abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zaterdag 2 oktober 2004 @ 15:01:47 #1
7074 moussy
kuttekop
pi_22352096
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_22352156
Lief dagboek,
Ik zou willen dat er wereldvrede was.
Dikke kus van beefcake
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 15:05:28 #3
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_22352181
Best dagboek,

Moussy doet altijd van die gewaagde dingen.
Ik wou dat ik net zo stoer was.

Veel liefs en ik schrijf je dadelijk weer
Emotrutje
pi_22352230
Lief dagboek,
Ik mag eigenlijk niet in andermans dagboek lezen, maar stiekem heb ik die van Luchtbel gelezen en ik moet zeggen, die moussy is inderdaad stoer
Ik zou het allemaal niet durven.
Dikke kus weer!
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 15:11:08 #5
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_22352315
Best dagboek,
Ik hoop dat niemand dit leest.
Ik heb steeds het gevoel dat er iemand aan m'n dagboek heeft gezeten, hij ruikt een beetje naar wasverzachter. En de inkt is uitgelopen op de plek waar ik net zoiets sentimenteels over Moussy schreef, net alsof Beef je te pakken heeft gehad.
Ik hoop maar van niet, tis niet de bedoeling dat de mensen dit weten.

Handjes en voetjes plus veel groetjes Luchtbel
pi_22352343
Lief dagboek,
Ik heb het idee dat Luchtbel weet dat ik haar dagboek lees. Ze kijkt de hele tijd zo raar naar me. Ik zeg maar niet dat ik weet dat ze zo'n ongelooflijke emotrut is geworden
Dikke kus beefcake.
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 15:14:23 #7
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_22352396
Hier ook een spuit 11
spindizzy wij hebben ook de sims 2 en ik voldoe aan de eisen wat erop staat en hier kan ik hem zelfs niet spelen
en vriendje heeft een iets betere pc en die kan het wel
maar de sims 2 kan niet tegen bepaalde brandprogramma's dan kan je hem gewoon weg niet instaleren is tie niet mee eens ..
En ik wil zo graag spelen maar ja wie weet ooit eens
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 15:18:08 #8
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_22352474
Best dagboek,

Ik denk dat Beef weet dat ik vermoed dat ze in m'n dagboek leest. Ik kijk d'r steeds zo raar aan. Ik kan er niks aan doen. Ik denk alleen dat ik d'r moet vermoorden als alles van me weet.
Dit mag toch allemaal niet uitlekken

Radeloosje
pi_22352632
Lief dagboek,
ik zit een beetje in dubio. Moet ik naar moussy gaan en haar vertellen wat ik weet over luchtbel? Of moet ik doen alsof mijn neus bloedt? Ik kan er niet meer tegen, lief dagboek. Ik ben bang dat luchtbel me wat aandoet als ik naar moussy ga, maar ik kan er ook niet over zwijgen...
Dikke kus, een twijfelaartje
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 15:34:36 #10
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_22352797
Best dagboek,
Net eerste bombrief naar Beef verstuurd, als ze blijft leven heb ik het bewijs dat ze je leest. Ik ben zo bang dat ze Moussy gaat vertellen dat ik d'r stoer vind. Ik voel me zo gekwetst, ik kan hier ook niks meer schrijven.
Tot gauw, luchtbel je eigenste dramaqueen
  † In Memoriam † zaterdag 2 oktober 2004 @ 15:46:13 #11
7074 moussy
kuttekop
pi_22352994
Allerliefst Dagboekje

Ik denk dat Luchtbel en Beefcake iets voor me verbergen.. maar wat
Zo ga ik maar ff boodschappen doen, eens kijken of ik de emotrutjes kan lijmen met chocola en cola.

Liefs, je Moussy
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_22353015
Lief dagboek
Ik ga zo een Friends marathon houden.
Maar die Fokkers hier doen een beetje vreemd, wat nu?
Doei dagboek

( jeugdsentiment )
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_22353114
OW MY GOD, wat lees ik, mijn eigenste detective in dagboekvorm! (nou ja, dat wordt het wel als LB BF iets aandoet). Gaaf!

Teig> Zoeken wie bij welke postcode hoort kan, http://zoekopnummer.ath.cx/
Ik zoek altijd telefoonnummers op, bv. van advertenties enzo.... Maar ik ben dan ook een beetje para
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Milf zaterdag 2 oktober 2004 @ 15:52:58 #14
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_22353119
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 15:14 schreef babyfeet het volgende:
Hier ook een spuit 11
spindizzy wij hebben ook de sims 2 en ik voldoe aan de eisen wat erop staat en hier kan ik hem zelfs niet spelen
en vriendje heeft een iets betere pc en die kan het wel
maar de sims 2 kan niet tegen bepaalde brandprogramma's dan kan je hem gewoon weg niet instaleren is tie niet mee eens ..
En ik wil zo graag spelen maar ja wie weet ooit eens
Probeer het hier eens te vragen [PC] Sims 2 [deel 14]
Hier kan ook Help ! Hij doet het niet! (2)
Zet daarbij je specs van je pc. Kijk eerst eventjes of je niet Clone CD erop hebt staan want dan pakt hij hem niet nl...
Succes
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_22353158
Lief dagboek,
Ik ben er eindelijk achter waar de cd vandaan komt: ik heb hem gewonnen bij een prijsvraag bij fok! ! Wel leuk want anders win ik nooit wat. Heb ik nu wel vor nop een vriendin het telefoonboek uit laten pluizen!!

Liefs teig
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 15:57:02 #16
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_22353213
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 15:52 schreef nikky het volgende:

[..]

Probeer het hier eens te vragen [PC] Sims 2 [deel 14]
Hier kan ook Help ! Hij doet het niet! (2)
Zet daarbij je specs van je pc. Kijk eerst eventjes of je niet Clone CD erop hebt staan want dan pakt hij hem niet nl...
Succes
he bedankt ga ff spitten maar clone cd heb ik niet dus dat is het niet
pi_22353320
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 15:54 schreef teig het volgende:
Lief dagboek,
Ik ben er eindelijk achter waar de cd vandaan komt: ik heb hem gewonnen bij een prijsvraag bij fok! ! Wel leuk want anders win ik nooit wat. Heb ik nu wel vor nop een vriendin het telefoonboek uit laten pluizen!!

Liefs teig
Lief Dagboek,
Ben er vandaag achtergekomen dat ik niet als enige para ben!
Wél de enige die nooit wat wint (nou ja, die kaartjes voor the Sound of Music waren wel ok).
En nu ga ik nog een uurtje denken of ik vanavond uitga of niet, en wat ik dan aan moet. Want ik wil niet dat de mannen gaan denken dat ik een slet ben. En dan moet ik ook even een geluidsdemper gaan monteren op mijn eierstokken, want dat lawaai schrikt ook een beetje af...

Dikke kus, Syreen

volgens mij hebben we een....een....een.....thema?
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_22353807
lief dagboek,
Ik ben blij dat ik weer in mijn eigen huisje ben, waar ik weer lekker kan fokken.
De badkamer is nog niet af, maar het begint wel wat te worden, we hebben een heel mooi relaxbad gekregen, met een heerlijke douche, knappe tegels en wat er verder nog komt zien we maandag en dinsdag wel. De WC kan gelukkig ook gebruikt worden, alleen moeten we nu poepen op een plonspot, dat vind ik dan wel wat minder, maar ook dit kleine kamertje wordt wel wat...

Chiara is ook blij om weer thuis te zijn! Ze is helemaal in dr sas, heerlijk vrolijk op dr veilige thuishaven, dat was wel even anders een week lang bij neef Julius die af en toe best eng is voor dr...
En natuurlijk is ook Remco weer helemaal blij dat zijn meisjes weer thuis zijn, dus iedereen weer gelukkig!
Lief dagboek, ik ben blij dat ik altijd mijn verhaal bij je kwijt kan....

Kus! Yvonne
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_22354133
Lief dagboek,

Er is sinds korte tijd niks meer vernomen van luchtbel, moussy en beefcake. Zou luchtbel haar dreigementen waar gemaakt hebben? En heeft beef dan 1 dag toch niet gelezen?Oh lief dagboek ik hoop dat ik weer snel wat van ze hoor.

Drietige Traatje
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 16:45:24 #20
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_22354218
Lief dagboek,

Ik geloof dat Moussy iets vermoed, dat zou niet goed zijn, m'n imago Maar ik geloof ook dat mijn bombrief bij Beef is aangekomen. Ik hoop zo dat ik Shaolin en Dylan niet geraakt heb. Zo heb ik het namelijk nooit bedoeld. Maar ja het doel heiligt de middelen zo af en toe. Toch????

Je bent m'n beste vriendin, Luchtbel
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 2 oktober 2004 @ 16:46:40 #21
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_22354249
Lief dagboek,

Ik hoor net dat Luchtbel achter de tralies zit wegens terrorisme, Moussy in de cel ernaast wegens medeplichtigheid, en wat er over is van beefcake was erg lekker op de bbq

Dag, Rewimo
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_22354695
Dagboek,

Ik hou het kort, want ik ben een beetje ziek. De bbq bij Rewimo was erg gezellig, alleen smaakte het vlees een beetje raar. Ze zei dat Moussy en Luchtbel in de cel zaten, dus misschien moet ik morgen een worteltaart bakken met een vijl erin ofzo.
Nu ga ik in bed liggen, met een emmertje ernaast....

Kus, Syreen
pi_22354712
Lief dagboek,
Er is iets verschrikkelijks gebeurd
Er werd een rare brief bij de buurman bezorgd toen wij even niet thuis waren. Hij kon zijn nieuwsgierigheid niet bedwingen en maakte hem open. En toen onplofte de brief Van mijn buurman is niets over, er is alleen wel een stukje van de envelop gevonden... Er stond beefcake op
Ik ben heel erg bang dat Luchtbel hier iets mee te maken heeft ...
Liefs, een heel erg bange beefcake
pi_22354875
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 15:57 schreef babyfeet het volgende:

[..]

he bedankt ga ff spitten maar clone cd heb ik niet dus dat is het niet
Alcohol 120%??
Ik leef niet online ik leef echt....zonder fok bevalt me heel goed voel me als mens completer en ben van het gezeik en getreiter af.
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 17:19:33 #25
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_22355116
Hallo dagboek,

Wat doe ik nog hier? Ik ben toch dood?

Ik moet gauw op zoek naar het adres van Dorothea! Ik moet Beefcake waarschuwen!

De buurman van Beef
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')