whahah ik wil dat ook wel weten...quote:Op zondag 3 oktober 2004 12:03 schreef DrMarten het volgende:
Kan iemand mij nog even vertellen hoe het in zijn werk ging dat twee van ieder kamt naar het andere kamp moesten? Ging dat vrijwillig, werden ze aangewezen, moesten ze kiezen? Dit heb ik even gemist tijdens de uitzending.
De twee oudsten van elk team moesten andere lede kiezen. De Nederlands twee Belgen en de Belgen twee Nederlanders.quote:Op zondag 3 oktober 2004 12:05 schreef Crazykill het volgende:
[..]
whahah ik wil dat ook wel weten...
Dank jequote:Op zondag 3 oktober 2004 12:10 schreef BVO het volgende:
De twee oudsten van elk kamp (Ronald bij de Nederlanders en Darline bij de Belgen) moesten ieder een man en een vrouw uit het andere kamp kiezen. Vervolgens kwam de rest van het oorspronkelijke kamp terug bij die oudste (dus de Nederlanders, behalve Patrick en Marjolein dan, gingen weer naar Ronald).
De kampen zijn nu dus:
Noord: Darline, Mitchel, Frank, Peter, Matthias en Marjolein.
Zuid: Ronald, Jeroen, Shandinella, Frouke, Mohamed en Kelly.
Mangrove: Ernestine, Klaar en Mick.
Dat vind ik nog wel redelijk meevallen, en er zijn genoeg wrijvingen ed.quote:Op zondag 3 oktober 2004 12:15 schreef pos het volgende:
Vergeleken met vorig jaar vind ik de kandidaten erg saai. Er is er niet 1 bij die echt gek of
zwaar irritant of leuk is. Beetje jammer.
het programma is nog 'jong' , er kan nog genoeg gebeuren maar ik moet toegeven dat de Nederlands een stel leegzakken zijn, de belgen zijn leuker vind ik.quote:Op zondag 3 oktober 2004 12:15 schreef pos het volgende:
Vergeleken met vorig jaar vind ik de kandidaten erg saai. Er is er niet 1 bij die echt gek of
Okee er is gelukkig geen Judgequote:Op zondag 3 oktober 2004 12:15 schreef pos het volgende:
Nou, ..... ik vind Klaar een leuke en die Mick heeft jeuk aan wraak en hij is echt een malloot, dus dat kan goeie TV opleveren. Vorig jaar zat het ook vol met ups-en-downs, hier komen vast ook wel weer wat leuke feitjes aan het licht. Ik geniet in ieder geval.quote:Op zondag 3 oktober 2004 12:15 schreef pos het volgende:
Valt reuze mee vind ik. Zijn een aantal aansprekende kandidaten bij dit jaarquote:Op zondag 3 oktober 2004 12:15 schreef pos het volgende:
En het zal me niets verbazen als Klaar het toejuicht, of misschien zelfs voorsteld.quote:Op zondag 3 oktober 2004 14:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik denk dat Ernestine er vandaag mee kapt..
Welnee joh, dat willen ze graag dat wij dat denken.quote:Op zondag 3 oktober 2004 14:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik denk dat Ernestine er vandaag mee kapt..
dat vind ik juist altijd zo'n afknapperquote:Op zondag 3 oktober 2004 15:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik verheug me trouwens alweer op de veiling met chocoladetaarten en patattekes enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |