je bent de enige nietquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:36 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik eis dat Claire blijft of later terugkomt.
De Fischer Chöre zongen een cover van de oude Thin Lizzy - hit? La Claire Is Back In Town!quote:
Hey, I'm Mr. Positivoquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:08 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Zeg Sven B., waar zijn jouw reacties met als inhoud dat er afgelopen week alleen maar "kutafleveringen" waren?
Als ik jouw icon moet geloven ben je een irritant naffertje..... Nou ja, in elk geval irritant.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:18 schreef Svensational het volgende:
Hey, I'm Mr. Positivo
* Is superbenieuwd met wie Anouck bonje heeft gehad...quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:19 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
Nikkie Plessen gaat tijdelijk uit ONM om in het nieuwe seizoen van de RTL 4 comedy Kees & Co te gaan spelen. Sinds november 2003 speelt aankomend FHM babe Nikkie de rol van Lizzy Vehmeijer in ONM, de rol die ze overnam van Zoop actrice Vivienne van den Assem.
[afbeelding]
Op vrijdag 8 oktober is Anouck Klomp voor het laatst te zien in ONM. Klomp die sinds juni 2003 de rol van Tara van Walsum speelt heeft wegens een verstoorde werkverhouding de ONM set verlaten. Vanaf 11 oktober speelt Simone Cobben (foto) de sterren van de hemel in het vernieuwde ONM.
Die verhaaltjes stonden hier trouwens al
We zullen wel zien wie er op 8 oktober ineens met een blauw oog op de set rondlooptquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:25 schreef dunn0w het volgende:
[..]
* Is superbenieuwd met wie Anouck bonje heeft gehad...
helaas bestaat de visagie ook nog... anders waren we er misschien wel achter gekomenquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:32 schreef Mvnl het volgende:
[..]
We zullen wel zien wie er op 8 oktober ineens met een blauw oog op de set rondloopt
En dan zouden we er nog niet achter komen, want cameramannen komen doorgaans niet in beeld.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:34 schreef dunn0w het volgende:
helaas bestaat de visagie ook nog... anders waren we er misschien wel achter gekomen
Niet meer...quote:Op zondag 3 oktober 2004 03:29 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ligt iedereen al in bed?
hij heeft niets interresanters te meldenquote:Op zondag 3 oktober 2004 10:14 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Niet meer...
Waarom vraag je dat toch elke avond
Dat zal het zijn..quote:Op zondag 3 oktober 2004 11:11 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
hij heeft niets interresanters te melden![]()
quote:Op zondag 3 oktober 2004 11:19 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Dat zal het zijn..
Trouwens... bij GTST apen ze ONM na... want daar gaat ook een Idols kandidaat een ex-bajus klant spelen.![]()
Ja ze komen alledrie uit een grote gevangenis.... namelijk: HMG (nu Rtl Nederland)quote:Op zondag 3 oktober 2004 11:25 schreef Mvnl het volgende:
[..]Ik begin benieuwd te worden of Marlies dan ook geen oud celgenootje van Erik (en Jim) blijkt te zijn...
nah, dan zal er wel flinke paniek uitbreken..quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:19 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
Nikkie Plessen gaat tijdelijk uit ONM om in het nieuwe seizoen van de RTL 4 comedy Kees & Co te gaan spelen. Sinds november 2003 speelt aankomend FHM babe Nikkie de rol van Lizzy Vehmeijer in ONM, de rol die ze overnam van Zoop actrice Vivienne van den Assem.
Als ze het niet bekend gemaakt hadden was het niet eens opgevallen!!!!quote:Op zondag 3 oktober 2004 13:38 schreef Wup het volgende:
[..]
nah, dan zal er wel flinke paniek uitbreken..
al die verhaallijnen die Lizzy steeds heeft.....
Omdat ik je mis, lieverd.quote:Op zondag 3 oktober 2004 10:14 schreef dunn0w het volgende:
Waarom vraag je dat toch elke avond
Ga jij je maar lekker met Oud Knarretje (Joyce) bezighouden.quote:Op zondag 3 oktober 2004 11:11 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
hij heeft niets interresanters te melden![]()
quote:Op zondag 3 oktober 2004 13:38 schreef Wup het volgende:
[..]
nah, dan zal er wel flinke paniek uitbreken..
al die verhaallijnen die Lizzy steeds heeft.....
Hier zit toch geen mens op te wachten!!!!!quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:19 schreef weet_ik_veel het volgende:
Shirina is zo verliefd op Bram dat ze amper nog haar werk kan doen.
Hoeveel echo's krijgen zwangere vrouwen tegenwoordig?????quote:Claire en Niels melden zich in het ziekenhuis voor een echo van hun ongeboren kind.
quote:Shirina krijgt eindelijk wat ze zo al zo lang wil.
Dat heeft ze waarschijnlijk al weken met de verrekijker van Hillardquote:Iris heeft een blind date.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |