Ik vat hem....quote:Op zaterdag 5 februari 2005 15:46 schreef Bowiefan het volgende:
daar zou ik zo fan van worden Borelius
Oh Oban is naar een whisky genoemd “Oban’’ we spreken het uit als oben.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 22:57 schreef Rewimo het volgende:
Is dat zo'n Schots Whiskeyhondje?
Hoe kom je aan de naam Oban trouwens? Uit de serie van De Aardkinderen?
Obanquote:Op zaterdag 5 februari 2005 23:09 schreef helvo het volgende:
[..]
Oh Oban is naar een whisky genoemd “Oban’’ we spreken het uit als oben.
Het is trouwens een 'Irish glen of imaal terrier'. (ja ik weet het.....)
Voor de hond of de foto?quote:Op zondag 6 februari 2005 20:35 schreef Borelius het volgende:
@Pea4fun: mijn vrouw liet een heel lange ooooh horen van bewondering!
Gezien het topic dacht ik na 3 keer lezen nog steeds dat er stond dat je 18 tot 70 kittens kreegquote:Op dinsdag 8 februari 2005 08:52 schreef dubbellu het volgende:
Vandaag krijg ik hopelijk mijn nieuwe 18-70 kitlens, dus kan ik weer meepraten met Borelius
quote:Op maandag 7 februari 2005 22:54 schreef Borelius het volgende:
Ik denk, zeepsop? Die heb ik nog nooit gezien, en dat klopt! Welkom zeepsop! Leuke foto van je hamster!
Dank jullie en halloquote:dubbellu - dinsdag 8 februari 2005 @ 08:52
Welkom Zeepsop, Je hebt een verzorgde fotosite Die hamsterfoto is leuk en die neushoorns vind ik ook goed...
Rewimo, mijn vrouw en ik moesten enorm lachen om die kop van Jamie, hij heeft zo wel wat weg van Garfield!!quote:
Hij is wel een stuk lieverquote:Op dinsdag 8 februari 2005 21:01 schreef Borelius het volgende:
Rewimo, mijn vrouw en ik moesten enorm lachen om die kop van Jamie, hij heeft zo wel wat weg van Garfield!!
quote:
Ik vind rodesian ridgebacks heel mooi en Pumba zeker ookquote:Op dinsdag 15 februari 2005 14:22 schreef XQZ-me het volgende:
wat vinden we van mijn bakbeest?(zijn wel amateur-foto's hoor, zal wel x betere maken...alleen dat beest wil nooit stil zitten :S zucht...)
ik ben al blij dat ik ze heb kunnen posten! laat staan aanpassenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:05 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Zet die foto dan toch recht (en resize ze alle2 naar 550 breed)
In that case, voor u onderstaande info, met speciaal voor u de volgende toevoeging:quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:10 schreef lubje25 het volgende:
ik ben al blij dat ik ze heb kunnen posten! laat staan aanpassen![]()
http://www.i-questo.com/resizer/quote:Hoe groter de foto, des te meer tijd het kost om te laden. Omdat je de foto's toch maar op een maximale breedte van 550 pixels te zien krijgt op het forum zou het zeer wenselijk zijn als je foto's die 550 pixels in de breedte niet overschrijden.
Daarnaast heb je met dit formaat ook de zekerheid dat je kunstwerken alleen geschikt zijn om te bekijken en je dus niet de kans loopt dat je ze op de vreemdste hoeken van de aardkloot terugvind zonder bronvermelding
Dit resizen kan je doen door de met een bewerking programma wat kleiner te maken, of door gebruik te maken van ThaMarco's fotoresizer, te vinden op:
Ik ken het probleem ... doen mijn katten ook.quote:Op zondag 27 februari 2005 20:10 schreef Oldbie het volgende:
Pipo kijkt namelijk altijd aandachtig, met haar neus tegen mijn ramen, naar buiten. En dat is in deze foto erg goed te zien.
mooiquote:Op donderdag 3 maart 2005 22:39 schreef dubbellu het volgende:
Da's een mooie hond, Zrevwa...
Het was koud en bewolktmaar Dudley maakte het niets uit:
Op die duwboot achter mijn hond werkte ik vroeger veel (nu nog heel af en toe):
1.
[afbeelding]
2.
[afbeelding]
2.
[afbeelding]
Als hij maar lief isquote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:23 schreef idiotforaliving het volgende:
Ok hij valt misschien een beetje uit de toon naast alles op 4 poten maar hij zwemt wel in mijn aquarium
had em geresized maar was vergeten het origineel te verwijderen.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:07 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
@ idiotforaliving: Kan je die bovenste vis niet in een link onder je foto plaatsen, hij is veel te groot voor het forum.
Hetzelfde eigenlijk voor de kat van Drakul, als je hem zelf resized naar 550 pixels breed ziet ie er al een stuk beter uit dan nu samengeperst door het forum.
Is idd een algeneter, 13 cm langquote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:25 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Is dat een vis van zo'n 10cm lang ongeveer? Zo een die z'n eten van de bodem haalt?
Wel leuk om als afwisseling eens een vis te zien
Kloptquote:Op donderdag 10 maart 2005 16:48 schreef dubbellu het volgende:
@ Rewimo: volgens mij krijg jij elke keer als je naar beauty kijkt een lach om je mond, wat een smoelwerk, volgens mij is hij/zij heel eigenwijs
Klopt...je hebt gelijk. Maar het is geen plank. Het is een loden bloempot.quote:Op donderdag 10 maart 2005 16:48 schreef dubbellu het volgende:
@ Robertje: Ook een mooie kat, misschien dat je beter een staande crop kan maken, nu neemt plank een te groot gedeelte van de foto in.
Tis dat je het zegtquote:Op donderdag 10 maart 2005 18:04 schreef Robertje het volgende:
[..]
Klopt...je hebt gelijk. Maar het is geen plank. Het is een loden bloempot.![]()
Wowie , die is mooiquote:Op zondag 27 februari 2005 20:50 schreef Zrevwa het volgende:
Mijn eigen hondje leeft helaas niet meer en de foto's van hem heb ik helaas niet digitaal.
Maar deze hond is het huisdier van vrienden van me en die moest ik gewoon even op de foto zetten. Ze is echt mooie hond. (kruising van een Collie en een Husky)
[afbeelding]
Haha, mooi momentquote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:12 schreef Geminis het volgende:
ja, leuke foto's om te zien!
Stiekem vannachter het glas gemaakt
[afbeelding]
Deze 'beesten' zijn niet van mij he!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |