nee want zij kon echt niets behalve stotterenquote:Op woensdag 5 januari 2005 09:21 schreef imago het volgende:
[..]
Kom op zeg, die kon je mijlenver zien aankomen!
Maar het is goed dat dit dametje weg is, ik zou me inderdaad ook niet door zo'n kleurloos stamelend mutsje willen laten verdedigen.
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 23:10 schreef ButcherBird het volgende:Mogen dergelijke dingen de volgende keer in een spoiler tag? [spoiler*] [/spoiler*] (zonder sterretjes uiteraard) voor de mensen die het om de een of andere redenen later kijken? Zodra ik de ballonnetjes zag, was het niets meer aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar Martine gaat heel hoog eindigen! Toppertje!De wijze houdt zich op de achtergrond, in werkelijkheid staat hij vooraan
Als je het later gaat kijken, moet je maar niet het topic aanklikken tot je hebt gekekenquote:Op woensdag 5 januari 2005 21:33 schreef tim2308 het volgende:
Mogen dergelijke dingen de volgende keer in een spoiler tag? [spoiler*] [/spoiler*] (zonder sterretjes uiteraard) voor de mensen die het om de een of andere redenen later kijken? Zodra ik de ballonnetjes zag, was het niets meer aan.
zo voelt hij zich ook.....quote:Op dinsdag 11 januari 2005 23:40 schreef tong80 het volgende:
Leuk programma.
Maar je moet wel een groot ego hebben om zo'n programma naar je vernoemd te zien en de keizer van de wereld te spelen.
haha die man wil ik ook echt in het echt zienquote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:52 schreef i-spy24 het volgende:
Voor diegene die Abraham reallife willen zien. Woensdagavond 19 januari 2005 is er in Rotterdam een opening van een exclusieve VIP club genaamd Jackie's op de plaats waar vroeger Crazy Piano's Rotterdam stond.Entree alleen op uitnodiging
HIj is o.a. een van de genodigden met verder Quote 500 en tout A'dam en Hilversum.
Jij weet natuurlijk al wie de winnaar is he?quote:
Nee, ze draaien nogquote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:34 schreef static het volgende:
[..]
Jij weet natuurlijk al wie de winnaar is he?
Ah, lekker actueel dus.quote:
Gelul. Met een hoofdletter Gquote:Op woensdag 19 januari 2005 12:58 schreef haaltje het volgende:
immers de winnaar was bij voorbaat al bekend...
oh-oh je bent toch geen docent aan de UvA met het tentamen van 12 januari he?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:51 schreef gimme.shelter het volgende:
Vind het wel een leuk programma!! Wat een gepruts!! Kijk er niet echt van op..zit nu een tentamentje aansprakelijkheidsrecht na te kijken en veel van mijn studenten vinden dat degen wiens auto in de prak is gereden daar ZELF aansprakelijk voor gesteld dient te worden...Je gaat jezelf een dagvaarding sturen!! Fijne advocaten worden dat..AU, AU!!
Dat is dan een verkeerde aanname. De rest is een mening (die ik overigens niet deel), maar goed meningen kunnen verschillen.quote:Op woensdag 19 januari 2005 14:02 schreef haaltje het volgende:
Aangezien je specifiek de betreffende zin aanhaalt en betiteld als gelul, neem ik aan omdat je de rest van mijn verhaal nu juist niet aanhaalt dat je het daarmee eens bent???
Ik vrees van wel!!! Ben net klaar met nakijken........quote:Op woensdag 19 januari 2005 15:11 schreef flubub het volgende:
[..]
oh-oh je bent toch geen docent aan de UvA met het tentamen van 12 januari he?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |