"Mag ik u pijpen"quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:37 schreef dunn0w het volgende:
Als bram en shirina iets krijgen.. blijft shirina hem dan aanspreken met U?
Of:quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:46 schreef pberends het volgende:
[..]
"Mag ik u pijpen"
Ze noemt 'm niet Bram, maar wel Brrwlamm.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:48 schreef dunn0w het volgende:
'Oh Bram de boei... wat doet U nu?'
Iris is juist leuker aan het worden, dat geschreeuw ging haar veel minder afquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:51 schreef weet_ik_veel het volgende:
Iris is nu al aan het verbrammen.
"Hillard, mijn vriendje zal het niet zo leuk vinden", i.p.v. dat ze zegt "Sodekuttyphus op, enge lul!"
hey hey, ze mag niet zomaar misbruik maken van die arme man, hij heeft net een scheiding achter de rug hoor.....quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:46 schreef pberends het volgende:
"Mag ik u pijpen"
Hoe kun je scheiden als je niet bent getrouwd?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:57 schreef Wup het volgende:
hey hey, ze mag niet zomaar misbruik maken van die arme man, hij heeft net een scheiding achter de rug hoor.....
mja dat bleef ze maar hardnekkig beweren....quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:01 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hoe kun je scheiden als je niet bent getrouwd?
Misschien hadden Bram en Ellen een samenlevingscontract?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:02 schreef Wup het volgende:
mja dat bleef ze maar hardnekkig beweren....
Als de scheiding opzich zwaar is, moet je niet gaan scheiden, want scheiden doe je alleen als het een verlichting brengt.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:57 schreef Wup het volgende:
[..]
hey hey, ze mag niet zomaar misbruik maken van die arme man, hij heeft net een scheiding achter de rug hoor.....
Die kutpagina van Yorin! Wil ik jou wat verhalen onder je snor drukken, zijn ze nog niet vrijgegeven.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:16 schreef Wup het volgende:
mja, ze hebben nog steeds geen verhaaltjes![]()
je blijft oppervlakkigquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
Volgende week wordt er een enorme sprong in de tijd gemaakt. Doris is dan in ene een volwassen lekker wijf.
Oh! Daarom werkt Claire tegenwoordig voor Essent!?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:32 schreef pberends het volgende:
want scheiden doe je alleen als het een verlichting brengt.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:34 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Oh! Daarom werkt Claire tegenwoordig voor Essent!?
Maandag komt de herhaling. Dan kun je het zien.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:46 schreef Noa-lynn het volgende:
Vandaag nog wat boeiends gebeurt in ONM?
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:46 schreef Noa-lynn het volgende:
Vandaag nog wat boeiends gebeurt in ONM?
quote:Hillard komt Iris opzoeken in het ziekenhuis. Hij wil weer met haar uiteten. Om van hem af te komen zegt Iris dat haar vriendje dat niet leuk zou vinden.
Claire vertelt Hugo dat ze zwanger is. Hugo doet alsof het hem niets doet, maar hij baalt er wel van. Claire roept Ilyas op het matje. Ze heeft door dat er iets niet klopt met het flesje morfine. Ilyas bekent dat hij niet helemaal eerlijk is geweest.
Een patient laat geld vallen. Tonnie pakt het op en steekt het in zijn zak, maar verderop de dag besluit hij toch om het netjes terug te geven. Tonnie en Joost denken er aan om geld te gaan verdienen door taxi te rijden.
Joost vertelt Hugo dat hij een film wil gaan maken over hun vader. Hugo vertikt het om hem te sponseren.
Shirina vertelt Bram dat ze verliefd op hem is. Ze wil op een andere afdeling werken. Bram zegt haar dat hij haar ook erg leuk vindt...
BRON: soapupdate
niet zo onaardig.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:47 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Maandag komt de herhaling. Dan kun je het zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |