Live op tv is toch altijd anders dan drbij zijn he\quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:15 schreef Prep2Fight het volgende:
Ik wil niet lullig overkomen in dit topic, maar ik had haar live gezien (op tv) en dat vond ik minder...![]()
Niet in de geest van Pim.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 08:53 schreef GewoonPim het volgende:
neukbaar
Thats truequote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:21 schreef mrkoenz het volgende:
[..]
Live op tv is toch altijd anders dan drbij zijn he\
Maar iedereen zijn eigen ding toch.
Wat ik erg vond was dat er genoeg jonge kinders daar rond liepen, en hij maar liep te zeiken over die sigaar. Mensen die er geweest zijn weten waar ik het over heb.quote:Op zondag 3 oktober 2004 12:53 schreef mrkoenz het volgende:
ik vond het voorprogramma alleen echt bar en bar slecht. wat een
dikke neppunkers waren dat.
Nou, als ik reacties van sommigen mensen zie...quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:44 schreef ioko het volgende:
Hier is te leeftijd hoog genoeg voor dat verhaal met de sigaar, toch ?
The Clash is idd beter.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 19:24 schreef Afrodite het volgende:
Gatver, ik vind Avril lavigne dus echt 3x nietsBwaah, gewoon niet mijn muziek. En haar stem vind ik al helemaal niet om aan te horen (live niet en op haar cd ook niet).
Ik heb een paar nummers van haar beluisterd (van haar 1e cd en ook van haar 2e cd) en ik moet zeggen dat ik de muziek en de teksten me niet aanspreken.
Maar ja, leuk voor de mensen die het leuk vinden
Ik ergerde me aan heel het optreden van Bowling 4 Soup...quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 19:18 schreef mrkoenz het volgende:
was ik trouwens de enige die me ergerde aan de gitarist van bowling for soup?
Aan het begin van haar carriere zei ze toch heel wat andersquote:Op donderdag 14 oktober 2004 09:54 schreef punkchic het volgende:
....
LOL, ze beweerde in der begin-periode heel wat anders.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 09:54 schreef punkchic het volgende:
Voor de laatste keer:
People started calling her a punk rocker, which would be considered the ultimate accolade in many quarters, but they forgot to check in with her first.
"You know what’s so gay is, all these journalists are, like, ’Avril Lavigne’s punk and she’s a rebel and she does punk rock music,’" Lavigne, 19, said in a recent interview, using the word gay as a slang synonym for stupid.
"It’s like, ’OK, how stupid are you? ... Do you even know what punk is?’ I am certainly not punk, and I hate it when people try to say that I am."
http://www.tiscali.co.uk/(...)rillavignewarns.html
Omdat dat het enige positieve aan haar is (ondanks dat zelfs dat nep is, countriezangeresje / recordlabel-madequote:Op woensdag 20 oktober 2004 10:00 schreef ranja het volgende:
Nu is dit inmiddels deel 3 en nog gaat het bijna alleen over haar image. Waarom vind iedereen dat toch zo belangrijk? Vooral de mensen die haar muziek niks vinden lijken haar image erg belangrijk/interessant te vinden. Raar.
Ergo: Niet punkquote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:26 schreef Kletz het volgende:
Ik vind et jammer dat ze met metal hoorntjes gaan lopen zwaaien... :S zoals ik op de foto's zie.
Het blijft een lief neukbaar meisjeen zingen kan ze alleen maar op compact disc.
Als de hoofdact al bar en bar slecht is (live of in studio) dan is het moeilijk om nog een slechtere supportact te vinden, maar kennelijk is het de platenmaatschappij wel gelukt. Alle teksten van Avrillll kun je gewoon overplaatsen naar andere nummers, het blijft hetzelfde riedeltje, van het eerste tot het laatste nummer. Ze heeft geen vast standpunt, ze zegt in alle interviews wat anders. Het blijft gewoon inspiratieloze bagger. Kutmuziek. vandaar dat het in de top 40 staat waarschijnlijkquote:Op zondag 3 oktober 2004 12:53 schreef mrkoenz het volgende:
ik vond het voorprogramma alleen echt bar en bar slecht. wat een
dikke neppunkers waren dat.
Dacht het niet he!quote:Op woensdag 20 oktober 2004 00:05 schreef the_flame het volgende:
Ben zelf nou niet zo kapot van haar muziek, en al helemaal niet van haar oninteressante/nonchalante gebrabbel in interviews. laatst nog bij RTL boulevard (sorry) gezien.....bah...
Maar wat mij wel opviel is dat zei laatst mede door haar band wel een van de betere acts was op één of andere tribute-to-metallica-happening op Mtv.
Vond staind enzo daar verre van indrukwekkend, terwijl Avril en haar mannen naar mijn mening best lekker stonden te rocken.
Moet wel toegeven dat ze regelmatig best vals zingt, maar dat lijkt tegenwoordig ook wel beter te zijn dan toen ze net bekend werd.
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op maandag 25 oktober 2004 11:49 schreef punkchic het volgende:
heeej niks tegen matthew brann he!
Zeker goed nummer.quote:Op donderdag 4 november 2004 15:42 schreef MaartenGrendel het volgende:
De nieuwe video, behorende bij het nummer 'Nobody's Home' is uit.
Een stijlvolle, klassieke Avril in sepiatint zingt over haar minder gelukkige alter ego, die we zien in de vorm van Avril die over straat zwerft (met zwart haar!).
Wederom een zeer aardig nummer met een mooie clip.
Bekijk 'm zelf in Realmedia of Asx formaat.
(Zie hier voor meer)
Ouder als jou.....quote:Op zondag 14 november 2004 14:53 schreef punkchic het volgende:
Hoe oud ben je nou??? natuurlijk niet... die gast is gewoon lekker!!!
Precies.... en nou interesseert me dat geen ene reet dat die muziek op de radio/tv komt (zet hem tenslotte gewoon af uit begrip dat er mensen zijn die dit tegek vinden) maar er wordt wel een wereld gecreeerd alsof het lijkt dat dat het leven in Amerika is... Geweldig!! Winkelcentra onveilig maken en overal een logo opspuiten ..... en dan midden op een kruispunt optreden op een trailer... ROCK 'N' ROLLquote:Op maandag 15 november 2004 11:36 schreef Litpho het volgende:
Kan My Happy Ending best redelijk horen, maar het zal vermoedelijk nooit helemaal mijn muziek worden. Wannabetienertjes die bekend worden met briljante wijsheden als "uh-huh, life's like this" hebben toch al wel wat goed te maken tenslotte.
Alleen op papier zekerquote:Op maandag 15 november 2004 10:28 schreef Ibanez het volgende:
Ouder als jou.....![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |