Dankjequote:Op zaterdag 13 november 2004 16:40 schreef double-Joop het volgende:
@sealight.. nr4.. daar krijg ik nou echt kippevel van.. mooie foto..
Echt een supermooie kat!!!!quote:Op zondag 14 november 2004 20:03 schreef Robertje het volgende:
[afbeelding]
Kan er geen genoeg van krijgen....
Jaaaaquote:Op woensdag 17 november 2004 00:32 schreef Bowiefan het volgende:
een liefweiler![]()
Aaaaaaaah!! Volgens mij is dat zo'n heerlijke grote knuffelkat!!quote:Op zondag 21 november 2004 04:10 schreef Dropkick het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 21 november 2004 23:09 schreef Robertje het volgende:
[afbeelding]
Ik maak alleen maar foto's wanneer ze slaap...rotzon ook altijd
Dat doen ze van mij ook niet horen...het enige wat ze doen is aan de open trap hangen. Voor de rest hebben ze al een krabpaal gemold.quote:Op dinsdag 23 november 2004 13:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik wil ook een kat!!!
![]()
Mijn vriend wil geen kat, we hebben net allemaal nieuwe meubels (leren bank enzo) dus hij is bang dat dat beest alles naar de klote gaat helpen
De kans is wel reeel aanwezig.quote:Op dinsdag 23 november 2004 13:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik wil ook een kat!!!
![]()
Mijn vriend wil geen kat, we hebben net allemaal nieuwe meubels (leren bank enzo) dus hij is bang dat dat beest alles naar de klote gaat helpen
YeahIknowquote:Op dinsdag 23 november 2004 13:36 schreef sop het volgende:
[..]
De kans is wel reeel aanwezig.
eeneiige tweelingquote:Op dinsdag 30 november 2004 21:50 schreef Robertje het volgende:
[afbeelding]
Ze lijkt sprekend op haar zusje
5-lingquote:Op dinsdag 30 november 2004 22:10 schreef pea4fun het volgende:
[..]
eeneiige tweeling
kom eens ff spammen op glcoti
quote:Op vrijdag 3 december 2004 14:13 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Deze is al een tijdje geldeden gemaakt. maar deze is onweerstaanbaar. Ook al is ze (Sandy) al een stuk groter....
[afbeelding]
Ik ben net een pagina terug gekeerd, wat een verschil met nu !quote:Op woensdag 8 december 2004 21:28 schreef Borelius het volgende:
Het is een van de zeven puppen uit een nest bij mijn broer, elke keer als we daar geweest zijn, worden we bij de deur gefouilleerd!
tja zo af en toe kan hij redelijk fotogeniek uit de hoek komenquote:Op dinsdag 11 januari 2005 22:22 schreef mindwar het volgende:
wat een erg mooie foto trouwens Blackbully!
een liefweilerquote:Op dinsdag 18 januari 2005 09:34 schreef Puckzzz het volgende:
Oooh wat een lieve foto Tonja
Ik heb deze foto ook al in het wedstrijdtopic geplaatst maar eigenlijk hoort 'ie hier. Onze rottweiler in volle vaart
[afbeelding]
Het ziet er eerder naar uit dat hij via je balkon probeert te ontsnappen. Zorg je wel goed voor hem?quote:Op maandag 24 januari 2005 13:19 schreef Holgerson het volgende:
Mijn beestje: Meneer Krabs![]()
Anders dan zijn naam doet vermoeden krabt hij nooit aan mijn bank, en hij kijkt altijd vrolijk![]()
[afbeelding]
Hij heeft ook een vriendje, dat is een eend
Heb je ook een foto van eend?quote:Op maandag 24 januari 2005 13:19 schreef Holgerson het volgende:
Mijn beestje: Meneer Krabs![]()
Anders dan zijn naam doet vermoeden krabt hij nooit aan mijn bank, en hij kijkt altijd vrolijk![]()
[afbeelding]
Hij heeft ook een vriendje, dat is een eend
Leuk die wetlook gelquote:Op dinsdag 25 januari 2005 11:10 schreef Holgerson het volgende:
Nog niet, maar ik zal eens kijken of ik m vandaag op de foto kan krijgen..
Dit is mijn maatje Robby, een echte strandhond. Ik zie hem helaas niet zo vaak meer. Het is de Engelse Springer van mijn ouders.. Binnenkort doe ik hem weer s opzoeken in Noordwijk om wat actiefoto's te maken.
[afbeelding]
het merk is een sennheiser ;-) maar dat terzijde....quote:Op woensdag 26 januari 2005 15:04 schreef Puckzzz het volgende:
tsja ikvond het rommeltje (no offence) eromheen een beetje storend, ik betrapte mezelf er al op dat ik het merk van de koptelefoon probeerde te lezen
Misschien zou je de linkerkant er een beetje af kunnen croppen want de binnenkant van de kast is wel weer mooi (oud hout, detail van vleugelmoertje, binnenkant deur)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |