quote:Op zondag 3 oktober 2004 22:38 schreef cunning_linguist het volgende:
waarom zie ik bij zowel mrbookmaker als bij unibet geen nederlandse wedstrijden staan? of staan die er pas een paar dagen vantevoren?
Saint-Etienne 2 : 2 Lyonquote:Op zondag 3 oktober 2004 22:33 schreef Tyrhraustur het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zondag 3 oktober 2004 22:33 schreef Tyrhraustur het volgende:
[..]
![]()
2-2 nog
mooi niet dus... maar met Deportiva sta ik toch nog op winstquote:Op zondag 3 oktober 2004 22:03 schreef Tyrhraustur het volgende:
Lyon gaat nog wel verliezen hoor.
Ik had in een multibet van 2 potjes Club Brugge en Real zitten. 2 keer mis dusquote:Op zondag 3 oktober 2004 22:36 schreef saban het volgende:
Notoire_Gek nog leuke wedstrijden, jij gokt meestal wel goed
Join anders allemaal #wedden op IRC
Ik kom dan weer bij dat registreren uit als ik die code invul.quote:Ik heb even gebruik gemaakt van die 3 gratis euro's op mrbookmaker, hopelijk kan ik wat winnen. Ik ben trouwens even aan het googlen geweest en alsje "VIVAFOOT", "FR072003T" en "MRBBCC" invult bij promocode krijg je nog 9 euro extra! Nu kun je dus in totaal met 12 euro gratis gokken!
al die beroepsgokkers hier op fokquote:Op maandag 4 oktober 2004 11:52 schreef Tyrhraustur het volgende:
Wat me hier constant op valt is dat de meesten hier compleet gokken, wedstrijden ofzelfs clubs kiezen die ze niet kennen in competities die ze nog nooit gezien hebben. Zonder zich één centimeter te verdiepen in één van deze drie zaken. Deze topic titel zegt toch duidelijk beroepsgokkersechter valt de inhoudt me dermate tegen. Mensen het is jullie geld, met een klein beetje moeite kun je er veel meer zekerheid aanvast hangen. Niet gelijk 100.000 euro willen winnen, daar heb je de lotto voor.
Ik denk dat de titel ff te ver gaat, maar tis dat de mensen hier lol willen hebben en kunnen rommelen met score's.quote:Op maandag 4 oktober 2004 11:52 schreef Tyrhraustur het volgende:
Wat me hier constant op valt is dat de meesten hier compleet gokken, wedstrijden ofzelfs clubs kiezen die ze niet kennen in competities die ze nog nooit gezien hebben. Zonder zich één centimeter te verdiepen in één van deze drie zaken. Deze topic titel zegt toch duidelijk beroepsgokkersechter valt de inhoudt me dermate tegen. Mensen het is jullie geld, met een klein beetje moeite kun je er veel meer zekerheid aanvast hangen. Niet gelijk 100.000 euro willen winnen, daar heb je de lotto voor.
Als jij op een andere manier gokt, dan mag je dat hier vermelden. Het gaat niet alleen over voetbal namelijk.quote:Op maandag 4 oktober 2004 11:52 schreef Tyrhraustur het volgende:
de faroer eilandenquote:Op maandag 4 oktober 2004 13:06 schreef Falco het volgende:
Yes Wk-kwalificatie! Ik heb er zin aan. Wat zullen de verrassingen zijn?
Als Nederland van Macedonie wint, zou dat wel verrassend zijnquote:Op maandag 4 oktober 2004 13:06 schreef Falco het volgende:
Yes Wk-kwalificatie! Ik heb er zin aan. Wat zullen de verrassingen zijn?
Maar Fullham heeft van de afgelopen wedstrijden er 1 gewonnen daarvoor 1 gelijk en daarvoor 3x op rij dik verloren..quote:Op maandag 4 oktober 2004 14:15 schreef Johan-Derksen het volgende:
Crystal Palace - Fulham heeft 2.50 voor Fulham....
Is niet slecht... op www.mrbookmaker.com
Daar zet ik straks wel wat op in...
ik was al een paar dagen lid en op mijn account deden ze het nietquote:Op maandag 4 oktober 2004 14:49 schreef TeazNutz het volgende:
Kan je die promo codes ook gebruiken als je al gereg. bent?
Wanneer vul je die in dan?quote:Op maandag 4 oktober 2004 14:52 schreef Hollandia2 het volgende:
[..]
ik was al een paar dagen lid en op mijn account deden ze het niet
ff nieuwe account openen voor je pa ofzo en dan heb je 15 E aan bets![]()
ze doet het alleen denk ik als je je net hebt ingeschreven. Mijn eigen accountje was al een paar dagen oud, toen had ik hetzelfde probleem als jij (vul in --> inlogscherm). Maar ik heb dus een accountje voor me pa gemaakt en daarna direct de promo codes ingevoerd en zo heb je dan die 15 E aan bets (weliswaar niet op je eigen naam maar ja boeiend)quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:04 schreef TeazNutz het volgende:
[..]
Wanneer vul je die in dan?
Als je 1x een promo code invult dan kom je op de pagina waar je jezelf kan aanmelden, dan heb je daar niet de mogelijkheid om ergens extra promo code's in te geven ofzo. Want als je al ingelogd bent dan doen ze het niet.
Of mis ik ergens iets?
Bij mij was het zo dat ik me eerst kon aanmelden via de site waar je al drie euro gratis krijgt. Daarna werkte er bij mij nog drie promo codes toen ik was ingelogd.quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:04 schreef TeazNutz het volgende:
[..]
Wanneer vul je die in dan?
Als je 1x een promo code invult dan kom je op de pagina waar je jezelf kan aanmelden, dan heb je daar niet de mogelijkheid om ergens extra promo code's in te geven ofzo. Want als je al ingelogd bent dan doen ze het niet.
Of mis ik ergens iets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |