Lekkere mentaliteit......Ja, ik voed het kind alleen op, maar ik verplicht je wel om er voor te betalen, je bent toch rijk. Nogal hypocriet lijkt me. Als je alleen een kind op wil voeden, moet je ook niet je hand bij een ander ophouden, want dan voed je je kind niet alleen op namelijk.quote:Op zondag 3 oktober 2004 13:18 schreef striker06 het volgende:
* Als hij er niks van wil weten, dan voed zij het kind alleen op..het gaat haar om het kind!
* Hij is rijk en zal dus ook voor het kind kunnen zorgen..
Ja, want als je je er mee bemoeit dan kun je het nooit goed doen. Niets over zeggen dus.quote:En moet ik mijn mond houden, nu ik dit weet?![]()
Hij zal dan wel moeten weten dat zij met de pil gestopt is, vind ik. Dan weet hij dat vrijen zonder rubber niet geheel 'childproof' is en kan hij een condoom gebruiken om te zorgen dat hij alsnog met een kleiner risico op kinderen vrijt. Het hem niet vertellen dat je gestopt bent met de pil vind ik niet goed. Als het mij zou overkomen, zou dat het einde van de relatie betekenen.quote:Op zondag 3 oktober 2004 13:22 schreef Mickeys het volgende:
als iemand je wat in vertrouwen verteld moet je je mond houden...
ten tweede .. als hij geen kinderen wil zal hij er zelf ook wat aan moeten doen.. bijv condoom gebruiken of zich laten sterriliseren
Iemand die zijn/haar zinnen op een kind heeft gezet kan je dat toch niet uit het hoofd praten, maar persoonlijk vind ik het nogal stom en egoïstisch. ze denkt alleen maar aan dr zelf en niet aan de toekomst van het kind en wat hij wil.. tis alleen maar ikke ikke ikke wat ik lees.. blergh. ik heb een hekel aan zulke mensen
Sommige? Ik denk dat dit wel vaker voorkomt dan 'soms'.quote:Op zondag 3 oktober 2004 13:56 schreef milagro het volgende:
Sommige vrouwen, hè
Nee, ik zou het zeggen. Uiteindelijk voorkom je daar de meeste ellende mee.quote:Op zondag 3 oktober 2004 13:18 schreef striker06 het volgende:
En moet ik mijn mond houden, nu ik dit weet?![]()
Oh ja dat ze per ongeluk expres de pil vergeten, zekerquote:Op zondag 3 oktober 2004 14:10 schreef Sovereign het volgende:
[..]
Sommige? Ik denk dat dit wel vaker voorkomt dan 'soms'.![]()
Waarom zou een man een vrouw vertrouwen dat zij altijd trouw de pil slikt en ten tweede kan een vrouw ook zwanger raken terwijl ze de pil slikt maar dit gebeurd bij maar heeeeeeel weinig vrouwen (als het dus echt zo is en niet dat verzonnen gedeelte) Ook een man heeft hierin zijn verantwoordelijkheid te nemen dus als een man echt geen kinderen wil... altijd zelf zorgen voor voorzorgsmaatregelen... dr is er immers maar 1 die je 100% kan vertrouwen en dat ben je zelfquote:Op zondag 3 oktober 2004 13:52 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
Hij zal dan wel moeten weten dat zij met de pil gestopt is, vind ik. Dan weet hij dat vrijen zonder rubber niet geheel 'childproof' is en kan hij een condoom gebruiken om te zorgen dat hij alsnog met een kleiner risico op kinderen vrijt. Het hem niet vertellen dat je gestopt bent met de pil vind ik niet goed. Als het mij zou overkomen, zou dat het einde van de relatie betekenen.
Het is wel zo dat ik me als buitenstaander niet geroepen voel om het hem te vertellen. Dat zal de vrouw in kwestie toch zelf moeten vertellen.
Lekkere relatie als je partner niet kunt vertrouwen. Zeker als het gaat om zoiets essentieels als wel of niet aan de pil zijn.quote:Op zondag 3 oktober 2004 14:18 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Waarom zou een man een vrouw vertrouwen dat zij altijd trouw de pil slikt en ten tweede kan een vrouw ook zwanger raken terwijl ze de pil slikt maar dit gebeurd bij maar heeeeeeel weinig vrouwen (als het dus echt zo is en niet dat verzonnen gedeelte) Ook een man heeft hierin zijn verantwoordelijkheid te nemen dus als een man echt geen kinderen wil... altijd zelf zorgen voor voorzorgsmaatregelen... dr is er immers maar 1 die je 100% kan vertrouwen en dat ben je zelf
Idd, dit kan je niet voor je houden, dan ben je zelf "medeplichtig" aan de ellende die het waarschijnlijk gaat veroorzaken.quote:Op zondag 3 oktober 2004 14:24 schreef Angeles het volgende:
Loyaal zijn met je vrienden is leuk, maar er zijn wel grenzen.
Het gaat erom dat ik het niet pik dat mijn (nu afwezige) vriendin tegen me zegt dat ze de pil gebruikt, maar ondertussen de pillen door de plee heeft gespoeld! Waardoor zij mij laat denken dat ze nog steeds de pil gebruikt. Dat vind ik niet niet acceptabel. Maar goed, als ik zelf geen kinderen zou willen tijdens een relatie en als mijn vriendin daar het wel over heeft gaan bij mij wel de alarmbellen rinkelen. Het zou voor mij een reden zijn om de drogisterij weer met een bezoekje te vereren.quote:Op zondag 3 oktober 2004 14:18 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Waarom zou een man een vrouw vertrouwen dat zij altijd trouw de pil slikt en ten tweede kan een vrouw ook zwanger raken terwijl ze de pil slikt maar dit gebeurd bij maar heeeeeeel weinig vrouwen (als het dus echt zo is en niet dat verzonnen gedeelte) Ook een man heeft hierin zijn verantwoordelijkheid te nemen dus als een man echt geen kinderen wil... altijd zelf zorgen voor voorzorgsmaatregelen... dr is er immers maar 1 die je 100% kan vertrouwen en dat ben je zelf
[...]
Precies, dan heeft hij tenminste nog de kans om tien vermalen anticonceptiepillen in haar yoghurt te stoppen als ze zwanger blijkt.quote:Op zondag 3 oktober 2004 15:26 schreef dawg het volgende:
Meteen tegen die kerel zeggen. Liever gisteren dan vandaag.
Dan werkt een anticonceptiepil niet erg goed, maar dan moet er zwaarder geschut in stelling gebracht worden. De huisarts weet vast meer over morning-afterpillenquote:Op zondag 3 oktober 2004 15:42 schreef Dante_A het volgende:
[..]
Precies, dan heeft hij tenminste nog de kans om tien vermalen anticonceptiepillen in haar yoghurt te stoppen als ze zwanger blijkt.
Veel Morning After recepten die de huisarts voorschrijft zijn eigenlijk een gewoon stripje met reguliere anti-conceptiepillen waar je er meer dan één van neemt. Zes ofzo.quote:Op zondag 3 oktober 2004 15:51 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
Dan werkt een anticonceptiepil niet erg goed, maar dan moet er zwaarder geschut in stelling gebracht worden. De huisarts weet vast meer over morning-afterpillen
Waarschijnlijk gaat ze dat dus niet zelf vertellen... En dan zal de TS toch echt zelf iets moeten doen, hoe moeilijk het ook is: het aan hem vertellen is het enige juiste wat je dan nog kan doen.quote:Op zondag 3 oktober 2004 17:18 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Tegen haar zeggen dat ze het dan maar zelf aan hem moet vertellen![]()
Je mag ook hopen dat ie faked met klaarkomenquote:Op zondag 3 oktober 2004 17:51 schreef Xebrozius het volgende:
Als ik nu miskraam zeg, krijg ik zeker geen permban?
Hoe wil je als man een orgasme faken zonder condoom?quote:Op zondag 3 oktober 2004 17:52 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Je mag ook hopen dat ie faked met klaarkomen
"Ik heb aids en mn vriendin weet van niks. En we sexen gewoon lekker zonder condoomquote:Op zondag 3 oktober 2004 13:22 schreef Mickeys het volgende:
ten tweede .. als hij geen kinderen wil zal hij er zelf ook wat aan moeten doen.. bijv condoom gebruiken of zich laten sterriliseren
quote:Op zondag 3 oktober 2004 13:19 schreef NiteSpeed het volgende:
Reden genoeg om een relatie te beëindigen, als man zijnde. Zeg dat maar eens tegen d'r.
Dat zou helemaal het toppunt zijn.quote:Op zondag 3 oktober 2004 20:07 schreef Afrodite het volgende:
Je hebt natuurlijk ook nog de kans dat je vriendin jou de schuld geeft, als hij vriend haar verlaat.
"Ja, jij had me toch kunnen waarschuwen!" Gewoon een zondebok zoeken, zodat zij niet met een schuldgevoel zit.
quote:Op zondag 3 oktober 2004 20:14 schreef jochem8 het volgende:
Serieus, zoals bijna iedereen al zegt, je moet haar de keuze laten, of zij vertelt het, of jij vertelt het. De gevolgen van haar actie zijn niet de overzien. Wat zal dat kind zich misschien wel klote voelen, als de vader niks van hem/haar wil weten, alleen maar omdat de moeder een egoistische trut is.
Opeens moet ik denken een album wat ik hebquote:Op zondag 3 oktober 2004 20:14 schreef jochem8 het volgende:
Serieus, zoals bijna iedereen al zegt, je moet haar de keuze laten, of zij vertelt het, of jij vertelt het. De gevolgen van haar actie zijn niet de overzien. Wat zal dat kind zich misschien wel klote voelen, als de vader niks van hem/haar wil weten, alleen maar omdat de moeder een egoistische trut is.
Dit gaat natuurlijk echt helemaal nergens meer over... Vertel het alsjeblieft tegen die kerel, dit verdient ie vast niet.quote:Op zondag 3 oktober 2004 20:40 schreef striker06 het volgende:
Mijn vriendin is op het moment zooo cynisch, dat ze ook niet eens meer zeker is voor haar eigen gevoel tov haar vriend, maar ze moet en zal een kindje hebben![]()
Ja inderdaad, als zij zich stil houdt tegenover hem vind ik d'r persoonlijk een ontzettend laffe hond die willens en wetens een kind ter wereld laat komen terwijl er dubieuze factoren meespeelden.quote:Op zondag 3 oktober 2004 20:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dit gaat natuurlijk echt helemaal nergens meer over... Vertel het alsjeblieft tegen die kerel, dit verdient ie vast niet.
En zeg tegen je vriendin dat ze echt een ongelooflijk groot KUTWIJF is...
*Eens.quote:Op zondag 3 oktober 2004 20:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dit gaat natuurlijk echt helemaal nergens meer over... Vertel het alsjeblieft tegen die kerel, dit verdient ie vast niet.
En zeg tegen je vriendin dat ze echt een ongelooflijk groot KUTWIJF is...
Toevallig een bron van?quote:Op zondag 3 oktober 2004 20:54 schreef L.Denninger het volgende:
En dit gebeurt dus zo ontzettend vaak he....
Ook met condooms hoor,
statistisch gezien worden er veel meer "ongelukjes" geboren dan volgens onderzoek mogelijk zou moeten zijn.
Toevallig weet ik wel hoe groot de kans is dat je door 'prikje' in een condoom zwanger wordt: 2%!quote:Op zondag 3 oktober 2004 20:54 schreef L.Denninger het volgende:
Ook met condooms hoor,
statistisch gezien worden er veel meer "ongelukjes" geboren dan volgens onderzoek mogelijk zou moeten zijn.
Een prikje in een condoom is snel gemaakt he....
Dat betekent dus dat ik als ik 100 keer seks heb, ik 2 keer zwanger zou moeten raken. Nou, ik kan je vertellen dat ik niet bepaald heb stilgezeten en toch geen enkel kind heb verwekt.quote:Op zondag 3 oktober 2004 21:54 schreef merdeka het volgende:
De betrouwbaarheid van de pil ligt bij perfect pilgebruik rond de 98%
Dat de pil 98% veilig is betekent niet dat je dan 'dus' 2% kans hebt om zwanger te raken, er spelen nog meer factoren mee. Als je seks hebt zonder iets te gebruiken is de veiligheid 0% en dat betekent ook nog niet dat je dan 'dus' 100% kans hebt om zwanger te raken.quote:Op zondag 3 oktober 2004 22:28 schreef Xennia het volgende:
Dat betekent dus dat ik als ik 100 keer seks heb, ik 2 keer zwanger zou moeten raken. Nou, ik kan je vertellen dat ik niet bepaald heb stilgezeten en toch geen enkel kind heb verwekt.
Volgens mij zijn er dus meer vrouwen die expres per ongeluk zwanger raken, maar het wel op de onveiligheid van de pil gooien
Bij perfect pilgebruik zou de veiligheid 98% zijn. Simpele slordigheid is dan uitgesloten en bij diaree neem je een pil extraquote:Op zondag 3 oktober 2004 23:10 schreef Angeles het volgende:
Overigens kan de pil ook minder veilig worden door dingen als overgeven en diarree of het gebruik van antibiotica of gewoon simpele slordigheid. Dat is heel stom, maar nog steeds iets anders dan expres stiekem zwanger willen raken.
Dat ging ook niet over die 98%, dat ging over vrouwen die ondanks de pil toch zwanger raken, waarbij geen sprake is van 'per ongeluk expres'.quote:Op zondag 3 oktober 2004 23:22 schreef Xennia het volgende:
Bij perfect pilgebruik zou de veiligheid 98% zijn. Simpele slordigheid is dan uitgesloten en bij diaree neem je een pil extra
Denkt de rechter daar ook zo over?quote:Op zondag 3 oktober 2004 17:37 schreef Frenkie het volgende:
Als een vrouw mij zoiets zou flikken, zou ze op kunnen rotten.
Als zij zo nodig een kind wil, dan zoekt ze het verder ook maar uit. (dus ook geen alimentatie).
Ik vind jou een slecht debater als je op dit punt onder tafel geluld kan worden. Het argument dat ze hem zo zijn vrije keuze op het wel/niet nemen van een kind ontneemt en daarmee ernstige risico's loopt voor wat betreft de opvoeding van het kind, is toch al voldoende om haar klem te zetten?quote:Op zondag 3 oktober 2004 13:18 schreef striker06 het volgende:
Een vriendin van mij verteld me gisteren doodleuk, dat ze gestopt is met de pil en dat haar vriend van niks weet!
Ze is nu 32 en wil niets liever, dan kinderen. Haar vriend heeft haar van de week verteld een aantal maanden naar het buitenland te willen..alleen!!
Nu vraagt ze mij of het iets vreselijks is, dat ze aan het doen is... Ik heb uiteraard gezegd, dat dit het ergste is wat je een man aan kan doen, maar ze had allerlei tegenargumenten...kortom ik werd gewoon onder tafel geluld...
* Als hij er niks van wil weten, dan voed zij het kind alleen op..het gaat haar om het kind!
* Ze heeft geen zin, om na 6 jaar te blijven zoeken naar de ideale partner..in haar ogen is ie een ideale vader en dat is voldoende..
![]()
Heeft ieman van jullie ervaring met zoiets als dit? Hoe kan ik haar duidelijk maken, dat dit het ergste is wat ze kan doen: voor zichzelf, het kind en die (aardig) gozer
Het zal wel meer onder de tafel geluld zijn in de zin van dat ze er met geen woord meer tussen kon komen.quote:Op zondag 3 oktober 2004 23:36 schreef KingCold het volgende:
Ik vind jou een slecht debater als je op dit punt onder tafel geluld kan worden. Het argument dat ze hem zo zijn vrije keuze op het wel/niet nemen van een kind ontneemt en daarmee ernstige risico's loopt voor wat betreft de opvoeding van het kind, is toch al voldoende om haar klem te zetten?
Niemand kan voorspellen hoe hij reageert op zoiets, en het feit dat zij hem er op dit toch wel cruciale punt erinluist kan voor hem best reden zijn om de relatie te verbreken.. Leuk voor dat kind ook..
Ik denk meer in de zin van 'je bent voor me of tegen me'. Tenslotte kun je die vriendschap ook wel op je buik schrijven als je zoiets doorbrieft. Anderzijds verwachtte die vriendin blijkbaar goedkeuring. Ik kan me voorstellen dat je even flabbergasted bent als je zoiets op je bordje krijgt, wetende dat een keihard 'nee' ook einde vriendschap betekent.quote:Op zondag 3 oktober 2004 23:42 schreef Angeles het volgende:
[..]
Het zal wel meer onder de tafel geluld zijn in de zin van dat ze er met geen woord meer tussen kon komen.
Mee eens. Iemand die ergens helemaal van overtuigd is. Kan je met de beste argumenten nog niet op andere gedachten blijven. Ignorance is blissquote:Op zondag 3 oktober 2004 23:42 schreef Angeles het volgende:
[..]
Het zal wel meer onder de tafel geluld zijn in de zin van dat ze er met geen woord meer tussen kon komen.
Iedereen begrijpt wel dat de argumenten van die vriendin regelrechte bullshit zijn, dus inhoudelijk onder de tafel lullen is het toch niet.
Ik zou nog liever de bak ingaan dan ook maar een cent aan zo'n k*tvrouw te geven.quote:Op zondag 3 oktober 2004 23:31 schreef joshus_cat het volgende:
Denkt de rechter daar ook zo over?
(Ik hoop eigenlijk van wel, maar ik vrees van niet)
Het is ergens misschien ook een self-fulfilling-prophecy. Als ze het maar graag genoeg wil, zal ze het vanzelf een keer wel goed kunnen praten en op een gegeven moment gelooft ze het zelf.quote:Op maandag 4 oktober 2004 00:00 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Mee eens. Iemand die ergens helemaal van overtuigd is. Kan je met de beste argumenten nog niet op andere gedachten blijven. Ignorance is bliss
Als je het kind niet erkent, volgens mij wel.quote:Op zondag 3 oktober 2004 23:31 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Denkt de rechter daar ook zo over?
(Ik hoop eigenlijk van wel, maar ik vrees van niet)
Als man zijnde, zou ik je eeuwig dankbaar zijn... Want dat is iets wat kinderen betekend: Voor eeuwig een relatie aangaan met iemand. En ik zou geen kinderen willen met iemand die moedwillig achter mijn rug om mij niet zou betrekken in dergelijke keuze en daarmee mijn mening niet zou respecteren.quote:Op zondag 3 oktober 2004 13:18 schreef striker06 het volgende:
Klopt!! Ik kreeg er gewoon geen woord meer tussen, maar goed luisteren wilde ze ook niet dus..quote:Op zondag 3 oktober 2004 23:42 schreef Angeles het volgende:
[..]
Iedereen begrijpt wel dat de argumenten van die vriendin regelrechte bullshit zijn, dus inhoudelijk onder de tafel lullen is het toch niet.
En er zijn vooral 2 mensen nodig die bewust voor een kind gekozen hebben om het op te voeden, niet 1 die van niks weet en 1 die smerige spelletjes speelt.quote:Op maandag 4 oktober 2004 11:37 schreef MissParanoise het volgende:
er zijn er 2 voor nodig om een kind te verwekken!
quote:Op zondag 3 oktober 2004 14:12 schreef beestjuh het volgende:
Ik zou het haar vriend zeggen, als zij dit echt wil doorzetten. Dit zijn geen leuke garpjes,.
Ik vind het ook wel erg belangrijk voor de vader. Het is gewoon een rotstreek dat iemand anders jou (man) zo'n grote beslissing uit handen zou nemen. Sommige mensen willen echt geen kind en een ongewenst kind zou wel eens hun leven grondig kunnen vernielen.quote:Op maandag 4 oktober 2004 12:26 schreef blublub het volgende:
ik zou het echt zo snel mogelijk tegen die kerel zeggen. niet zozeer voor hem, maar des te meer voor dat kind.
heb je helemaal gelijk in!!!quote:Op maandag 4 oktober 2004 12:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En er zijn vooral 2 mensen nodig die bewust voor een kind gekozen hebben om het op te voeden, niet 1 die van niks weet en 1 die smerige spelletjes speelt.
Vaderschap kan desnoods met een DNA-test worden bewezen en dan moet je doodleuk alsnog een door de rechter vastgelegd bedrag betalen (afhankelijk van draagkracht kan dat al snel iets van 400 tot 500 euro zijn), weigering van de test kan als aanwijzing voor vaderschap gezien worden en dan je tevens de lul...quote:Op maandag 4 oktober 2004 00:16 schreef Frenkie het volgende:
Als je het kind niet erkent, volgens mij wel.
Heb je alleen ook geen recht op omgang enzo...
Pardon? Niet zozeer voor hem?!?! Lijkt me 1 van de meest verschrikkelijke dingen die je als man kan overkomen, zomaar een kind in je maag gesplitst krijgen. Dat zorgt onherroepelijk voor een hoop ellende, zeker als hij er ooit achter komt hoe hij wel niet besodemieterd is.quote:Op maandag 4 oktober 2004 12:26 schreef blublub het volgende:
niet zozeer voor hem, maar des te meer voor dat kind.
Inderdaad. Zelf zou ik denk ik het kind niet eens erkennen. Ben dan wel de biologische vader, maar omdat de moeder door list en bedrog haar kind gekregen heeft hoef ik nog geen vaderverplichtingen na te komen!quote:Op maandag 4 oktober 2004 15:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Pardon? Niet zozeer voor hem?!?! Lijkt me 1 van de meest verschrikkelijke dingen die je als man kan overkomen, zomaar een kind in je maag gesplitst krijgen. Dat zorgt onherroepelijk voor een hoop ellende, zeker als hij er ooit achter komt hoe hij wel niet besodemieterd is.
Misschien heb je er ondanks alles toch zelf wel de behoefte aan om je kind te leren kennen, het blijft toch je kind. Maar het zet wel een stempel op het hele gebeuren. Zelfs al is het kind in jouw ogen gewoon gewenst en kom je er dan achter wat er is gebeurd.quote:Op maandag 4 oktober 2004 15:55 schreef Kontiki het volgende:
Inderdaad. Zelf zou ik denk ik het kind niet eens erkennen. Ben dan wel de biologische vader, maar omdat de moeder door list en bedrog haar kind gekregen heeft hoef ik nog geen vaderverplichtingen na te komen!
Zo denk ik er ook over, maar ik weet zeker dat ik toch wel vadergevoelens richting het kind zal hebben... en verschrikkelijk pissig op de moeder zal zijn... En dan heb je dus alle ingrediënten voor een flink drama, voor de vader, voor het kind en uiteindelijk ook voor de moeder....quote:Op maandag 4 oktober 2004 15:55 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Inderdaad. Zelf zou ik denk ik het kind niet eens erkennen. Ben dan wel de biologische vader, maar omdat de moeder door list en bedrog haar kind gekregen heeft hoef ik nog geen vaderverplichtingen na te komen!
Wat een asociale *&^streek!quote:Op zondag 3 oktober 2004 13:18 schreef striker06 het volgende:
Een vriendin van mij verteld me gisteren doodleuk, dat ze gestopt is met de pil en dat haar vriend van niks weet!
Ze is nu 32 en wil niets liever, dan kinderen. Haar vriend heeft haar van de week verteld een aantal maanden naar het buitenland te willen..alleen!!
Nu vraagt ze mij of het iets vreselijks is, dat ze aan het doen is... Ik heb uiteraard gezegd, dat dit het ergste is wat je een man aan kan doen, maar ze had allerlei tegenargumenten...kortom ik werd gewoon onder tafel geluld...
* Ze heeft geen zin, om na 6 jaar te blijven zoeken naar de ideale partner..in haar ogen is ie een ideale vader en dat is voldoende..
![]()
Heeft ieman van jullie ervaring met zoiets als dit? Hoe kan ik haar duidelijk maken, dat dit het ergste is wat ze kan doen: voor zichzelf, het kind en die (aardig) gozer
=| Dat is wel erg grof. Want je weet dat het altijd verkeerd kan gaan.quote:Op maandag 4 oktober 2004 15:55 schreef Kontiki het volgende:
leuk voor je, maar de moeder kan via de rechter wel vadersschap en aldus onderhoudsbijdrage afdwingen, dus een maandelijkse vergoeding van rond de 300 euro, of meer als je meer financiele draagkracht hebt (overigens de financiele draagkracht van de moeder wordt niet meegerekend, ze kan dus domweg miljonair zijn en nog steeds recht op onderhoudsbijdrage afdwingen)..quote:Op maandag 4 oktober 2004 15:55 schreef Kontiki het volgende:
quote:Art. 208 . Bij de uitspraak waarbij het vaderschap wordt vastgesteld, kan de rechter op een daartoe strekkend verzoek ten behoeve van het kind een bijdrage toekennen in de kosten van verzorging en opvoeding als bedoeld in artikel 404 of in de kosten van levensonderhoud en studie als bedoeld in artikel 395a.
AFDELING 5
Inroeping of betwisting van staat
Art. 209 . Iemands afstamming volgens zijn geboorteakte kan door een ander niet worden betwist, indien hij een staat overeenkomstig die akte heeft.
Art. 210 . Een verzoek tot gegrondverklaring van de inroeping of betwisting van staat is niet aan verjaring onderworpen.
Art. 211 . - 1. Een verzoek tot gegrondverklaring van de inroeping van staat kan worden ingediend:
a. door het kind zelf;
b. door de erfgenamen van het kind, indien het kind gedurende zijn minderjarigheid of binnen drie jaren nadien is overleden.
- 2. Indien het kind een verzoek als bedoeld in het eerste lid had ingediend, kunnen zijn erfgenamen de procedure voortzetten.
Dus, als de vriendin van de OP vorige week zwanger geworden is zonder dat haar vriend het wist, en haar vriend trekt deze week de stekker uit de relatie omdat-ie op deze manier absoluut niet verder wil, zonder te weten dat het leed al is geschied, dan kan-ie over 9 maanden dus alsnog minimaal 300 euro in de maand dokken?quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:14 schreef RM-rf het volgende:
[..]
leuk voor je, maar de moeder kan via de rechter wel vadersschap en aldus onderhoudsbijdrage afdwingen, dus een maandelijkse vergoeding van rond de 300 euro, of meer als je meer financiele draagkracht hebt
Ik heb een keer een verhaal gelezen waarbij de man wel een kind wilde en de vrouw niet. Ook een compromis gesloten. De vrouw zou zich niet met het kind bemoeien, maar op een goede dag overleed de vader en had de vrouw alsnog de zorg voor het kind.quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:48 schreef Angeles het volgende:
Nou, de vaderrol juist vaak weer niet, alleen de financierdersrol.
Ik heb ook een keer gelezen van een vrouw die per se een kind wilde van haar man en hij wilde het niet, dus hadden ze een soort compromis bedacht, het kind kwam er en hij bemoeide zich er helemaal niet mee, maar hij woonde wel in dat huis.
Dat is toch beangstigend, zo'n zwijgende negerende vader die niks van je wil weten!
Die kans is niet ondenkbeeldig natuurlijk. Van wat ik tot nu toe van haar hoor is ze daar zeker toe in staat. Het lijkt me gewoon een smerig manipulatief mormel...quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:23 schreef striker06 het volgende:
Misschien zegt ze dit allemaal wel alleen om mij van der nek af te hebben![]()
Volgens mij is dat uiteindelijk niet meer je verantwoordelijkheid ..quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:23 schreef striker06 het volgende:
hetgeen dat nog steeds door mijn hoofd spookt, is dat als ze binnen nu en een aantal maanden ineens zwanger is, ik het gewoon niet meer geloof, dat het per ongeluk of gewenst is!!
Ja, nou wordt het lastig idd. Aan de ene kant kan ze net alsof doen dat ze overtuigd is en toch stiekem haar plannetje doorzetten. Aan de andere kant: als je het toch tegen die vriend zegt help je misschien hun relatie om zeep terwijl zij misschien echt overtuigd was.quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:29 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Volgens mij is dat uiteindelijk niet meer je verantwoordelijkheid ..
Misschien heeft jou reactie haar duidelijk gemaakt dat die optie een 'no-go' was, maar doet ze aan de hand daarvan wel moeite om het er haar huidige vriend nogmaals over te hebben, en blijkt deze toch ook kinderen niet uit te sluiten ...
In dat geval is het helemaal niks fouts en moet je je als buitenstaander niet teveel in gaan mengen.
Laf wezenquote:Op maandag 4 oktober 2004 17:23 schreef striker06 het volgende:
Anyway, misschien dat ik er toch nog eens over begin als ik ze samen zie!!
Ja hee, als er echt per ongeluk een kind komt dan is er bij wijze van spreken niets aan de hand. Samen uit, samen thuis (als in: samen vrijen, ongelukje, samen kind opvoeden).quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:12 schreef SG-sam het volgende:
=| Dat is wel erg grof. Want je weet dat het altijd verkeerd kan gaan.
Maar goed zij kiest er dus voor...
Nou oké, als hij het kindje niet erkend hoeft hij toch ook geen alimentatie te betalen? Alleen als ze getrouwd zijn, is dat automatisch zo.quote:Op zondag 3 oktober 2004 13:30 schreef Tarak het volgende:
[..]
Lekkere mentaliteit......Ja, ik voed het kind alleen op, maar ik verplicht je wel om er voor te betalen, je bent toch rijk. Nogal hypocriet lijkt me. Als je alleen een kind op wil voeden, moet je ook niet je hand bij een ander ophouden, want dan voed je je kind niet alleen op namelijk.
Leuk ook dat jij het wél verteld hebt aan die vent van d'rquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 20:01 schreef RaisinGirl het volgende:
Kortom, ik wist dus dat zij was gestopt met de pil, maar haar man niet. Binnen twee maanden was ze zwanger, en een jaar na de geboorte van mijnlieve kleine nichtje
gingen ze uit elkaar.
Volgens mij ben je ook betalingsplichtig als je het kind erkend hebt. Meestal doe je dat als man zijnde dus uit een soort schuldgevoel. Hoe onterecht dat ook kan zijn. Maar toen maar eens aan dat je een kutstreek is geleverd.quote:Op maandag 4 oktober 2004 19:13 schreef Aishwarya het volgende:
[..]
Nou oké, als hij het kindje niet erkend hoeft hij toch ook geen alimentatie te betalen? Alleen als ze getrouwd zijn, is dat automatisch zo.
Volgens mij komt ejaculaat (mooi woord voor een kwak) niet alleen uit je ballen maar ook uit een aantal andere klieren (oa prostaat)quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:01 schreef Toeps het volgende:
Maar dat merk je toch wel? Dan krijg je toch ook geen sperma meer? Of wel?
Ja goed he, is geen vriend hoor gewoon iemand die ik via via ken.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:25 schreef milagro het volgende:
Jeetje, Pietverdriet, wat een ongelofelijk smerige streek
En wat heeft die vriend mega cool en koel gereageerd
Eigenlijk vind ik het ook een beetje raar dat je samenwoont met iemand en dat je die persoon nooit hebt verteld dat je ooit kanker hebt gehad en daardoor ook nog eens onvruchtbaar bent geworden.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 20:17 schreef Pietverdriet het volgende:
-verhaal-
ik ken hetquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ja goed he, is geen vriend hoor gewoon iemand die ik via via ken.
Lekker je bek houden en iemand gewoon lekker een kuil laten graven, om dan die persoon te overtuigen dat die kuil dieper moet, laten graven en dan er in laten vallen...
kan me dat wel voorstellen, is voor veel mannen een vreselijk taboequote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:41 schreef Tarak het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik het ook een beetje raar dat je samenwoont met iemand en dat je die persoon nooit hebt verteld dat je ooit kanker hebt gehad en daardoor ook nog eens onvruchtbaar bent geworden.
Ik vind het ook een beetje vreemd. Als je gaat samenwonen bespreek je toch ook je gezamenlijke toekomstplannen, kinderwensen e.d. Ik vind het niet eerlijk van hem dat hij haar nooit heeft verteld dat hij geen kinderen kan krijgen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
kan me dat wel voorstellen, is voor veel mannen een vreselijk taboe
Dat vond ik ook al heel erg vreemd inderdaad.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:11 schreef Xennia het volgende:
Ik vind het ook een beetje vreemd. Als je gaat samenwonen bespreek je toch ook je gezamenlijke toekomstplannen, kinderwensen e.d. Ik vind het niet eerlijk van hem dat hij haar nooit heeft verteld dat hij geen kinderen kan krijgen.
Los daarvan was het een kutstreek van haar, uiteraard
Alleen jammer dat een onschuldig nog ongeboren kindje er de dupe van wordt.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:32 schreef Pietverdriet het volgende:
Ja goed he, is geen vriend hoor gewoon iemand die ik via via ken.
Lekker je bek houden en iemand gewoon lekker een kuil laten graven, om dan die persoon te overtuigen dat die kuil dieper moet, laten graven en dan er in laten vallen...
Nou, zwanger was ze op dat moment anders al...quote:Op woensdag 6 oktober 2004 18:27 schreef imago het volgende:
Alleen jammer dat een onschuldig nog ongeboren kindje er de dupe van wordt.
Oh ik bedoel ook niet dat die vent zo slecht was hoor.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 18:28 schreef Angeles het volgende:
[..]
Nou, zwanger was ze op dat moment anders al...
Mee eens.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 18:32 schreef imago het volgende:
Oh ik bedoel ook niet dat die vent zo slecht was hoor.
Het is alleen dat het lijkt alsof in dit topic de positie van het kind een beetje vergeten wordt. Ik vind het een moeilijk punt: als iemand absoluut geen vader wil worden, vind ik dat ie in principe niks verplicht is aan moeder en kind. Aan de andere kant, het kind kan er niks aan doen dat de moeder zoiets geflikt heeft, en moet daardoor wel een vader missen.
Niet van die kennis van me, wel van de moeder.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 18:27 schreef imago het volgende:
[..]
Alleen jammer dat een onschuldig nog ongeboren kindje er de dupe van wordt.
Daar heeft hij, zoals gezegt niets mee te maken. Hij was niet de vader, nog verantwoordelijk voor dat kind.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 18:32 schreef imago het volgende:
[..]
Het is alleen dat het lijkt alsof in dit topic de positie van het kind een beetje vergeten wordt. Ik vind het een moeilijk punt: als iemand absoluut geen vader wil worden, vind ik dat ie in principe niks verplicht is aan moeder en kind. Aan de andere kant, het kind kan er niks aan doen dat de moeder zoiets geflikt heeft, en moet daardoor wel een vader missen.
Blijf het gewoon bullshit vindenquote:Op maandag 4 oktober 2004 16:44 schreef milagro het volgende:
Boris Becker is op die manier genaaid
Ik snap niet waarom men van zulke mannen verwacht toch de vaderrol op zich te nemen
Als ik coute que coute een kind zou willen, en het dan op die manier zou doen heel bewust en met voorbedachte rade dus, zou de vader er dus helemaal niet toe doen, gevoelsmatig dan.
Anders zou ik hem die rattenstreek niet leveren immers.
Dus zou het kind en de opvoeding en de financien gewoon helemaal mijn probleem dan wel verantwoordelijkheid zijn, die vent hoeft zich er helemaal niet mee te bemoeien dan.
Het spijt me, als ik altijd heb aangegeven dat ik geen kinderen zou willen en ik zou er zo ingeluist worden dan zou ik moeder en kind nooit meer willen zien. Zij wil een kind, haar probleem.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 18:32 schreef imago het volgende:
[..]
omfgquote:* Hij is rijk en zal dus ook voor het kind kunnen zorgen..
Het lullige is, dat de man hier totaal niets aan kan doen. En hoeft te doen. Wanneer hij aan het kind denkt, krijgt de moeder haar zin. Het lijkt me terecht dat een man vertrekt als een vrouw hem dit aandoet. Dat is natuurlijk heel erg voor het kind, maar de schuld hiervoor ligt gewoon 100% bij de moeder.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 18:32 schreef imago het volgende:
Ik denk dat Tarot het heel aardig heeft geformuleerd; expres stoppen met de pil, zodat je een kind kan misbruiken om je partner aan je te binden en een gezin te vormen is een misdaad, ook al staat die neit in de wet!quote:Op zondag 3 oktober 2004 14:22 schreef Tarot het volgende:
Het klinkt alsof je je mond moet houden voor een misdaad waiting to happen. Zou jij je mond houden als deze persoon een bank zou willen overvallen of een andere ernstige misdaad? Ik zou met iemand die zo achterbaks kan zijn, niet bevriend willen zijn.
Ook vrij dubieus, zoiets hoor je in mijn ogen toch altijd te vertellen.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 09:20 schreef fr0x het volgende:
Mijn vriendin was ook gestopt met de pil, omdat ze er hoofdpijn van kreeg, en toen scheurde de condoom, ze had het niet meer haha, ze ging volgende dag meteen morning afterpil halen, en een nieuwe pil, ze was er behoorlijk van geschrokken. Ik zei je slikt toch de pil, zegt ze nee, al een week niet meerrr. mmmm? :p
fr0xz
Als je een condoom gebruikt? Why?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 09:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ook vrij dubieus, zoiets hoor je in mijn ogen toch altijd te vertellen.
Dat ben ik niet met je eens. Ik zie het als een verantwoordelijkheid van allebei en je moet elkaar wel op de hoogte houden van zoiets.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 09:44 schreef merdeka het volgende:
[..]
Als je een condoom gebruikt? Why?
Je wilt niet weten hoeveel kwaaltjes je van de pil kan krijgen, en veel vrouwen stoppen daarom wel eens een poosje met de pil. Of passen hun stopweek aan, of stappen over op een andere, of de pil werkt niet omdat ze een bepaald antibioticakuurtje slikken etc.
Zolang je met je vriend een condoom gebruikt hoef je dat soort zaken in mijn ogen echt niet direct te melden. Het is alleen voor jezelf makkelijker als je de pil erbij slikt, want dan hoef je niet direct de morning afterpil te nemen als er iets misgaat, da's namelijk best heftig spul. En het werkt lang niet altijd.
Idd, ik heb ook zo een vermoeden dat dit soort ''ongelukjes'' vaak gebeuren. Ik ben nu 28 en heb van zo een 8 vrouwen begrepen dat ze ooit zwanger zijn geweest, ''Maar het was een ongelukje hoor, ik gebruikte de pil en het condoom''. Een van die wijven was nog zo debiel om mij te vragen hoe vaak ik zwanger ben geweestquote:Op zondag 3 oktober 2004 20:54 schreef L.Denninger het volgende:
Ook met condooms hoor,
Een prikje in een condoom is snel gemaakt he....
Ware het niet dat TS een vrouw isquote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:45 schreef ChicaneBT het volgende:
Wat een kutwijf die vriendin van jou, volgens mij is hij op geen enkele wijze aansprakelijk voor het verwekken van het kind.
Ik zou het als ik jou was wel aan die man doorgeven! Mannen onder elkaar he.
Dat riep ik de laatste keer dat er een het niet overleefde ook. 'Jezus, het zijn toch geen Skoda's ofzo'. Ware het niet dat Skoda hele aardige auto's maakt tegenwoordig.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:37 schreef Pietverdriet het volgende:
Als ik alle verhalen over "gescheurde" condooms moet geloven, worden die dingen door Lada gemaakt
Dat lijkt mij dus ook ja.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:03 schreef merdeka het volgende:
En het is heel, heel pijnlijk als je op die manier zwanger raakt en iedereen denkt dat je je vriend erbij wilde naaien.....
Gelukkig is zo'n pil gelijk na het ermee beginnen weer effectiefquote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:16 schreef striker06 het volgende:
Hello,
Nou ik moest daar dus idd ook aan denken! Mijn vriendin heeft haar idee nu ook aan een andere vriendin verteld en zij en ik hebben nu hetzelfde gevoel:
Mocht ze binnenkort idd zwanger zijn dan is het moeilijk haar het voordeel van de twijfel te geven, maar het is toch ook wel mogelijk dat het echt per ongeluk gaat...
Mijn vriendin zegt, dat ze inmiddels weer is begonnen met de pil...ik weet natuurlijk niet of dit waar is, maar ik ga het toch echt niet controleren.
Ben in iedergeval blij, dat ik niet meer de enige ben die hiervan op de hoogte is...nu kunnen we haar met zijn tweetjes weer wat 'common sense' bijbrengen..
Ik dacht dat een eisprong gewoon erbij hoort, maar doordat de pil de hormonale huishouding regelt, kan de baarmoeder het eitje niet opnemen. Dus je kunt wel bevrucht raken, maar niet zwanger omdat het eitje geen innestelingsmogelijkheid heeftquote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:03 schreef merdeka het volgende:
[..]
Ik kreeg te horen dat mijn pil bij nader inzien al 3 jaar lang niets uithaalde bij mij, aangezien ik gewoon nog steeds een eisprong kreeg. Nou, daar zit je dan maar mooi mee, als je denkt dat je het met je vaste partner wel zonder kan doen na zoveel jaar samen en de halfjaarlijkse SOA-testjes...
Volgens mij heb je ook geen eisprong, plus wat jij zegt. Dubbel effect dus.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 07:42 schreef Bright het volgende:
[..]
Ik dacht dat een eisprong gewoon erbij hoort, maar doordat de pil de hormonale huishouding regelt, kan de baarmoeder het eitje niet opnemen. Dus je kunt wel bevrucht raken, maar niet zwanger omdat het eitje geen innestelingsmogelijkheid heeft
Klopt, je hoort helemaal niet te ovuleren als je de pil slikt. Ik slikte die pil toen al 3 jaar, en ik had tussen mijn stopweken in wel eens bloedingkjes en krampen. Typische kenmerken van een ovulatie bleek achteraf, maar de huisarts heeft heel lang volgehouden dat het heel normaal was. Totdat ik op een zekere dag besloot na mijn volgende SOA-test (ik doe ze om het halfjaar) zonder condoom met mijn vaste partner te gaan vrijen. Ik was binnen 2 maanden zwanger... en toen vertelde meneer de gyneacoloog me dat de pil die ik al die tijd slikte helemaal niet genoeg effect had op mijn hormoonhuishouding om een ovulatie te voorkomen. Ik kreeg bijna gelijk daarna een miskraam, dus lang zwanger ben ik niet geweest. Maar ik heb me door de gyneacoloog goed laten voorlichten over de betrouwbaarheid van de verschillende voorbehoedsmiddelen (waar ik van schrok) en sindsdien doe ik het dubbelop, met een zwaardere pil. En ik werk tegenwoordig ook bij een medisch bedrijf dat onder andere met anticonceptiva werkt, en sinds die tijd ben ik helemaal niet vrolijk meer over voorbehoedsmiddelen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 09:17 schreef Toeps het volgende:
[..]
Volgens mij heb je ook geen eisprong, plus wat jij zegt. Dubbel effect dus.
Met een miskraam zeker?quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:00 schreef Mercy_symbol het volgende:
Ik heb ook ooit zoiets meegemaakt met een Ex van me, liep gelukkig goed af,
Mwoa, slechte batch kan voorkomen. Bij mij is wel eens de ene na de andere Fetherlite aan flarden gegaan van één pak.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:37 schreef Pietverdriet het volgende:
Als ik alle verhalen over "gescheurde" condooms moet geloven, worden die dingen door Lada gemaakt
Je hebt gelijk: 'De pil werkt door de ovulatie te blokkeren en daarnaast de baarmoeder minder geschikt te maken voor de acceptatie van een embryo als er toch een bevruchting plaatsvindt.'quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 10:07 schreef merdeka het volgende:
[..]
En da's een belangrijke om te onthouden!quote:Die vriendin van TS kan dan wel weer begonnen zijn met de pil, maar die is de eerste maand dat je 'em slikt nog niet veilig hoor. Dus TS mag hopen dat haar vriendin straks niet toch ineens zwanger is...
Ik heb nog niets gezegd, maar ik heb hem en haar ook nog niet face-to-face gezien.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 13:16 schreef Bright het volgende:
[..]
Je hebt gelijk: 'De pil werkt door de ovulatie te blokkeren en daarnaast de baarmoeder minder geschikt te maken voor de acceptatie van een embryo als er toch een bevruchting plaatsvindt.'
Dus eigenlijk al een dubbele bescherming
[..]
En da's een belangrijke om te onthouden!
* Bright is benieuwd of TS al iets heeft verteld ...
Hoezo dat ineens?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 16:06 schreef striker06 het volgende:
Vriendin zie ik morgen, ...is op het moment weer helemaal in de war en wil het uitmaken en hem nooit meer zien etc etc
"Hij was vannacht pas om 03.00 uur bij haar binnengekomen en dat was belachelijk en hij had het niet eens door etc etc"quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 16:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoezo dat ineens?
En de persoon waarover dit gaat beschouwde ze een week geleden nog als een goede vader voor haar kind?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 16:19 schreef striker06 het volgende:
Dus heeft ze hem vandaag verteld, dat hij niet zo maar aan kan komen waaien wanneer hij er zin in had...
Daar reageerde hij nogal koel op en dus was het....ik wil hem niet meer zien en ik maak het uit......
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 16:30 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
En de persoon waarover dit gaat beschouwde ze een week geleden nog als een goede vader voor haar kind?
Kan iemand de mannen in de witte jassen even voor haar bellen?... Volgens mij moet ze daar maar een paar maanden mee gaan babbelen om alles weer op een rijtje te krijgen...
Jaja. Maar kinderen 'nemen' is dus blijkbaar wel iets wat je kan doen wanneer je er zin in hebt.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 16:19 schreef striker06 het volgende:
[..]
Dus heeft ze hem vandaag verteld, dat hij niet zo maar aan kan komen waaien wanneer hij er zin in had...
Daar reageerde hij nogal koel op en dus was het....ik wil hem niet meer zien en ik maak het uit......
Is dat een standaardvrouwenreactie? Waarom worden dan niet alle mannen homo? Ik zou iig geen zin hebben in zo'n wijfquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 16:19 schreef striker06 het volgende:
[..]
"Hij was vannacht pas om 03.00 uur bij haar binnengekomen en dat was belachelijk en hij had het niet eens door etc etc"
Je weet wel, standaard vrouwenreactie![]()
Niemand, maar aangezien er heel veel vrouwen zijn die zo zijn en we toch wat te neuken willen hebben...quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:36 schreef Xennia het volgende:
Ik zou iig geen zin hebben in zo'n wijf
'Yeah, we know we're doomed. Bugger off.'quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niemand, maar aangezien er heel veel vrouwen zijn die zo zijn en we toch wat te neuken willen hebben...
Nee, ik ook niet. You can never win an argument with a woman. We men are handicapped when it comes to arguing, because we have this need to MAKE SENSE. Women don't let a little thing called 'making sense' get in the way of winnnig. - Chris Rock.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:36 schreef Xennia het volgende:
[..]
Is dat een standaardvrouwenreactie? Waarom worden dan niet alle mannen homo? Ik zou iig geen zin hebben in zo'n wijf
ik denk niet dat ze al weer vrijgezel is. Lijkt me typisch zo'n vrouw die nooit alleen is en van de ene in de andere relatie hopt. Dus ze blijft nog even bij hem tot ze een ander slachtoffer vindtquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 00:46 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Ach, en trouwens, maar goed ook dat ze zo reageert, dat is iig een goede reden voor haar vriend om te zeggen: he, weet je wat? Ik ben pleite!
Aan de andere kant, nou is ze dus wel weer vrijgezel, en een gevaar voor een heleboel mannen![]()
Het is ook een bepaald type mannen dat zo stom is om hierin te trappen. Meestal tenminste. Dus in zekere zin bewijst ze dat slachtoffer ook weer een dienstquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 01:18 schreef Xennia het volgende:
[..]
ik denk niet dat ze al weer vrijgezel is. Lijkt me typisch zo'n vrouw die nooit alleen is en van de ene in de andere relatie hopt. Dus ze blijft nog even bij hem tot ze een ander slachtoffer vindt
Ik ben zo blij dat ik vrouw ben.......quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 12:36 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik ben zooooooooo blij dat ik homo ben.
Annie de Rooij op Fok!?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 12:50 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik vrouw ben.......
Wat een ongeloofelijk minderwaardig persoon.quote:Op zondag 3 oktober 2004 13:18 schreef striker06 het volgende:
![]()
Wie is Annie de Rooijquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 14:11 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Annie de Rooij op Fok!?
![]()
Tja, aard van het beestje zou je kunnen zeggen. Veel vrouwen zoeken zekerheid voor hun nageslacht. En daar spelen centjes een belangrijke rol in. Hoop niet voor hem dat ze in gemeenschap van goederen zijn getrouwd. Want als ik die kerel zou zijn, en m`n vrouw zou zoiets flikken, dan is het vertrouwen flink kapot. Zoiets doen om een man te binden(buiten zijn weten om) is zeer smerig. En ze mogen wat mij betreft hiervoor een artikeltje extra in het wetboek plaatsen. Om de man te beschermen voor dit soort primative gedrag.quote:Op zondag 3 oktober 2004 13:18 schreef striker06 het volgende:
![]()
zo werkt t bij vrouwen, hun biolo klok tikt door. 32..quote:Op zondag 3 oktober 2004 13:18 schreef striker06 het volgende:
![]()
de man heeft er niets over te zeggen? Het is ook zijn kind natuurlijk. Een kind nemen is iets wat je samen moet doen en niet iets wat de een oplegt aan de ander.quote:Op maandag 11 oktober 2004 01:57 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
zo werkt t bij vrouwen, hun biolo klok tikt door. 32..
een kind heb je voor je leven, no clame, een man, tsja...
ik kies voor haar beslissing. groot gelijk.
een mens is meer dan haar eierstokkenquote:Op maandag 11 oktober 2004 01:57 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
zo werkt t bij vrouwen, hun biolo klok tikt door. 32..
een kind heb je voor je leven, no clame, een man, tsja...
ik kies voor haar beslissing. groot gelijk.
zeker, een kind " meem " je niet, dat krijg je.quote:Op maandag 11 oktober 2004 02:01 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
de man heeft er niets over te zeggen? Het is ook zijn kind natuurlijk. Een kind nemen is iets wat je samen moet doen en niet iets wat de een oplegt aan de ander.
Ze heeft hem niet eens gevraagd of hij kinderen wil. Misschien wil hij ook wel. En zo niet dan zoek je een andere partnerquote:Op maandag 11 oktober 2004 02:13 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
zeker, een kind " meem " je niet, dat krijg je.
en als je zelf de verandwoordelijk op je neemt voor t kind, dan is daar niks miss mee,
waarom nog een paar jaar wachten tot , of langer, tot je te oud bent als vrouw?
mannen maken met hun 50 ste nog kinderen, wij vrouwen niet.
als je moeder wil worden, moet je de tijd in de gaten houden.
en wachten op mannen tot ze zo ver zijn, jah, de een wel, de andere niet,
als je kinderen wil is dat niet zo, dan ga je niet zitten wachten tot je 40 bent.quote:Op maandag 11 oktober 2004 02:12 schreef Xennia het volgende:
[..]
een mens is meer dan haar eierstokken
Dus de biologische klok weegt zwaarder dan moreel besef? Wat een kutmoeder krijgt dat kind danquote:Op maandag 11 oktober 2004 02:14 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
als je kinderen wil is dat niet zo, dan ga je niet zitten wachten tot je 40 bent.
dus voor dat je te oud bent om moeder te worden,quote:Op maandag 11 oktober 2004 02:14 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ze heeft hem niet eens gevraagd of hij kinderen wil. Misschien wil hij ook wel. En zo niet dan zoek je een andere partner
Lijkt me wel handig ja. Je kunt toch ook aan het begin van een relatie al polsen of je partner in de toekomst ook kinderen wil. Zo niet dan trek je daar je conclusies uit en ga je niet op je 32e hem ineens een kind opdringenquote:Op maandag 11 oktober 2004 02:16 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
dus voor dat je te oud bent om moeder te worden,
dat ben ik niet met je eens,quote:Op maandag 11 oktober 2004 02:16 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dus de biologische klok weegt zwaarder dan moreel besef? Wat een kutmoeder krijgt dat kind dan
Omdat de vader van het kind niet bij de kinderwens van moeder betrokken wordt. Ze denkt dat ze er gewoon recht op heeft. En als ze zo nodig een kind wil, ook al is dit zonder partner, kan ze wel even aan de zaadschieter vragen of hij er mee akkoord gaat.quote:Op maandag 11 oktober 2004 02:20 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
dat ben ik niet met je eens,
waarom ben je een kutmoeder als je voor je 34e jaar een kind wil?
met of zonder partner.
een kind van jezelf heeft ook met egoisme te maken, je wil iets van jezelf.
misschien heet dit wel moederinstinct.
opdringen is nooit goed,quote:Op maandag 11 oktober 2004 02:18 schreef Xennia het volgende:
[..]
Lijkt me wel handig ja. Je kunt toch ook aan het begin van een relatie al polsen of je partner in de toekomst ook kinderen wil. Zo niet dan trek je daar je conclusies uit en ga je niet op je 32e hem ineens een kind opdringen
ik ook. Ik wil mijn kind ook een vader geven.quote:Op maandag 11 oktober 2004 02:26 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
opdringen is nooit goed,
maar lang wachten ook niet, iedere keer de boot afhouden, en je wordt steeds ouder.
hoeveel zijn er niet die ophouden met de pil als ze 32 zijn?
groot huis, grote auto, noem maar op, en dan lukt t niet.
ik heb andere gedachten over kinderen krijgen.
zaadschieter.. man = 0.quote:Op maandag 11 oktober 2004 02:23 schreef Xennia het volgende:
[..]
Omdat de vader van het kind niet bij de kinderwens van moeder betrokken wordt. Ze denkt dat ze er gewoon recht op heeft. En als ze zo nodig een kind wil, ook al is dit zonder partner, kan ze wel even aan de zaadschieter vragen of hij er mee akkoord gaat.
Het lijkt me in elk geval een goed idee om uberhaupt iets af te spreken in plaats van solo in het geniep te opereren als het om iets belangrijks als een kind gaat.quote:Op maandag 11 oktober 2004 02:30 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
wil je t zo spelen, spreek dan af dat hij geen enkele verantwoording heeft over het kind.
Dus ook geen alimentatie. Als ze het zo nodig op eigen houtje wil doen, dan moet ze daar ook de consequenties van aanvaardenquote:Op maandag 11 oktober 2004 02:30 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
zaadschieter.. man = 0.
wil je t zo spelen, spreek dan af dat hij geen enkele verantwoording heeft over het kind.
tuurlijk, maar als jij een kind wil, en je partner niet, en je wordt steeds ouder,quote:Op maandag 11 oktober 2004 02:27 schreef Xennia het volgende:
[..]
ik ook. Ik wil mijn kind ook een vader geven.
Als ik een kind wil en mijn partner niet dan had ik al voor mijn 32e een andere partner gezochtquote:Op maandag 11 oktober 2004 02:34 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
tuurlijk, maar als jij een kind wil, en je partner niet, en je wordt steeds ouder,
je hebt t nog maar een paar jaar voor t zeggen.
grofweg, ik zou voor mezelf kiezen, en me laten verneuken,
zoals je te laten verneuken, nee, zeker niet,quote:Op maandag 11 oktober 2004 02:31 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het lijkt me in elk geval een goed idee om uberhaupt iets af te spreken in plaats van solo in het geniep te opereren als het om iets belangrijks als een kind gaat.
he he, we zijn er uit.quote:Op maandag 11 oktober 2004 02:36 schreef Xennia het volgende:
[..]
Als ik een kind wil en mijn partner niet dan had ik al voor mijn 32e een andere partner gezocht
Als ik die vriend was zou ik stoppen met de condoom pfffff boeiend zeg laten ze het lekker zelf uitzoeken.quote:Op zondag 3 oktober 2004 13:18 schreef striker06 het volgende:
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |