quote:Op donderdag 25 november 2004 13:35 schreef rew- het volgende:
Whahahahahahah goede vriend van me had laatst hetzelfde probleem
Kerel belt mij op, zit hij boven op de PC en moet knetterhard scheiten, maar zijn zusje zit met al zijn vriendinnen beneden.
Lijkt me echt ZO kut
Blij dat wij hier 2 wc's hebben
...quote:Op maandag 8 november 2004 17:58 schreef Gebs het volgende:
Met scouting ga ik elk jaar op wandelweekend. Het mooie is dat je je grote jongen dan alleen maar in de cafe's kwijt kunt waar je langs gaat om wat te drinken. Dus dan gaat het altijd zo. We bestellen eerst wat te driinken. En daarna gaan we altijd om ste beurt onze hoop kleien. En na de laatste snel afrekenen.
Toen had een keer de eerste het raampje van het toilet dicht gedaan. Naaaah nadat we met zijn 5'en geweest waren ofzo hing er toch een lucht
Zozo, poep0wnde jij Tjernobylquote:Op vrijdag 26 november 2004 17:33 schreef Bluurgh het volgende:
toen ik dit jaar weer op mn school kwam, groette ik een klasgenoot, die groette terug en liet 10 minuten echt een onwijs ranzige scheet, waar ze in Tjernobyl nog wat van kunnen leren zegmaar en ik stond echt te kokhalzen gewoon, echt zo'n doordringende geur was 't
was een goed begin van het schooljaar
Matig grappig, dat zeggen die theedoeken van het ziekenhuis waar ik werk ook altijdquote:Op woensdag 8 december 2004 22:29 schreef BB-King het volgende:
Ik liet eens een windje en het riekte toen... ik dacht ik meld het effe hier!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |