Arthur?quote:Er staat hem bij die ontmoeting een verrassing te wachten.
haha, ja dat zijn de standaard 'ik ben vermoord in Baantjer' ogenquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 00:25 schreef Iwan1976 het volgende:
Van de Laar kan natuurlijk niet tippen aan Claire, maar bij die gezichtsuitdrukking moest ik meteen aan Frederice's visioen denken...
de hint was 'een prachtig uitzicht' dus het zal idd. wel tegenover zijn jaquote:Sinds vandaag weten we dat Huillard op Achtergracht 220 gaat wonen. Zou dat naast of tegenover het Pakhuis liggen? Ik hoop er tegenover... dan kan Huillard met z'n telescoopje (geïnspireerd door Baantjer) naar Iris loeren met z'n bolle ogen.
het is dat Babette al verteld heeft wie dat onschuldige slachtoffer is,quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 00:29 schreef Iwan1976 het volgende:
De verhaaltjes voor komende week:
VR. 08-10-2004
Marnix spreekt Chris aan op de manier waarop hij met zijn verantwoordelijkheden omspringt: als hij een goede arts wil worden zal het roer 180 graden om moeten. Dat er na deze speech onschuldige slachtoffers vallen, had Marnix niet van tevoren kunnen weten. Iris heeft een blind date.
of Willem van Boxtel, die heeft nu toch alle tijd:)quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 00:32 schreef BVO het volgende:
Arthur?.
ps: Achtergracht 215quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 00:25 schreef Iwan1976 het volgende:
Sinds vandaag weten we dat Huillard op Achtergracht 220 gaat wonen.
Die komt pas op 5 december terug... verkleed als Sinterklaas.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 00:32 schreef BVO het volgende:
Arthur?.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 00:51 schreef Wup het volgende:
ps: Achtergracht 215
Dan moet je toch eens wat beter opletten, want het Pakhuis is op nummer 228!quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 01:07 schreef Iwan1976 het volgende:Dan is het Pakhuis zeker op 220... Ik heb dat huisnummer ooit gezien of gehoord.
Die huilscène van Hillard spande vandaag de Kroon.
Een 8 en een 0 kunnen bij een bepaalde resolutie erg veel op elkaar lijken.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 01:08 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dan moet je toch eens wat beter opletten, want het Pakhuis is op nummer 228!
Het kan zijn dat je gelijk hebt. Ik zal 't morgen nog eens checken. Op de video dacht ik een acht te zien.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 01:19 schreef Iwan1976 het volgende:
Een 8 en een 0 kunnen bij een bepaalde resolutie erg veel op elkaar lijken.
In de aflevering van woensdag 01-09-2004 wordt de straatnaam Achtergracht genoemd en het huisnummer is van verre in beeld als Joost en Chris de verhuisdozen aan het uitladen zijn. Ik heb de dvd ff niet bij de hand, maar ik schat dat dat zo ongeveer in de 3e of 4e minuut is.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 01:22 schreef weet_ik_veel het volgende:
Het kan zijn dat je gelijk hebt. Ik zal 't morgen nog eens checken. Op de video dacht ik een acht te zien.
Hee, dat is niet á la w_i_v he. Gewoon blijven volhouden dat jij gelijk hebt. Jij bent immers een hele stoere vent weet je nogquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 01:22 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Het kan zijn dat je gelijk hebt. Ik zal 't morgen nog eens checken. Op de video dacht ik een acht te zien.
Ik denk erover om een speciale ONM-tvp te maken. Vooral handig voor Dunn0wquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 01:35 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]![]()
Okay!quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 01:37 schreef Svensational het volgende:
Hee, dat is niet á la w_i_v he. Gewoon blijven volhouden dat jij gelijk hebt. Jij bent immers een hele stoere vent weet je nog![]()
Yeaaaaaaaaaaah!!!!!!!!!! Ik heb gelijk. Pijnlijk, hè, Wup!?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 03:02 schreef Wup het volgende:
en dan denk ik dat ik nooit oplet....
sorry hoor heren, maar Iris nodigde vandaag in de uitzending Ilyas uit om te komen eten en daarbij gaf ze het adres op: Achtergracht 228
[ op zn Rotterdams natuurlijk:)]
hoezo? ik bevestig je bewering toch juist in al mijn liefheid?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 03:09 schreef weet_ik_veel het volgende:
Yeaaaaaaaaaaah!!!!!!!!!! Ik heb gelijk. Pijnlijk, hè, Wup!?
Dank je, lieverd!quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 03:18 schreef Wup het volgende:
hoezo? ik bevestig je bewering toch juist in al mijn liefheid?
Voor mijquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 01:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik denk erover om een speciale ONM-tvp te maken. Vooral handig voor Dunn0w![]()
quote:
Toen Hillard de krant zat te lezen en bij de advertentie was hoorde je ook iemand "Achtergracht 228" zeggen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 03:02 schreef Wup het volgende:
en dan denk ik dat ik nooit oplet....
sorry hoor heren, maar Iris nodigde vandaag in de uitzending Ilyas uit om te komen eten en daarbij gaf ze het adres op: Achtergracht 228
[ op zn Rotterdams natuurlijk:)]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |