Moggequote:Op zondag 3 oktober 2004 10:05 schreef Fugie het volgende:
sepo, moge![]()
* D-Devil was gister in slaap gevallen en werdt vanochtend pas wakker![]()
nee in mijn bed natuurlijk, ik dacht ik ga nog ff chilleh en ik werdt dus vanochtend wakker.quote:Op zondag 3 oktober 2004 10:09 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Mogge. Ben je achter je pc in slaap gevallen?
.
quote:Op zondag 3 oktober 2004 10:11 schreef Fugie het volgende:
[..]
nee in mijn bed natuurlijk, ik dacht ik ga nog ff chilleh en ik werdt dus vanochtend wakker.
Allemaal smsjes en gemiste oproepen natuurlijk, niemand kan zonder mij
Wel mooie SC geopent, dus niet voor niks geweestquote:Op zondag 3 oktober 2004 10:31 schreef D-Devil het volgende:
Ik was gewoon al veel te vroeg wakker.
Ook geen echte taalpurist hè?quote:Op zondag 3 oktober 2004 10:34 schreef Fugie het volgende:
ik ga ff uitgebreidt ontbijten
neuh niet op zondagquote:Op zondag 3 oktober 2004 10:36 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Ook geen echte taalpurist hè?
quote:Op zondag 3 oktober 2004 10:53 schreef BoJo het volgende:
wel een dag om naar buiten te gaan eigenlijk
Ik zit te denken om m'n auto ook te gaan wassen, hoewel de alfa meet pas volgende week is hmmm...quote:Op zondag 3 oktober 2004 10:57 schreef D-Devil het volgende:
Ik ga zometeen de auto poetsen en vervolgens wat videomateriaal proberen te schieten ervan, ben er nog wat onwennig mee. En nog steeds wil ik hem Xvid-den of Divx-en.
Waar en hoelaat?quote:Op zondag 3 oktober 2004 14:08 schreef aKra het volgende:
Vanavond komt toch 5th gear?
19:00 op RTL 5quote:Op zondag 3 oktober 2004 14:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waar en hoelaat?
Dan zit ik in de auto, naar Utrechtquote:Op zondag 3 oktober 2004 14:17 schreef noidea het volgende:
[..]
19:00 op RTL 5
dat is kutquote:Op zondag 3 oktober 2004 14:42 schreef PeuRac het volgende:
ik breng bijna elke zondag avond mn broertje met de auto naar Utc, omdat hij een week OV heeft, en MA ochtend om 8;30 college
Hij kan toch gewoon met z'n OV morgen ochtend terug? Vanaf 04:00 kan hij gratis reizenquote:Op zondag 3 oktober 2004 14:42 schreef PeuRac het volgende:
ik breng bijna elke zondag avond mn broertje met de auto naar Utc, omdat hij een week OV heeft, en MA ochtend om 8;30 college
Dat is te merken jaquote:Op zondag 3 oktober 2004 14:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat is kut
ik zou dat nu niet kunnen. Ik ben nog dronken van vannacht
valt toch wel meequote:Op zondag 3 oktober 2004 15:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is te merken ja
Heb ik al gedaan zojuist, voordat je dit typte, want ik stuurde de link naar iemand en toen zag ik hetquote:Op zondag 3 oktober 2004 15:55 schreef BazzoS het volgende:
D-Devil, verander de URL van je signature escheck.mpg--->check.avi!
Dankjequote:Op zondag 3 oktober 2004 15:58 schreef BazzoS het volgende:
en wat een heerlijk zwaar geluid
't is toch geen rallyauto?quote:Op zondag 3 oktober 2004 16:07 schreef Hugster het volgende:
ja hij klinkt erg lekker
Nu nog OZ superturismo's o.i.d. er onder![]()
waarom?quote:Op zondag 3 oktober 2004 16:19 schreef ook_gek het volgende:
oh mensen ik ben echt aan het ontbinden
ik ga dod echt ik zweer het je
Hoiquote:Op zondag 3 oktober 2004 16:17 schreef Hugster het volgende:
ej mutzie
waarom?quote:Op zondag 3 oktober 2004 16:27 schreef Youp het volgende:
* BazzoS meldt zich voor SC
met een smile op zn gezicht die er de komende 3 dagen niet meer af te rammen is...
quote:Op zondag 3 oktober 2004 16:27 schreef Youp het volgende:
* Sjoewe meldt zich voor SC
met een smile op zn gezicht die er de komende 3 dagen niet meer af te rammen is...
nee ik bezoek gewoon de SC (omdat ik me verveel) en zeg dat ik een dikke smile op mn gezicht hebquote:Op zondag 3 oktober 2004 16:38 schreef hermandeperman het volgende:
en wat heeft dat met je bezoek aan de SC te maken?? een brommer?
bier is goed voor jequote:Op zondag 3 oktober 2004 16:40 schreef Fugie het volgende:
12-4 gewonnen met de voetbal
alleen weer beetje bier gezopen enzo, echt niet goed voor je
er is een speciale brommer SC hè....quote:Op zondag 3 oktober 2004 16:39 schreef Youp het volgende:
[..]
nee ik bezoek gewoon de SC (omdat ik me verveel) en zeg dat ik een dikke smile op mn gezicht heb![]()
de reden van die smile is dat ik een motor aangeschaft heb
(ik dacht dat t hier in de SC over vanalles en nogwat ging)
eg niequote:Op zondag 3 oktober 2004 16:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
bier is goed voor je![]()
hoezo niet?? hang je brokkend boven de plee?quote:Op zondag 3 oktober 2004 16:43 schreef Fugie het volgende:
[..]
eg nie
t is een motor!!!quote:Op zondag 3 oktober 2004 16:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
er is een speciale brommer SC hè....![]()
't blijft een brommerquote:Op zondag 3 oktober 2004 16:44 schreef Youp het volgende:
[..]
t is een motor!!!![]()
of een fiets
quote:Op zondag 3 oktober 2004 16:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
't blijft een brommer![]()
neuh dat gebeurt alleen als ik na het zuipe direct ga pittequote:Op zondag 3 oktober 2004 16:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
hoezo niet?? hang je brokkend boven de plee?
hij heeft wel gelijkquote:Op zondag 3 oktober 2004 16:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
't blijft een brommer![]()
hoezo?? ga je toch lekker op je bed liggenquote:Op zondag 3 oktober 2004 16:47 schreef Fugie het volgende:
[..]
neuh dat gebeurt alleen als ik na het zuipe direct ga pitte
van bier wordt je moe, sloom, gaar, geen eetlust en ga je rare dingen doen. Voornamelijk lastig als je thuis bent en de rest van de familie ook
ik zuip eerst een pak melk opquote:Op zondag 3 oktober 2004 16:47 schreef Fugie het volgende:
[..]
neuh dat gebeurt alleen als ik na het zuipe direct ga pitte
van bier wordt je moe, sloom, gaar, geen eetlust en ga je rare dingen doen. Voornamelijk lastig als je thuis bent en de rest van de familie ook
whehehe... ik ken het gevoel... het lijkt wel of ik overleden ben manquote:Op zondag 3 oktober 2004 17:00 schreef ook_gek het volgende:
oke ik ben 10 min uit m,n bed geweest ik ga weer terug m,n bed in en verder voor lijk spelen. Ik trek dit ECHT gewoon niet meer
je bedoelt gewoon een wasstraat??? een muntje/kaartje kopen wil wel eens helpenquote:Op zondag 3 oktober 2004 17:01 schreef BoJo het volgende:
Ben ik weer, was weer een wasbox drama... kan iemand me uitleggen hoe ik schoon uit een wasbox kom![]()
![]()
het was wel leuk dus ?quote:Op zondag 3 oktober 2004 17:00 schreef ook_gek het volgende:
oke ik ben 10 min uit m,n bed geweest ik ga weer terug m,n bed in en verder voor lijk spelen. Ik trek dit ECHT gewoon niet meer
eeuh, door een goede volgorde aan te houden?quote:Op zondag 3 oktober 2004 17:01 schreef BoJo het volgende:
Ben ik weer, was weer een wasbox drama... kan iemand me uitleggen hoe ik schoon uit een wasbox kom![]()
![]()
nee lul ik zeg toch wasboxquote:Op zondag 3 oktober 2004 17:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
je bedoelt gewoon een wasstraat??? een muntje/kaartje kopen wil wel eens helpen
wat is het nut van die wasbox dan? Word tijd dat ik een ander voorschermpje scoor dan kan ik gewoon weer door de straat.quote:Op zondag 3 oktober 2004 17:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
eeuh, door een goede volgorde aan te houden?
En je eigen spons en zeep gebruiken, niet die troep uit de spuit.
minder lulle meer wassenquote:Op zondag 3 oktober 2004 17:06 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee lul ik zeg toch wasbox![]()
Dat nut is er niet, alleen als je thuis geen water bij je auto kunt krijgen, dan is dat nut er.quote:Op zondag 3 oktober 2004 17:07 schreef BoJo het volgende:
[..]
wat is het nut van die wasbox dan? Word tijd dat ik een ander voorschermpje scoor dan kan ik gewoon weer door de straat.
dan moet je beter poetsenquote:Op zondag 3 oktober 2004 17:06 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee lul ik zeg toch wasbox![]()
hmm dus het heeft voor mij wel nutquote:Op zondag 3 oktober 2004 17:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat nut is er niet, alleen als je thuis geen water bij je auto kunt krijgen, dan is dat nut er.
Wat is daar zo speciaal aan ?quote:Op zondag 3 oktober 2004 15:54 schreef D-Devil het volgende:
[afbeelding]
Gepoetst en wel, nu frites eten met een kipknots. Daarna ga ik nog wat videomateriaal proberen te schieten !
.
je had ook gewoon een paar jaar bij een auto bedrijf kunnen gaan werken, dan had je het nu ook gekund, want daar leer je razendsnel, heel goed wasenquote:Op zondag 3 oktober 2004 17:08 schreef BoJo het volgende:
Ik weet iets nieuws om te doen voor de meet, als jullie nou allemaal mijn auto wassen dan kan ik er wat van leren![]()
vroegah toen ik nog een klein BoJotje was ging ik met een vriendje uit de straat elke zondag langs de deuren om auto's te wassen. Trauma's :')quote:Op zondag 3 oktober 2004 17:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je had ook gewoon een paar jaar bij een auto bedrijf kunnen gaan werken, dan had je het nu ook gekund, want daar leer je razendsnel, heel goed wasen![]()
ik heb ruzie met dat kutwijfquote:Op zondag 3 oktober 2004 17:11 schreef Fugie het volgende:
Bojo laat anders dat vrouwke wat spoken ziet eens je auto wassen in der bikini (of zonder bikini) en schiet eens wat mooie plaatjes![]()
je helpdeskslet danquote:Op zondag 3 oktober 2004 17:12 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb ruzie met dat kutwijf![]()
die zie ik nooit meerquote:Op zondag 3 oktober 2004 17:13 schreef Fugie het volgende:
[..]
je helpdeskslet dan![]()
tering jij verneukt ook alles hequote:Op zondag 3 oktober 2004 17:15 schreef BoJo het volgende:
[..]
die zie ik nooit meer![]()
wie helpt me aan een andere zaadslet ?![]()
Nee niet geneukt.quote:Op zondag 3 oktober 2004 17:03 schreef Fugie het volgende:
[..]
het was wel leuk dus ?
nog geneukt ? (met je teddybeer telt niet)
alles wat er te verneuken valt verneuk ik want ik ben de verneukende verneuker.quote:Op zondag 3 oktober 2004 17:16 schreef Fugie het volgende:
[..]
tering jij verneukt ook alles he![]()
klungelquote:Op zondag 3 oktober 2004 17:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
alles wat er te verneuken valt verneuk ik want ik ben de verneukende verneuker.![]()
ik heb 2 gouwe kiezen dus ik mag datquote:Op zondag 3 oktober 2004 17:23 schreef Fugie het volgende:
[..]
klungel
@ook_gek, tis sfeer niet sweer, sweren doen negers
Lopen daar nou 2 kerels te bekken?quote:Op zondag 3 oktober 2004 17:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb 2 gouwe kiezen dus ik mag dat
Maar goed dit had ik als uitzicht
[afbeelding]
Dit was niet afgelopen nacht. Maar dan heb je een idee wat ik zo beete kon zien tijdens het uit m,n dak gaan![]()
miss zijn het wel nederlandersquote:Op zondag 3 oktober 2004 17:29 schreef ook_gek het volgende:
weet ik veel wat die gasten doen.
Maar die belgen zijn wel raar. Ze geven maar 1 kus![]()
En die gasten geven elkaar ook een kus op de wang
Maar of alle gasten dat nou doen weet ik niet. Want sommige belgen vinden dat normaal en andere belgen vinden het walgelijk![]()
Geen idee of jij die tent kent. Maar weet jij of het een NL eigenaar is? Want er werken daar alleen maar nederlanders als personeel. Op de portiers na.quote:Op zondag 3 oktober 2004 17:30 schreef Fugie het volgende:
[..]
miss zijn het wel nederlanders![]()
hoe weet jij dat het nederlanders zijnquote:Op zondag 3 oktober 2004 17:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Geen idee of jij die tent kent. Maar weet jij of het een NL eigenaar is? Want er werken daar alleen maar nederlanders als personeel. Op de portiers na.
ze praten nederlands met een gek accentquote:Op zondag 3 oktober 2004 17:38 schreef Fugie het volgende:
[..]
hoe weet jij dat het nederlanders zijn
niet gezopen en geneukt denk ikquote:Op zondag 3 oktober 2004 17:43 schreef PeuRac het volgende:
iedereen is dood hierwat heb ik verkeerd gedaan dat ik me relax voel?
zeg ging jij niet neuken ?quote:Op zondag 3 oktober 2004 17:43 schreef PeuRac het volgende:
iedereen is dood hierwat heb ik verkeerd gedaan dat ik me relax voel?
iddquote:Op zondag 3 oktober 2004 17:44 schreef Fugie het volgende:
[..]
niet gezopen en geneukt denk ik
Ze voelde zich niet lekkerquote:Op zondag 3 oktober 2004 17:47 schreef BoJo het volgende:
[..]
zeg ging jij niet neuken ?![]()
Hoofdpijn?quote:Op zondag 3 oktober 2004 17:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze voelde zich niet lekker![]()
![]()
dat is kutquote:Op zondag 3 oktober 2004 17:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
![]()
Nee, echt ziek, kotsen enzoquote:Op zondag 3 oktober 2004 17:49 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Hoofdpijn?
ze had gewoon geen zin in jou dusquote:Op zondag 3 oktober 2004 17:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
![]()
Ik ben er nog ff geweest, maar ze was echt goed ziekquote:Op zondag 3 oktober 2004 17:52 schreef Fugie het volgende:
[..]
ze had gewoon geen zin in jou dus![]()
ok, daar is wel iets in te vinden, had ze dan geen leuk zussiequote:Op zondag 3 oktober 2004 17:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben er nog ff geweest, maar ze was echt goed zieken ik wou voorkomen dat ze over mn snikkel ging kotsen
Neequote:Op zondag 3 oktober 2004 17:56 schreef Fugie het volgende:
[..]
ok, daar is wel iets in te vinden, had ze dan geen leuk zussie![]()
condoom eromheen en ik zie het probleem nietquote:Op zondag 3 oktober 2004 17:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben er nog ff geweest, maar ze was echt goed zieken ik wou voorkomen dat ze over mn snikkel ging kotsen
wat voor een auto ?quote:Op zondag 3 oktober 2004 17:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Neealleen een broer (waar ik wel goed mee kan opschieten
)
maar ik wel haar pa's auto mee gekregen
iets met een 0 5 en 3 als type, een diesel btw, welke sterker is als de benzine versie.quote:Op zondag 3 oktober 2004 18:01 schreef BoJo het volgende:
[..]
wat voor een auto ?![]()
Ken je dat filmpje niet waarin een gozer zo'n weif in de bek aan t neuken is, welke elke 20 sec naar de plee moet hollen omdat ze moet kosten? Daar heb ik dus geen zin inquote:Op zondag 3 oktober 2004 17:59 schreef BoJo het volgende:
[..]
condoom eromheen en ik zie het probleem niet![]()
530D?quote:Op zondag 3 oktober 2004 18:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
iets met een 0 5 en 3 als type, een diesel btw, welke sterker is als de benzine versie.
emmer ernaastquote:Op zondag 3 oktober 2004 18:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ken je dat filmpje niet waarin een gozer zo'n weif in de bek aan t neuken is, welke elke 20 sec naar de plee moet hollen omdat ze moet kosten? Daar heb ik dus geen zin in![]()
![]()
![]()
wel triest als je turken gaat neukequote:Op zondag 3 oktober 2004 18:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
iets met een 0 5 en 3 als type, een diesel btw, welke sterker is als de benzine versie.
quote:Op zondag 3 oktober 2004 18:02 schreef Hugster het volgende:
BMW 530d
quote:Op zondag 3 oktober 2004 18:04 schreef Fugie het volgende:
[..]
wel triest als je turken gaat neuke![]()
t ding is nieuw, haar pa heeft een eigen bedrijf.quote:Op zondag 3 oktober 2004 18:04 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja dus, het blijft een turkquote:Op zondag 3 oktober 2004 18:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
t ding is nieuw, haar pa heeft een eigen bedrijf.
die hebben geen dieselsquote:Op zondag 3 oktober 2004 18:04 schreef Fugie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 oktober 2004 18:05 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja dus, het blijft een turk
dus we hebben te maken aan een geintergreerde turk ?quote:Op zondag 3 oktober 2004 18:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
![]()
hij heeft een hekel aan turken, de auto is niet zwart, heeft geen spinners of chrome velgen, geen super getinte ramen.
Nee, ik was op mn skate's daar en t was koud geworden terwijl ik daar was, en ik had geen jas bij me, toen zei hij dat ik de Beemer maar moest meenemen.quote:Op zondag 3 oktober 2004 18:07 schreef Hugster het volgende:
[..]
die hebben geen diesels
die hebben M3.18's
maareh wtf mag je z'n auto lenen dan, zei hij niet: wat is er mis met de zafira![]()
tjsekk t koppel isquote:Op zondag 3 oktober 2004 18:07 schreef BazzoS het volgende:
530i=170 KW
530D=160 KW?
k had de handbak-versiesquote:Op zondag 3 oktober 2004 18:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
tjsekk t koppel is
en 0-100km/h (wel automaten he)
* BoJo jaloers isquote:Op zondag 3 oktober 2004 18:19 schreef StefanP het volgende:
Xtreem heeft vanmiddag meegereden in de suup. Ik had hem gevraagd een stukje te posten over hoe hij het vond, maar de na-angst is misschien nog niet weg
very begrijpelijkquote:Op zondag 3 oktober 2004 18:19 schreef StefanP het volgende:
Xtreem heeft vanmiddag meegereden in de suup. Ik had hem gevraagd een stukje te posten over hoe hij het vond, maar de na-angst is misschien nog niet weg
die zuigtquote:Op zondag 3 oktober 2004 18:39 schreef BazzoS het volgende:
ik welgeen SE trouwens
dat gaat niet werken neequote:Op zondag 3 oktober 2004 18:40 schreef BoJo het volgende:
[..]
die zuigt![]()
het is voor iemand waar ik zaterdag naartoe ga, diegene gaat m'n remmen/blokken doen en ik ga die pc fixen. Alleen het is een Athlon met 64 mb , dus kan moeilijk met XP aankomen![]()
Omdat ze zo klinken en ik heb het gevraagtquote:Op zondag 3 oktober 2004 17:38 schreef Fugie het volgende:
[..]
hoe weet jij dat het nederlanders zijn
BoJoquote:Op zondag 3 oktober 2004 19:15 schreef BoJo het volgende:
Hugster![]()
nou begin maar, chips en cola staat klaarquote:Op zondag 3 oktober 2004 19:25 schreef Ballebek het volgende:
Hello ik kom jullie avond verzieken
mijn winkel is altijd open voor jequote:Op zondag 3 oktober 2004 19:15 schreef BoJo het volgende:
Hugster![]()
quote:Op zondag 3 oktober 2004 20:14 schreef BoJo het volgende:
Tommy zal straks wel uit komen janken hier![]()
Die wil ik ook zien jaquote:Op zondag 3 oktober 2004 20:21 schreef ook_gek het volgende:
ik ga zo snel mogelijk naar die shark film
ik heb voor stukjes gezien en ik stikte bijna. Hij is zo droog betreft humor.
Met die kwallen. Ik ging kapot.quote:Op zondag 3 oktober 2004 20:24 schreef BoJo het volgende:
[..]
Die wil ik ook zien ja![]()
quote:Op zondag 3 oktober 2004 20:38 schreef Hugster het volgende:
Pot.shark.cd1.rar
Pot.shark.cd1.r01
Pot.shark.cd1.r02
zo heet ie![]()
![]()
Laat dr. Flash em maar niet zienquote:Op zondag 3 oktober 2004 20:44 schreef hermandeperman het volgende:
http://movies.flabber.nl/bungelen/
quote:Op zondag 3 oktober 2004 20:44 schreef hermandeperman het volgende:
http://movies.flabber.nl/bungelen/
quote:Op zondag 3 oktober 2004 21:00 schreef Bond het volgende:
Die filpjes van de magnetrom op die site
magnetron dat ding waar je eten in kan opwarkenquote:Op zondag 3 oktober 2004 21:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
ja daar wark ik mijn eten ook normaal in opquote:Op zondag 3 oktober 2004 21:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
magnetron dat ding waar je eten in kan opwarken![]()
quote:Op zondag 3 oktober 2004 21:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
magnetron dat ding waar je eten in kan opwarken![]()
onze chef-kokquote:Op zondag 3 oktober 2004 21:10 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja daar wark ik mijn eten ook normaal in op![]()
quote:Op zondag 3 oktober 2004 21:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
onze chef-kok![]()
jij ook alquote:Op zondag 3 oktober 2004 21:13 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik voel me wel beter nu ik weer normaal eet en groente enzo
![]()
ik begon me gewoon zwakker te voelen en koppijn enzoquote:Op zondag 3 oktober 2004 21:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
jij ook al![]()
op een gegeven moment waren er ook mensen die tegen me zeiden van. Ben je aan het af vallen? Je ziet zo mager![]()
sloom en nergens zin in. Ik ken het jhaquote:Op zondag 3 oktober 2004 21:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik begon me gewoon zwakker te voelen en koppijn enzo![]()
D'as een groothoeklens, alles ziet er achterlijk uit voor een groothoeklensquote:Op zondag 3 oktober 2004 21:29 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Anders ben je lelijk van dicht bij![]()
Hmmm ja, we hadden een twingo en daar deed ik 1:8-10 inquote:Op zondag 3 oktober 2004 21:39 schreef hermandeperman het volgende:
best zielig dat gasten van halverwege de 20 niet voor zichzelf kunnen zorgen
Enne Scheepsschroef... mijn moeder heeft een corsa 1.0 en dat ding rijdt 1:23 ofzo... en als ik rijd 1:10-15
check die bekquote:Op zondag 3 oktober 2004 21:29 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Anders ben je lelijk van dicht bij![]()
waar tank je normaal dan?quote:Op zondag 3 oktober 2004 21:45 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb net 55.99 liter euro98 getankt voor 75;59 op 591 KM
En wat zijn die pompen bij tankstations traag![]()
![]()
Esso, Europaweg (tegenover de varkensweide, de weg van de brug, naar de snelweg)quote:Op zondag 3 oktober 2004 21:47 schreef BazzoS het volgende:
[..]
waar tank je normaal dan?
Ik heb 1 op 10.5 gereden, normaal rij ik 1 op 11.8quote:Op zondag 3 oktober 2004 21:45 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb net 55.99 liter euro98 getankt voor 75;59 op 591 KM
En wat zijn die pompen bij tankstations traag![]()
![]()
Ik ken het, maar dat is toch ook een tankstation? die pomp is dus ook traag?quote:Op zondag 3 oktober 2004 21:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Esso, Europaweg (tegenover de varkensweide, de weg van de brug, naar de snelweg)
lekker met i-drive lopen kutten?quote:Op zondag 3 oktober 2004 21:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb 1 op 10.5 gereden, normaal rij ik 1 op 11.8![]()
(ik heb nadat ik de beemer terug heb gebracht, de Opel ff getankt, anders moet ik dat morgen om 7u doen).
Die pomp is ook traag ja, mn ervaring heeft geleerd dat Esso pompen over het algemeen traag zijn. BP daarentegen heeft snellere pompen.quote:Op zondag 3 oktober 2004 21:53 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Ik ken het, maar dat is toch ook een tankstation? die pomp is dus ook traag?
dat heeft mn oom een keer gedaan, maar dan komt er meer lucht in dan gewone dieselquote:Op zondag 3 oktober 2004 21:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die pomp is ook traag ja, mn ervaring heeft geleerd dat Esso pompen over het algemeen traag zijn. BP daarentegen heeft snellere pompen.
Eingelijk moet je net als bij diesel, zo'n knop hebben waarmee t sneller gaat
Zekerquote:Op zondag 3 oktober 2004 21:54 schreef Hugster het volgende:
[..]
lekker met i-drive lopen kutten?![]()
Dat is bull-shit weet je datquote:Op zondag 3 oktober 2004 21:56 schreef BazzoS het volgende:
[..]
dat heeft mn oom een keer gedaan, maar dan komt er meer lucht in dan gewone diesel
Welke knopquote:Op zondag 3 oktober 2004 21:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die pomp is ook traag ja, mn ervaring heeft geleerd dat Esso pompen over het algemeen traag zijn. BP daarentegen heeft snellere pompen.
Eingelijk moet je net als bij diesel, zo'n knop hebben waarmee t sneller gaat
Beter nog dan jezelf?quote:Op zondag 3 oktober 2004 21:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zeker![]()
Cruise control op 145 en dat ding tussen de strepen houden, hij remt toch vanzelf![]()
![]()
En trekken, niet normaal![]()
weetje hoe dat klotst in de tank als er een straal keihard naar binnen gespoten word?quote:Op zondag 3 oktober 2004 21:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is bull-shit weet je datin zo'n systeem kan onmogelijk lucht komen, tenzij de tank in de grond leeg is.
Als je met de bus van je pa bij zo'n pomp gaat staan (dat mag), heb je em in no-time vol.
Bij sommige diesel pompen zit een knop voor vrachtauto's en bestel auto's. Hierdoor gaat er per minuut tot soms wel 2x zoveel liter diesel doorheen.quote:Op zondag 3 oktober 2004 22:00 schreef BoJo het volgende:
[..]
Welke knop![]()
Dat klopt, maar als je bijv 100 liter moet tanken, zegt hij pas bij 90liter *klik* en die laatste 10liter moet je dan gewoon op halve snelheid doen.quote:Op zondag 3 oktober 2004 22:03 schreef BazzoS het volgende:
[..]
weetje hoe dat klotst in de tank als er een straal keihard naar binnen gespoten word?
Dan komt er lucht in je tank en zegt dat handvat KLIK en dan begint het weer opnieuw
Dus als de tank vol zit krijg je een fijne diesel douchquote:Op zondag 3 oktober 2004 22:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij sommige diesel pompen zit een knop voor vrachtauto's en bestel auto's. Hierdoor gaat er per minuut tot soms wel 2x zoveel liter diesel doorheen.
da's waarquote:Op zondag 3 oktober 2004 22:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat klopt, maar als je bijv 100 liter moet tanken, zegt hij pas bij 90liter *klik* en die laatste 10liter moet je dan gewoon op halve snelheid doen.
*KLIK* enzoquote:Op zondag 3 oktober 2004 22:06 schreef BoJo het volgende:
[..]
Dus als de tank vol zit krijg je een fijne diesel douch
Als ie zo snel gaat, bij de focus van me pa spoot het er soms al bijna uitquote:Op zondag 3 oktober 2004 22:07 schreef BazzoS het volgende:
[..]
*KLIK* enzo
Als je t kunt nietquote:Op zondag 3 oktober 2004 22:06 schreef BoJo het volgende:
[..]
Dus als de tank vol zit krijg je een fijne diesel douch
diesel stinktquote:Op zondag 3 oktober 2004 22:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je t kunt niet
ik heb die troep nog nooit over me heen gehad
ik vind het geweldig lekker ruikenquote:Op zondag 3 oktober 2004 22:13 schreef BazzoS het volgende:
[..]
diesel stinkt
Jij bedoelt diesel van 30 euro per 100ml denk ikquote:Op zondag 3 oktober 2004 22:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik vind het geweldig lekker ruiken![]()
Nee lul diesel die je in je auto tieft bedoel ikquote:Op zondag 3 oktober 2004 22:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij bedoelt diesel van 30 euro per 100ml denk ikdie is zeker lekker, wij bedoelen diesel van 0.80 euro per liter
Je bewijst meer en meer dat je niet spoortquote:Op zondag 3 oktober 2004 22:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee lul diesel die je in je auto tieft bedoel ik
De prijs boeit me niet zoveel, van 98 ligt die zo rond de 1.32 meende ik, maar ik hoef t toch niet te betalen.quote:Op zondag 3 oktober 2004 22:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
Voor de vrachtwagens heb je ook zowieso snellere pompen.. 130L per minuut =X
Vandaag wezen tanken bij een of andere Argos pomp in Voorst/Dieren (Voorsterweg)
1,213xxxx betaalde ik daar, kijk ik daarna bij de Shell die tegenover 't huis staat bij 't vrouwtje, 1,29xxx.. 't moet niet gekker worden!
535Dquote:Op zondag 3 oktober 2004 22:27 schreef BazzoS het volgende:
Benzine
Wees blij met wat je krijgtquote:Op zondag 3 oktober 2004 22:36 schreef Steve-O het volgende:
ik ga slapen heb de griep van me pa over genomen![]()
Die is nog relaxer ja, maar zo'n 530D hoe je je ook niet voor te schamen hoor.quote:Op zondag 3 oktober 2004 22:36 schreef Steve-O het volgende:
[..]
535D
Waar woon jijquote:Op zondag 3 oktober 2004 22:38 schreef BoJo het volgende:
[..]
Wees blij met wat je krijgt![]()
quote:Op zondag 3 oktober 2004 22:41 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Waar woon jij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
best wel in de buurt van jou eigenlijkquote:Op zondag 3 oktober 2004 22:41 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Waar woon jij?
quote:Op zondag 3 oktober 2004 22:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]pas op heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:
quote:Op zondag 3 oktober 2004 22:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
LOL ROFL ik kom niet meer bij
![]()
![]()
![]()
Die foto van msn is stoerder btw
Lol master blaster!quote:Op zondag 3 oktober 2004 22:50 schreef BoJo het volgende:
[..]kan hem niet vinden
![]()
-edit- toch wel
Deze bedoel je?
[afbeelding]
je mist een zwarte zonnenbrilquote:
ik loop al jaren uit te stellen om er eentje op sterkte te nemen. Nu laat de ontspiegeling van m'n normale bril ineens los dus moet ik eerst een normale bril.quote:Op zondag 3 oktober 2004 23:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je mist een zwarte zonnenbril
Maar ik ben liefquote:Op zondag 3 oktober 2004 23:06 schreef Sjoewe het volgende:
Leuke foto om naar chatvriendinnen te sturen
"Nee, heus ik ben echt een lieve knul"
waarschijnlijk wou hij zijn rijbewijs niet kwijtquote:Op maandag 4 oktober 2004 01:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
Vanavond trouwens een Vrij nieuwe 306/106 helemaal kwijt gereden met m'n obsolete Fordje, die gast dacht even mij in te halen en dan langzamer te gaan rijden, keer op keer, toen had ik er genoeg van en ging het gas open, bij 160 bleef ie opeens toch maar weg.. Niet meer gezien ook...
oooh diieee !!!quote:Op maandag 4 oktober 2004 08:54 schreef PeuRac het volgende:
Moguh![]()
![]()
Ik ga lekker in de rij staan, naar school toe
tot vanaaf![]()
@ BoJo, nee ik bedoelde die van de Mac, maar deze is ook wel lache
nee vage actiequote:Op maandag 4 oktober 2004 08:57 schreef Fugie het volgende:
[..]
dorst![]()
dorst is okquote:Op maandag 4 oktober 2004 09:01 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee vage actie
Okay moet beginnen
quote:Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Mon Oct 4 2004 om 09:12:41 UTC+0200)
Download : 1084.2 KByte/sec
Upload : 503.9 KByte/sec
psssst Speedtest trekt meestal niet echt snelle verbindingen dus waarschijnlijk is het een nog snellere lijnquote:Op maandag 4 oktober 2004 09:13 schreef BoJo het volgende:
Geile verbinding hier
[..]
Ik mis toch een aantal BROODnodige artikelen op dat dienblad.quote:
hijs mietjequote:Op maandag 4 oktober 2004 09:18 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Ik mis toch een aantal BROODnodige artikelen op dat dienblad.
Valt me echt zwaar van je tegen maat!
Dit was het 3de rondjequote:Op maandag 4 oktober 2004 09:18 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Ik mis toch een aantal BROODnodige artikelen op dat dienblad.
Valt me echt zwaar van je tegen maat!
We wachten nog op het verslagquote:Op maandag 4 oktober 2004 09:51 schreef Xtreem het volgende:
BoJo:
Ik zit hier in de koffiekamer, en de tuthola van de kassa komt al vragen wat er zo geweldig leuk is
* BoJo loopt trouwens ook sinds gistermiddag met een gigantische smile op m'n smoel
Wat heb je nu wel danquote:Op maandag 4 oktober 2004 09:20 schreef Fugie het volgende:
[..]
hijs mietje![]()
btw bojo, van mijn audio install is nix meer gekomenging teveel geld kosten
alleen 6 cd wisselaar ingebouwd. Voor de rest nog steeds alles zoals ik het kreeg (pioneer deh-p6100r headunit, pioneer setje voorin, jbl 4weg achterin). Heb zonet op wat dingen op marktplaats geboden (oa 5 kanaals amp), ff kijken hoe dat loopt.quote:Op maandag 4 oktober 2004 10:00 schreef BoJo het volgende:
[..]
Wat heb je nu wel dan![]()
En ik wachtte op die vraagquote:Op maandag 4 oktober 2004 09:59 schreef BoJo het volgende:
[..]
We wachten nog op het verslag![]()
oud nieuws. Je hebt met de supra mee gereden.quote:Op maandag 4 oktober 2004 09:51 schreef Xtreem het volgende:
* ook_gek loopt trouwens ook sinds gistermiddag met een gigantische smile op m'n smoel
quote:Op maandag 4 oktober 2004 10:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
oud nieuws. Je hebt met de supra mee gereden.
Oh heb ik nu je moment verpest![]()
Goed zo. Je verdiende loonquote:PFFFF ik ben vandaag echt dood.
Ik lig hier bijna dood te gaan![]()
Wij hebben zaterdag van uit antwerpen met een Lancia Lybra SW 2.0 20v Emblema Tussen de 180 en 220 gereden tot dat we in nederland warenquote:Op maandag 4 oktober 2004 10:05 schreef Xtreem het volgende:
GAAAAP
Liep jij niet vlak na de meet zo te patsen dat je (binnen de fukking bebouwde kom, in colonne) met de suup had mee gereden?quote:Op maandag 4 oktober 2004 10:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wij hebben zaterdag van uit antwerpen met een Lancia Lybra SW 2.0 20v Emblema Tussen de 180 en 220 gereden tot dat we in nederland warenEn volgens de specs kan die auto maar 210
Oke oke het duurde EEEEEEUWEN voor de naalt op de 220 kwam van af de 190 maar goed we hebben het wel gehaald
![]()
Dus je hebt helemaal geen supra nodig
Een fiat met is minder cheap-ass stoelbekleding.quote:Op maandag 4 oktober 2004 10:14 schreef Fugie het volgende:
wat is een lancia ?
kansloos dusquote:Op maandag 4 oktober 2004 10:15 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Een fiat met is minder cheap-ass stoelbekleding.
duh.quote:Op maandag 4 oktober 2004 10:18 schreef Fugie het volgende:
[..]
kansloos dus
vind ik niet erg, iedereen was vol lof over mijn gt in parijsquote:Op maandag 4 oktober 2004 10:22 schreef Xtreem het volgende:
[..]
duh.
sorry thermo![]()
Bekijk het postief... eindelijk weer 'ns een echte Italiaanquote:Op maandag 4 oktober 2004 10:26 schreef Thermo het volgende:
[..]
vind ik niet erg, iedereen was vol lof over mijn gt in parijs
En als je een prototype op de beurs zet... zoals de 8C competition... zo mooi model..
en er zit ROEST op 1 van de deuren....... door schade?????
quote:Op maandag 4 oktober 2004 10:26 schreef Thermo het volgende:
[..]
vind ik niet erg, iedereen was vol lof over mijn gt in parijs
En als je een prototype op de beurs zet... zoals de 8C competition... zo mooi model..
en er zit ROEST op 1 van de deuren....... door schade?????
HAPquote:Op maandag 4 oktober 2004 10:14 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Liep jij niet vlak na de meet zo te patsen dat je (binnen de fukking bebouwde kom, in colonne) met de suup had mee gereden?
220 op de teller... pfff... da's net 200 a 205 echte km's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |