Nee, ze draaien nogquote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:34 schreef static het volgende:
[..]
Jij weet natuurlijk al wie de winnaar is he?
Ah, lekker actueel dus.quote:
Gelul. Met een hoofdletter Gquote:Op woensdag 19 januari 2005 12:58 schreef haaltje het volgende:
immers de winnaar was bij voorbaat al bekend...
oh-oh je bent toch geen docent aan de UvA met het tentamen van 12 januari he?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:51 schreef gimme.shelter het volgende:
Vind het wel een leuk programma!! Wat een gepruts!! Kijk er niet echt van op..zit nu een tentamentje aansprakelijkheidsrecht na te kijken en veel van mijn studenten vinden dat degen wiens auto in de prak is gereden daar ZELF aansprakelijk voor gesteld dient te worden...Je gaat jezelf een dagvaarding sturen!! Fijne advocaten worden dat..AU, AU!!
Dat is dan een verkeerde aanname. De rest is een mening (die ik overigens niet deel), maar goed meningen kunnen verschillen.quote:Op woensdag 19 januari 2005 14:02 schreef haaltje het volgende:
Aangezien je specifiek de betreffende zin aanhaalt en betiteld als gelul, neem ik aan omdat je de rest van mijn verhaal nu juist niet aanhaalt dat je het daarmee eens bent???
Ik vrees van wel!!! Ben net klaar met nakijken........quote:Op woensdag 19 januari 2005 15:11 schreef flubub het volgende:
[..]
oh-oh je bent toch geen docent aan de UvA met het tentamen van 12 januari he?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |