De Anton Noordermeer van de jaren 80.... zelfde rotkopquote:Op maandag 4 oktober 2004 18:25 schreef brombeertje_soaps het volgende:
Zelfs die heb ik nog... Ook Jop de Vries blijkt een klein gastrolletje gespeeld te hebben.
Zodra ik 'm tegenkom zet ik die er ook op.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Iets origineler mag ook welquote:Op maandag 4 oktober 2004 18:58 schreef babette21 het volgende:
ONM #80: TT ?!
Vond er nog eentje... Misschien niet echt meer bekend bij de kijker van de laatste jaren, maar Tanneke Hartzuiker speelde van 1996-1997 de rol van Kate Leeflang, de manager van 't Seepaert die besloot het geld van het hotel te "lenen" voor een langdurige vakantie op de bahama'squote:Op maandag 4 oktober 2004 18:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
De Anton Noordermeer van de jaren 80.... zelfde rotkop
ik heb spijjkerhoek helaas moeten missen (wij hadden geen rtl4), dus ik ben voor herhalen!!
De serie begon in 1987. Toen poepte jij nog in de diapers.quote:Op maandag 4 oktober 2004 18:58 schreef babette21 het volgende:
echt waar?! oh.... nou ja, dan zal ik nog wel te jong zijn geweest, dat 't na mijn bedtijd werd uitgezonden ofzo... vrouwenvleugel heb ik ook moeten missen, maar dat hebben ze later wel herhaald... nou spijkerhoek nog (hoewel dat nu misschien ook wel heel knullig zal zijn, heb weleens terugblikken gezien waardoor ik al snel aannam dat ze 't blijkbaar van de goeie verhaallijnen moesten hebben... haha)
maar om ff ontopic te blijven: wat zal ons Tweedegeneratie Turkje zo gaan opbiechten bij La Claire?!
ONM #80: TT ?!
Ja, ze lebberden aan elkaar.quote:Op maandag 4 oktober 2004 19:01 schreef brombeertje_soaps het volgende:
Had zij ook niet met Renée zitten rommelen??
duh 't was maar 'n geintje hoor....quote:Op maandag 4 oktober 2004 19:00 schreef Svensational het volgende:
Iets origineler mag ook wel
dat vrouwtje op de achtergrond is toch het essentmoedertje?!quote:Op maandag 4 oktober 2004 19:01 schreef brombeertje_soaps het volgende:
Ik weet niet hoe sloom jij was (bent), maar ik was al zindelijk op m'n achtste...quote:Op maandag 4 oktober 2004 19:04 schreef weet_ik_veel het volgende:
De serie begon in 1987. Toen poepte jij nog in de diapers.
Naar verluid was ik met 15 maanden al toilettrained.quote:Op maandag 4 oktober 2004 19:09 schreef babette21 het volgende:
Ik weet niet hoe sloom jij was (bent), maar ik was al zindelijk op m'n achtste...
En speelt ook in de Erfenisquote:Op maandag 4 oktober 2004 19:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat vrouwtje op de achtergrond is toch het essentmoedertje?!
"HET GAS DOET HET ALTIJD!!!!!!"
Dat is Mevrouw van Stee.quote:Op maandag 4 oktober 2004 19:22 schreef dunn0w het volgende:
En speelt ook in de Erfenis
Door dat ding zal hij toch maar wel Iris' lekkere Knackarsch.quote:Op maandag 4 oktober 2004 19:43 schreef Iwan1976 het volgende:
Telescoop![]()
Een aantal tekstbijdragen komt van mij.quote:Op maandag 4 oktober 2004 19:46 schreef pberends het volgende:
Degene die zijn teksten schrijft moet wel een fantastisch leven hebben
Iemand met dure hobby's.quote:Op maandag 4 oktober 2004 19:56 schreef Ambrosius het volgende:
Geweldig die Hillard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |