Indezelfde minuut dat ie dicht ging.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 21:23 schreef Duiveltja het volgende:
beetje vroeg he
Dr oksels zijn toch netjes geschoren?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 21:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Volgens mij is de kapper iets vergeten.
Iddquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 21:33 schreef ZOWIEE het volgende:
Het k\lijkt wel of ze in slowmotion zingt..
Ja, nog zo iets vervelendsquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 21:33 schreef Svensational het volgende:
Qua stemgeluid lijkt ze wel wat op Hind
Laat BVO het niet horenquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 21:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, nog zo iets vervelends.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 21:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Laat BVO het niet horen
tsja, rexona is sponsor van Idols ...quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 21:39 schreef josja het volgende:
Wel deo gebruiken meid.
Best aardig ja.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 21:39 schreef Duiveltja het volgende:
wel wat voor BVO dit meisje
Wat een hondenquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 21:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
geweldig, op TMF zenden nog steeds die sms-balk uit door de vormgeving van de awards heen.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 21:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik had niet verwacht dat die Cristiano Ronaldo ook nog kon zingen.
Jij houdt toch wel van arrogante allochtoontjes??quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 21:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Best aardig ja.. Iets té vol van zichzelf, maarja.
Die andere kende ik trouwens..
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 21:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..],
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 21:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij houdt toch wel van arrogante allochtoontjes??
CJ? Jij hier?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 21:46 schreef CJ het volgende:
Iemand enig idee hoe die dance single heet van dat leuke meisje met blauw shirtje + zweetplekken, die ze twee jaar geleden had opgenomen (incl videoclip)?
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 21:46 schreef veldmuis het volgende:
[..]
CJ? Jij hier?
Tyrone?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 21:46 schreef CJ het volgende:
Iemand enig idee hoe die dance single heet van dat leuke meisje met blauw shirtje + zweetplekken, die ze twee jaar geleden had opgenomen (incl videoclip)?
Smurfin?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 21:49 schreef Svensational het volgende:
Hoe heette dat blauwe meisje eigenlijk?
vind jequote:Op zaterdag 2 oktober 2004 21:50 schreef veldmuis het volgende:
Verder best om aan te horen.
Ik wou em niet inkoppenquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 21:50 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Smurfin?
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 21:52 schreef veldmuis het volgende:
Ik wou zeggen van "oh lekker wijf" maar dat was er een van girls aloud.
Weer geen popstar2004, bedoel ikquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 21:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
dat maakt 't toch niet minder?
Dat was die met die hangtieten die ze showde in dat ene blad?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 21:55 schreef Svensational het volgende:
Die ene jongen deed vorig jaar ook mee. Onder leiding van mental coach Sunny
Dat was Sunny ja...quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 21:56 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dat was die met die hangtieten die ze showde in dat ene blad?
ik weet wel zeker van niet idd.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 21:57 schreef Duiveltja het volgende:
[afbeelding]
Ik denk dat wij nooit zo'n groep bij elkaar zullen krijgen.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 21:58 schreef veldmuis het volgende:
Ging ze nou janken? Dierenleed, zeg maar?
De lat lag nog niet te hoog denk ik!quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 21:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, mijn enthousiasme is niet echt dat je zegt overweldigend.
Nederland 3 hoorquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 21:59 schreef Svensational het volgende:
Nu belangrijke dingen: Het RTL Nieuws
Wees nu maar blij dat ik geen mod ben.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 21:53 schreef Svensational het volgende:Dit si echt Hind #2
En dan moet het samen wel wat worden.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:01 schreef CJ het volgende:
Ik had het gevoel dat ik net de helft van alle Idols afvallers voorbij zag flitsen.
Idols-nostalhiequote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nederland 3 hoor.
Lianne.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:01 schreef CJ het volgende:
Ik had het gevoel dat ik net de helft van alle Idols afvallers voorbij zag flitsen.
Die rooie is juist het leukst.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 21:57 schreef Duiveltja het volgende:
[afbeelding]
Ik denk dat wij nooit zo'n groep bij elkaar zullen krijgen.
Na haar gehoord te hebben had ik een andere meningquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Wees nu maar blij dat ik geen mod ben..
Boris.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Lianne..
Gatvewr, Tommerd.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Lianne..
Ik ken ook iemand die door is gegaan. Stoer he?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ken die met die roze haarband..Zij is echt lief en ze zat 1.5 week trug nog i/d race volgens mij..
uiteraardquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:07 schreef CJ het volgende:
In elke boyband zit toch ook een closetgay?
Heb je geen screenshot van jezelf??quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ken die met die roze haarband..Zij is echt lief en ze zat 1.5 week trug nog i/d race volgens mij..
Die tweeling met dat leuke dansje?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:07 schreef CJ het volgende:
In elke boyband zit toch ook een closetgay?
Omdat ze niet durfden te zeggen dat ze te dik was: 'ja het ligt aan je ogen geloof ik'quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:10 schreef Timmai het volgende:
waarom werd dat laatste meisje trouwens doorgelaten.. ze kon zingen.. maar de rest
net of die volgende ronde wat wordt, sporten enzo
Was jij dat met die stoel?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
kheb geen screenshot... ik kwam net nadat Beau zijn: En nu trug naar de slachtbank.. :S
Vind ik niet, zonder beledigende jury is het een stuk minder vermakelijk. Ben blij dat we nu naar het echte werk gaan.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
Jammer dat de audities al voorbij zijn, trouwens. 6 weken bij Idols was teveel, maar 2 bij Popstars is te weinig.
Uiterlijk speelt wel mee denk ikquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:12 schreef BVO het volgende:
Sowieso onzin, dus omdat ze net iets dikker is, kan ze opeens geen popster zijn?
Ze was gewoon goed en dus moet ze door.
En ze ziet er leuker uit dan jerneyquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind Patty het trouwens erg leuk doen..
Precies. Ze zong echt heel goed. Ik sluit me aan bij haar fanclub.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:12 schreef BVO het volgende:
Sowieso onzin, dus omdat ze net iets dikker is, kan ze opeens geen popster zijn?
Ze was gewoon goed en dus moet ze door.
Zelfs ik zie er leuker uit dan Jerney.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:13 schreef veldmuis het volgende:
En ze ziet er leuker uit dan jerney.
MAAR TOMTOM JE BENT NOG BLAUW!!!![]()
!
Je bedoelt die van Ain't no sunshine?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Precies. Ze zong echt heel goed. Ik sluit me aan bij haar fanclub.
Schrokken jullie ook zo, toen dat Christiano Ronaldo ventje ging zingen?. Ik verwachte een puistenKevin stem, maar hij zong goed.
.
Euhm, geloof het wel.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:15 schreef BVO het volgende:
Je bedoelt die van Ain't no sunshine?.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:12 schreef BVO het volgende:
Was het een slinkse crewgarp?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
En ja, ik ben nog blauw. En ik denk dat ik dat morgen ook nog wel ben!.
zeker, en dan in een "hip" popgroep nog meer dan als solo-artiestquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:13 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Uiterlijk speelt wel mee denk ik
Zijn de sollicitanten zo slecht?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
En ja, ik ben nog blauw. En ik denk dat ik dat morgen ook nog wel ben!.
Onzin.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Inderdaad.
Zo'n programma's kijk ik uit principe niet.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:18 schreef BVO het volgende:
Patty vid ik trouwens ook een stuk minder erg dan eerst bij oa.. de Modepolitie
.
Hoe ze daar een beetje arrogant andermans kleding staat af te zeiken echt, terwijl ze zelf kleding aanheeft waar k nog niet dood in gevonden wil worden.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Zo'n programma's kijk ik uit principe niet.
Ze lijkt op Linda de Mol.
Voor iedereen een rolmodel: Precies volgens het Spice Girls-model.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:20 schreef BVO het volgende:
Er mag best een ietwat dikkere bijzitten. (zeg nou zelf, zo'n nijlpaard was het ook weer niet). Zolang we straks maar niet The Big 5 als girlgroup ofzo krijgen maakt dat niet uit lijkt me..
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:20 schreef BVO het volgende:
Er mag best een ietwat dikkere bijzitten. (zeg nou zelf, zo'n nijlpaard was het ook weer niet). Zolang we straks maar niet The Big 5 als girlgroup ofzo krijgen maakt dat niet uit lijkt me..
sma·ke·loos (bn.)quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:21 schreef BVO het volgende:
[..]
En Linda de Mol is leuker..
Dat MOET wel een excuus-neger zijn!quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:23 schreef apestaartje het volgende:
[..]
Voor iedereen een rolmodel: Precies volgens het Spice Girls-model.
Naast o.a. een girl-next-door, een archetypische mooie meid en een allochtoon meisje (de drie types die er 99 % zeker in zullen zitten) kan daar dus ook een mollig meisje bij.
Met dat jurylid dat boos wegliep?quote:
Dat is standaard dat er (oneerbiedig gezegd) een zwarte of een oosterse bij moet. Anders krijgen ze daar achter de schermen gezeik over discriminatie, en spreekt het groepje een groot deel van de bevolking (het aantal kleurlingen in onze Nederlandse samenleving stijgt nog steeds) niet meer aan.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:24 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dat MOET wel een excuus-neger zijn!
Ja, die!quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:24 schreef BVO het volgende:
Met dat jurylid dat boos wegliep?.
Zo'n iemand hoeft dan óók weer niet in zó'n groep..
Een soort JK dus.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:26 schreef apestaartje het volgende:
Dat is standaard dat er (oneerbiedig gezegd) een zwarte of een oosterse bij moet. Anders krijgen ze daar achter de schermen gezeik over discriminatie, en spreekt het groepje een groot deel van de bevolking (het aantal kleurlingen in onze Nederlandse samenleving stijgt nog steeds) niet meer aan.
Om zulke dingen vind ik zo'n groep dus echt niks, dat is gewoon een en al marketingproduct.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:26 schreef apestaartje het volgende:
[..]
Dat is standaard dat er (oneerbiedig gezegd) een zwarte of een oosterse bij moet. Anders krijgen ze daar achter de schermen gezeik over discriminatie, en spreekt het groepje een groot deel van de bevolking (het aantal kleurlingen in onze Nederlandse samenleving stijgt nog steeds) niet meer aan.
Idd.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:17 schreef Timmai het volgende:
[..]
zeker, en dan in een "hip" popgroep nog meer dan als solo-artiest
Ik ook.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ben bij voorbaat al voor de meidengroep, trouwens.
Ja hier hebben ook heel veel van gehoord de laatste tijdquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
"I, Michelle McManus, think there definately has to be a fatty girl in the girlgroup."
Die is waarschijnlijk de enige die goed kan zingen om de rest te compenserenquote:
Elke boyband heeft een gay nodig dus jij past er wel inquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik zou niet in die band willen zitten..want een van die 2 als manager..BRRRR
Beau wel gestalked enzo?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
mn beste vriendin deed mee, en bij bluf ik ook..ik ging echt voor de lol..kan niet zingen dus verw8e nix haha
Ik vond de Cheeky Boys overigens best....quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Die tweeling met dat leuke dansje?.
Ik ken Beau al lang als de echtgenoot van mn Franse lerares dus dat hoeft niet.quote:Op zondag 3 oktober 2004 00:25 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Beau wel gestalked enzo?
Daar zullen ze niet blij mee zijn.quote:Op zondag 3 oktober 2004 12:58 schreef BVO het volgende:
Minder dan een miljoen kijkers gisteren.
Nou ja, minder dan een miljoen, daar zal BVO vast geen 10.000 kijkers mee bedoelen.quote:Op zondag 3 oktober 2004 15:26 schreef oif het volgende:
ben beniewd of t op de zender blijft.....![]()
quote:2101: Popstars the Rivals 5.4/12.3/816.000
2118: Popstars the Rivals 6.5/14.9/976.000
Dat was, samen met K-Otic en nog een andere naam, ook een optie voor K-Otic dus.quote:Op zondag 3 oktober 2004 17:17 schreef Svensational het volgende:
Th Young Guns
Je kunt niet eens iets winnen en je moet een contact ondertekenen.quote:Op zondag 3 oktober 2004 17:12 schreef Svensational het volgende:
Verzin nu een naam voor de band:
http://www.rtl.nl/shows/popstarstherivals/home/bandnamen.xml
quote:Op zondag 3 oktober 2004 17:47 schreef APK het volgende:
[..]
Je kunt niet eens iets winnen en je moet een contact ondertekenen.
Dan stuur ik de naam 'The Gaylords' lekker niet op.![]()
Ja, hehe, waarom denk je dat ik die naam opperquote:Op zondag 3 oktober 2004 17:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat was, samen met K-Otic en nog een andere naam, ook een optie voor K-Otic dus.
Ik was juist instant fan van die ene die wél door ging.quote:Op zondag 3 oktober 2004 02:58 schreef CJ het volgende:
[..]
Ik vond de Cheeky Boys overigens best....Vooral die ene die er uit vloog. :')
quote:Op maandag 4 oktober 2004 18:14 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vond Carlos wel goed en leuk
Jammer dat ze niet uitgezonden is. Net als Claudia, die het hier ook maar weer eens probeerde. Het is tòch vermaak. Leedvermaak is ook vermaak.quote:Op maandag 4 oktober 2004 20:47 schreef CJ het volgende:
Ik zat net even op de PTR site te kijken en zag ook deze weer:
[afbeelding]
Zang/Dans Ervaring: Audities Idols, optredens in Gelredome, buikdansen en Joyce is een Dansmarieke
![]()
Niet normaal gewoon hoeveel mensen in hun profiel "Meegedaan aan Idols 1 of 2" hadden staan.
Dus die valt af...quote:POPSTARS THE RIVALS OP RTL4 (DAAR ZIE JE ME OOK OP 7 OKTOBER WEER. IK WAS BIJ DE LAATSTE GROEP, BEN AFGEVALLEN BIJ DE 4E RONDE, MAAR WAS ECHT TOPPIE OM MEE TE MAKEN. CHECK IT OUT!)
Over wie hebben we het? Weblog van Roel, die Roel, heeft die zelf meegedaan??quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
van roel's site:
[..]
Dus die valt af...
Ja, Roel Felius die ons vorig jaar vertegenwoordigde op het Junior SongFestiva;quote:Op woensdag 6 oktober 2004 00:51 schreef Magics het volgende:
[..]
Over wie hebben we het? Weblog van Roel, die Roel, heeft die zelf meegedaan??
quote:Idols jury niet mals over Popstars - The Rivals
'Popstars knullig, slap en gekopieerd!'
Heel Neder-land viel over ze heen: ze waren te 'bot'. Met de komst van Popstars - The Rivals denken velen bijna weemoedig terug aan de Idols-jury.
De jury van Idols: Henkjan Smits, Eric van Tijn, Jerney Kaagman en Edwin Jansen (vlnr). Foto RTL/Idols
Henkjan Smits, Eric van Tijn, Jerney Kaagman en Edwin Jansen. Laatstgenoemden zitten voortaan niet meer elke zaterdagavond voor de buis om hun concurrentie gade te slaan. Voor wie heimwee heeft naar de Idols-jury: hier zijn ze nog eenmaal met hun bekende commentaar, maar nu over... Popstars - The Rivals!
Henkjan Smits, talentscout, A en R consultant, platenproducer:
,,Wat ik van Popstars - the Rivals vind? Voornamelijk erg knullig. Het doet me denken aan een bedrijfsfeestje, waarvoor ze hun best hebben gedaan om iets leuks te verzinnen. Het idee: 'Laten we vanavond iedereen eens een liedje laten zingen. Dan zetten we er een vierkoppige jury neer en dan gaan we 'Idolsje' spelen.'
Hoewel er gedaan wordt alsof het totaal anders is dan Idols, is dat natuurlijk niet zo. Ze doen net alsof er iets compleet nieuws bedacht is, maar in feite is het gewoon weer hetzelfde. De jury van Popstars doet niets anders dan wij. Sterker nog, ze doen hun best om 'hard over te komen', maar het lijkt nergens naar.''
Eric van Tijn, producer:
'Ik heb de tweede aflevering van Popstars gezien en die vond ik wel aardig, maar het boeide me niet echt. Het was allemaal te veel van hetzelfde, dus ik ben maar gaan lezen en computeren. Zelfs in de tune van het programma zit het overbekende 'oehooohoehooo-oo' van Idols. Ik vind dat als je pretendeert dat je 'anders bent dan Idols', je ook écht anders moet zijn.
Maar goed, aan de andere kant is het ook zo dat alles wat nagemaakt wordt, áltijd minder is. Voor een eventuele Idols 3 is zo'n programma juist wel goed. Ik heb al vaak gehoord in mijn omgeving dat ze ons als jury heel erg missen. 'Jullie waren veel leuker' hoor ik dan, terwijl ik dan denk: zo bot waren we dus kennelijk niet! Dus laten al die aan Idols gerelateerde programma's lekker hun gang gaan, des te blijer is men misschien als het échte Idols weer op de buis is.''
Jerney Kaagman, directeur Conamus:
'Ik heb Popstars afgelopen zaterdag voor het eerst gezien en ik moet zeggen dat ik het nogal slapjes vind, vergeleken bij Idols. De teksten van de jury vind ik niet bepaald indrukwekkend, de montage van het programma is niet flitsend en het lijkt vooral op een kopie van een succesvolle formule.
Dat is eigenlijk best grappig, want in Engeland werd Popstars eerder uitgezonden dan Idols. In Nederland was het precies andersom. Het niveau van de kandidaten vind ik overigens ook bedroevend, maar ik weet ook hoe moeilijk het is om echt goed talent te vinden. Verder heb ik er weinig over te zeggen, behalve dan dat ik het een slap programma vind.''
Edwin Jansen, talentscout:
'Ik heb het programma nu tweemaal bekeken en eerlijk gezegd vind ik de auditieronde toch wel erg lijken op die van Idols. Net zoals Tooske staat presentator Beau ook op de gang kandidaten te interviewen, laat ze dansjes doen en ga zo maar door. De jury maakt toch af en toe lullige opmerkingen, wat niet de bedoeling zou zijn in dit programma.
Ook vind ik onduidelijkin het concept dat de twee A en R managers tegen elkaar strijden. Maar hoe kan bijvoorbeeld Daan van Rijsbergen, die verantwoordelijk is voor de jongensgroep, positief zijn over een meisje? Zijn belang is toch dat de jongens winnen, dus is het voor hem eigenlijk niet goed als er toppers doorgaan voor de meidengroep. Het lijkt mij dan, dat wanneer er een meisje binnenkomt, Daan niet mag reageren en dat geldt dan voor Paul Zijlstra ook zo.
Ik vind het wel goed dat de auditieronde maar twee weken was en dat ze nu workshops gaan doen op een manier die níet in Idols is voorgekomen. Ik hoop voor hen dat het een succes wordt, maar ik moet er eerlijk bij zeggen dat het grote publiek volgens mij nog aan Idols-moeheid lijdt. Ik vrees dat Popstars, hoewel het een ander format heeft, hier toch onder zal lijden.''
Presentator Beau van Erven Dorens (midden) en de jury van Popstars: Daan van Rijsbergen, Bastiaan Ragas, Patty Zomer en Paul Zijlstra (vlnr). Foto Mike van der Toorn
Zonder Beau was het waardeloos geweest.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 11:12 schreef Svensational het volgende:
Nou, dat ze zeggen dat het op Idols lijkt hebben ze gelijk in ja, maar dat het niet leuk is heb ik toch een andere mening over.
quote:Esther Hart (ESF '03) gaat voor het tv-programma Popstars the Rivals
de zanglessen verzorgen. Dit maakte SBS-shownieuws bekend. Het programma wordt iedere zaterdag uitgezonden op RTL4 om 21.00 uur. Esther Hart verwacht in maart 2005 haar eerste kindje.
Ik vind Beau juist wél de ster van het programma, niet de jury die dat wel graag zou willen zijn. Het komt op mij, zoals HJ ook al zegt, over als "Idolsje spelen". Allemaal nep en aandachtsgeil.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 11:22 schreef Svensational het volgende:
Beau is leuk ja, maar is zeker niet de ster van het programma. Die kijkcijfers moet je nu nog niet teveel waarde aan het hechten, het is vrij plotseling begonnen naar mijn mening dus dat komt nog wel goed. En bij Idols waren de audities vooral leuk doordat de jury de kandidaten afkraakte. Nu heb je dat niet meer, dus is het qua leedvermaak ook een stuk minder. Nu de volgende ronde voor de deur staan en alleen de goeie zanger(es)s(en) overgebleven zijn, zie ik het helemaal zittenmet PTR
Ben ik het trouwens helemaal mee eens. Het maakt het concept er niet duidelijker op.quote:Ook vind ik onduidelijkin het concept dat de twee A en R managers tegen elkaar strijden. Maar hoe kan bijvoorbeeld Daan van Rijsbergen, die verantwoordelijk is voor de jongensgroep, positief zijn over een meisje? Zijn belang is toch dat de jongens winnen, dus is het voor hem eigenlijk niet goed als er toppers doorgaan voor de meidengroep. Het lijkt mij dan, dat wanneer er een meisje binnenkomt, Daan niet mag reageren en dat geldt dan voor Paul Zijlstra ook zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |