nee, popstars: the rivals, daar doken ze op...quote:Op maandag 3 mei 2004 11:02 schreef Rnej het volgende:
the cheeky girls deden toch mee aan idols en werden toen toch vet uitgelachen door de jury?
ja het is inderdaad een soort idols meets starmaker...quote:Op maandag 3 mei 2004 11:13 schreef LeBeau het volgende:
Kan iemand (Bartjuh!) mij misschien het concept van Popstars 1/ Popstars: The Rivals uitleggen? Ik heb wel een heel erg vaag idee, maar verder ook niet... De audities deden mij denken aan een Idols-achtig concept.
Das wel een leuk concept.quote:Op maandag 3 mei 2004 11:17 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja het is inderdaad een soort idols meets starmaker...
met het verschil dat er niet een groepje 15 jarige kinders een leuk groepje gaan vormen
popstars 1, als ik het goed begrepen heb, als volgt:
audities, audities, audities, en steeds bleven er minder mensen over.
ongeveer 10 mensen inderdaad. de laatste 5 vormden de band Hear'Say.
(remember Follow That Dream? beetje dat idee)
Popstars 2 ging ongeveer hetzelfde met het verschil dat er een boyband en een girlband gevormd gingen worden, die het uiteindelijk tegen elkaar opgingen nemen in een finale.
quote:Op maandag 3 mei 2004 11:23 schreef Cybart het volgende:
dit is trouwens One True Voice... de winaars van The Rivals
[afbeelding]
zij hielden er na 6 maanden al mee op... niet heel erg raar als je weet dat er van hun debuutsingle slechts 10.000 verkocht werden (in vergelijking Girls Aloud' debuutsingle ging in de UK 300.000 keer over de toonbank, kwam op nr 2 terecht in de UK en werd een hit in heel Europa)
ja, alleen is dit net ff wat volwassener en profesioneler.quote:Op maandag 3 mei 2004 11:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Dit hebben we toch al gehad: Starmaker, met K-Otic als winnaar die na een jaar of zo uit elkaar gingen.
bronquote:Fons van Westerloo zegt vandaag in de Volkskrant dat Idols 3 in het najaar van 2005 zal starten. Niet eerder omdat het overkill zou zijn. Een andere belangrijke reden is dat HMG het format Popstars brengt in het najaar. In dit tv format wordt een bandje geformeerd.Niet zoals bij Starmaker meldt van Westerloo. Dit is de real thing...
Het format zal waarschijnlijk - gek genoeg - niet gemaakt worden door Blue Circle (voorheen HMH). Ook al zegt Van Westerloo daarover: "...Zij zouden Popstars fluitend in elkaar kunnen zetten.." Endemol heeft in de contracten met HMG laten opnemen dat zij de eerste offerte mochten doen voor het format Popstars. In Engeland was de band Girls Aloud (foto) een van de vruchten van dit format sat werd uitgezonden op ITV1.
dus..quote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:29 schreef Addicted_To_DonnE het volgende:
Oprotten hier mee. Ik wil niet in zo'n klote popband, ik wil gewoon mee doen als solo-artiest!
Over 1 1/2 jaar weerquote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:29 schreef Addicted_To_DonnE het volgende:
Oprotten hier mee. Ik wil niet in zo'n klote popband, ik wil gewoon mee doen als solo-artiest!
Hoe origineel.quote:Na internationale successen in o.a. Engeland en Australië start binnenkort het RTL4-programma Popstars-The Rivals met haar zoektocht naar Nederlands beste zangtalent. Twee ervaren platenmanagers gaan de uitdaging aan om uit duizenden kandidaten twee rivaliserende popgroepen te formeren: een boyband en een girlgroup.
Audities
In de voorrondes bepalen de platenmanagers welke 20 kandidaten doorgaan naar de live-shows. Uiteindelijk beslissen de kijkers in de live-shows met welke 10 zangeressen en zangers de platenmanagers door moeten gaan.
Concurrentiestrijd
Als de bands eenmaal gevormd zijn, barst de strijd in volle hevigheid los. Zowel de jongens als de meiden nemen een single op. De grote vraag in de zenuwslopende finale wordt dan ook: welke band staat met kerst op nummer 1, de jongens of de meiden?
Nee, het is een variatie op Starmaker.quote:Op zondag 4 juli 2004 00:46 schreef TIM-846 het volgende:
een makkelijk kopietje van idols he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |