkaar.
Leuk ook dat jij het wél verteld hebt aan die vent van d'r ...

Je zus is een stomme kut en dat jij het niet aan die vent verteld hebt maakt jou tot iets wat weinig beter is...
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 22:14:34 #129
94405 Tarak
pi_22430179
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 19:13 schreef Aishwarya het volgende:

[..]

Nou oké, als hij het kindje niet erkend hoeft hij toch ook geen alimentatie te betalen? Alleen als ze getrouwd zijn, is dat automatisch zo.
Volgens mij ben je ook betalingsplichtig als je het kind erkend hebt. Meestal doe je dat als man zijnde dus uit een soort schuldgevoel. Hoe onterecht dat ook kan zijn. Maar toen maar eens aan dat je een kutstreek is geleverd.

Ik heb ook weleens gehoord dat het gebeurt met mannen die met een vrouw trouwen zodat die vrouw een verblijfsvergunning kan krijgen. Als die vrouw zwanger raakt, ook al ken je elkaar niet eens, ben je automatisch de vader en dus financieel verantwoordelijk. Ook een kutstreek maar wel één van eigen schuld, dikke bult.
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 22:16:56 #130
45206 Pietverdriet
pi_22430243
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2004 21:01 schreef Toeps het volgende:
Maar dat merk je toch wel? Dan krijg je toch ook geen sperma meer? Of wel?
Volgens mij komt ejaculaat (mooi woord voor een kwak) niet alleen uit je ballen maar ook uit een aantal andere klieren (oa prostaat)
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 22:21:44 #131
19178 Skylar
Kiekeboe!
pi_22430392
Sorry hoor, maar ik vind dit dus heel fout. Als er een kindje komt, is dat toch ook van hem. Dus moet ze hem zeker op de hoogte stellen. Anders zou het wel erg egoistisch zijn. Stel nou dat haar vriend het helemaal niet wil en ze met ruzie uitelkaar gaan, dan zou ze het king helemaal alleen moeten opvoeden. Heeft ze daar al over nagedacht? Dan gaat dat argument van haar dat hij rijk is en het kind op kan voeden ook al helemaal niet op. Maareh... het is sowiezo erg egoistich van haar, alsof je zo maar opeens beslist in je eentje een kind te krijgen, terwijl je fucking een relatie hebt.
The sky is unlimited!
pi_22430500
Jeetje, Pietverdriet, wat een ongelofelijk smerige streek
En wat heeft die vriend mega cool en koel gereageerd
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 22:32:39 #133
45206 Pietverdriet
pi_22430686
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2004 22:25 schreef milagro het volgende:
Jeetje, Pietverdriet, wat een ongelofelijk smerige streek
En wat heeft die vriend mega cool en koel gereageerd
Ja goed he, is geen vriend hoor gewoon iemand die ik via via ken.
Lekker je bek houden en iemand gewoon lekker een kuil laten graven, om dan die persoon te overtuigen dat die kuil dieper moet, laten graven en dan er in laten vallen...
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 22:41:16 #134
94405 Tarak
pi_22430910
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2004 20:17 schreef Pietverdriet het volgende:

-verhaal-
Eigenlijk vind ik het ook een beetje raar dat je samenwoont met iemand en dat je die persoon nooit hebt verteld dat je ooit kanker hebt gehad en daardoor ook nog eens onvruchtbaar bent geworden.
pi_22430957
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2004 22:32 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Lekker je bek houden en iemand gewoon lekker een kuil laten graven, om dan die persoon te overtuigen dat die kuil dieper moet, laten graven en dan er in laten vallen...
ik ken het
iemand lekker door laten liegen en dan met 1 klap k.o. slaan (verbaal) is heeeeel bevredigend
het zijn vaak verhalen met té veel details (waar je niet om vroeg).

en dan zijn er , in dit soort gevallen van per ongeluk express met vreselijk voorbedachte rade (en waar de man daadwerkelijk de biologische vader is) , nog mensen die zeggen dat je zo'n vrouw niet alleen kan laten met een kind, je je verantwoordelijkheid moet nemen als man.

stel je voor , zeg, dat je een dame pas een week of 3 kent en ze flikt je zoiets, en die zijn er, dan zou je dus voor de rest van je leven het vaderschap moeten omarmen, terwijl je dat absoluut niet wilt, of iig niet met deze vrouw.

ze zorgt er maar alleen voor dan, dat risico was ze blijkbaar bereid te nemen.
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 22:52:43 #136
45206 Pietverdriet
pi_22431173
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2004 22:41 schreef Tarak het volgende:

[..]

Eigenlijk vind ik het ook een beetje raar dat je samenwoont met iemand en dat je die persoon nooit hebt verteld dat je ooit kanker hebt gehad en daardoor ook nog eens onvruchtbaar bent geworden.
kan me dat wel voorstellen, is voor veel mannen een vreselijk taboe
pi_22431720
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2004 22:52 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

kan me dat wel voorstellen, is voor veel mannen een vreselijk taboe
Ik vind het ook een beetje vreemd. Als je gaat samenwonen bespreek je toch ook je gezamenlijke toekomstplannen, kinderwensen e.d. Ik vind het niet eerlijk van hem dat hij haar nooit heeft verteld dat hij geen kinderen kan krijgen.
Los daarvan was het een kutstreek van haar, uiteraard
pi_22446881
Heb net een half jaartje morele filosofie achter de rug en als je het mij vraagt heb je twee keuze's, of je vriendin overtuigen dat dit gewoon echt niet kan of in het uiterste geval haar vriend op de hoogte stellen. Dit is een erg egoïstische keuze van haar in mijn ogen, totaal geen rekening houdend met hoe hij er tegenover staat maar nog veel belangrijker wat dit betekent voor een kind als het eenmaal zover komt.

Worst case scenario is dus een alleenstaande ouder en in de wetenschap dat je bestaansreden is dat je moeder je vader probeerde te binden. Niet bepaald ideale basis voor zelfvertrouwen lijkt me. Een kind krijgen is een dermate grote verantwoordelijkheid (komende 18 jaar neemt ze er een full-time baan bij en daarna blijft het nog steeds je kind) dat het al duidelijk blijkt dat ze er niet aan toe is simpel en alleen al om het feit dat ze erover denkt om met dit als reden zwanger te worden.
pi_22447253
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2004 23:11 schreef Xennia het volgende:

Ik vind het ook een beetje vreemd. Als je gaat samenwonen bespreek je toch ook je gezamenlijke toekomstplannen, kinderwensen e.d. Ik vind het niet eerlijk van hem dat hij haar nooit heeft verteld dat hij geen kinderen kan krijgen.
Los daarvan was het een kutstreek van haar, uiteraard
Dat vond ik ook al heel erg vreemd inderdaad.
pi_22448071
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2004 22:32 schreef Pietverdriet het volgende:

Alleen jammer dat een onschuldig nog ongeboren kindje er de dupe van wordt.
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_22448094
quote:
Op woensdag 6 oktober 2004 18:27 schreef imago het volgende:

Nou, zwanger was ze op dat moment anders al...
pi_22448187
quote:
Op woensdag 6 oktober 2004 18:28 schreef Angeles het volgende:

[..]

Nou, zwanger was ze op dat moment anders al...
Oh ik bedoel ook niet dat die vent zo slecht was hoor.

Het is alleen dat het lijkt alsof in dit topic de positie van het kind een beetje vergeten wordt. Ik vind het een moeilijk punt: als iemand absoluut geen vader wil worden, vind ik dat ie in principe niks verplicht is aan moeder en kind. Aan de andere kant, het kind kan er niks aan doen dat de moeder zoiets geflikt heeft, en moet daardoor wel een vader missen.
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_22448225
quote:
Op woensdag 6 oktober 2004 18:32 schreef imago het volgende:

Het is alleen dat het lijkt alsof in dit topic de positie van het kind een beetje vergeten wordt. Ik vind het een moeilijk punt: als iemand absoluut geen vader wil worden, vind ik dat ie in principe niks verplicht is aan moeder en kind. Aan de andere kant, het kind kan er niks aan doen dat de moeder zoiets geflikt heeft, en moet daardoor wel een vader missen.
Mee eens.

Daarnaast kan ik me voorstellen dat je buiten je kwaadheid op de moeder om toch een verlangen hebt om je eigen kind te leren kennen, dus straf je eigenlijk ook jezelf.
  woensdag 6 oktober 2004 @ 21:12:33 #144
45206 Pietverdriet
pi_22451588
quote:
Op woensdag 6 oktober 2004 18:27 schreef imago het volgende:

[..]

Niet van die kennis van me, wel van de moeder.
  woensdag 6 oktober 2004 @ 21:14:00 #145
45206 Pietverdriet
pi_22451629
quote:

[..]

Daar heeft hij, zoals gezegt niets mee te maken. Hij was niet de vader, nog verantwoordelijk voor dat kind.
pi_22451717
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 16:44 schreef milagro het volgende:
Boris Becker is op die manier genaaid

Ik snap niet waarom men van zulke mannen verwacht toch de vaderrol op zich te nemen
Als ik coute que coute een kind zou willen, en het dan op die manier zou doen heel bewust en met voorbedachte rade dus, zou de vader er dus helemaal niet toe doen, gevoelsmatig dan.
Anders zou ik hem die rattenstreek niet leveren immers.
Dus zou het kind en de opvoeding en de financien gewoon helemaal mijn probleem dan wel verantwoordelijkheid zijn, die vent hoeft zich er helemaal niet mee te bemoeien dan.
Blijf het gewoon bullshit vinden Kutstreek blijft het Ze naait hem flink
Als ik op deze manier vader zou worden zou ik mij super genaaid voelen. Hallo, dan is het wel mooi ook mijn kind hoor! What the fuck, echt een naaistreek. Gelukkig vertrouw ik anderen niet zo snel, overkomt mij hopelijk niet. Als het zou gebeuren zou het voelen alsof er DNA van me zou zijn gestolen. En ook zou ik emotioneel denk ik in de war raken, het blijft toch je kind.
Everything should be made as simple as possible, but not one bit simpler (A.E.)
  woensdag 6 oktober 2004 @ 22:55:21 #147
94405 Tarak
pi_22454613
quote:

[..]

Het spijt me, als ik altijd heb aangegeven dat ik geen kinderen zou willen en ik zou er zo ingeluist worden dan zou ik moeder en kind nooit meer willen zien. Zij wil een kind, haar probleem.
Ik heb dat kind nooit gewild en voel me er dan ook niet verantwoordelijk voor, ook niet financieel. En nee, daar zou ik me niet schuldig over voelen, die emotionele chantage probeert de vrouw in casu immers juist te bewerkstelligen.
pi_22455096
quote:
omfg

op zich moet je het hem vertellen.. maar voor hetzelfde geld is die vrouw dan nergens meer veilig.. met wat messen of andere scherpe voorwerpen moet het toch niet al te moeilijk zijn er voor te zorgen dat ze nooit meer zwanger kan worden
pi_22457087
quote:

Het lullige is, dat de man hier totaal niets aan kan doen. En hoeft te doen. Wanneer hij aan het kind denkt, krijgt de moeder haar zin. Het lijkt me terecht dat een man vertrekt als een vrouw hem dit aandoet. Dat is natuurlijk heel erg voor het kind, maar de schuld hiervoor ligt gewoon 100% bij de moeder.
Wanneer er steeds maar aan het kind gedacht moet worden, moet de man zijn leven drastisch veranderen en is hij ook het slachtoffer. Dat zijn dan 2 verpeste levens i.p.v. 1.
  donderdag 7 oktober 2004 @ 01:19:14 #150
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_22458776
Ik snap niet dat ts haar nog als vriendin wil.. een welgemikte vuist op haar wipneusje zou een betere keus zijn.
Vampire Romance O+
  donderdag 7 oktober 2004 @ 01:46:08 #151
95126 pukkiepuk
lonesome cowboy
pi_22459115
dat deze relatie fout gaat lopen, is zo goed als zeker

maar TS kan nu het verschil maken;
een verrot leven voor 3 personen: pa die helemaal geen kind wilde; kind zonder pa; moeder die zich de pleuris werkt om kind te onderhouden

OF

meneer wordt op tijd op de hoogte gebracht, verbreekt relatie en zoekt nieuwe vriendin; vriendin zoekt naast nieuwe vriend psychologische hulp...

het laatste lijkt mij voor iedereen het beste dus, maar dat de relatie gedoemd is te mislukken staat bijna vast

als ik zoiets te weten zou komen, en vriendin zou naderhand plechtig beloven altijd de pil te slikken, zou ik toch nooit meer relaxt met haar kunnen seksen...
pi_22460683
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 14:22 schreef Tarot het volgende:
Het klinkt alsof je je mond moet houden voor een misdaad waiting to happen. Zou jij je mond houden als deze persoon een bank zou willen overvallen of een andere ernstige misdaad? Ik zou met iemand die zo achterbaks kan zijn, niet bevriend willen zijn.
Ik denk dat Tarot het heel aardig heeft geformuleerd; expres stoppen met de pil, zodat je een kind kan misbruiken om je partner aan je te binden en een gezin te vormen is een misdaad, ook al staat die neit in de wet!

Trouwens, het kan ook nog wel eens zo zijn dat de man helemaal niet aan alimentatie o.i.d. hoeft te doen, er is tenslotte geen contract of huwelijk. In ieder geval is het wel duidelijk dat het stopt wanneer hij weet dat ze daardoor zwanger is geworden! Of hij nu zijn onterechte verantwoording neemt of niet.

Echt vreselijk, zulke vrouwen! Wanneer je hebt afgesproken dat ze de pil neemt, heb je geen rubber nodig. Dat noemt met 'vertrouwen'. Dit vertrouwen is dus flink geschaad door mevrouw. Tijd voor stoppen na het 6 jaar te hebben volgehouden. Laat ze maar een ander slachtoffer *niet* vinden totdat ze volwassen is.
  donderdag 7 oktober 2004 @ 09:20:01 #153
64338 fr0x
Directeur
pi_22460926
Mijn vriendin was ook gestopt met de pil, omdat ze er hoofdpijn van kreeg, en toen scheurde de condoom, ze had het niet meer haha, ze ging volgende dag meteen morning afterpil halen, en een nieuwe pil, ze was er behoorlijk van geschrokken. Ik zei je slikt toch de pil, zegt ze nee, al een week niet meerrr. mmmm? :p

fr0xz
peace, nd suck a !@$%
pi_22461112
quote:
Op donderdag 7 oktober 2004 09:20 schreef fr0x het volgende:
Mijn vriendin was ook gestopt met de pil, omdat ze er hoofdpijn van kreeg, en toen scheurde de condoom, ze had het niet meer haha, ze ging volgende dag meteen morning afterpil halen, en een nieuwe pil, ze was er behoorlijk van geschrokken. Ik zei je slikt toch de pil, zegt ze nee, al een week niet meerrr. mmmm? :p

fr0xz
Ook vrij dubieus, zoiets hoor je in mijn ogen toch altijd te vertellen.
  donderdag 7 oktober 2004 @ 09:44:51 #155
90273 merdeka
pi_22461238
quote:
Op donderdag 7 oktober 2004 09:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ook vrij dubieus, zoiets hoor je in mijn ogen toch altijd te vertellen.
Als je een condoom gebruikt? Why?

Je wilt niet weten hoeveel kwaaltjes je van de pil kan krijgen, en veel vrouwen stoppen daarom wel eens een poosje met de pil. Of passen hun stopweek aan, of stappen over op een andere, of de pil werkt niet omdat ze een bepaald antibioticakuurtje slikken etc.
Zolang je met je vriend een condoom gebruikt hoef je dat soort zaken in mijn ogen echt niet direct te melden. Het is alleen voor jezelf makkelijker als je de pil erbij slikt, want dan hoef je niet direct de morning afterpil te nemen als er iets misgaat, da's namelijk best heftig spul. En het werkt lang niet altijd.
pi_22470005
quote:
Op donderdag 7 oktober 2004 09:44 schreef merdeka het volgende:

[..]

Als je een condoom gebruikt? Why?

Je wilt niet weten hoeveel kwaaltjes je van de pil kan krijgen, en veel vrouwen stoppen daarom wel eens een poosje met de pil. Of passen hun stopweek aan, of stappen over op een andere, of de pil werkt niet omdat ze een bepaald antibioticakuurtje slikken etc.
Zolang je met je vriend een condoom gebruikt hoef je dat soort zaken in mijn ogen echt niet direct te melden. Het is alleen voor jezelf makkelijker als je de pil erbij slikt, want dan hoef je niet direct de morning afterpil te nemen als er iets misgaat, da's namelijk best heftig spul. En het werkt lang niet altijd.
Dat ben ik niet met je eens. Ik zie het als een verantwoordelijkheid van allebei en je moet elkaar wel op de hoogte houden van zoiets.
pi_22470365
quote:

Ook met condooms hoor,
Idd, ik heb ook zo een vermoeden dat dit soort ''ongelukjes'' vaak gebeuren. Ik ben nu 28 en heb van zo een 8 vrouwen begrepen dat ze ooit zwanger zijn geweest, ''Maar het was een ongelukje hoor, ik gebruikte de pil en het condoom''. Een van die wijven was nog zo debiel om mij te vragen hoe vaak ik zwanger ben geweest (mevrouw had al 3 abortussen achter de rug, allemaal ongelukjes uiteraard).
  donderdag 7 oktober 2004 @ 17:37:00 #158
45206 Pietverdriet
pi_22470461
Als ik alle verhalen over "gescheurde" condooms moet geloven, worden die dingen door Lada gemaakt
pi_22470685
Wat een kutwijf die vriendin van jou, volgens mij is hij op geen enkele wijze aansprakelijk voor het verwekken van het kind .

Ik zou het als ik jou was wel aan die man doorgeven! Mannen onder elkaar he .
pi_22470862
quote:
Op donderdag 7 oktober 2004 17:45 schreef ChicaneBT het volgende:
Wat een kutwijf die vriendin van jou, volgens mij is hij op geen enkele wijze aansprakelijk voor het verwekken van het kind .

Ik zou het als ik jou was wel aan die man doorgeven! Mannen onder elkaar he .
Ware het niet dat TS een vrouw is
  donderdag 7 oktober 2004 @ 18:03:23 #161
90273 merdeka
pi_22471053
quote:
Op donderdag 7 oktober 2004 17:37 schreef Pietverdriet het volgende:
Als ik alle verhalen over "gescheurde" condooms moet geloven, worden die dingen door Lada gemaakt
Dat riep ik de laatste keer dat er een het niet overleefde ook. 'Jezus, het zijn toch geen Skoda's ofzo'. Ware het niet dat Skoda hele aardige auto's maakt tegenwoordig.

Maar ook al ben je nog zo correct in je pil of condoomgebruik, er kan altijd wat misgaan. Daarom altijd dubbelop doen als je volledige veiligheid wilt en echt niet zwanger wil worden van iemand of diegene wil bezwangeren. Dat geldt dus voor man en vrouw. En google eens even gezellig op betrouwbaarheidscijfers van condooms of de pil, zou ik zeggen, als je de noodzaak van het dubbelop gebruiken niet inziet.

Ik kreeg te horen dat mijn pil bij nader inzien al 3 jaar lang niets uithaalde bij mij, aangezien ik gewoon nog steeds een eisprong kreeg. Nou, daar zit je dan maar mooi mee, als je denkt dat je het met je vaste partner wel zonder kan doen na zoveel jaar samen en de halfjaarlijkse SOA-testjes...

Ik geef toe dat er zat kutwijven zijn die zich 'per ongeluk expres' laten bezwangeren. Maar er zijn ook genoeg vrouwen die ondanks correct gebruik van hun voorbehoedsmiddel zwanger raakten. En het is heel, heel pijnlijk als je op die manier zwanger raakt en iedereen denkt dat je je vriend erbij wilde naaien.....

beetje offtopic maarja
pi_22471121
quote:
Op donderdag 7 oktober 2004 18:03 schreef merdeka het volgende:
En het is heel, heel pijnlijk als je op die manier zwanger raakt en iedereen denkt dat je je vriend erbij wilde naaien.....
Dat lijkt mij dus ook ja.
pi_22472443
Hello,

Nou ik moest daar dus idd ook aan denken! Mijn vriendin heeft haar idee nu ook aan een andere vriendin verteld en zij en ik hebben nu hetzelfde gevoel:

Mocht ze binnenkort idd zwanger zijn dan is het moeilijk haar het voordeel van de twijfel te geven, maar het is toch ook wel mogelijk dat het echt per ongeluk gaat...

Mijn vriendin zegt, dat ze inmiddels weer is begonnen met de pil...ik weet natuurlijk niet of dit waar is, maar ik ga het toch echt niet controleren.

Ben in iedergeval blij, dat ik niet meer de enige ben die hiervan op de hoogte is...nu kunnen we haar met zijn tweetjes weer wat 'common sense' bijbrengen..
pi_22477220
Heb je al besloten of je het die vriend gaat vertellen, mocht haar gezonde verstand spoorloos verdwenen zijn?
  vrijdag 8 oktober 2004 @ 00:41:20 #165
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_22481308
quote:
Op donderdag 7 oktober 2004 19:16 schreef striker06 het volgende:
Hello,

Nou ik moest daar dus idd ook aan denken! Mijn vriendin heeft haar idee nu ook aan een andere vriendin verteld en zij en ik hebben nu hetzelfde gevoel:

Mocht ze binnenkort idd zwanger zijn dan is het moeilijk haar het voordeel van de twijfel te geven, maar het is toch ook wel mogelijk dat het echt per ongeluk gaat...

Mijn vriendin zegt, dat ze inmiddels weer is begonnen met de pil...ik weet natuurlijk niet of dit waar is, maar ik ga het toch echt niet controleren.

Ben in iedergeval blij, dat ik niet meer de enige ben die hiervan op de hoogte is...nu kunnen we haar met zijn tweetjes weer wat 'common sense' bijbrengen..
Gelukkig is zo'n pil gelijk na het ermee beginnen weer effectief
Vampire Romance O+
pi_22483490
quote:
Op donderdag 7 oktober 2004 18:03 schreef merdeka het volgende:
[..]
Ik kreeg te horen dat mijn pil bij nader inzien al 3 jaar lang niets uithaalde bij mij, aangezien ik gewoon nog steeds een eisprong kreeg. Nou, daar zit je dan maar mooi mee, als je denkt dat je het met je vaste partner wel zonder kan doen na zoveel jaar samen en de halfjaarlijkse SOA-testjes...
Ik dacht dat een eisprong gewoon erbij hoort, maar doordat de pil de hormonale huishouding regelt, kan de baarmoeder het eitje niet opnemen. Dus je kunt wel bevrucht raken, maar niet zwanger omdat het eitje geen innestelingsmogelijkheid heeft
pi_22484100
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2004 07:42 schreef Bright het volgende:

[..]

Ik dacht dat een eisprong gewoon erbij hoort, maar doordat de pil de hormonale huishouding regelt, kan de baarmoeder het eitje niet opnemen. Dus je kunt wel bevrucht raken, maar niet zwanger omdat het eitje geen innestelingsmogelijkheid heeft
Volgens mij heb je ook geen eisprong, plus wat jij zegt. Dubbel effect dus.
  vrijdag 8 oktober 2004 @ 10:07:36 #168
90273 merdeka
pi_22484768
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2004 09:17 schreef Toeps het volgende:

[..]

Volgens mij heb je ook geen eisprong, plus wat jij zegt. Dubbel effect dus.
Klopt, je hoort helemaal niet te ovuleren als je de pil slikt. Ik slikte die pil toen al 3 jaar, en ik had tussen mijn stopweken in wel eens bloedingkjes en krampen. Typische kenmerken van een ovulatie bleek achteraf, maar de huisarts heeft heel lang volgehouden dat het heel normaal was. Totdat ik op een zekere dag besloot na mijn volgende SOA-test (ik doe ze om het halfjaar) zonder condoom met mijn vaste partner te gaan vrijen. Ik was binnen 2 maanden zwanger... en toen vertelde meneer de gyneacoloog me dat de pil die ik al die tijd slikte helemaal niet genoeg effect had op mijn hormoonhuishouding om een ovulatie te voorkomen. Ik kreeg bijna gelijk daarna een miskraam, dus lang zwanger ben ik niet geweest. Maar ik heb me door de gyneacoloog goed laten voorlichten over de betrouwbaarheid van de verschillende voorbehoedsmiddelen (waar ik van schrok) en sindsdien doe ik het dubbelop, met een zwaardere pil. En ik werk tegenwoordig ook bij een medisch bedrijf dat onder andere met anticonceptiva werkt, en sinds die tijd ben ik helemaal niet vrolijk meer over voorbehoedsmiddelen.

Het is een beetje mijn stokpaardje, maar ik heb zo vaak mensen horen zeggen dat ze het 'helemaal veilig' doen, en dat bestaat dus gewoon niet. Zelfs gesteriliseerde mannen bezwangeren in 2 op de duizend gevallen nog een vrouw...

Die vriendin van TS kan dan wel weer begonnen zijn met de pil, maar die is de eerste maand dat je 'em slikt nog niet veilig hoor. Dus TS mag hopen dat haar vriendin straks niet toch ineens zwanger is...
  vrijdag 8 oktober 2004 @ 10:35:50 #169
30618 KingCold
I Rule Everything
pi_22485238
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 17:00 schreef Mercy_symbol het volgende:
Ik heb ook ooit zoiets meegemaakt met een Ex van me, liep gelukkig goed af,
Met een miskraam zeker?
pi_22486508
ik ben nu toch intussen wel benieuwd of de TS al met die jongen gepraat heeft of met t meisje en wat ze zei..
  vrijdag 8 oktober 2004 @ 11:49:59 #171
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_22486647
quote:
Op donderdag 7 oktober 2004 17:37 schreef Pietverdriet het volgende:
Mwoa, slechte batch kan voorkomen. Bij mij is wel eens de ene na de andere Fetherlite aan flarden gegaan van één pak.

Evengoed merk je het vaak wel meteen wanneer dat gebeurt.
pi_22488306
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2004 10:07 schreef merdeka het volgende:
[..]
Je hebt gelijk: 'De pil werkt door de ovulatie te blokkeren en daarnaast de baarmoeder minder geschikt te maken voor de acceptatie van een embryo als er toch een bevruchting plaatsvindt.'
Dus eigenlijk al een dubbele bescherming
quote:
Die vriendin van TS kan dan wel weer begonnen zijn met de pil, maar die is de eerste maand dat je 'em slikt nog niet veilig hoor. Dus TS mag hopen dat haar vriendin straks niet toch ineens zwanger is...
En da's een belangrijke om te onthouden!

* Bright is benieuwd of TS al iets heeft verteld ...
pi_22489359
wat een rotstreek zeg... Leuk ook voor het kind, als die later het verhaal hoort...
pi_22490021
Goh... lijkt mij dat die vrouw absoluut niet gelukkig is en zoekt het geluk buiten zichzelf... dmv een kind. Zal een kater zijn als dan blijkt dat dat kind geen geluk brengt, maar gewoon aandacht nodig heeft. Dan is ze nog verder van huis. Ze wil blijkbaar positieve aandacht, die ze nog wil afdwingen ook. Negatieve aandacht zal haar deel zijn. Ze zal zichzelf eens goed in de spiegel moeten bekijken... Mij lijkt het alsof zij gewoon maar in de relatie is blijven hangen met de idee dat dat vanzelf geluk zal zijn. Behoorlijk kortzichtig en egoistisch iig. Arme vrouw.
Ik kan het uitleggen...
  vrijdag 8 oktober 2004 @ 16:06:28 #175
92351 striker06
Bright Eyes
pi_22492014
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2004 13:16 schreef Bright het volgende:

[..]

Je hebt gelijk: 'De pil werkt door de ovulatie te blokkeren en daarnaast de baarmoeder minder geschikt te maken voor de acceptatie van een embryo als er toch een bevruchting plaatsvindt.'
Dus eigenlijk al een dubbele bescherming
[..]

En da's een belangrijke om te onthouden!

* Bright is benieuwd of TS al iets heeft verteld ...
Ik heb nog niets gezegd, maar ik heb hem en haar ook nog niet face-to-face gezien.
Vriendin zie ik morgen, ...is op het moment weer helemaal in de war en wil het uitmaken en hem nooit meer zien etc etc

Ik denk, dat ik maar eens flink op haar in moet praten, die gozer idd gedag te zeggen....en GEEN kind van hem te willen.....

Kunne we lekker met zijn alle dit weekend janken, haha (zusje heeft liefdesverdriet, mijn vriendin dan en ook TS heeft lichtelijk de "Blues"

Fijn weekend allemaal,

pi_22492116
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2004 16:06 schreef striker06 het volgende:
Vriendin zie ik morgen, ...is op het moment weer helemaal in de war en wil het uitmaken en hem nooit meer zien etc etc
Hoezo dat ineens?
  vrijdag 8 oktober 2004 @ 16:19:55 #177
92351 striker06
Bright Eyes
pi_22492316
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2004 16:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Hoezo dat ineens?
"Hij was vannacht pas om 03.00 uur bij haar binnengekomen en dat was belachelijk en hij had het niet eens door etc etc"

Dus heeft ze hem vandaag verteld, dat hij niet zo maar aan kan komen waaien wanneer hij er zin in had...
Daar reageerde hij nogal koel op en dus was het....ik wil hem niet meer zien en ik maak het uit......

Je weet wel, standaard vrouwenreactie
pi_22492549
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2004 16:19 schreef striker06 het volgende:
Dus heeft ze hem vandaag verteld, dat hij niet zo maar aan kan komen waaien wanneer hij er zin in had...
Daar reageerde hij nogal koel op en dus was het....ik wil hem niet meer zien en ik maak het uit......
En de persoon waarover dit gaat beschouwde ze een week geleden nog als een goede vader voor haar kind?

Kan iemand de mannen in de witte jassen even voor haar bellen?... Volgens mij moet ze daar maar een paar maanden mee gaan babbelen om alles weer op een rijtje te krijgen...
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_22492570
Dramaqueen...
  vrijdag 8 oktober 2004 @ 16:48:52 #180
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_22492930
Ze heeft ws al een andere potentiele "vader" gevonden,

en die zal wel NOG rijker zijn,
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
pi_22493213
Ze is zichzelf al heel wat jaren niet geweest... Ze mag eerst eens kijken in de spiegel... en die is best eng... want ze durft er niet eens in te kijken...
Ik kan het uitleggen...
  vrijdag 8 oktober 2004 @ 18:00:36 #182
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_22494435
Er wordt hem een hoop bespaard als ze het uitmaakt waarschijnlijk. Ze lijkt mij nogal een labiel typetje, 't is beter zo. Voor iedereen.
pi_22494569
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2004 16:30 schreef LintuxCx het volgende:

[..]

En de persoon waarover dit gaat beschouwde ze een week geleden nog als een goede vader voor haar kind?

Kan iemand de mannen in de witte jassen even voor haar bellen?... Volgens mij moet ze daar maar een paar maanden mee gaan babbelen om alles weer op een rijtje te krijgen...
Totally agree. Dit valt voor mij onder het kopje onmogelijk inde warre vrouwen waar je als man beter maar niks mee te maken gaat hebben. Don't interfere, als ze je doelen in de weg zitten roddelen en laten lozen, uit je buurt houden, en voor dr rest op een afstand houden en laten gaan.

quote]Op vrijdag 8 oktober 2004 16:06 schreef striker06 het volgende:

[..]

Ik heb nog niets gezegd, maar ik heb hem en haar ook nog niet face-to-face gezien.

Ik denk, dat ik maar eens flink op haar in moet praten, die gozer idd gedag te zeggen....en GEEN kind van hem te willen.....

Kunne we lekker met zijn alle dit weekend janken, haha (zusje heeft liefdesverdriet, mijn vriendin dan en ook TS heeft lichtelijk de "Blues"

Fijn weekend allemaal,

[/quote]

Jij ook fijn weekend.
Everything should be made as simple as possible, but not one bit simpler (A.E.)
pi_22495240
Ik vroeg me altijd al af waarom er zoveel alleenstaande moeders zijn, maar nu wordt alles me in 1 keer heel erg duidelijk.
pi_22495816
quote:

[..]

Jaja. Maar kinderen 'nemen' is dus blijkbaar wel iets wat je kan doen wanneer je er zin in hebt.

Egocentrisch tiepje, die vriendin van jou.
  vrijdag 8 oktober 2004 @ 19:19:31 #186
105263 Litso
Interlectueel.
pi_22495860
Ik zou het tegen die vent zeggen, hoe goeie vriendin het ook is. Wat een naaistreek.
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_22502056
quote:

[..]

"Hij was vannacht pas om 03.00 uur bij haar binnengekomen en dat was belachelijk en hij had het niet eens door etc etc"

Je weet wel, standaard vrouwenreactie
Is dat een standaardvrouwenreactie? Waarom worden dan niet alle mannen homo? Ik zou iig geen zin hebben in zo'n wijf
pi_22502125
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2004 23:36 schreef Xennia het volgende:
Ik zou iig geen zin hebben in zo'n wijf
Niemand, maar aangezien er heel veel vrouwen zijn die zo zijn en we toch wat te neuken willen hebben...
pi_22503597
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2004 23:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Niemand, maar aangezien er heel veel vrouwen zijn die zo zijn en we toch wat te neuken willen hebben...
'Yeah, we know we're doomed. Bugger off.'
  zaterdag 9 oktober 2004 @ 00:46:50 #190
67978 HenryHill
pi_22503968
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2004 23:36 schreef Xennia het volgende:

[..]

Is dat een standaardvrouwenreactie? Waarom worden dan niet alle mannen homo? Ik zou iig geen zin hebben in zo'n wijf
Nee, ik ook niet. You can never win an argument with a woman. We men are handicapped when it comes to arguing, because we have this need to MAKE SENSE. Women don't let a little thing called 'making sense' get in the way of winnnig. - Chris Rock.

Ach, en trouwens, maar goed ook dat ze zo reageert, dat is iig een goede reden voor haar vriend om te zeggen: he, weet je wat? Ik ben pleite!
Aan de andere kant, nou is ze dus wel weer vrijgezel, en een gevaar voor een heleboel mannen
pi_22504664
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 00:46 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Ach, en trouwens, maar goed ook dat ze zo reageert, dat is iig een goede reden voor haar vriend om te zeggen: he, weet je wat? Ik ben pleite!
Aan de andere kant, nou is ze dus wel weer vrijgezel, en een gevaar voor een heleboel mannen
ik denk niet dat ze al weer vrijgezel is. Lijkt me typisch zo'n vrouw die nooit alleen is en van de ene in de andere relatie hopt. Dus ze blijft nog even bij hem tot ze een ander slachtoffer vindt
  zaterdag 9 oktober 2004 @ 12:21:32 #192
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_22508880
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 01:18 schreef Xennia het volgende:

[..]

ik denk niet dat ze al weer vrijgezel is. Lijkt me typisch zo'n vrouw die nooit alleen is en van de ene in de andere relatie hopt. Dus ze blijft nog even bij hem tot ze een ander slachtoffer vindt
Het is ook een bepaald type mannen dat zo stom is om hierin te trappen. Meestal tenminste. Dus in zekere zin bewijst ze dat slachtoffer ook weer een dienst
Vampire Romance O+
  zaterdag 9 oktober 2004 @ 12:36:59 #193
45206 Pietverdriet
pi_22509134
Ik ben zooooooooo blij dat ik homo ben.
pi_22509302
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 12:36 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik ben zooooooooo blij dat ik homo ben.
Ik ben zo blij dat ik vrouw ben.......
pi_22510401
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 12:50 schreef GinaG het volgende:

[..]

Ik ben zo blij dat ik vrouw ben.......
Annie de Rooij op Fok!?

zaterdag 9 oktober 2004 @ 22:00:48 #196
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_22520182
quote:

Wat een ongeloofelijk minderwaardig persoon.

Ik denk dat in dit geval financiele steun van de man zijnde vervalt omdat ze zonder hem te vertellen gestopt is met de pil. Als ze dat wel had gedaan kon ze wellicht wel alimentatie krijgen.

Verder is het een kwestie van optellen, hij wil schijnbaar (nog) geen kind anders was het er wel van gekomen of had ze het wel tegen hem verteld dat ze gestopt was.

Dit is een van de schofterigste daden wat je als vrouw zijnde een man kunt aandoen in mijn ogen.

Ow ja, vooral tegen haar man zeggen, dit is te belangrijk om stil te houden!!!!
I mean no harm
pi_22521287
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 14:11 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Annie de Rooij op Fok!?

Wie is Annie de Rooij
pi_22526207
http://www.omroep.nl/vara/tv/papaul/annie-1.html

Maar goed, je moet het liedje kennen 'ik ben zo blij dat ik een vrouw ben', gezongen door Annie (Paul de Leeuw dus).

Dit is echter offtopic. Het ging over dat takkewijf en haar leuke actie t.o.v. (ex?)-vriend en TS.
  maandag 11 oktober 2004 @ 01:49:44 #199
34622 Synapse
Wie bang is krijgt ook klappen
pi_22546819
quote:

Tja, aard van het beestje zou je kunnen zeggen. Veel vrouwen zoeken zekerheid voor hun nageslacht. En daar spelen centjes een belangrijke rol in. Hoop niet voor hem dat ze in gemeenschap van goederen zijn getrouwd. Want als ik die kerel zou zijn, en m`n vrouw zou zoiets flikken, dan is het vertrouwen flink kapot. Zoiets doen om een man te binden(buiten zijn weten om) is zeer smerig. En ze mogen wat mij betreft hiervoor een artikeltje extra in het wetboek plaatsen. Om de man te beschermen voor dit soort primative gedrag.

[ Bericht 0% gewijzigd door Synapse op 11-10-2004 02:01:15 ]
Wijsheid is kennis van de theorie, gekoppeld aan de ervaring van de mislukking
pi_22546916
quote:

zo werkt t bij vrouwen, hun biolo klok tikt door. 32..
een kind heb je voor je leven, no clame, een man, tsja...
ik kies voor haar beslissing. groot gelijk.
De Puta Madre
pi_22546995
quote:
Op maandag 11 oktober 2004 01:57 schreef Killer_Mom het volgende:

[..]

de man heeft er niets over te zeggen? Het is ook zijn kind natuurlijk. Een kind nemen is iets wat je samen moet doen en niet iets wat de een oplegt aan de ander.
pi_22547145
quote:
Op maandag 11 oktober 2004 01:57 schreef Killer_Mom het volgende:

[..]

een mens is meer dan haar eierstokken
pi_22547154
quote:
Op maandag 11 oktober 2004 02:01 schreef HeyFreak het volgende:

[..]

de man heeft er niets over te zeggen? Het is ook zijn kind natuurlijk. Een kind nemen is iets wat je samen moet doen en niet iets wat de een oplegt aan de ander.
zeker, een kind " meem " je niet, dat krijg je.
en als je zelf de verandwoordelijk op je neemt voor t kind, dan is daar niks miss mee,
waarom nog een paar jaar wachten tot , of langer, tot je te oud bent als vrouw?
mannen maken met hun 50 ste nog kinderen, wij vrouwen niet.
als je moeder wil worden, moet je de tijd in de gaten houden.
en wachten op mannen tot ze zo ver zijn, jah, de een wel, de andere niet,
De Puta Madre
pi_22547165
quote:
Op maandag 11 oktober 2004 02:13 schreef Killer_Mom het volgende:

[..]

zeker, een kind " meem " je niet, dat krijg je.
en als je zelf de verandwoordelijk op je neemt voor t kind, dan is daar niks miss mee,
waarom nog een paar jaar wachten tot , of langer, tot je te oud bent als vrouw?
mannen maken met hun 50 ste nog kinderen, wij vrouwen niet.
als je moeder wil worden, moet je de tijd in de gaten houden.
en wachten op mannen tot ze zo ver zijn, jah, de een wel, de andere niet,
Ze heeft hem niet eens gevraagd of hij kinderen wil. Misschien wil hij ook wel. En zo niet dan zoek je een andere partner
pi_22547166
quote:
Op maandag 11 oktober 2004 02:12 schreef Xennia het volgende:

[..]

een mens is meer dan haar eierstokken
als je kinderen wil is dat niet zo, dan ga je niet zitten wachten tot je 40 bent.
De Puta Madre
pi_22547182
quote:
Op maandag 11 oktober 2004 02:14 schreef Killer_Mom het volgende:

[..]

als je kinderen wil is dat niet zo, dan ga je niet zitten wachten tot je 40 bent.
Dus de biologische klok weegt zwaarder dan moreel besef? Wat een kutmoeder krijgt dat kind dan
pi_22547186
quote:
Op maandag 11 oktober 2004 02:14 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ze heeft hem niet eens gevraagd of hij kinderen wil. Misschien wil hij ook wel. En zo niet dan zoek je een andere partner
dus voor dat je te oud bent om moeder te worden,
De Puta Madre
pi_22547206
quote:
Op maandag 11 oktober 2004 02:16 schreef Killer_Mom het volgende:

[..]

dus voor dat je te oud bent om moeder te worden,
Lijkt me wel handig ja. Je kunt toch ook aan het begin van een relatie al polsen of je partner in de toekomst ook kinderen wil. Zo niet dan trek je daar je conclusies uit en ga je niet op je 32e hem ineens een kind opdringen
pi_22547225
quote:
Op maandag 11 oktober 2004 02:16 schreef Xennia het volgende:

[..]

Dus de biologische klok weegt zwaarder dan moreel besef? Wat een kutmoeder krijgt dat kind dan
dat ben ik niet met je eens,
waarom ben je een kutmoeder als je voor je 34e jaar een kind wil?
met of zonder partner.
een kind van jezelf heeft ook met egoisme te maken, je wil iets van jezelf.
misschien heet dit wel moederinstinct.
De Puta Madre
pi_22547260
quote:
Op maandag 11 oktober 2004 02:20 schreef Killer_Mom het volgende:

[..]

dat ben ik niet met je eens,
waarom ben je een kutmoeder als je voor je 34e jaar een kind wil?
met of zonder partner.
een kind van jezelf heeft ook met egoisme te maken, je wil iets van jezelf.
misschien heet dit wel moederinstinct.
Omdat de vader van het kind niet bij de kinderwens van moeder betrokken wordt. Ze denkt dat ze er gewoon recht op heeft. En als ze zo nodig een kind wil, ook al is dit zonder partner, kan ze wel even aan de zaadschieter vragen of hij er mee akkoord gaat.
pi_22547284
quote:
Op maandag 11 oktober 2004 02:18 schreef Xennia het volgende:

[..]

Lijkt me wel handig ja. Je kunt toch ook aan het begin van een relatie al polsen of je partner in de toekomst ook kinderen wil. Zo niet dan trek je daar je conclusies uit en ga je niet op je 32e hem ineens een kind opdringen
opdringen is nooit goed,
maar lang wachten ook niet, iedere keer de boot afhouden, en je wordt steeds ouder.

hoeveel zijn er niet die ophouden met de pil als ze 32 zijn?
groot huis, grote auto, noem maar op, en dan lukt t niet.
ik heb andere gedachten over kinderen krijgen.
De Puta Madre
pi_22547302
quote:
Op maandag 11 oktober 2004 02:26 schreef Killer_Mom het volgende:

[..]

opdringen is nooit goed,
maar lang wachten ook niet, iedere keer de boot afhouden, en je wordt steeds ouder.

hoeveel zijn er niet die ophouden met de pil als ze 32 zijn?
groot huis, grote auto, noem maar op, en dan lukt t niet.
ik heb andere gedachten over kinderen krijgen.
ik ook. Ik wil mijn kind ook een vader geven.
pi_22547336
quote:
Op maandag 11 oktober 2004 02:23 schreef Xennia het volgende:

[..]

Omdat de vader van het kind niet bij de kinderwens van moeder betrokken wordt. Ze denkt dat ze er gewoon recht op heeft. En als ze zo nodig een kind wil, ook al is dit zonder partner, kan ze wel even aan de zaadschieter vragen of hij er mee akkoord gaat.
zaadschieter.. man = 0.
wil je t zo spelen, spreek dan af dat hij geen enkele verantwoording heeft over het kind.
De Puta Madre
  maandag 11 oktober 2004 @ 02:31:57 #214
12221 Tijn