abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 dinsdag 25 januari 2005 @ 21:24:47 #101
7889 tong80
Spleenheup
pi_24748481
het valt mij ook mee, ik kijk sinds drie weken en het is erg leuk om te volgen.

Terecht dat die meid er uit is, was veel te onzeker.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 25 januari 2005 @ 21:27:10 #102
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_24748526
Wat waren ze allemaal onzettend slecht en onzeker.

Je mag toch verwachten dat dergelijke types het toespreken van een gezelschap zonder problemen en zenuwen zouden moeten kunnen.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_24748570
nou als ik in de shit zou zitten zou ik absoluut niet verdedigd willen worden door die Nienke, vond haar slecht tegenover de jury. Snapte ook niet dat Moskowicz nog zo positief over d'r was. En die jury had ook vage argumenten om een winnaar te kiezen, zoals bij Martine: "ja ze liep constant heen en weer".

Ik zie het al voor me in de rechtzaal als we hier juryrechtspraak zouden hebben

Rechter: "jury wat is uw oordeel, is mijnheer schuldig aan deze zesvoudige moord op zijn familieleden.
Jury: "nou, we vonden het bewijs een beetje mager en mijnheer had een duidelijk alibi, maar de advocaat liep te veel heen en weer, dus we kregen allemaal last van duizelingen: schuldig!"

OK, zo zal het natuurlijk niet echt gaan, maar echt vage argumentatie. ik vond Martine juist wel erg overtuigend
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_24748714
Sowieso lijkt juryrechtspraak me nix, vooral omdat ze veel te veel afgaan op de manier waarop de advocaat het brengt. Martine vond ik trouwens ook erg goed, dat heen en weer lopen was gwoon gezeur. D'r was ook zo'n oude vrouw die zei 'hij moet niet doen alsof het minder voorstelt dan het is' Tjonge.. das toch de bedoeling..daar komen dus meteen die emoties alweer..
  dinsdag 25 januari 2005 @ 21:39:50 #105
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_24748773
Nienke is wel mooi
Ze moet gewoon lekker een rijke man trouwen en fijn met de kids in Baarn naar de hockeyclub gaan en dit vak fijn vergeten
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_24750294
Ik volg dit programma met veel plezier sinds 3 weken op tv en heb alle voorgaande afleveringen op Internet bekeken. Het gaat ergens over; het strafrecht is een echt vak. Het is veel beter dan dat vage Amerikaanse gedoe in de nieuwe Trump; dit gaat ergens over!

Nienke is mijn favoriet. Behalve dan dat ze lekker is, komt ze erg professioneel over. Ze is zeer pienter en ik zou haar niet graag tegenover me willen hebben. Ze heeft ook echt gehakt gemaakt van de andere dames. Wat me dan weer opviel: de meisjes tegen elkaar en de jongens tegen elkaar. Flauw, had me leuk geleken als Nienke ook een van de kansrijke jongens had afgeslacht.

Beauty & Brains, nu alleen nog even deze show winnen...
  woensdag 26 januari 2005 @ 23:49:20 #107
88233 Steve
Still the best.
pi_24770436
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 23:01 schreef MrRobbie het volgende:
Wat me dan weer opviel: de meisjes tegen elkaar en de jongens tegen elkaar. Flauw, had me leuk geleken als Nienke ook een van de kansrijke jongens had afgeslacht.
Inderdaad, en dat was de aflevering ervoor ook het geval (met beau en georgina), en bij het maken van reclames ook dacht ik.

Verder een goed programma, kijk er graag naar. Hoewel het niveau van de kandidaten me wat tegenviel. ik had meer inhoud verwacht, in plaats van presentatie.
Die martine en Daniel lijken mij de beste.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_24780466
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 14:02 schreef haaltje het volgende:

Is in principe ook logisch. Daniel is de enige advocaat; hij hoeft geen 3 jarige advocaat-stagiair traject te doorlopen, die andere wel en ik neem aan dat het geen onbepaalde arbeidscontract zal zijn, maar een standaard 1-jarige...Zodoende loopt Moszkowitz geen risico.
Je kunt het ook anders benaderen: Nienke is nog "kneedbaar", kunnen ze een relatief lagere salariering aanbieden (ze moet haar advocaat-stagiair nog doorlopen). Ze blijft dus 3 jaar lekker veilig. Maar ondertussen profiteert het bureau wel, want de winnaar van dit programma heeft uitstraling in advocatenland. Kijk een client wil best met haar in zee, begeleid onder een ervaren iemand. WIN-WIN. Ik voorspel dat iemand wint zonder ervaring.

Daniel is goed, maar zijn ervaring zal hem extra zwaar worden aangerekend als het minder gaat. Nienke of Martine is met de juiste begeleiding over 4 jaar veel verder als Daniel is. 1 van deze dames gaat dus volgens mij winnen en ik zet mijn kaarten in op Nienke (omdat ze zo lief lacht...)
  donderdag 27 januari 2005 @ 17:20:48 #109
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_24781254
Nienke is natuurlijk de leukste. .

Ik denk dat die Jeroen (toch?) gaat winnen.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_24783835
ik erger me helemaal dood aan Daniel.
jezus wat heeft hij een irritante stem.
ik hoop dat Nienke wint, she kicks ass!
pi_24793273
Daniel vindt zichzelf ook echt helemaal geweldig
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_24801742
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 09:55 schreef TheVulture het volgende:
Daniel vindt zichzelf ook echt helemaal geweldig
Op zich is daar nix mis mee... Zeker niet in de advocatuur.

Ik vind mezelf nl ook helemaal geweldig ;-)

Zonder dollen... ik denk echt dat Daniel omdat hij misschien toppotentie had in de voorrondes door de selectie is gesneaked, maar dat de voorkeur uit gaat naar een groen vormbaar blaadje. Kijk maar naar de andere kandidaten. Hij is niet slecht, maar absoluut niet de hoogvlieger die ze voor ogen hebben. Ook Jeroen is al te oud en of hij al ervarign heeft weet ik eigenlijk niet.
kortom: het wordt een groen en smakelijk blaadje: Nienke of Martine dus. En het smakelijkste blaadje vind ik Nienke!!!!

[ Bericht 13% gewijzigd door MrRobbie op 28-01-2005 17:59:53 ]
pi_24803344
Hahaha, ik heb me dood gelachen die laatste aflevering.
Die pleidooien!! Jee, met alle respect en arrogantie, maar ik doe dat dus echt heel wat beter he! Dat wil niet per definitie zeggen dat ik zo fantastisch ben, maar wel dat zij beroerde betogen houden.. Wat een presentatieve onvermogens.. Over de inhoud heb ik het niet, maar de manier waarop? Dit was zwak, hoor!
pi_24867936
Begint zo weer... ik gok dat Nienke en Jeroen na vanavond overblijven.
Nienke heeft overigens al eens iemand op de Antillen vrijgepleit van een moordzaak... eitje dus!
pi_24868271
ik ben benieuwd heb er wel weer zin in!
pi_24868272
ik ben benieuwd heb er wel weer zin in!
  dinsdag 1 februari 2005 @ 19:38:45 #117
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_24868589
Hoop dat Nienke het red. .

Daniël mag weg. Engerd. !
pi_24869041
Jeroen is ook wel goed. Maar ga toch voor Nienke (wederom omdat ze zo leuk lacht)
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
  dinsdag 1 februari 2005 @ 21:22:43 #119
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_24870725
dat is me een geil en lekker ding!!!

Van de nieuwe moskovic .. ff zoeke naar pics!!!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_24870891
Terechte finale
  dinsdag 1 februari 2005 @ 21:38:26 #121
15080 static
pi_24871024
Yep.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_24871137
Yes! ik heb een koelkast gewonnen! Nienke en Jeroen... het dreamteam!
wel jammer voor Martine zoveel grove fouten heeft gemaakt, want die heeft absoluut talent. Daniel heeft ook talent maar zoals ik al aangaf: hij steekt er niet echt bovenuit en dat wordt zwaar aangerekend. Mijn theorie dat ze liever een groentje hebben klopt dus!
De laatste 4 komen allemaal trouwens wel aan een mooie job, daar maak ik me geen zorgen over.

Okay... de sluwe Nienke gaat ervandoor met de hoofdprijs en dan hebben we gelijk een aantrekklijkere Moszkowicz!

pi_24871259
En dat vinden we helemaal niet erg...

En inderdaad, jammer maar wel terecht gezien haar dalende lijn dat Martine eruit ligt. Maar goed, ze heeft het ver geschopt voor een studente en er zijn al enkele aanbiedingen.
De wijze houdt zich op de achtergrond, in werkelijkheid staat hij vooraan
  dinsdag 1 februari 2005 @ 22:14:11 #124
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_24871745
wie heeft er meer pics!!!!!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_24871837
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 22:14 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
wie heeft er meer pics!!!!!
Nog niet klaargekomen?
Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
  dinsdag 1 februari 2005 @ 22:20:08 #126
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_24871885
Niet slecht!
For great justice!
pi_24872040
BHFH, ze valt toch niet op overjarige reserve-belgen.
  woensdag 2 februari 2005 @ 16:58:16 #128
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_24885200
Vandaag voor het eerst gekeken. Tering wat een slechte show, belabberd verhaal van die "drugskoerier" en dat piepstemmetje van (Ho)Moszkowicz hing me al na 5 minuten de strot uit
Haters everywhere but I don't really care.
  woensdag 2 februari 2005 @ 17:35:32 #129
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_24885767
Vanochtend hadden ze bij Yorin FM telefoongesprek met Nienke, was leuk. . Finaleopdracht is nog steeds bezig dacht ik eruit op te maken. Moeten een dik dossier door over een moordzaak. .
pi_24885964
Ik heb die nienke vorige week 2 keer zien lopen. Een keer op de albert cuyp met een jongen en een keer in de buurt van de metro wibautstraat. Zouden ze dan nog bezig zijn?
  woensdag 2 februari 2005 @ 17:47:40 #131
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_24886002
Die indruk kreeg ik wel. Ze zei dat ze op het moment lange dagen en korte nachten had en dat de benieuwd was wie er zou gaan winnen.
pi_24886194
Verwacht ook wel dat ze nog bezig zijn. Die aflevering van gister is ook dit jaar (2005) opgenomen (dagtekening)
pi_24891079
Ja, ik heb Nienke vanochtend ook gehoord in de auto, ben er zelfs 5 minuten op het parkeerterrein voor blijven wachten. Hier een tekstuele fragment:

http://www.rtl.nl/experience/yorin_fm/stenders/deshow/

Ik ben er helemaal van overtuigd dat madameke wenkbrauw gaat winnen!
pi_24897546
Ik heb helemaal niks met hockeytrutjes,misschien als ze der tannisracket in der aars ramt en der kralenketting in der preut dauwt,euh,nou nee,ze blijven togrrrrr zo pwaten.
NAAM Paolo Di Canio 'Pallocca' ('Dikkerdje'), 'The Animal'
GEBOREN 9 juli 1968, Rome, Italië
LAND Italië
pi_24908569
Op basis van die paar vierkante centimeter ben ik enigszins positief. Doe's meer foto's posten .
pi_24949330
Ze ziet er inderdaad leuk uit, maar vrouwen in pak zien er meestal goed uit.
Dinsdag maar weer kijken, naar de finale van de Nieuwe Moszkowicz
pi_24963245
Vandaag bij Life&Cooking Brammetje Moskonogwat. De finale is gisteren geweest en ze hebben 6 dagen moeten zwoegen op een case. Een preview van de finale zie je een echte moordcase die in de rechtbank wordt behandeld. Je ziet Nienke een getuige fileren die beweert dat ze iemand heeft gezien met blond haar... na doorvragen donkerblond haar... terwijl de dame toch echt zwart haar heeft. Je zou denken dat het allemaal afgesproken werk is... of is die Nienke echt zo goed? Volgens mij heeft Spong een belletje met zijn collega gedaan over dti supertalent, want dat is ze absoluut.

Andere info: de winnaar krijgt een 3-jarig contract bij het bureau... precies mijn inschatting; een populaire advocaat-stagiair die onder begeleiding een hoop mag doen. Daniel kon daarom ook niet winnen, want als volle vertegenwoordiger van Brams kantoor loopt Bram nog meer risico qua goeie naam enzo. Nee, dan liever een groentje.
Nog een argument waarom Nienke gaat winnen: ze komt ze erg goed over; Jeroen is een beetje sloom/saai. ik denk dat ze een fantastische buitenkant heeft en daar is Bram ook erg verzot op. Hij wil immers een talkshow. Bram gaat samen met Beau naar de zender van John de Mol voor een nieuwe talkshow. En Nienke die krijgt ook wel een mediageile rol in. It's all about the show!
  maandag 7 februari 2005 @ 21:37:20 #138
15080 static
pi_24977372
Morgen de finale.
pi_24991769
Joepie! Gaat zo beginnen, de beauty and brains versus Mr Dull

Go "Nienke Moszkovorst"
  dinsdag 8 februari 2005 @ 21:19:25 #140
88233 Steve
Still the best.
pi_24992671
Nienke is dus de nieuwe moszkowizc geworden.

Mooi karretje krijgt ze.

en natuurlijk het geld, de baan, scooter enz.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_24992782
Tja, zo sta je justjes te serveren bij de presentatie van het programma (wat is die Oerlemans groot trouwens!), en zo is het afgelopen...

Ja, qua vandaag heeft Nienke afbsoluut terecht gewonnen. Slim mooi en straks rijk... wat wil een mens nog meer.

Ook humor vind ik die AKD Prinsen reclame (een jaar naar Londen)
De wijze houdt zich op de achtergrond, in werkelijkheid staat hij vooraan
pi_24992836
Wat een duffe grappen van Mr. Nijboer .
  dinsdag 8 februari 2005 @ 21:33:35 #143
30919 mitt
Michael Corleone
pi_24992894
nou die Nijboer vond ik maar matig eerste keer dat ik het zag

leuke dame die Nynke
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  dinsdag 8 februari 2005 @ 21:49:43 #144
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_24993144
Nienke was (zeker op basis van de finale) de terechte winnaar. Jammer dat het al weer is afgelopen.
  dinsdag 8 februari 2005 @ 22:00:26 #145
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_24993382
Terecht! Nienke .
pi_24993924
ALAAAAFFF!!!! Hiha!
De beste heeft gewonnen. Niet alleen in de vergelijking, maar ook qua toekomstmogelijkheden voor Brammetje! Wat eem slimme zetten allemaal. Ik voorspel dat we de komende jaren nog genoeg van Nienke te horen krijgen... ook op TV. Tjaaa mediageilheid is niet voor nix een thema geweest in 1 vd afleveringen. Zal me nix verbazen als ze morgenin RTL Boulevard zich komt presenteren. Op naar de nieuwe Spong?

Morgenochtend luisteren naar Rob Stenders die haar gaat bellen...

Maar eeh die Jeroen-poep-aan-je-schoen komt ook wel aan de bak... misschien niet als standup comedian die terugblikt op zijn wie-ben-ik kindertijd, maar als serieuze advocaat bij een topfirma. Het was toch allemaal een beetje overdone wat hij probeerde vandaag..

Andere gedachtengang: wanneer zien we Nienke in FHM? Playboy? ;-)
pi_24994057
Ze heeft gewonnen :-).
Echt een lekker ding.
Voor zo'n advocate zou ik bijna iets strafbaars doen ;-)
  woensdag 9 februari 2005 @ 08:37:22 #148
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_25001592
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 10:01 schreef livetothegoal het volgende:
Ik heb helemaal niks met hockeytrutjes,misschien als ze der tannisracket in der aars ramt en der kralenketting in der preut dauwt,euh,nou nee,ze blijven togrrrrr zo pwaten.
Niet gezien maar is het echt zo erg? Vroeger praatte ze gewoon normaal hoor, heb 3 jaar bij haar klas gezeten.

Is er bij iemand misschien een mailadres oid bekend? Vind het wel leuk om haar te feliciteren met haar nieuwe aanstelling.

Leuk om te zien als oudklasgenootjes goed "terecht" komen.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_25002159
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 22:52 schreef MrRobbie het volgende:
Andere gedachtengang: wanneer zien we Nienke in FHM? Playboy? ;-)
Ik dacht psies hetzelfde Brammie stiekem misschien ook
pi_25002224
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 22:52 schreef MrRobbie het volgende:
Morgenochtend luisteren naar Rob Stenders die haar gaat bellen...
Evers staat op belde haar net ook al..
sig verwijderd door FA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')