quote:Da's jou probleem, ik denk er zo over.
Op donderdag 06 september 2001 12:41 schreef R@b het volgende:[..]
Het woordje zogenaamd in zogenaamde "crew" bevalt me overigens minder.
P.S.
Yvonne en Iteejer mogen blijven.
quote:Helaas moet ik het daar mee eens zijn.
Op donderdag 06 september 2001 19:10 schreef Sniper het volgende:
Een mening wordt vaak gevormd door persoonlijke ervaring. Ga eens een jaar of wat in een achterstandswijk wonen en zie de "vooroordelen" omgezet worden in bikkelharde feiten. Iemand zei ooit eens: "De meest tolerante mensen wonen in Wassenaar". Zit wat in.
Maar ja, dat is nederland.
De woningstichtingen zeggen alles er aan te doen om getto vorming te voorkomen, maar de realiteit laat helaas anders zien
quote:Juist en hier heb je idd een punt.
Op donderdag 06 september 2001 19:23 schreef Juup© het volgende:[..]
Helaas moet ik het daar mee eens zijn.
Ik heb genoeg te maken gehad met wijken waarin een kleine concentratie gekleurde medelanders de boel terroriseerde.
Politie kwam niet eens kijken als er iets gebeurde, of bleef aan de toegang van de wijk staan.Maar ja, dat is nederland.
De woningstichtingen zeggen alles er aan te doen om getto vorming te voorkomen, maar de realiteit laat helaas anders zien
Ow ja en voor de vorige poster,
is middenin de Bijlmer gewoond hebben, goed genoeg?
quote:F1-2001 zei dat de meeste verkrachters Nederlanders zijn, volgens de statistieken. Maar statistieken tellen nu eenmaal alle Nederlanders, ook die van buitenlandse komaf.
Op donderdag 06 september 2001 15:10 schreef Gia het volgende:
Bij die nederlanders die jij hier vermeldt, zitten er ook een stel met Marokkaanse of Turkse of whatever (voor)ouders.
quote:Over die onderdrukking gaan al vele topics, en zelfs moslima's beweren dit zelf.
Want juist de moslims kicken op macht over vrouwen.
quote:Veel blanke meisjes gaan naar bed met Marokkaanse jongens, in goed vertrouwen en ervan overtuigd dat dit ware liefde is. Ze worden echter gewoon gebruikt, want trouwen doen ze met hun eigen volk, en soms pas op latere leeftijd met een kind!
Als ze jong zijn verkrachten ze blanke, niet-moslim meisjes. En als ze oud zijn trouwen ze met een moslima van een jaar of 15. Ach ja, allemaal heel gewoon.
quote:Ja sorry hoor, maar ik vind dat echt niet kunnen!
En velen hier klagen erover dat vooral de Nederlanders, de pedofielen zijn. Maar ik vind een moslim van 40 jaar, die zijn leuter in zijn 15-jarige vrouwtje steekt net zo goed een pedofiel.
quote:Ze willen ook al dat de Nederlandse wet wordt aangepast en dat moslima's met hun 15de mogen trouwen!
Ja hoor, het is hun cultuur! Blablabla. Blijf dan in je eigen land, waar zoiets wel mag. Hier mag dat niet.
quote:Ook dit zeggen ze zelf als ze voor een dergelijk vergrijp worden opgepakt. "Ze vroegen er toch om!?"
En ook niet meisjes betasten in het zwembad, omdat ze volgens dat geloof hoeren zijn, aangezien ze hun hoofd, armen en benen niet bedekt hebben.
Nee hoor, geen ironie hier. Maar discriminatie is het ook niet. Ik beweer ook helemaal niet dat Nederlanders heiligen zijn, maar daar gaat dit topic niet over. Het gaat hier nu eenmaal over een grote groep ettertjes van Marokkaanse afkomst die het plezier van een nog grote groep mensen verpest met hun asociale gedrag.
Wat doe jij als jouw dochter op haar 15de gebruikt wordt door zo'n aardige moslim-jongen, die haar na de daad lekker laat barsten? Ik denk niet dat jij dan zult gaan staan juichen.
En Nederlandse jongens doen dit ook wel, tuurlijk, maar niet omdat ze al vooraf weten dat ze nooit met dit meisje zullen trouwen.
quote:Heb ik zelf ook een paar jaar gewoond (Echtenstein). Weet er alles van.
Op donderdag 06 september 2001 19:26 schreef yvonne het volgende:[..]
Juist en hier heb je idd een punt.
iedereen klaagt en mekkert, maar de mensen die het ECHT kunnen veranderen of iig doorbreken verrekken het.Ow ja en voor de vorige poster,
quote:Eigenlijk moet ik om deze zin verschrikkelijk lachen, echt ik geloof m'n ogen niet
Op donderdag 06 september 2001 19:32 schreef Gia het volgende:Wat doe jij als jouw dochter op haar 15de gebruikt wordt door zo'n aardige moslim-jongen, die haar na de daad lekker laat barsten? Ik denk niet dat jij dan zult gaan staan juichen.
En Nederlandse jongens doen dit ook wel, tuurlijk, maar niet omdat ze al vooraf weten dat ze nooit met dit meisje zullen trouwen.
quote:Goed zo, ik hoop dat je het dan ook nog doet.
Op donderdag 06 september 2001 19:35 schreef yvonne het volgende:[..]
Eigenlijk moet ik om deze zin verschrikkelijk lachen, echt ik geloof m'n ogen niet
Ik ben blij dat ik geen dochter heb.
En als mijn zonen ooit zoiets in hun kop halen, dan laat ik ze alle hoeken van het huis zien, maakt niet uit hoe oud ze zijn. Ze hebben meisjes maar fatsoenlijk te behandelen.
quote:* Loedertje lacht even keihard met Yvonne mee
Op donderdag 06 september 2001 19:32 schreef Gia het volgende:
Zeg ik iets verkeerds, dan? Ik zal het even punt voor punt toelichten.
[..]
[..]Veel blanke meisjes gaan naar bed met Marokkaanse jongens, in goed vertrouwen en ervan overtuigd dat dit ware liefde is. Ze worden echter gewoon gebruikt, want trouwen doen ze met hun eigen volk, en soms pas op latere leeftijd met een kind!
[..]
quote:Ik ben ook blij voor die dochter die je niet hebt .
Op donderdag 06 september 2001 19:39 schreef Gia het volgende:[..]
Ik ben blij dat ik geen dochter heb.
quote:Zo, dus jij zou geweld gebruiken als je kinderen niet doen wat jij zou willen..
En als mijn zonen ooit zoiets in hun kop halen, dan laat ik ze alle hoeken van het huis zien, maakt niet uit hoe oud ze zijn. Ze hebben meisjes maar fatsoenlijk te behandelen.
Ook kinderen heb je te respecteren om hun levenswijze en eigen mening Gia..
quote:Als ze in een zwembad meisjes lastig vallen en aanranden?
Op donderdag 06 september 2001 19:43 schreef Loedertje het volgende:[..]
Ik ben ook blij voor die dochter die je niet hebt .
[..]Zo, dus jij zou geweld gebruiken als je kinderen niet doen wat jij zou willen..
Ook kinderen heb je te respecteren om hun levenswijze en eigen mening Gia..
Dat is een levenswijze die ik moet respecteren?
Dacht het niet!
Dank U
quote:Dacht het wel
Op donderdag 06 september 2001 19:26 schreef yvonne het volgende:[..]
Juist en hier heb je idd een punt.
iedereen klaagt en mekkert, maar de mensen die het ECHT kunnen veranderen of iig doorbreken verrekken het.Ow ja en voor de vorige poster,
quote:Nee maar denk je dat ze jou zullen respecteren als je het ene "slechte"gedrag afstraft met een ander "slecht gedrag/afwijking?"
Op donderdag 06 september 2001 19:51 schreef Gia het volgende:[..]
Als ze in een zwembad meisjes lastig vallen en aanranden?
Dat is een levenswijze die ik moet respecteren?
Dacht het niet!
quote:
Op donderdag 06 september 2001 19:23 schreef Juup© het volgende:[..]
of bleef aan de toegang van de wijk staan.
Maar ja, dat is nederland.
quote:Je doet me erg denken aan een user een tijdje terug, die ook niet kon discussieren en dan maar begon met schelden en beledigen.
Op donderdag 06 september 2001 19:56 schreef Loedertje het volgende:[..]
Nee maar denk je dat ze jou zullen respecteren als je het ene "slechte"gedrag afstraft met een ander "slecht gedrag/afwijking?"
Dit soort reakties kan en wil ik niet serieus nemen.
[Dit bericht is gewijzigd door Gia op 06-09-2001 20:03]
quote:Het is een open wijk hoor
Op donderdag 06 september 2001 19:59 schreef Loedertje het volgende:[..]
(vind wel dat ze daar erg vooruitstrevend zijn door die toegangsdeur/hek hoor, ik had tot op heden alleen mensen gekscherend horen zeggen dat er om bepaalde wijken alleen nog maar een groot hoog hek geplaatst zou moeten worden)
quote:
Op donderdag 06 september 2001 20:01 schreef Gia het volgende:[..]
Je doet me erg denken aan een user een tijdje terug, die ook niet kon discussieren en dan maar begon met schelden en beledigen. Is altijd nog beter dan het hebben van losse handjes nietwaar?
Dit soort reakties kan en wil ik niet serieus nemen.
Schelden?
Waar?
En ik neem je toch ook niet serieus, dus wat zeur je nu eigenlijk?
(en jezelf beledigen gaat je goed af hoor, daar heb je geen andere users voor nodig
)
quote:Het in mekaar trappen van zwembadgasten, het ongewenst betasten van Hollandse meiden (ook wel aanranden genoemd), valt onder baldadig? Ok.
Op donderdag 06 september 2001 19:53 schreef yvonne het volgende:
Trouwens, waar ging dit topic ook weer over??
Baldadige marokanen ja
Lees nog eens goed?
baldadig
Dank U
BTW: Marokkanen is de juiste spellingwijze.
quote:Denk het wel.......toen ik nog bij mijn ouders woonde, en ik had iets uitgevroten, en pa kwam erachter, dan kreeg ik gewoon een gigantische schop onder mijn kont.....Dus dat geintje liet ik dan voortaan wel uit mijn hoofd.
Op donderdag 06 september 2001 19:56 schreef Loedertje het volgende:[..]
Nee maar denk je dat ze jou zullen respecteren als je het ene "slechte"gedrag afstraft met een ander "slecht gedrag/afwijking?"
En ja, ik respecteer mijn vader nog steeds, en deed ik toen ook al, ondanks die trap(pen) onder mijn achterste.
Nederland wordt gewoon te soft......vb: Kind vraagt aan moeder bij de kassa in de supermarkt om iets......gaat moeders daar uitleggen dat het geld op is en blablabla....
Als ik vroeger iets wilde hebben en het verhaal ging niet door bij moeders/vader.....dan was het gewoon nee.....en moest ik verder niet zeuren, anders had ik een probleem. Simpel, iedereen weet meteen waar ie aan toe is.
quote:Jij bent een Brabolander he?
Op donderdag 06 september 2001 23:22 schreef AchJa het volgende:Simpel, iedereen weet meteen waar ie aan toe is.
quote:Fout! goh, dat jij op een verhaaltje kan afgaan waar ik vandaan kom....tsssss.
Op donderdag 06 september 2001 23:40 schreef Loedertje het volgende:[..]
Jij bent een Brabolander he?
quote:Ik refereer aan de topictitel, ironie beste man,
Op donderdag 06 september 2001 22:55 schreef R@b het volgende:[..]
Het in mekaar trappen van zwembadgasten, het ongewenst betasten van Hollandse meiden (ook wel aanranden genoemd), valt onder baldadig? Ok.
BTW: Marokkanen is de juiste spellingwijze.
quote:ik even niet. een tijdje geleden was er een marrokaanse uitzendkracht op m`n werk, en die stond dus doodleuk tegen me te verkondigen dat z`n toekomstige vrouw maagd moest zijn. tot zover had ik er geen moeite mee. Daarna had ik acuut genoeg van em, want toen kwam ie met het volgende: "dat ie tot ie getrouwd was (toekomstige vrouw zit in marokko) nederlandse meisjes versierde en neukte. dat ik verbaasd was , dat kun je gerust een understatment noemen, Dus toen ik opmerkte dat dat een beetje dubbele moraal was kreeg ik het volgende als antwoord"Zijn maar nederlandsche meisjes, nederlandsche meisjes allemaal sletten. Nederlandsche meisjes goed voor neuken, marrokaanse meisje voor trouwen. Hoezo hypocriet.
Op donderdag 06 september 2001 19:40 schreef Loedertje het volgende:[..]
* Loedertje lacht even keihard met Yvonne mee
![]()
btw, ik werk elke dag met nederlanders van allochtone afkomst, en het is altijd en eeuwig hetzelfde liedje. Turken zijn oha de vriendelijkheid zelve, en ik kan met de meesten meer dan goed opschieten ( al is het cultuurverschil is het verschil tussen de hollandse koele en "nuchtere" en de zuidelijke temperamentvolle en soms wat meer heet gebakerde mentaliteit af en toe best moeilijk om mee om te gaan, maar na verloop van tijd ga je er vanzelf rekening mee houden dat turken meer en extremer ( voor nederlandsche maatstaven dan) kunnen reageren qua emoties. Ook zaken als loyaliteit lijkt heel hoog in het vaandel te staan van veel van m`n turkse collega`s, en dat is een eigenschap die ik zeer waardeer. Als ik m`n turkse collega ergens mee help, weet ik voor duizend procent zeker dat ie mij ook niet in de kou laat staan. ( en die wisselwerking levert oha een zeer goed samenwerking op). Ik woon in een flat, waar het overgrote deel turkse gezinnen zijn. Als hier eens wat gebeurt, zijn het meestal nederlandes die de stennis schoppen. Turken zijn wat dat betreft ook nog eens hele goede buren.
in tegenstelling tot de marrokanen die ik dagelijks meemaak. Ze hoeven maar te denken dat er iets gebeurt dat hen niet bevalt, en je wordt uitgescholden en bedreigd, ook op m`n werk dus. Als er een of andere lul breeduit , ondertussen aggresief rondkijkend, en kut opmerkingen over je tegen z`n net zo gedragsgestoorde maat makend, door de productie area loopt is het geheid een marrokaan. Ik ( en ik ben niet de enige) ben om de debielste futiliteiten al doodgewenst, bedreigd en uitgescholden. 2 straten verder woonde een vriend van me, ook in een flat, alleen de wonigbouw had en heeft deze flat en de tegenoverliggende flat bevolkt met mensen van marrokaanse afkomst. Het aantal bedreigingen, intimidaties en vandalisme is werkelijk te gestoord voor woorden daar. Ik heb het meegemaakt dat ik naar huis ging vanaf die vriend, en terwijl ik m`n fiets van het slot haal, staan ze naast me open en bloot de rest van de fietsen te slopen en open te breken. Ze waren nog zo "vriendelijk" om te vragen of ik ook een fiets wou kopen. Dat gajes heeft een keer een amerikaanse toerist bij de mcdonalds in de stad hier net zo lang zitten sarren tot ie er wat van zei. Toen hadden ze hun zin en ze hebben hem daarna letterlijk door een ruit naar buiten geslagen. M`n zus werd bij de V & D zowat aangerand, midden in de winkel, midden op een trap. Toen ze omkeek omdat er iemand aan haar achterwerk zat, stond daar Ali uit het rifgebergte met z`n vriendjes (Ik was altijd al trots op m`n "kleine"zusje, maar toen ze dit vertelde, plus dat ze die etter in z`n zak had geschopt(zo kwaad was ze) kon ze al helemaal nooit meer stuk bij d`r grote broer). De politie heeft een paar jaar geleden een arrestatie team moeten inzetten om een stel marrokanen te pakken die de kermis compleet terroriseerde. en zo kan ik nog wel even doorgaan. Ik beschouw mezelf absoluut niet als een racist, en reken zoals ik al eerder zei ook een aantal mensen, niet geboren of getogen in Nl tot m`n vrienden en collega kring, maar als ik voor de zoveelste keer geconfonteerd word met de terreur ( een ander woord is er niet voor) van die ene bevolkingsgroep dan borrelt bij mij de haat en de minachting voor deze bevolkingsgroep omhoog.
Btw Juup heeft in dezelfde stad als waar ik in woon gewoond, dus ik denk dat ie wel e.e.a van m`n betoog kan bevestigen. ( de flats waar ik op doel zijn de bunt- en de groeshof).
quote:Je kan lachen wat je wilt, maar het is wel zo.
Op donderdag 06 september 2001 19:40 schreef Loedertje het volgende:[..]
* Loedertje lacht even keihard met Yvonne mee
![]()
Vampier
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |