hahahahaha kloonquote:Op woensdag 9 februari 2005 22:29 schreef Nienke_Hoogervorst het volgende:
Hallo allemaal, en vooral hollander172.
Ik lees nu dit topic, prachtig allemaal maar wie ben jij?
Heb jij echt bij mij op school gezeten?
Maargoed, met mij gaat het prima, wel erg druk de laatste tijd en ik ben doodmoe.
Ik heb mij geregistreerd aan de hand van dit topic om even te reageren.
Deze site bezoek ik bijna elke dag om het nieuws door te lezen (de frontpage dan) en kijk dan ook even op het forum.
Bedankt voor jullie reacties en wellicht laat ik nog iets van mij horen.
Nienke.
Wat klopt hier niet? :-)quote:Op woensdag 9 februari 2005 22:29 schreef Nienke_Hoogervorst het volgende:
blablabla...
Zou het niet weten, volgens mij niet.quote:Op donderdag 10 februari 2005 17:37 schreef PM-girl het volgende:
Nou, is ze familie van?
[afbeelding]
Ik vond het niveau juist goed genoeg. Als het teveel op de cases ingaat, dan wordt het programma voor de meeste mensen moeilijk te volgen. Je kunt de voiceover van Hans Schiffers en de herhalingen irritant vinden, maar als je erover nadenkt is dat allemaal echt nodig om de rode draad goed vast te houden.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 09:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vond het een leuk programma, alleen was het niveau niet zo erg hoog.
In welk opzicht vond jij het niveau dan niet erg hoog? Daar ben ik dan wel benieuwd naar, want ik vond het toch wel een erg goed programma..quote:Op vrijdag 11 februari 2005 09:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vond het een leuk programma, alleen was het niveau niet zo erg hoog.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |