abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 oktober 2004 @ 11:56:42 #1
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_22369793

Wat gebeurde er in aflevering 4?

De rust lijkt in het Belgische kamp wedergekeerd nu Mick is vertrokken. Maar de rust duurt niet lang, want er staat hen een verrassing te wachten. Bij de Robinson-proef moeten er twee kandidaten van elk kamp verhuizen naar het andere kamp. Marjolein en Patrick moeten vertrekken naar het Belgische kamp, dat voortaan Kamp Noord heet. Kelly en Mohamed moeten naar het Nederlandse kamp, nu Kamp Zuid. Kamp Zuid wint de Robinson-proef.
De verhuizing zorgt voor veel onrust. Patrick krijgt het lichamelijk moeilijk en besluit vrijwillig uit de Expeditie te stappen. Mohamed vindt maar moeilijk aansluiting bij de Nederlanders.
De eiliminatieproef wordt door Kamp Zuid verloren. Jeroen krijgt de meeste stemmen. Omdat Patrick vrijwillig de expeditie heeft verlaten, mag Jeroen nog even blijven. Voor de volgende eilandraad krijgt hij wel een extra stem.

Vorige delen
Expeditie Robinson 2004. Deel 1.
Expeditie Robinson # 2: Het is begonnen!!!!!!!!!!!!!
Expeditie Robinson 2 - Deel 3
ER 2004 # 4. We zijn nog niet Klaar met Klaar
ER 2004, deel 5. Laten we Patrick in de mangroven dumpen!
Expeditie Robinson #6: Laten we lekker wild gaan doen!!!
Expeditie Robinson #7: 'Ik hoop dat je rot in je vuil.'
Expeditie Robinson #8 : Mick de onbeschofte hork..
Expeditie Robinson #9
Expeditie Robinson # 10 zet hem op Mick.

Polluitslagen
Expeditie Robinson 2004: Populariteitpolls Week 1.
Expeditie Robinson 2004: Populariteitspolls Week 2
Expeditie Robinson 2004: Populariteitspolls Week 3.
Expeditie Robinson 2004: Populariteitspolls Week 4.

Kandidatentopics
Expeditie Robinson 2004: Klaar.
Expeditie Robinson: Ronald.

Overige topics
Expeditie Robinson 2004: de selectie
Nieuwe expeditie robinson al vetrokken ?
Expeditie Robinson 2004 [SPOILERTOPIC] deel 1.
Neem hier afscheid van expeditie Robinson's Henk.
expeditie robinson sceenhots 2004
Expeditie Robinson 2004 Fakepics
moordenaar bij expeditie robinson?
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_22369811
tvp. .

Nog even wachten en we kunnen weer. In weekend of prive weet zo even niet las ik bericht over mick dat het geen lieverdje is. Hij moet voorkomen. .
Ik leef niet online ik leef echt....zonder fok bevalt me heel goed voel me als mens completer en ben van het gezeik en getreiter af.
  zondag 3 oktober 2004 @ 11:58:42 #3
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_22369821
De uitslagen van de polls van deze week. Volledige uitslagen zijn in dit topic te vinden: Expeditie Robinson 2004: Populariteitspolls Week 4. .

Algemene Ranking na Week 4 (Combinatie van beide polls, gedurende de hele expeditie)
Shandinella
Klaar
Marjolein
Mohamed
Frank

1. (1) Klaar 37 %
2. (2) Mohamed 15 %
3. (5) Marjolein 14 %
4. (4) Shandinella 8 %
5. (3) Mick 7 %
6. (9) Kelly 6 %
7. (12) Frouke 5 %
8. (11) Matthias 4 %
Stemmers: 122

1. (14) Jeroen 34 %
2. (5) Ronald 21 %
3. (12) Mohamed 11 %
4. (2) Mitchel 9 %
5. (4) Ernestine 5 %
6. (3) Klaar 5 %
7. (11) Shandinella 4 %
8. (9) Frouke 4 %
Stemmers: 114
pi_22369868
Hier heb ik het stukje uit de prive dus. .

Hij is in een rechtzaak verwikkeld want hij wordt verdacht voor dood door schuld waarvan een van zijn cafebezoekers slachtoffer is geworden. Hoe is het mogelijk vragen kijkers zich af dat hij door de screening is gekomen. hij heeft deze zaak verzwegen ook heeft hij zich voorgedaan als brandweerman terwijl hij dat niet meer is want hij is uit het brandweerkorps gezet vlak voor het cafe-incident trouwens.

Die Mick toch. .
Ik leef niet online ik leef echt....zonder fok bevalt me heel goed voel me als mens completer en ben van het gezeik en getreiter af.
pi_22369884
Kan iemand mij nog even vertellen hoe het in zijn werk ging dat twee van ieder kamt naar het andere kamp moesten? Ging dat vrijwillig, werden ze aangewezen, moesten ze kiezen? Dit heb ik even gemist tijdens de uitzending.
A mind with a heart of it's own
pi_22369933
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 12:03 schreef DrMarten het volgende:
Kan iemand mij nog even vertellen hoe het in zijn werk ging dat twee van ieder kamt naar het andere kamp moesten? Ging dat vrijwillig, werden ze aangewezen, moesten ze kiezen? Dit heb ik even gemist tijdens de uitzending.
whahah ik wil dat ook wel weten...
pi_22369996
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 12:05 schreef Crazykill het volgende:

[..]

whahah ik wil dat ook wel weten...
De twee oudsten van elk team moesten andere lede kiezen. De Nederlands twee Belgen en de Belgen twee Nederlanders.

Weet zo even niet meer wie, wie koos maar het was niet vrijwillig het moest van de programmamakers.
  zondag 3 oktober 2004 @ 12:10:29 #8
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_22370012
De twee oudsten van elk kamp (Ronald bij de Nederlanders en Darline bij de Belgen) moesten ieder een man en een vrouw uit het andere kamp kiezen. Vervolgens kwam de rest van het oorspronkelijke kamp terug bij die oudste (dus de Nederlanders, behalve Patrick en Marjolein dan, gingen weer naar Ronald).

De kampen zijn nu dus:
Noord: Darline, Mitchel, Frank, Peter, Matthias en Marjolein.
Zuid: Ronald, Jeroen, Shandinella, Frouke, Mohamed en Kelly.
Mangrove: Ernestine, Klaar en Mick.
pi_22370037
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 12:10 schreef BVO het volgende:
De twee oudsten van elk kamp (Ronald bij de Nederlanders en Darline bij de Belgen) moesten ieder een man en een vrouw uit het andere kamp kiezen. Vervolgens kwam de rest van het oorspronkelijke kamp terug bij die oudste (dus de Nederlanders, behalve Patrick en Marjolein dan, gingen weer naar Ronald).

De kampen zijn nu dus:
Noord: Darline, Mitchel, Frank, Peter, Matthias en Marjolein.
Zuid: Ronald, Jeroen, Shandinella, Frouke, Mohamed en Kelly.
Mangrove: Ernestine, Klaar en Mick.
Dank je
A mind with a heart of it's own
  zondag 3 oktober 2004 @ 12:15:45 #10
18772 pos
@@sweet@@
pi_22370079
Vergeleken met vorig jaar vind ik de kandidaten erg saai. Er is er niet 1 bij die echt gek of
zwaar irritant of leuk is. Beetje jammer.
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
  zondag 3 oktober 2004 @ 12:18:47 #11
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_22370114
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 12:15 schreef pos het volgende:
Vergeleken met vorig jaar vind ik de kandidaten erg saai. Er is er niet 1 bij die echt gek of
Dat vind ik nog wel redelijk meevallen, en er zijn genoeg wrijvingen ed.
Van mij hoeven er ook echt niet van die leipootjes tussen te lopen
pi_22370115
quote:
het programma is nog 'jong' , er kan nog genoeg gebeuren maar ik moet toegeven dat de Nederlands een stel leegzakken zijn, de belgen zijn leuker vind ik.
  zondag 3 oktober 2004 @ 12:21:05 #13
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_22370149
quote:
Okee er is gelukkig geen Judge (al werd ie pas later irritant), maar ik moet zeggen Mick is een behoorlijke persoonlijkheid En Klaar, na eerst haar helemaal niets gevonden te hebben vindt ik haar nu eigenlijk best wel een TOPWIJF

(oh en tvp )
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  zondag 3 oktober 2004 @ 12:33:34 #14
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_22370341
quote:
Nou, ..... ik vind Klaar een leuke en die Mick heeft jeuk aan wraak en hij is echt een malloot, dus dat kan goeie TV opleveren. Vorig jaar zat het ook vol met ups-en-downs, hier komen vast ook wel weer wat leuke feitjes aan het licht. Ik geniet in ieder geval.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_22370431
quote:
Valt reuze mee vind ik. Zijn een aantal aansprekende kandidaten bij dit jaar .
sig verwijderd door FA
pi_22372296
Ik denk dat Ernestine er vandaag mee kapt. .
  zondag 3 oktober 2004 @ 15:01:57 #17
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_22373170
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 14:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
En het zal me niets verbazen als Klaar het toejuicht, of misschien zelfs voorsteld.
.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_22373659
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 14:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
Welnee joh, dat willen ze graag dat wij dat denken. .

Wat ik jammer vind is dat ze er niet meer uithalen uit de Mangrove. Ik denk hierbij aan proefen waar ze dan bijvoorbeeld voedsel ofzo kunnen winnen.
pi_22373760
Ik verheug me trouwens alweer op de veiling met chocoladetaarten en patattekes enzo.
  zondag 3 oktober 2004 @ 18:20:01 #20
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_22377184
Ik zit te wachten op de eerste afvaller die naar de mangrove gaat en die dan vervolgens niet van zijn vriendjes in zn voormalige kamp wil stelen.
Er zitten nu 3 die een hekel aan de rest hebben, das goed...moet er dus niet zo'n softie bijkomen!!
  zondag 3 oktober 2004 @ 19:31:19 #21
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_22378658
Hmzzz Ik denk niet dat degene die in de Mangrove komt echt vriendjes is nog met de rest van het kamp..... Hij is immers weggestemd
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  zondag 3 oktober 2004 @ 19:45:04 #22
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_22379004
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 15:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik verheug me trouwens alweer op de veiling met chocoladetaarten en patattekes enzo.
dat vind ik juist altijd zo'n afknapper
  FOK!fossiel zondag 3 oktober 2004 @ 20:05:43 #23
8443 cptmarco
it's captain...
pi_22379540
Waarom kunnen die verstekelingen eigelijk niet ook gewoon cocosnoten en vruchten gaan plukken. Als ze dat vroeg genoeg doen dan is er toch weinig kans om betrapt te worden... minder kans iig dan wanneer ze een kamp gaan plunderen.
Tis natuurlijk leuker als ze het eten plunderen maar het lijkt me dat als ze af en toe die mangrove uitsneaken en een paar cocos noten van een palmboom rippen, niemand dat hoeft te merken.
Jupiler is goed
pi_22379570
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 15:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
hah die veiling, was het bijna vergeten dat dat ook nog kwam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')