Zal ik vragen of ze komen kijken??quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 21:26 schreef joshus_cat het volgende:
Niet alleen gewoon doen, maak er een happening van :-)
Dat lijkt me niet verstandig in de toestand van de TS.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 21:29 schreef Jeff89 het volgende:
Lucifer afstrijken in de plee nadat je klaar bent helpt tegen de stank.
Met een beetje geluk knalt de plee pot uit de vloer van alle gassenquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 21:29 schreef Jeff89 het volgende:
Lucifer afstrijken in de plee nadat je klaar bent helpt tegen de stank.
That's the spirit! En dan met z'n allen een liedje zingen en aan het einde doortrekken....quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 21:28 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
Zal ik vragen of ze komen kijken??
Doe ik er kaarsjes in enzow....
Ja normaal ff boekkier erbij... Maar dat leed heb ik ze bespaard....quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 21:46 schreef joshus_cat het volgende:
Snelle jongen...
Hahahahaan dat ken ik... Mn pa heeft al helemaal een poep fobie..quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 21:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dude, ik was laatst op kamp in de Ardennen, en de wc's waren daar zo smerig dat ik van maandagochtend tot donderdagavond m'n schijt heb ingehouden, en met mij vele andere klasgenoten![]()
![]()
.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 21:51 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
Hahahahaan dat ken ik... Mn pa heeft al helemaal een poep fobie..
Die rijd rustig van de camping naar huis ( Rotterdam/Harderwijk) om
ff rustig te poepen hoor....
Zorgwekkend.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 21:51 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
Hahahahaan dat ken ik... Mn pa heeft al helemaal een poep fobie..
Die rijd rustig van de camping naar huis ( Rotterdam/Harderwijk) om
ff rustig te poepen hoor....
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 21:57 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Thja bizar he...
Ik was zelf wel eens toen ik 14 was ofzo, buiten aan t spelen en op een gegeven moment
moest ik zo nodig dat ik huis niet meer zou halen zeg maar...
Toen liep ik langs kenissen hun huis en ik dacht ik ga gewoon daar ff...
Dus ik aanbellen en ze deden gelukkig open...
Heb ik daar echt ZWAAAR zitten biffen.... Helemaal opgelucht ging ik weer naar buiten...
Hadden ze later mn ouders gebelt met t verhaal dat ze de praktijk aan huis een half uur later dan normaal pas open konden laten gaan omdat ze t hele huis moesten luchten hahaha
En t ging niet weg he!!!
Gast...quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 21:57 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Thja bizar he...
Ik was zelf wel eens toen ik 14 was ofzo, buiten aan t spelen en op een gegeven moment
moest ik zo nodig dat ik huis niet meer zou halen zeg maar...
Toen liep ik langs kenissen hun huis en ik dacht ik ga gewoon daar ff...
Dus ik aanbellen en ze deden gelukkig open...
Heb ik daar echt ZWAAAR zitten biffen.... Helemaal opgelucht ging ik weer naar buiten...
Hadden ze later mn ouders gebelt met t verhaal dat ze de praktijk aan huis een half uur later dan normaal pas open konden laten gaan omdat ze t hele huis moesten luchten hahaha
En t ging niet weg he!!!
Klinkt alsof jouw hele familie een aardige genetische afwijking heeft in het spijsverteringskanaal.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:02 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Mijn oom heeft dat ie al heel zn leven Xtreme scheten laat....
Heeft ie een x in de auto een poeppie gelaten, dat we op de snelweg moesten stoppen op de vluchtstrook om de auto uit te luchten... Die geur ging er met de ramen open niet uit rijdend...
Helaas zijn we toen niet aangehouden ofzo... Want hoe leg je dat uit? Ga zelf ff ruiken??
Ja das Dellufs....quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:03 schreef M-ThijZ het volgende:
biffen?
Klopt ook nog LOLquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:03 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Klinkt alsof jouw hele familie een aardige genetische afwijking heeft in het spijsverteringskanaal.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:03 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Klinkt alsof jouw hele familie een aardige genetische afwijking heeft in het spijsverteringskanaal.
Tis allang gebeurd.... LEES!quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:06 schreef CasB het volgende:
Gewoon poepen, je bent toch geen mietje?
Bedankt man! Dat doet me goed! Bookmark emquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:06 schreef Wrinex het volgende:
[..]
echt waar, ik heb zelden zo hard gelachen bij een topic
Ruiken is een klein woord... Ik zal ff een sample-tje makenquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:08 schreef heiden6 het volgende:
Geniaal topic.![]()
Ruikt het nog, trouwens?
Dat vinnik GAAF!!!!!quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:10 schreef RealKnuckles het volgende:
ik nodig jou persoonlijk uit om bij thuis een keer te gaan schijten:').
Die zijn akelig stil opeens... Bedwelmt eerder...quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:12 schreef Gremen het volgende:
Hebben die vriendinnen al gereageerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |