Inderdaad, en dat was de aflevering ervoor ook het geval (met beau en georgina), en bij het maken van reclames ook dacht ik.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:01 schreef MrRobbie het volgende:
Wat me dan weer opviel: de meisjes tegen elkaar en de jongens tegen elkaar. Flauw, had me leuk geleken als Nienke ook een van de kansrijke jongens had afgeslacht.
Je kunt het ook anders benaderen: Nienke is nog "kneedbaar", kunnen ze een relatief lagere salariering aanbieden (ze moet haar advocaat-stagiair nog doorlopen). Ze blijft dus 3 jaar lekker veilig. Maar ondertussen profiteert het bureau wel, want de winnaar van dit programma heeft uitstraling in advocatenland. Kijk een client wil best met haar in zee, begeleid onder een ervaren iemand. WIN-WIN. Ik voorspel dat iemand wint zonder ervaring.quote:Op woensdag 19 januari 2005 14:02 schreef haaltje het volgende:
Is in principe ook logisch. Daniel is de enige advocaat; hij hoeft geen 3 jarige advocaat-stagiair traject te doorlopen, die andere wel en ik neem aan dat het geen onbepaalde arbeidscontract zal zijn, maar een standaard 1-jarige...Zodoende loopt Moszkowitz geen risico.
Op zich is daar nix mis mee... Zeker niet in de advocatuur.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:55 schreef TheVulture het volgende:
Daniel vindt zichzelf ook echt helemaal geweldig
Nog niet klaargekomen?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 22:14 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
wie heeft er meer pics!!!!!
Niet gezien maar is het echt zo erg?quote:Op donderdag 3 februari 2005 10:01 schreef livetothegoal het volgende:
Ik heb helemaal niks met hockeytrutjes,misschien als ze der tannisracket in der aars ramt en der kralenketting in der preut dauwt,euh,nou nee,ze blijven togrrrrr zo pwaten.
Ik dacht psies hetzelfdequote:Op dinsdag 8 februari 2005 22:52 schreef MrRobbie het volgende:
Andere gedachtengang: wanneer zien we Nienke in FHM? Playboy? ;-)
Evers staat op belde haar net ook al..quote:Op dinsdag 8 februari 2005 22:52 schreef MrRobbie het volgende:
Morgenochtend luisteren naar Rob Stenders die haar gaat bellen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |