Nope, dat was een andere kerelquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 04:49 schreef Phoenixz_In_Mexico het volgende:
had jij niet onder de een of andere relkloon eenzelfde topic over een kansloze vader? :S
Volgens mij gaat het hier eerder om alle hardwerkende en intelligente mensen die alles waar ze zo hard voor gewerkt hebben in het riooolputje zien verdwijnen. Een heleboel mensen hèbben gespaard voor hun pensioen en zullen daar nooit een cent van terugzien.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 03:26 schreef Herr_Ratt het volgende:
Vandaag gaan (naar mijn mening) alle luie, niet al te intelligente en grotendeels door de overheid betaalde werknemers, als een leger zombies achter de vakbonden aan, naar het museumplein om daar te demonstreren tegen het feit dat ze ooit nog moeten werken voor hun geld en moeten sparen voor hun oude dag.
Scanner staat al aan hierquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 08:42 schreef Internationalist het volgende:
Ik vertrek zo![]()
[ramptoeristmodus] Wie hoopt er stiekem ook op rellen![]()
Dat is dus bullshit hè? Als je gespaard hebt voor je pensioen, dan is dat geld gewoon voor jou. De overheid zal je alleen niet meer fiscaal spekken.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 09:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het hier eerder om alle hardwerkende en intelligente mensen die alles waar ze zo hard voor gewerkt hebben in het riooolputje zien verdwijnen. Een heleboel mensen hèbben gespaard voor hun pensioen en zullen daar nooit een cent van terugzien.
whehehe ben benieuwdquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 09:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
Scanner staat al aan hierMaar ik vetrek zo voor de rest van de dag richting bouwmarkten.
Er zal wel het nodige aan autonomen rondlopen, dus ik sluit een rel ook niet uit.
Dat is niet waar. Mijn vader is een deel van het geld wat hij heeft geïnvesteerd gewoon letterlijk kwijt. Ik weet niet precies hoe en wat, maar ik wil 't 'm wel vragen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 09:25 schreef Toeps het volgende:
[..]
Dat is dus bullshit hè? Als je gespaard hebt voor je pensioen, dan is dat geld gewoon voor jou. De overheid zal je alleen niet meer fiscaal spekken.
Yep.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 03:26 schreef Herr_Ratt het volgende:
Kortom, de vakbonden en hun legertje inteelt zijn stom bezig en verdienen een schop onder hun kont en een gezond stel hersens![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |