Heskey speelt waarschijnlijk dus wel volgens de BBC.quote:Striker Emile Heskey will play despite a sore foot and winger Stan Lazaridis is the only injury casualty with his thigh problem.
Ondanks dat Birmingham een goed team heeft zie ik ze niet winnen, en gok ik dat Newcastle zijn goede vorm kan behouden en vandaag gaat winnen.quote:BIRMINGHAM CITY take the field on the back of successive 1-1 draws, aiming to halt Newcastle United's noteworthy run of three consecutive top flight victories.
Steve Bruce's side have only picked up one win in seven League outings. Six points from a possible 18 represents their worst start yet to a Premiership season, and their meagre return of five goals from ten and a half hours Premiership football is only one goal better than Tottenham's - the worst in the top division going into this round of matches.
Dat Scholes niet mee doet is toch wel zeer goed nieuws, Wes Brown heeft me nooit kunnen imponeren en de bank van Manchester ken ik helemaal niet. Saha speelt gelukkig ook niet, maar Van Nistelrooy jammer genoeg wel. Met een beetje geluk start Rooney niet, ookal zie ik opzich geen goede rede om hem aan de kant te houden. Naast dat is Steve McClaren een super coach. Toch voelt het diep van binnen niet goed, Manchester zou zo wel eens met 4-0 kunnen winnen...quote:Manchester United manager Sir Alex Ferguson must decide whether to rest Wayne Rooney after the teenager's Champions League exploits in midweek.
Paul Scholes has a groin injury and he is set to miss out again along with Wes Brown (calf) and Louis Saha (knee).
Middlesbrough boss Steve McClaren will make a late decision on his side after the Uefa Cup trip to Banik Ostrava.
Michael Reiziger is out with a shoulder injury, while there are doubts over several other key players.
Ik kijk jammer genoeg te weinig Bundesliga, Arminia doet het opzich niet eens zo slecht, maar naast de minste doelpunten tegen (5) hebben ze ook de minste doelpunten gescoord (5). Stuttgart heeft daarintegen de meeste doelpunten (13) maar ook maar vijf tegen. Dus gezien de ranking zal Bielefeld in ieder geval niet winnen, een gelijkspel is waarschijnlijk nog het meest waarschijnlijk. Echter wanneer Stuttgart één doelpuntje scoort zie ik Arminia niet terug komen... het is een beetje spannend maar ik zou hier toch voor Stuttgart gaan. (ookal zijn volgens mij uitoverwinning niet rijkelijk in de Bundesliga).quote:Statistik: Zuletzt 0:1 am 2. 3. 2003. Die Arminia wartet seit dem 12. 4. 2003 (2:1 gegen 1860 München) in sechs Spielen auf einen Bundesliga-Heimsieg. Der VfB gewann die letzten beiden Spiele auf der Bielefelder Alm. Bilanz 6-3-3, 14:14 Tore.
Naar wat ik hoor is Schalke langzaam aan het doodgaan, het stadion raakt amper gevuld (19.000 van de 80.000). en ze missen vanmiddag Ailton. En tsja Bochum. Ik herinner me ze nog tegen Ajax? met hun regenboog shirtjes. Schalke zie ik niet winnen maar Bochum ook niet echt, of ze moeten een lucky counter kunnen benutten. Waarschijnlijk een gelijkspel?quote:Statistik: Letzte Saison 0:2, zuvor 1:2. Der letzte Schalker Heimsieg war ein 2:1 am 24. 11. 2000, noch im Parkstadion. Mit einem 6:0 auf Schalke am 9. 5. 1981 gelang dem VfL der höchste Auswärtssieg seiner Bundesliga-Geschichte. Bilanz 14-4-6, 42:34 Tore.
...
Schalke: Es fehlen: 5 Kmetsch (Reha-Training), 9 Ailton (Rot-Sperre), 12 van Hoogdalem (Aufbautraining)
Nou ja waarschijnlijk toch Auxerre, blijft toch spannend maar betaalt lekker.quote:En Championnat, les hommes de Guy Roux ont des baisses de tension inquiétantes à l'heure de se déplacer à Toulouse. Au Stadium, Auxerre joue pourtant comme à la maison depuis deux saisons avec deux succès à la clé. De son côté, Toulouse a besoin de points après n'en avoir engrangé qu'un seul (à Bordeaux) en trois matches malgré la manière. «Il est vrai que les derniers résultats ne sont pas à la hauteur du jeu produit», regrette l'entraîneur Erick Mombaerts.
Alweer zo'n wedstrijd die alle kanten op kan gaan, waarschijnlijk een gelijkspelletje of een nipte overwinning voor Sochaux.quote:La jeunesse et l'enthousiasme messin à ses limites. Metz est redescendu de son nuage après quatre matches sans victoire dont deux défaites cinglantes (0-4 contre Auxerre et Lille). La venue de Sochaux à Saint-Symphorien n'est pas faite pour rassurer. Les hommes de Guy Lacombe ont emmagasiné de la confiance en se baladant contre Stabaek en UEFA (5-0), jeudi. Une petite d'ébauche d'énergie qui, dans ces cas là, fait plus de bien que de mal pour une formation à la recherche de son premier succès à l'extérieur depuis sept mois.
Ik ken dit Lille helaas niet, ze staan wel mooi tweede. Maar Rennes heeft zoals hier boven staat Paris et Marseille thuis kunnen pakken. Lille zal misschien gaan aanvallen om de eerste plek in te pekken, ik hoop dat Rennes hier dankbaar gebruik van kan maken.quote:Heureux qualifiés pour le deuxième tour de la Coupe de l'UEFA, Lille, Auxerre et Sochaux entrent en lice dimanche. En pleine bourre avec quatre victoires d'affilée en Championnat, Lille se déplace à Rennes en pleine confiance. Le LOSC est une des bonnes surprises de ce début de saison où presque tout lui réussit. Claude Puel a trouvé la bonne recette dans une équipe où Brunel, Acimovic et Moussilou brillent de mille feux. Une victoire permettrait même aux Dogues de se retrouver leaders. Mais, à domicile, Rennes a déjà fait chuter Paris et Marseille.
Leuke visie op deze wedstrijddag...quote:Op zondag 3 oktober 2004 10:21 schreef Tyrhraustur het volgende:
--heel verhaal--
Er zijn al nederlanders die bv bij mrbookmaker geld hebben ontvangen op hun rekening, dus zo'n vaart zal het niet lopen...quote:Op zondag 3 oktober 2004 10:31 schreef Tyrhraustur het volgende:
Bij William Hill wordt je wanneer je een Nederlands adres opgeeft uitgesloten van voetbal, tennis en f1 (dacht ik). Ik heb speciaal er voor onder een buitenlands adres moeten blijven spelen. Dus of je werkelijk onder Engelse wetgeving valt vraag ik me nog af, immers waarom zou willhill Nederlanders dan uitsluiten?
Heerlijk, maar discussieer dan even mee want hoe meer informatie ik/iemand heeft hoe beter zijn oordeel zal wordenquote:Op zondag 3 oktober 2004 10:31 schreef Johan-Derksen het volgende:
Leuke visie op deze wedstrijddag...
Al is het natuurlijk altijd reden tot discussie omdat niet iedereen het inhoudelijk eens zal zijn...
Heerlijk toch?
Wat is tvp?quote:Op zondag 3 oktober 2004 10:51 schreef charmed_angel het volgende:
TVP
Bielefeld v Stuttgart 2.05quote:Op zondag 3 oktober 2004 @ 10:53 schreef charmed_angel het volgende:
Iemand nog tips voor mij? Voor vanmiddag
TerugVindPostquote:Op zondag 3 oktober 2004 11:04 schreef Tyrhraustur het volgende:
[..]
Wat is tvp?
[..]
Bielefeld v Stuttgart 2.05
St Etienne v Lyon 3.75
Metz v Sochaux 3.30
Je kan toch ook maar 15 euro inzetten?quote:Op zondag 3 oktober 2004 11:29 schreef BrauN het volgende:
Waarom spelen jullie voornamelijk bij Unibet en MrBookmaker? Ik speel zelf al best lang via Toto mee, gewoon Nederlands dus. Het ligt zeker aan de quoteringen? Ik heb het idee dat die bij de Engelse bookie's hoger liggen dan bij bv. Toto.
Oh ja, da's waar. Niet eens aan gedacht, want ik zet sowieso nooit meer in dan ¤10 per bet... ben maar een student en als ik meer in zou kunnen zetten zou het fout gaan met mequote:Op zondag 3 oktober 2004 11:29 schreef Tyrhraustur het volgende:
[..]
Je kan toch ook maar 15 euro inzetten?
Bij unibet heb je de volgende type's waar je bij kan wedden:quote:Op zondag 3 oktober 2004 11:26 schreef Johan-Derksen het volgende:
Waar stond dat?
Als je 1x hebt wed je op een thuisoverwinning EN een gelijkspel, als je 12 wed, voor een overwinning van 1 van de twee, en bij x2 op een gelijkspel EN een uitoverwinning. Het handigst is dus om op 12 te wedden omdat een gelijkspel relatief weinig voorkomt.quote:Op zondag 3 oktober 2004 11:51 schreef junkiexp het volgende:
Kan iemand mij duidelijk uitleggen hoe die dubbele kans nou werkt,en hoe je die kan/moet gebruiken.
Bedankt alvast
Kunnen er ook 0 wordenquote:Op zondag 3 oktober 2004 12:24 schreef Notoire_Gek het volgende:
net 30 euri op AZ gekletterd...kunnen er 102 worden
Ajax heeft nog niet gewonnen, begint op een gelijkspel te lijken.quote:Op zondag 3 oktober 2004 13:31 schreef J_CDA het volgende:
Heb 15 eurotjes op Ajax staan. Nu nog hopen dat het aantal doelpnt bij Manunited boven de 2.5 komt, want Arsenal heeft gisteren al zijn best gedaan (4-0)
Ze spelen wel met 10 man.quote:Op zondag 3 oktober 2004 14:11 schreef Nivo het volgende:
breek me de bek niet open... hopen dat AZ er nog eentje inloeit
quote:Op zondag 3 oktober 2004 16:51 schreef Kapmes het volgende:
Hup Man United!
Nu weer 47,90 in kas. YES!quote:NAC Breda - De Graafschap 1 1.47 3-2 5.00 20.13
AC Milan - Reggina 1 1.22 041003 4-1
SC Heerenveen - Ado Den Haag 1 1.42 1-0
Feyenoord - FC Den Bosch 1 1.09 4-2
FC Utrecht - RKC Waalwijk 1 1.58 3-2
PSV Eindhoven - FC Groningen 1 1.12 3-0
Udinese - Juventus 2 1.95 0-1
Weddenschap aangenomen 02/10/04 17:39 9.58
United stond op 6 en Middlesbrough op 11. Verder doet United het de laatste tijd best goed en is Ruud net terug en hebben ze nu Rooney. Laten we maar hopen...quote:Op zondag 3 oktober 2004 17:09 schreef Johan-Derksen het volgende:
Kapmes, Middlesbrough stond wel hoger op de ranglijst, maar toch...
Ik moet het eerst nog zien
Maak je niet al druk, Manchester United scoort de laatste tijd vaak op het einde.quote:Op zondag 3 oktober 2004 17:24 schreef Johan-Derksen het volgende:
63 e minuut alweer![]()
![]()
dat is voor mij ook nog prima, levert me 9.20 opquote:Op zondag 3 oktober 2004 17:43 schreef Johan-Derksen het volgende:
man u op 1-1
quote:Op zondag 3 oktober 2004 17:52 schreef Johan-Derksen het volgende:
Kut Man U, dan vanavond nog maar wat inzetten...
Iemand leuke ideeen?
Linke soep, Roma - Inter lijkt me juist een echte 0-0 of 1-1 wedstrijd. Dan zou ik liever voor winst Madrid gaan, quoteringzooi 1.55 Die hebben afgelopen dinsdag toch een leuke opsteker gehad tegen Rome 2-0 achter en 4-2 winnen. Ik ga ze opnemen in m'n multibet van vanavond. Nog ff kijken wat ik erbij zet.quote:Op zondag 3 oktober 2004 18:58 schreef J_CDA het volgende:
Uiteindelijk heb ik deze gekozen:
Roma - Inter 12 1.38
Barcelona - Numancia 1 1.17
Club Brugge - RC Genk 1 1.36
FC Porto - Belenenses 1 1.35
Totaal 2.96
DAT noem ik nou een goede tipquote:Op zondag 3 oktober 2004 19:28 schreef engessa het volgende:
Ik heb even gebruik gemaakt van die 3 gratis euro's op mrbookmaker, hopelijk kan ik wat winnen. Ik ben trouwens even aan het googlen geweest en alsje "VIVAFOOT", "FR072003T" en "MRBBCC" invult bij promocode krijg je nog 9 euro extra! Nu kun je dus in totaal met 12 euro gratis gokken!
Graag gedaan!quote:Op zondag 3 oktober 2004 19:32 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
DAT noem ik nou een goede tip
(het werkt!)
hier nietquote:Op zondag 3 oktober 2004 19:32 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
DAT noem ik nou een goede tip
(het werkt!)
Das minder.. Ik heb er nog 1 gevonden, FR072003L, misschien dat deze wel werkt bij jou. Gewoon nadat je geregistreerd bent aan de rechterkant invoeren bij '"Heb jij een promocode". Uiteraard zonder aanhalingstekens.quote:Op zondag 3 oktober 2004 19:41 schreef Hollandia2 het volgende:
[..]
hier niet
en die werkt ookquote:Op zondag 3 oktober 2004 19:44 schreef engessa het volgende:
[..]
Das minder.. Ik heb er nog 1 gevonden, FR072003L, misschien dat deze wel werkt bij jou. Gewoon nadat je geregistreerd bent aan de rechterkant invoeren bij '"Heb jij een promocode". Uiteraard zonder aanhalingstekens.
quote:De code die je ingevoerd hebt, is ongeldig, reeds gebruikt of de geldigheidsdatum is verstreken.
Of je bent reeds lid en hebt een code ingevoerd die enkel bestemd is voor nieuwe leden.
Door een fout is deze '1425562879' code niet geldig
hier werken ze ook hoor, thanks a lotquote:Op zondag 3 oktober 2004 19:28 schreef engessa het volgende:
Ik heb even gebruik gemaakt van die 3 gratis euro's op mrbookmaker, hopelijk kan ik wat winnen. Ik ben trouwens even aan het googlen geweest en alsje "VIVAFOOT", "FR072003T" en "MRBBCC" invult bij promocode krijg je nog 9 euro extra! Nu kun je dus in totaal met 12 euro gratis gokken!
Ondertussen is het 1-0 door Larssonquote:Op zondag 3 oktober 2004 20:25 schreef Nivo het volgende:
eej, wrom staat barcelona nog niet voor???
same herequote:Op zondag 3 oktober 2004 21:31 schreef J_CDA het volgende:
Kut Inter, het mag in ieder geval geen gelijkspel worden.
Inderdaad, jij weet gewoon niet waar je op moet weddenquote:Op zondag 3 oktober 2004 21:44 schreef MuseMuse het volgende:
hertog_jan jij probeert ook altijd het "bijna-onmogelijk" he :p
ehm op brugge na is tot nu toe alles goed..quote:Op zondag 3 oktober 2004 21:48 schreef saban het volgende:
[..]
Inderdaad, jij weet gewoon niet waar je op moet wedden![]()
Agh kom op, een beetje tegen kritiek moet je kunnen, ik wed ook maar met een paar eurotjes, ook niet met 50eur.quote:Op zondag 3 oktober 2004 21:53 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
ehm op brugge na is tot nu toe alles goed..
en daar had iedereen hier op gezet
hou je kritiek dus voor je.. en als ik met 50 euro kon wedden zou ik het ook heel anders doen.. ik moet nu wel die risicovolle bets doen aangezien ik maar 1 a 2 euro te besteden heb..
maar is goed als we gaan lopen zeiken dan plaats ik mn bets niet meer
doordat Brugge nie wint, loop ik zo'n 250 euro misquote:Op zondag 3 oktober 2004 22:00 schreef sander4444 het volgende:
doordat Brugge nie wint, loop ik zo'n 30 euro mis
Saint-Etienne 1 : 1 Lyonquote:Op zondag 3 oktober 2004 22:03 schreef Tyrhraustur het volgende:
Lyon gaat nog wel verliezen hoor.
Hier niet hoor, nog gewoon 0 : 1.quote:Op zondag 3 oktober 2004 22:04 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Saint-Etienne 1 : 1 Lyon
heb jij voorkennis ofzo?
het staat al een kwartier 1-1quote:Op zondag 3 oktober 2004 22:16 schreef engessa het volgende:
[..]
Hier niet hoor, nog gewoon 0 : 1.
quote:Op zondag 3 oktober 2004 22:19 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
het staat al een kwartier 1-1
,,,,,,,,,,,,,,,,,en nu sinds 1 minuut 2-1 st Etienne
quote:Op zondag 3 oktober 2004 22:38 schreef cunning_linguist het volgende:
waarom zie ik bij zowel mrbookmaker als bij unibet geen nederlandse wedstrijden staan? of staan die er pas een paar dagen vantevoren?
Saint-Etienne 2 : 2 Lyonquote:Op zondag 3 oktober 2004 22:33 schreef Tyrhraustur het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zondag 3 oktober 2004 22:33 schreef Tyrhraustur het volgende:
[..]
![]()
2-2 nog
mooi niet dus... maar met Deportiva sta ik toch nog op winstquote:Op zondag 3 oktober 2004 22:03 schreef Tyrhraustur het volgende:
Lyon gaat nog wel verliezen hoor.
Ik had in een multibet van 2 potjes Club Brugge en Real zitten. 2 keer mis dusquote:Op zondag 3 oktober 2004 22:36 schreef saban het volgende:
Notoire_Gek nog leuke wedstrijden, jij gokt meestal wel goed
Join anders allemaal #wedden op IRC
Ik kom dan weer bij dat registreren uit als ik die code invul.quote:Ik heb even gebruik gemaakt van die 3 gratis euro's op mrbookmaker, hopelijk kan ik wat winnen. Ik ben trouwens even aan het googlen geweest en alsje "VIVAFOOT", "FR072003T" en "MRBBCC" invult bij promocode krijg je nog 9 euro extra! Nu kun je dus in totaal met 12 euro gratis gokken!
al die beroepsgokkers hier op fokquote:Op maandag 4 oktober 2004 11:52 schreef Tyrhraustur het volgende:
Wat me hier constant op valt is dat de meesten hier compleet gokken, wedstrijden ofzelfs clubs kiezen die ze niet kennen in competities die ze nog nooit gezien hebben. Zonder zich één centimeter te verdiepen in één van deze drie zaken. Deze topic titel zegt toch duidelijk beroepsgokkersechter valt de inhoudt me dermate tegen. Mensen het is jullie geld, met een klein beetje moeite kun je er veel meer zekerheid aanvast hangen. Niet gelijk 100.000 euro willen winnen, daar heb je de lotto voor.
Ik denk dat de titel ff te ver gaat, maar tis dat de mensen hier lol willen hebben en kunnen rommelen met score's.quote:Op maandag 4 oktober 2004 11:52 schreef Tyrhraustur het volgende:
Wat me hier constant op valt is dat de meesten hier compleet gokken, wedstrijden ofzelfs clubs kiezen die ze niet kennen in competities die ze nog nooit gezien hebben. Zonder zich één centimeter te verdiepen in één van deze drie zaken. Deze topic titel zegt toch duidelijk beroepsgokkersechter valt de inhoudt me dermate tegen. Mensen het is jullie geld, met een klein beetje moeite kun je er veel meer zekerheid aanvast hangen. Niet gelijk 100.000 euro willen winnen, daar heb je de lotto voor.
Als jij op een andere manier gokt, dan mag je dat hier vermelden. Het gaat niet alleen over voetbal namelijk.quote:Op maandag 4 oktober 2004 11:52 schreef Tyrhraustur het volgende:
de faroer eilandenquote:Op maandag 4 oktober 2004 13:06 schreef Falco het volgende:
Yes Wk-kwalificatie! Ik heb er zin aan. Wat zullen de verrassingen zijn?
Als Nederland van Macedonie wint, zou dat wel verrassend zijnquote:Op maandag 4 oktober 2004 13:06 schreef Falco het volgende:
Yes Wk-kwalificatie! Ik heb er zin aan. Wat zullen de verrassingen zijn?
Maar Fullham heeft van de afgelopen wedstrijden er 1 gewonnen daarvoor 1 gelijk en daarvoor 3x op rij dik verloren..quote:Op maandag 4 oktober 2004 14:15 schreef Johan-Derksen het volgende:
Crystal Palace - Fulham heeft 2.50 voor Fulham....
Is niet slecht... op www.mrbookmaker.com
Daar zet ik straks wel wat op in...
ik was al een paar dagen lid en op mijn account deden ze het nietquote:Op maandag 4 oktober 2004 14:49 schreef TeazNutz het volgende:
Kan je die promo codes ook gebruiken als je al gereg. bent?
Wanneer vul je die in dan?quote:Op maandag 4 oktober 2004 14:52 schreef Hollandia2 het volgende:
[..]
ik was al een paar dagen lid en op mijn account deden ze het niet
ff nieuwe account openen voor je pa ofzo en dan heb je 15 E aan bets![]()
ze doet het alleen denk ik als je je net hebt ingeschreven. Mijn eigen accountje was al een paar dagen oud, toen had ik hetzelfde probleem als jij (vul in --> inlogscherm). Maar ik heb dus een accountje voor me pa gemaakt en daarna direct de promo codes ingevoerd en zo heb je dan die 15 E aan bets (weliswaar niet op je eigen naam maar ja boeiend)quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:04 schreef TeazNutz het volgende:
[..]
Wanneer vul je die in dan?
Als je 1x een promo code invult dan kom je op de pagina waar je jezelf kan aanmelden, dan heb je daar niet de mogelijkheid om ergens extra promo code's in te geven ofzo. Want als je al ingelogd bent dan doen ze het niet.
Of mis ik ergens iets?
Bij mij was het zo dat ik me eerst kon aanmelden via de site waar je al drie euro gratis krijgt. Daarna werkte er bij mij nog drie promo codes toen ik was ingelogd.quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:04 schreef TeazNutz het volgende:
[..]
Wanneer vul je die in dan?
Als je 1x een promo code invult dan kom je op de pagina waar je jezelf kan aanmelden, dan heb je daar niet de mogelijkheid om ergens extra promo code's in te geven ofzo. Want als je al ingelogd bent dan doen ze het niet.
Of mis ik ergens iets?
Aachen - Dresden is idd een flinke gok. Die twee presteren allebei enorm knudde op het moment.quote:Op maandag 4 oktober 2004 10:53 schreef Nivo het volgende:
ook maar twee gokjes gedaan:
Aachen - Dynamo Dresden
Crystal Palace - Fulham
allebei wel een echte gok, want echt een filosofie zit er niet achter
Bij mij werkt het ook.quote:Op maandag 4 oktober 2004 13:06 schreef gokker het volgende:
Best vreemd, dat de codes bij sommige van jullie niet werken. Bij mij werken ze wel. Klik hier maar eens.
Hoppaquote:Op maandag 4 oktober 2004 16:58 schreef kree het volgende:
Ik heb voor vanavond 5 euro ingezet op de volgende ploegen. (multibet)
Helsingborgs IF - GIF Sundsvall 1 1.85
HV 71 - Södertälje SK 1 1.55
Vålerenga Elite - Bergen 1 1.20
Storhamar - Stavanger 1 1.25
betaald 4.30x uit.
Had ik ook.quote:Op maandag 4 oktober 2004 21:38 schreef Notoire_Gek het volgende:
misschien wordt dit wat
[afbeelding]
Ik ookquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 10:31 schreef Falco het volgende:
Vandaag zet ik alleen maar in op tennispotjes! Ben benieuwd!
Die tweede heb je op winst voor Crotone staan?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 15:30 schreef TETSU het volgende:
Hier zit ook wel wat tussen.
[afbeelding]
Dit is de stand:
[afbeelding]
Ik heb de volgende wedstrijden in een combi:
Albinoleffe: 1
Crotone: 2
Salernitana: 2
Totale quotering: 10.37
Nee hoor,quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 15:36 schreef TeazNutz het volgende:
[..]
Die tweede heb je op winst voor Crotone staan?
crotone - torino is zeker een aardige, alleen al gezien de ranking van beide teamsquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 15:30 schreef TETSU het volgende:
Hier zit ook wel wat tussen.
[afbeelding]
Dit is de stand:
[afbeelding]
Ik heb de volgende wedstrijden in een combi:
Albinoleffe: 1
Crotone: 2
Salernitana: 2
Totale quotering: 10.37
Waarom zie ik hiervan geen wedstrijden bij unibet staanquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:59 schreef Johan-Derksen het volgende:
Vanavond bekerronde in frankrijk..
Stand in de 1e divisie: http://worldsoccer.about.com/cs/othercountries/a/standingsfr.htm
Stand in de 2e divisie: http://pcum7668.tripod.com/f207.html
Dat is nog geen reden voor Unibet om het er niet bij hun op te zettenquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 18:27 schreef Johan-Derksen het volgende:
Omdat ik met mrbookmaker.com werk
Ten eerste: je kunt pas gratis opnemen vanaf 150E bij mrbookmakerquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 20:18 schreef JeOma het volgende:
Ik heb 't al 's eerder gevraagd, maar nog geen reply.
Bij MrBookmaker kun je een account openen en als welkoms-bonus krijg je 20% extra bij stortingen boven 100E. Als je nu 100E stort, krijg je dus 20E extra. Als je daarna gewoon doodleuk 120E opneemt? Then what? Er staat nergens dat dat niet mag? Easy money?
Ik doe met je mee. Le Havre na 40 minuten al op 3-0, dus dat gaat goedquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 15:15 schreef Johan-Derksen het volgende:
Le havre - valence (1.58)
Montpellier - Besancon (1.40)
Bij beide partijen geldt er 2e divisie - lagere divisie...
En de quotering is voor winst thuisploeg...
Ik ga ervoor...
Natuurlijk lukt dat niet. Dat kan je zelf toch ook wel bedenken?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 20:18 schreef JeOma het volgende:
Ik heb 't al 's eerder gevraagd, maar nog geen reply.
Bij MrBookmaker kun je een account openen en als welkoms-bonus krijg je 20% extra bij stortingen boven 100E. Als je nu 100E stort, krijg je dus 20E extra. Als je daarna gewoon doodleuk 120E opneemt? Then what? Er staat nergens dat dat niet mag? Easy money?
Dan heb je flink ingezet Dersken, eurotje of 75 zeker? Op een multibet zet ik doorgaans een stuk minder in, meestal rond de 15 euro.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 20:47 schreef Johan-Derksen het volgende:
Yep, dat wou ik net posten...
Ik heb die 2 samen met tennis (Ferrero - Sargsian) in een multibet voor 150 euro winst...
Ferrero moet dan ook ff winnen en Montpellier ook, zoals je begrijpt
Le Havre 4-0 trouwens
Dank u!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 20:52 schreef Johan-Derksen het volgende:
http://www.livescore.com/tennis.dll
Gekken winnen het meest, dus dat is opzich positiefquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:20 schreef Johan-Derksen het volgende:
Nee, 50 euro... Tja, ik was een beetje gek bezig... Maar ja... Het is nu eenmaal zo...
Om daar te praten over niet-voetbal zaken?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:36 schreef Greetings het volgende:
Is het overigens nu duidelijk dat we na dit topid deel 4 allemaal overgaan naar het "Voetbaltoto, het echte wedtopic" overgaan?
Nee en waarom?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:36 schreef Greetings het volgende:
Is het overigens nu duidelijk dat we na dit topid deel 4 allemaal overgaan naar het "Voetbaltoto, het echte wedtopic" overgaan?
Ik speel nooit mee aan de voetbaltoto.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:36 schreef Greetings het volgende:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:40 schreef J_CDA het volgende:
Is Ferrero aan het poepen ofzo? Of duurt het zolang voordat die tennis-site vernieuwd wordt?
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:42 schreef Johan-Derksen het volgende:
J_CDA.... hehehehehe dat vroeg ik me ook al af...
Al boeit het voor mijn toto al niet meer, zolang montpellier verzaakt tegen 11 plaatstelijke bakkers en slagers.
Overboeking naar Unibet? Die werken dat hoogstwaarschijnlijk niet meer bij voor 22:00quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:54 schreef Johan-Derksen het volgende:
Zow, email is verzonden naar malta... Nu maar kijken hoe lang het duurt.
Nee ingescand paspoort opgestuurd als bewijs wie ik ben, zodat ik mijn geld terug kan laten storten van mrbookmaker naar een eigen rekeningquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:59 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Overboeking naar Unibet? Die werken dat hoogstwaarschijnlijk niet meer bij voor 22:00
Heej, dat is wel erg leuk bedacht. Ik denk dat het best een goede kans van slagen heeft. Alleen even de vraag of je dan juist wedstrijden eruit moet pikken met een duielijke favoriet. Dan is de kans op rust gelijk kleiner, maar meer dan 2.5 goals weer groter. Maarja daar worden de noteringen natuurlijk weer op aangepast. Hoe dan ook, ik vind het erg goed bedacht.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:54 schreef Falco het volgende:
Oooh ik heb op eens zo'n geniale strategie bedacht! Ik ga hem iig eerst droog uitoefenen, want hij zal vast niet werken, maar ik vind hem geniaal.
Op heel veel wedstrijden kan je wedden op én dat er meer dan 2,5 doelpunten vallen (notering gem.: 1,80-2,10) én op welk resultaat de ruststand is, namelijk X (notering gem.: 2,00-2,30). Als je nou pakweg vijf zulke wedstrijden eruit pakt en op die 2 dingen tegelijk wed bij beide wedstrijden. Zouden die 10 weddenschappen in totaal dan nou goed uitpakken?
Redelijk vaak is het bij rust 0-0, dus dan heb je de juiste ruststand (X) mooi in de pocket. Als dat niet het geval is, kan het ook 1-1 staan, nou das ook mooi en bij 2-2 en verder helemaal omdat je beide weddenschappen hebt gewonnen, maar de kans dat dat al gebeurt bij kans is vrij klein. Overigens heb je bij 1-1 een redelijk grote kans het 2-1 wordt voor een partij, dus dan heb je 2 weddenschappen bij één wedstrijd gewonnen.
Mocht het niet gelijk staan, dan heb je ook altijd toch ook winst als er meer dan 2,5 doelpunten vallen in die wedstrijden. Bij ruststanden van 2-1 of 3-1 ofzo heb je dan alsnog die van meer dan 2,5 doelpunten gewonnen. Het is alleen shit wanneer het 1-0 of 2-0 staat, maar na rust kunnen er altijd nog doelpunten vallen, zodat dat ook nog gewonnen kan worden.
Nu even kijken of er wedstrijden zijn waarbij je op die twee verschillende manieren kan inzetten, dat zal wel bij wedstrijden uit de Premier League zijn. Ik vind het iig wel oke klinken deze tactiek! Het zal wel vaak zijn dat je of dat ene (gelijkspel bij rust) of dat andere (meer dan 2,5 doelpunten) wint... Hoe dan ook! Zoals ik al eerder zei: eerst even droog oefenen op papier.
ik heb dat nu 3 keer gedaan, heb dan op 1/2 2/1 1/X en 2/X gezet bijvoorbeeld.. en op juiste score gokken, en handicap misschien.. allemaal zeer hoge noteringen (boven de 10) dus hoeft er maar 1 van juist te zijn en je hebt winst.. maar aangezien het zoveel combinaties zijn heb je dus ook meteen veel verlies.. heb er dus 20 euro mee gewonnen 1 wedstrijd maar ook 15 verloren, heb voor morgen ook weer zoiets staan.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:04 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Heej, dat is wel erg leuk bedacht. Ik denk dat het best een goede kans van slagen heeft. Alleen even de vraag of je dan juist wedstrijden eruit moet pikken met een duielijke favoriet. Dan is de kans op rust gelijk kleiner, maar meer dan 2.5 goals weer groter. Maarja daar worden de noteringen natuurlijk weer op aangepast. Hoe dan ook, ik vind het erg goed bedacht.
Mjah daar zit ik ook over na te denken, daarom ga ik het eerst even droog oefenen. Wat je nog eventueel kan doen, is nog ergens de boel afdekken door op uitslag 2-0 of 1-0 te wedden. Op gelijkspel en meer dan 2,5 doelpunten zet je dan 10 euro's in, op die uitslagen 1 of 2 euro's.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:04 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Heej, dat is wel erg leuk bedacht. Ik denk dat het best een goede kans van slagen heeft. Alleen even de vraag of je dan juist wedstrijden eruit moet pikken met een duielijke favoriet. Dan is de kans op rust gelijk kleiner, maar meer dan 2.5 goals weer groter. Maarja daar worden de noteringen natuurlijk weer op aangepast. Hoe dan ook, ik vind het erg goed bedacht.
Het gaat hier toch niet alleen over voetbaltoto.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:36 schreef Greetings het volgende:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:46 schreef kree het volgende:
[..]
mischien dat de topictitel een beejte aangepast moet worden ofzo, iets van "Het grote online gok-topic"
Als je het zo nauw neemt met de topicnamen, dan kunnen alle niet-beroepsgokkers hier ook meteen weg.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:46 schreef kree het volgende:
[..]
Het gaat hier toch niet alleen over voetbaltoto.
het gaat hier over het wedden op meer dan alleen voetbal...
ik vind dan ook dat we gewoon lekker verder moeten gaan met deze reeks topics.
De "voetbalwedders" gaan maar naar dat andere topic![]()
mischien dat de topictitel een beejte aangepast moet worden ofzo, iets van "Het grote online gok-topic"
Nacional blijken net zo grote prutsersquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:01 schreef ThE_LiON het volgende:
Wat een prutsers bij Braga!
Staan 1-0 voor, speler van Nacional krijgt rood en dan presteren ze het nog om 2 doelpunten tegen te krijgen binnen 2 minuten
haha wat een wedstrijd, toch nog iets gewonnen vandaagquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:33 schreef Greetings het volgende:
[..]
Nacional blijken net zo grote prutsers![]()
Net nadat ook Braga rood heeft gekregen scoort juist Braga 2x in 3 minuten en wint alsnog met 3-2!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |