Wie zegt dat er dan meer onzekerheid in de spelersgroep sluipt mocht hij vertrekken. Dat kun je niet weten, misschien is Van der Vaart wel 1 van de oorzaken dat er een klad in de spelersgroep lijkt te zitten. Ik weet dat ik nu iets gevaarlijks zeg, maar je kan zoiets van buiten niet oordelen. Maar stel dat dat echt waar is. Dan komt er weer een hoop lucht in de groep. En dan met een eventuele nieuwe trainerkunnen ze helemaal fris en vol vertrouwen er tegen aan gaan.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:46 schreef Cultheld het volgende:
Ik doel niet op zijn individuele kwaliteiten, maar op nog meer onzekerheid in die spelersgroep Als Koeman dan ook nog ff vertrekt, dan is 't feest voor ons en voor Feyenoord natuurlijk compleet [/b]
vd Vaart is wel de aanvoerder he. En wat houdt die club dan over uiteindelijk? Sneijder, Maxwell, Trabelsi, 2 keepers, De Ridder die nooit mag spelen, Galasek en De Jong? De rest is butt momenteelquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:53 schreef Bos81 het volgende:
Je laatste reactie uit het vorige topic
[..]
Wie zegt dat er dan meer onzekerheid in de spelersgroep sluipt mocht hij vertrekken. Dat kun je niet weten, misschien is Van der Vaart wel 1 van de oorzaken dat er een klad in de spelersgroep lijkt te zitten. Ik weet dat ik nu iets gevaarlijks zeg, maar je kan zoiets van buiten niet oordelen. Maar stel dat dat echt waar is. Dan komt er weer een hoop lucht in de groep. En dan met een eventuele nieuwe trainerkunnen ze helemaal fris en vol vertrouwen er tegen aan gaan.
Je weet niet welk effect zoiets heeft. Dus juich niet te vroeg en schrijf Ajax zeker niet af, mochten die 2 (of 1 ervan) weg gaan.
De kans dat dat gebeurt, zit er in, maar is niet 100 % zeker. Daar waak ik voor. Je kan nu wel gaan juichen van Ajax valt uit elkaar. Maar dadelijk is Ajax wel de lachende ploeg met de schaal in de handen van de aanvoerder (Van der vaart of anders Galasek denk ik).quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
-knip-
Geloof me, er komt dan enorme chaos in die ploeg. Heeft er iemand trouwens behoefte aan een paar leuke interviews met Alex en Gomes, die ik hier eventueel wel wil plaatsen?![]()
Ja het gaat hard.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:59 schreef pascalheister het volgende:
we komen al tegen de 50e editie aan![]()
verdomme je hebt gelijk, wat een lepen die van tripod, ik heb de artikelen wel opgeslagen maar kan ze niet hosten.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja het gaat hard.
Trouwens je was toch bezig met een nieuwe banner. Hoe zit het daarmee?
@Cultheld, de foto's die je net geplaatst hebt werken niet bij mij.
afgelopen week niet veel tijd gehad, misschien dit weekend weerquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja het gaat hard.
Trouwens je was toch bezig met een nieuwe banner. Hoe zit het daarmee?
als je ze naar me mailt kan ik ze zo hostenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:10 schreef cultheld het volgende:
wie heeft er toevallig een site om die interviews te hosten?
OK, neem gewoon alle tijd. Ik was gewoon benieuwd hoe het ermee stond.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:32 schreef pascalheister het volgende:
[..]
afgelopen week niet veel tijd gehad, misschien dit weekend weer
kan je ook weer snel vallenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:06 schreef Bos81 het volgende:
Ja het gaat hard.
Dat zei ik al, maar ik heb dat VI interview wel kunnen lezen, al ging 't pas met veel inspanningquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:36 schreef pascalheister het volgende:
gewoon even doel opslaan als..
maar de kwaliteit is niet echt super
Nee hoor, absoluut niet. Ik ben wel bang voor Feyenoord, geef ik eerlijk toe. Ze hebben momenteel de beste aanval van Nederland en een aardig middenveldquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:41 schreef methodmich het volgende:
Die hoop van cultheld, schitterend. Ben je zo bang van Ajax man?
Nee kijk, ik probeer te zeggen dat PSV een beter selectie heeft maar dat Ajax het nog een beetje makkelijker voor ons en Feyenoord maakt, wanneer er een crisis in die groep ontstaatquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:50 schreef methodmich het volgende:
Zeg dan gewoon dat PSV boven Ajax komt omdat ze betere spelers hebben, maar niet omdat Ajax een crisis zou krijgen. Daarmee impliceer je dat Ajax eigenlijk beter materiaal heeft, maar zou struikelen over randzaken. En dat staat angstig.
Dat klinkt al beter.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee kijk, ik probeer te zeggen dat PSV een beter selectie heeft maar dat Ajax het nog een beetje makkelijker voor ons en Feyenoord maakt, wanneer er een crisis in die groep ontstaat
maar ja, ze staan ook op www.alexdacosta.tkquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:52 schreef Spideyman het volgende:
Op www.imageshack.com kun je gratis zonder te registreren makkelijk pics uploaden. Ze blijven 1 jaar lang na laatste bezoek voor je bewaard.
Leuke sitequote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
maar ja, ze staan ook op www.alexdacosta.tk
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 18:24 schreef WooZ het volgende:
Ik zat es ff te kijken op achtontour.nl kom ik deze foto tegen:
[afbeelding]
ziek ik mezelf daar staan
kan niet missen, afgelopen woensdag, rij 2, rooie petje
Ik snap Gentenaar ook goed als hij zegt dat van Basten rare keuzes maakt wat betreft de keepers. Zoetebier kan je nog jaren mee vooruit!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 18:03 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Zoetebier in Oranje
Van Basten is de weg helemaal kwijt. Leuk voor die jongen hoor, maar hij heeft nou niet echt meer laten zien dan een willekeurige andere keeper in de HCE.
Morgen Groningen oprollen en dan voor één keer de principes opzij zetten en Co aanmoedigen. 5 punten zou al een leuk gaatje zijn
Net zoals Zoetebier een prima reservekeeper is... Voor PSVquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:01 schreef methodmich het volgende:
Henk Timmer is echt een prima keeper ja.. Voor AZ.
Daar heb je helemaal gelijk in, misschien denkt Marco wel als Griekenland met de tweede doelman van Panathinaikos Europees Kampioen kan worden. Kan ik zeker wereldkampioen worden met de tweede keeper van PSV. die Griekse doelman was toch de tweede van pana, of vergis ik me enorm, dan mag deze post als niet gepost gezien wordenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:06 schreef Spideyman het volgende:
In feite slaat het nergens op dat Zoetebier is geselecteerd. Leuk voor hem, maar er zijn mooiere coltruien.
Klopt. Hij had ruzie met het bestuur over z'n contract en daarom mocht de trainer hem niet opstellenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in, misschien denkt Marco wel als Griekenland met de tweede doelman van Panathinaikos Europees Kampioen kan worden. Kan ik zeker wereldkampioen worden met de tweede keeper van PSV. die Griekse doelman was toch de tweede van pana, of vergis ik me enorm, dan mag deze post als niet gepost gezien worden
iets meer naar links en daar zat chello boy en ik zat daarbovenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 18:24 schreef WooZ het volgende:
Ik zat es ff te kijken op achtontour.nl kom ik deze foto tegen:
[afbeelding]
ziek ik mezelf daar staan
kan niet missen, afgelopen woensdag, rij 2, rooie petje
En ik stond de 1e helft op de trap onderaan linksquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:26 schreef appelsientje het volgende:
[..]
iets meer naar links en daar zat chello boy en ik zat daarboven
heel dichtbij dus
Ik wil jou kop wel eens zien als toch blijkt dat we in mei weer op het Leidse staan.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee kijk, ik probeer te zeggen dat PSV een beter selectie heeft maar dat Ajax het nog een beetje makkelijker voor ons en Feyenoord maakt, wanneer er een crisis in die groep ontstaat
Ik ook, want het feest is dan toch in Eindhoven, waarom zou je dat bekijken in een café in amsterdam?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 11:18 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik wil jou kop wel eens zien als toch blijkt dat we in mei weer op het Leidse staan.
Nee het feest bij jullie is in Febr, carnaval remember.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 12:22 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Ik ook, want het feest is dan toch in Eindhoven, waarom zou je dat bekijken in een café in amsterdam?
Altijd lachen met die neusjes, net als afgelopen dinsdag toen ze met 4-0 afgedroogd werdenquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 12:37 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Nee het feest bij jullie is in Febr, carnaval remember.
Carnaval is geen feest, het is een reden om het land minimaal 10 dagen te ontvluchten en te gaan skiënquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 12:37 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Nee het feest bij jullie is in Febr, carnaval remember.
skiënquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:33 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Carnaval is geen feest, het is een reden om het land minimaal 10 dagen te ontvluchten en te gaan skiën
onze beste speler er niet bijquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 17:09 schreef methodmich het volgende:
Vanavond zonder Park dus.
Goed nieuws dusquote:Op de persconferentie werd vanmiddag duidelijk dat doelman Gomes voorlopig de voorkeur krijgt van Hiddink. Nadat hij een blessure opgelopen had koos Hiddink een aantal weken achtereen voor Zoetebier. Nu Gomes weer terug in de basis is, heeft Hiddink aangegeven voorlopig de voorkeur aan de Braziliaan te geven.
Veel zorgen hoeven we ons niet te maken want Farfán kan zijn plaats overnemen en Beasley kan weer op z'n vertrouwde plek beginnen. Eventueel kan Leandro ook op de zijkant spelen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 17:13 schreef pascalheister het volgende:
[..]
onze beste speler er niet bij
Zoiets is al vaker voorgekomen bij Hiddink. Hij is ook Directeur Voetbal, dus heeft hij daar ook verplichtingen voor.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 17:30 schreef methodmich het volgende:
Het zou dan ook aardig zijn als het fout uitpakt.
Dat is volgens mij Ballackquote:
Nu al assist van het weekend van held van Bommel.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:27 schreef Spideyman het volgende:
Dubbel gevoel.... Groningen was bij vlagen beter (volgens samenvatting SS) en PSV wint met 3-0! Das overigens wel kampioenengedrag, slecht spelen maar wel winnen
Perfect uitgevoerde counter van Beasley trouwens, mooi voor hem.
[afbeelding]
Nu hopen dat Gomes niet in elke wedstrijd spelers uit probeert te kappen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 17:18 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Goed nieuws dus
Ik kan nou toch niet zeggen dat ik me bijzonder vermaakt heb. Het was een verplicht nummer tussendoor waarvoor eigenlijk geen inspanning vereist was. Lekker bijkomen van de krachtstrijd tegen Panathinaikos en een beetje uitlopen.quote:Op zondag 3 oktober 2004 04:28 schreef okee6 het volgende:
Commentator deed opnieuw zijn best PSV's kracht neerwaarts bij te stellen. Ben toch benieuwd wanneer PSV z'n niveau dan wel haalt. Ze zeggen dat nu al zeven weken.
Daarom lijkt mij een Nordic League of een Bene-League toch echt noodzakelijk in de nabije toekomst. Niet alleen financieel, maar ook sportief omdat je als PSV dan leert er altijd te staan en die verrekte 2e ronde van de CL misschien es een keer haalt.quote:Op zondag 3 oktober 2004 12:12 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Het verschil in kwalitieit is zo enorm, dat dit soort wedstrijden eigenlijk geen zin hebben. Op 40% won PSV nog steed makkelijk
Dat zou idd mooi zijn, maar dat krijg je er in dit oerconservatieve landje nooit doorheen helaasquote:Op zondag 3 oktober 2004 12:32 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Daarom lijkt mij een Nordic League of een Bene-League toch echt noodzakelijk in de nabije toekomst. Niet alleen financieel, maar ook sportief omdat je als PSV dan leert er altijd te staan en die verrekte 2e ronde van de CL misschien es een keer haalt.
als hij eens wat beter zou worden dan wel jaquote:Op zondag 3 oktober 2004 12:06 schreef Rest het volgende:
Ik vind dat Lamey in dit soort wedstrijdjes de voorkeur als back zou moeten krijgen.
Waar staat een linksback primair voor opgesteld?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:58 schreef ASSpirine het volgende:
Mensen, Lee is mss verdedigend geen kei
maar offensief heeft hij al veel gebracht, hoeveel voorzetten heeft die jongen al niet geleverd?
Ik vind sowieso psv de laatste tijd geen sprankelend voetbal spelen maar toch wel punten pakken (duitsersquote:Op zondag 3 oktober 2004 15:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik overweeg sterk om binnenkort eens wat wedstrijden over te gaan slaan bij PSV... Gisteren was het voor de zoveelste keer een slaapwekkende vertoning...
Het stond dus bij een bericht dat Wolfsburg wederom had gewonnen, vandaar mijn verwarring...quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:23 schreef PyTh het volgende:
Dat is volgens mij Ballack
tjahquote:Op zondag 3 oktober 2004 15:13 schreef methodmich het volgende:
[..]
Waar staat een linksback primair voor opgesteld?
De laatste 2 voorgaande seizoenen was het ook al niet bepaald genieten nee, ook niet toen ze kampioen werden. Erg jammer, ik kom toch voor mijn plezier naar het stadion.quote:Op zondag 3 oktober 2004 15:25 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ik vind sowieso psv de laatste tijd geen sprankelend voetbal spelen maar toch wel punten pakken (duitsers)
De verslaggevers doen altijd of het aan PSV ligt dat de tegenstander zo zwak is. Wegspelen met 9-0 heeft toch geen enkele zin, waarom dat dan toch steeds weer verlangenquote:Op zondag 3 oktober 2004 12:12 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Ik kan nou toch niet zeggen dat ik me bijzonder vermaakt heb. Het was een verplicht nummer tussendoor waarvoor eigenlijk geen inspanning vereist was. Lekker bijkomen van de krachtstrijd tegen Panathinaikos en een beetje uitlopen.
Het verschil in kwalitieit is zo enorm, dat dit soort wedstrijden eigenlijk geen zin hebben. Op 40% won PSV nog steed makkelijk
Omdat ik naar het stadion ga voor mijn vermaak! En dan verwacht ik niet tegen 1 van de zwakste ploegen uit de HCE een ongelooflijk saaie kutwedstrijd waarin Groningen ook nog de nodige kansen kreeg op de gelijkmaker bij 1-0 ...quote:Op zondag 3 oktober 2004 15:34 schreef okee6 het volgende:
Wegspelen met 9-0 heeft toch geen enkele zin, waarom dat dan toch steeds weer verlangen
Op zich kan ik het me wel voorstellen dat de ploeg ietwat moe is na de wedstrijd tegen Pana, je kan natuurlijk ook niet altijd 100% presteren. En je gaat toch ook wel een beetje om de sfeer naar een stadion? Ik in ieder geval wel.quote:Op zondag 3 oktober 2004 15:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Omdat ik naar het stadion ga voor mijn vermaak! En dan verwacht ik niet tegen 1 van de zwakste ploegen uit de HCE een ongelooflijk saaie kutwedstrijd waarin Groningen ook nog de nodige kansen kreeg op de gelijkmaker bij 1-0 ...
Natuurlijk waren ze ietwat vermoeid, maar dat is geen excuus als je kijkt hoe ze gisteren speelden. Het was gewoon slap en dat is toch de laatste jaren te vaak voorgekomen, maar als Grrrrrrr een keer niet naar het stadion wil moet hij dat toch zelf weten. Hij heeft m.i. wel groot gelijk er in.quote:Op zondag 3 oktober 2004 16:04 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Op zich kan ik het me wel voorstellen dat de ploeg ietwat moe is na de wedstrijd tegen Pana, je kan natuurlijk ook niet altijd 100% presteren. En je gaat toch ook wel een beetje om de sfeer naar een stadion? Ik in ieder geval wel.
Ah, jij bent bij een andere wedstrijd geweest..?quote:Op zondag 3 oktober 2004 16:59 schreef WooZ het volgende:
Bij vlagen leuke pot gezien gister, wederom zeer efficiënt gespeeld
quote:Op zondag 3 oktober 2004 16:59 schreef WooZ het volgende:
Bij vlagen leuke pot gezien gister, wederom zeer efficiënt gespeeld
Ik heb iig weer enorm veel lol gehad, Oost vs. Familycorner
ik ben hier nog maar bij vlagen te vinden, heb een kamer in Nijmegen en zit daar met m'n comp zónder i-net
Zal overdag wel op de uni nog weles in dit topic duiken
* Zwaait *![]()
Absoluutquote:Op zondag 3 oktober 2004 17:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]![]()
Nijmegen, leuke stad
Die Gonzalez (24 jaar) is een Argentijnse topintenational en wordt in Argentinie "Lucho" genoemd. In de Copa Libertadores maakte hij de eerste goal in de halve finale tegen boca. In die wedstrijd vielen 5 rode kaarten waaronder één voor Tevez: "Tevez acted very unprofessional in his celebration and was sent off for excessive celebrating "quote:3/10/2004 - Hiddink prijst Tevez
BRON: Clarin
Zoals we vanmorgen al meldden was Guus Hiddink vandaag in Argentinie waar hij eerst Boca Juniors tegen Huracán bekijkt en later vandaag zuidelijker Quilmes - River Plate zal gaan bekijken. Voorafgaand aan het duel van Boca Juniors strikte Radio Mitre hem in het stadion voor een interview. De PSV coach prees daarbij Tevez. "Het is een fantastische speler, een fantastische ster die erg gegroeid is. Ik zag hem in Athene. Hij is dodelijk, elke kans is bijna een goal."
"Hij kan een topper worden, dat hij die mogelijkheid heeft is het belangrijkste. Belangrijkste is dat hij nu de juiste club kiest." Volgens Hiddink is hij nu erg tevreden met zijn elftal maar kan hij alleen nog maar tevredener worden mocht hij erin slagen Tevez te strikken.
"Doel bij River Plate was Luis González"
Volgens Argentijnse media was het voornaamste doel van de trip van Guus Hiddink naar het duel Quilmes - River Plate gisteren de aanvallende middenvelder Luis González van River Plate. De speler staat in de nadrukkelijke belangstelling van Atletico Madrid en zou naar verluidt ene bedrag van 5 miljoen euro op moeten brengen.
Ik denk van wel, van Bommel speelt dit seizoen ook redelijk offensief.quote:Op maandag 4 oktober 2004 10:08 schreef Spideyman het volgende:
for excessive celebrating "[/i]
Lucho is een aanvallende middenvelder, niet echt type Van Bommel dus. Ik vraag me dan ook af of Hiddink voor hem kwam.
aha, 5 miljoen is ook nog te doen. We zpelen nu met op het middenveld 3 mensen de Jong en Bommel staan wat naar voren en cocu er achter, als je bijvoorbeeld met 2 mensen achter speelt kan je een wat aanvallendere speler daarvoor kwijt....... en zo zijn er velen optiesquote:Op maandag 4 oktober 2004 10:08 schreef Spideyman het volgende:
Nieuws over Hiddink's reisje:
[..]
Die Gonzalez (24 jaar) is een Argentijnse topintenational en wordt in Argentinie "Lucho" genoemd. In de Copa Libertadores maakte hij de eerste goal in de halve finale tegen boca. In die wedstrijd vielen 5 rode kaarten waaronder één voor Tevez: "Tevez acted very unprofessional in his celebration and was sent off for excessive celebrating "
Lucho is een aanvallende middenvelder, niet echt type Van Bommel dus. Ik vraag me dan ook af of Hiddink voor hem kwam.
De werkelijke bedoeling van Hiddink achter deze reis is dan ook om zowel de staatsloterij van Argentinië als van Brazilië te winnen, dan kan hij echt boodschappen gaan doenquote:Op maandag 4 oktober 2004 13:52 schreef cultheld het volgende:
Kunnen spelers die in de winterstop worden gehaald eigenlijk nog uitkomen in de CL? Het zou prachtig zijn als we bijv. met Tevez, Né en die Gonzalez aan zouden kunnen treden in de 2e ronde
Dat kan ja, mits ze dit seizoen nog niet voor een andere ploeg in de CL zijn uitgekomen.quote:Op maandag 4 oktober 2004 13:52 schreef cultheld het volgende:
Kunnen spelers die in de winterstop worden gehaald eigenlijk nog uitkomen in de CL? Het zou prachtig zijn als we bijv. met Tevez, Né en die Gonzalez aan zouden kunnen treden in de 2e ronde
Ok alle 3 lijkt me niet, Tevez alleen zou heel mooi zijn. Maar stel, Tevez gaat niet lukken. Dan zou een combo Landzaat, Né en Gonzalez toch wel kunnen?quote:Op maandag 4 oktober 2004 13:58 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat kan ja, mits ze dit seizoen nog niet voor een andere ploeg in de CL zijn uitgekomen.
En wat betreft je laatste zin, keep on dreaming...
1 van hun zou al heel mooi zijn, en dan vooral Tevez natuurlijk maar alle 3 kun je met een benzinestift op je buik schrijven![]()
Dat van Zonneveld of De Cler vind ik sowieso een goed idee (extra linkerverdediger) als aankoop op korte termijn. Landzaat, Né en Lucho zouden op langere termijn opvolgers kunnen zijn van Van Bommel, Cocu en Vogel, maar dat blijft speculeren net als met Tevez.quote:Op maandag 4 oktober 2004 14:03 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ok alle 3 lijkt me niet, Tevez alleen zou heel mooi zijn. Maar stel, Tevez gaat niet lukken. Dan zou een combo Landzaat, Né en Gonzalez toch wel kunnen?Zet Farfan of Vonlanthen dan maar in de spits, dan is 't team gewoon compleet
Haal eventueel Zonneveld of de Cler dan nog maar als invallers voor Lee, waarbij Zonneveld in het ergste geval ook nog als verdedigende middenvelder uit de voeten kan
Als van Bommel vertrekt zal er maar 1 (heel misschien 2) andere middenvelder(s) halen.quote:Op maandag 4 oktober 2004 14:03 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dan zou een combo Landzaat, Né en Gonzalez toch wel kunnen?![]()
Ik denk dat Zonneveld en De Cler qua transfersom en salaris nog lekker betaalbaar zijn dus die zouden zelfs nog gehaald kunnen worden als Tevez wel zou komen. Landzaat is ook nog wel te doen. Né en Lucho wordt al weer vrij duur, over 2 seizoenen moet Barreto komen!quote:Op maandag 4 oktober 2004 14:21 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Dat van Zonneveld of De Cler vind ik sowieso een goed idee (extra linkerverdediger) als aankoop op korte termijn. Landzaat, Né en Lucho zouden op langere termijn opvolgers kunnen zijn van Van Bommel, Cocu en Vogel, maar dat blijft speculeren net als met Tevez.
Barreto kan nu eindelijk los komen bij NEC dus ik denk dat we hem na dit seizoen maar gewoon moeten halenquote:Op maandag 4 oktober 2004 14:25 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik denk dat Zonneveld en De Cler qua transfersom en salaris nog lekker betaalbaar zijn dus die zouden zelfs nog gehaald kunnen worden als Tevez wel zou komen. Landzaat is ook nog wel te doen. Né en Lucho wordt al weer vrij duur, over 2 seizoenen moet Barreto komen!
Het vlammende schot dat afketste op de vuisten van Lobont staat echter op mijn netvlies, waar ik mee bedoel dat De Cler goed kan opkomen als back.quote:Op maandag 4 oktober 2004 15:18 schreef Tony_Montana67 het volgende:
No way voor De Cler, besmet verleden en hij heeft aangetoond niet mee te kunnen met de top in Nederland
De Cler mag mooi bij Co blijven van mij.quote:Op maandag 4 oktober 2004 15:58 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Het vlammende schot dat afketste op de vuisten van Lobont staat echter op mijn netvlies, waar ik mee bedoel dat De Cler goed kan opkomen als back.
Voor de 2 linksachter posities hebben we nu Lee, Jakobsen, Addo en Bouma.... misschien ook wel genoeg... maar als ik de zwakste posities aan zou moeten wijzen in het PSV-elftal is dat naast 1 of 2 aanvallende posiies de linksbackpositie. (sorry Lee)
Die is mij ook al een aantal keren positief opgevallen dit seizoen.quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:38 schreef cultheld het volgende:
Wat vinden jullie van Braafheid dan? Goedkoop, jong en onbevangen![]()
Laten we dan meteen Philip Lahm maar polsenquote:Op maandag 4 oktober 2004 16:43 schreef PyTh het volgende:
[..]
Die is mij ook al een aantal keren positief opgevallen dit seizoen.
Even kijken of hij ook de rest van het seizoen een beetje constant blijft en dan is het zeker een optie.
En anders kijken we of Maxwell to porren valt voor een overgang naar PSV.![]()
Heb gehoord dat ie volgend jaar graag CL wil spelen.![]()
![]()
Dat is geen bezwaar gebleken bij jullie aankoopbeleid hoor.quote:Op maandag 4 oktober 2004 15:18 schreef Tony_Montana67 het volgende:
No way voor De Cler, besmet verleden en hij heeft aangetoond niet mee te kunnen met de top in Nederland
Dat zou Ajax nooit doen volgens jou?quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:48 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat is geen bezwaar gebleken bij jullie aankoopbeleid hoor.
Laten we het over het aankoopbeleid van Ajax maar niet hebben.quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:50 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat zou Ajax nooit doen volgens jou?
Klopt dat is ook zo, nu vind ik Sibon sowieso de miskoop van de eeuw, daar niet van, maar Sibon is nooit een echte Ajacied geweest.quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:52 schreef Suijk het volgende:
[..]
Laten we het over het aankoopbeleid van Ajax maar niet hebben.
Ik bedoelde dat die dingen die door Tony genoemd werden, verenigd worden in Gerald Sibon.
Kom op man, wie is d'r beter dan Lee uit de HCE behalve Maxwell?quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:31 schreef methodmich het volgende:
Mike Zonneveld speelt al een paar jaar geen linksback, dus ik denk niet dat het verstandig van PSV is om die als linksback te halen. En waarom zou je, als je er al één haalt, één halen achter Lee in plaats van voor Lee? Genoeg te vinden.
Michael Jansen is geen linksback, Leiwakabessy is opbouwend echt niet beter dan Lee. Filipovic is idd aardig, Drost moet het nog laten zien, de Cler zit d'r idd dicht in de buurt, Basto is niet te halen en Snoyl is een Colin op de linksback positie.quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:43 schreef methodmich het volgende:
Bruno Basto is beter, Tim de Cler nauwelijks veel minder, Ferne Snoyl heeft meer potentie, Jeroen Drost ook, Jeffrey Leiwakabessy is gelijkwaardig, Predrag Filipovic is beter, Michael Jansen ook.
En je kan ook buiten NL scouten.
Maar ik zie 't liefst twee backs bij PSV die zowel kunnen verdedigen als aanvallen. 't liefst zie ik 4-3-3 met opkomende backs die een linie voor de centrale verdedigers staan. Daar voor een creatieve defensie middenvelder met twee middenvelders voor zich, waarvan 1 een aanvallende rol heeft, een 10 dus. Daarnaast dan nog twee vleugelspitsen en 1 diepe spits. Met deze voetbalstijl kan dit PSV met een nieuwe spits ook Europees florerenquote:Op maandag 4 oktober 2004 17:51 schreef methodmich het volgende:
Jansen speelt bij Vitesse ook geregeld mee als linksback, al is hij het van origine niet. En Leiwakabessy kan dan wel niet opbouwen, maar wel verdedigen. Dat vindt Lee weer lastiger.
Ik kan me weinig mensen bedenken, Wes Brown? Philip Lahm? Zulke kwaliteit is wat PSV dan nodig heeft, als Lee er door moet worden vervangenquote:Op maandag 4 oktober 2004 17:56 schreef methodmich het volgende:
Dan kan je in het buitenland scouten. Lopen zat betere spelers dan Lee rond en best nog wel betaalbaar.
quote:Op maandag 4 oktober 2004 18:24 schreef Zapper het volgende:
Ik denk niet eens dat het publiek zou willen dat Lee niet in de basis zou staan, Lee is behoorlijk populair geloof ik!
haha je zou eens op dat gastje moeten letten (misschien heb je het al gezien), want bij elke werkelijk elke actie_moet_Lee eerst twee scharen maken voordat hij verder magquote:Op maandag 4 oktober 2004 19:14 schreef methodmich het volgende:
Dat heeft ie dan toch maar mooi voor elkaar.
inderdaad, en als hij geen schaar doet vliegt de bal de verkeerde kant op, dat viel me tegen Pana opquote:Op maandag 4 oktober 2004 19:23 schreef Spideyman het volgende:
[..]
haha je zou eens op dat gastje moeten letten (misschien heb je het al gezien), want bij elke werkelijk elke actie_moet_Lee eerst twee scharen maken voordat hij verder magecht geweldig om te zien!
Zo.quote:Op maandag 4 oktober 2004 20:34 schreef TC03 het volgende:
Kortom, dé club van Nederland is PSV, Ajax en Feyenoord horen eigenlijk niet eens bij de top 3.
dr zijn slechtere spelers bij PSV, maar van de basis is hij de minstequote:Op maandag 4 oktober 2004 20:07 schreef methodmich het volgende:
Toch kan je niet ontkennen dat Lee de minste speler in de basis is bij PSV op moment of wel?
Vind je dat moeilijk ja? Heb je enig idee hoeveel goede spelers er in dat soort competities zijn die nooit naar Europa worden gehaald?quote:Op maandag 4 oktober 2004 21:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Waar is die lijst op gebasseerd? Een club uit Peru met een europese club vergelijken vind ik wel erg moeilijk.
Objectives IFFHS:quote:Op maandag 4 oktober 2004 21:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Waar is die lijst op gebasseerd? Een club uit Peru met een europese club vergelijken vind ik wel erg moeilijk.
Nee daar heb je wel gelijk in. Als ik eerlijk moet zijn vind ik het eigenlijk alleen maar leuk omdat PSV zo hoog staatquote:Op maandag 4 oktober 2004 22:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind dit wat ver gezocht, hier hecht toch niemand waarde aan.
Het laat iig zien dat PSV goed presteert, beter dan Ajax en Feyenoord de afgeolpen 12 maanden, dat vind ik toch wel aardig om te lezen hoorquote:Op maandag 4 oktober 2004 22:10 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Nee daar heb je wel gelijk in. Als ik eerlijk moet zijn vind ik het eigenlijk alleen maar leuk omdat PSV zo hoog staat
daar hebben we toch niet zo'n lijst voor nodigquote:Op maandag 4 oktober 2004 22:13 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Het laat iig zien dat PSV goed presteert, beter dan Ajax en Feyenoord de afgeolpen 12 maanden, dat vind ik toch wel aardig om te lezen hoor
maar gelukkig nog niet zo slecht als de slechtste basisspeler van ajaxquote:Op maandag 4 oktober 2004 20:07 schreef methodmich het volgende:
Toch kan je niet ontkennen dat Lee de minste speler in de basis is bij PSV op moment of wel?
quote:Op maandag 4 oktober 2004 23:28 schreef pascalheister het volgende:
[..]
maar gelukkig nog niet zo slecht als de slechtste basisspeler van ajax
Sonck en Lee zijn even goed.quote:Op maandag 4 oktober 2004 23:28 schreef pascalheister het volgende:
[..]
maar gelukkig nog niet zo slecht als de slechtste basisspeler van ajax
Bron staat helemaal onderaan.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 18:06 schreef Bos81 het volgende:
Welke sukkel heeft het bovenschrift op de bovenstefoto gezet.
Dat is dus duidelijk na de UEFA CUp winst in 1978 en niet het kampioenschap.
Mijn excuses als jij het zelf bent, maar dit is wel een grote fout, vind ik
quote:Jong PSV heeft maandagavond een voorsprong van 3-1 tegen koploper Jong Ajax uit handen gegeven. Jong Ajax scoorde nog tweemaal nadat Boverhof van Jong PSV na de tweede gele kaart van het veld werd gestuurd. Jong PSV staat nu vierde met drie punten achterstand op Jong Ajax en Jong Feyenoord.
Doelpunten: (25) Soetaers 0-1; (46) Boverhof 1-1; (63) Afellay 2-1, (65) van Boekel 3-1; (68) Babel 3-2; (71) Sangoy 3-3.
Opstelling Jong PSV
Muyters, Kawarmala, Addo, Wuytens, Goessens (Jacobsen), Schot (van Boekel), Smit, Boverhof, Stojanovic, Afellay (Dufour), Janssen.
Wissels: Evens, Jacobsen, Faber, Dufour, Paridaans, van Boekel
Opstelling Jong Ajax
Vermeer, Trabelsi, Maduro (Sangoy), Emanuelson, O’Brien, Lindgren, Bechan, Kasmirski (Esajas), Babel, Aborah, Soetaers.
Wissels: Moisander, Kras, Muller van Moppes, Boakye, Tiberkanine, Esajas, Sangoy.
quote:Waiting for the call
By: Tarik Ajanovic, Sept. 4 2004
Following the recent FIFA national team rule,many players have been caught "between two fires".Vish vs. reality.We're bringing you the interwiew with Admir Haznadar-PSV Eindoven's young starlet.
Bosnia & Herzegovina has always been a country which produces good football players . Even during the Yugoslavian era , many Bosnian players were the vital part of the ex-Yugoslavian national team . Many of them are still a role model for young children and enthusiasic players .
Characters such as Vahid Halilhodzic , Safet Susic , Blaz Sliskovic , Ivica Osim , Mehmed Bazdarevic , Meho Kodro , Mirsad Hibic , Boro Primorac and others have always been the honorable ambassadors of their country . After Bosnia & Herzegovina got the indipendence , many players chose other national teams because they looked at footbal through the eyes of the politican .
Bosnian emmigrants were everywhere and their children are now beeing called up by foreign national teams . Zlatan Ibrahimovic is a Bosnian gem who's playing for Sweden , because Bosnian football federation didn't have the right people at the helm to spot this wonderkid .
Here's one example . Admir Haznadar is a talented 19-year-old player at PSV Eindhoven . This Bosnian is playing an important role in the lower ranks of the football giant and it's only the matter of weeks when is he going to put on the first team jersey .
Admir came to Holland as a refugee and in the meantime started playing football and got the Dutch citizenship . Now , Dutch football federation called him up for the forthcoming U20 World Cup Qualifications . What sholud he do - wait the Bosnian call-up or accept the Dutch one?
**Hello , Admir . First of all , have you cured that nasty injury that gave you a lot of troubles ?
Hello ! Well , I'm not injured anymore , so I can practice and play with my full power .
**What's your status in the team ? Can you compete for the first team , after Robben left the club ?
Well , now I'm playing with the reserves . That's the second team . After Robben left , the club brought one American player Beasly and they're currently satisfied with him . PSV Eindhoven's first team has 35 players and only 18 of them can be selected for the game . The rest of them are playing for the second team . For example Vonlanthen , who scored for Switzerland against France in the past EC , always plays for the second team . In that squad , I'm always in the first 11 .
**Did you have any contacts with Bosnian or Dutch footbal federation ?
After the game against Macedonia , I didn't have any contacts with the Bosnian federation . The manager from the Dutch team called me up for the game against Slovakia and I refused .
**Do you intend to accept the next call-up from Holland ?
Yes , if the Bosnian federation doesn't do anything .
**Explain me your situation if you chose Holland ...
I could play for them without any problems . I just turned 19 and I wouldn't lose the right to play for the Bosnian squad .
**Are you just beeing irritated or you want to "raise your price" a bit ?
I'm not angry or irritated , but that lack of attention really hurts . I said to Mr Zukanovic (Bosnian U21 manager) that I'm always ready to play for my country , Bosnia & Herzegovina . Playing on the U20 World Cup for Holland during the summer would naturally rise my rating and price . Also , my contract with PSV expires during the summer and maybe I really need something like this . The same thing would happen if I played for Bosnia & Herzegovina and that's my wish .
**Did anyone in your you club said something about this ?
Everybody are advising me to play for Holland because that would help my carrer . That's what they say .
**Can you tell me anything about Haris Medunjanin ? He plays for AZ and he also got the Dutch call-up ?
I know Haris since we were little kids but that contact is a bit weak right now because we live far from each other . Hare is an excellent player , plays the forward postion and he has fantastic technique skills . This season he's playing with the AZ reserves , but I expect him to compete for the first team really soon .
**What do you think about Mustafa Kucukovic ? He "humilliated" Bosnia with a couple of words and now he plays for Germany .
I heared that he's playing well and that he's near the first team . I believe that his games for Germany are stictly "business" and that he's going to play for Bosnia soon .
**Are you following the games of the Bosnian national team ? What do you think about the U-21 squad and the A team ?
I'm always following the results of our team . We played quite good recently and this draw with France confirms that . If we beat Spain on Wednesday , we'll be in Germany , that's for sure . I heared that a lot of players from abroad got the call-up for the U-21 team . Personally,I don't know anyone , so I can't judge the quality . I only know that Ibisevic iz perfectly using the time in Paris Saint-Germain which Hallilhodzic provides him . I hope we'll beat Spain .
**So , you're still behind your words that you never want to lose the chance to play for Bosnia ? Also , do you still think that it's the last moment for our federation to call you up ?
100% . As for the call up , it's up to Mr Zukanovic and my games in PSV .
ja, wedstrijdritme opdoen.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:11 schreef DivineJester het volgende:
Trabelsi in jong Ajax???
Wat kan ik zeggen, dit zou echt de miskoop van het jaar worden, deze man is echt helemaal niks.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:53 schreef Djekko het volgende:
Jose Sand. Een speler die naar verluidt niet eens een basisplaats heeft bij River..
Waar is cultheld als je hem nodig hebt, misschien weet hij iets meer![]()
Is ie daar nog wel jong genoeg voor?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:16 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ja, wedstrijdritme opdoen.
oke, k vond 1 goal in 9 wedstrijden al niet erg bijzonder klinkenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:45 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wat kan ik zeggen, dit zou echt de miskoop van het jaar worden, deze man is echt helemaal niks.
Doe nou niet alsof je er verstand van hebt, want ik zeg ten eerste Diego van Sao Paulo en dat is een 18-jarige spits die erg talentvol is.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hiddink kan lang gaan zoeken in Santos als hij Diego wil hebben
Lange Jan goed genoeg? Hij scoort tegen RBC ja en een enkele keer met geluk. Maar die ene kans tegen Arsenal liet zien wat hij voor spits is. Zodra hij onder grote druk staat en hij krijgt zo'n wereldkans dan schrikt ie van z'n eigen kans. Iemand als Adriano of Tevez maakt dat doelpunt wel. En daar zit 'm het verschil tussen een spits die het leuk doet en een topspits. Farfan is inderdaad een leuke 10 maar zou het ook in de spits goed kunnen doen. Vonlanthen krijgt inderdaad te weinig kansen.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:32 schreef kavorka het volgende:
Waarom een spits halen? Lange Jan is goed genoeg en we hebben Vonlanthen (waar Hiddink volgens mij weinig in ziet) en Farfan (die ik veel liever achter de spits zie dan linkshalf) toch nog..
Als je alleen maar uit gaat van die ene kans, wat voor waardeloze spits moet Kezman dan wel zijn? Jan heeft tegen H'veen bewezen wel degelijk te kunnen voetballen. Tuurlijk is Jan niet de topspits die PSV ver in Europa helpt, maar om nu miljoenen neer te leggen voor weer een speler terwijl je nog Vonlanthen en Farfan heb vind ik overbodig.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:36 schreef cultheld het volgende:
[..]
Lange Jan goed genoeg? Hij scoort tegen RBC ja en een enkele keer met geluk. Maar die ene kans tegen Arsenal liet zien wat hij voor spits is.
Het is die ene kans die een CL finale beslist. Jan is leuk voor in de competitie, maar voor in de CL heb je echt een topspits nodig. Vonlanthen zou het kunnen worden, Farfan is het. Maar Hiddink ziet dat nog niet in, maar ziet het licht wel bij Tevez (dat ziet zelfs Johan Tukker van De Graafschap), dus daarom hoop ik dat Tevez komt.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:59 schreef kavorka het volgende:
[..]
Als je alleen maar uit gaat van die ene kans, wat voor waardeloze spits moet Kezman dan wel zijn? Jan heeft tegen H'veen bewezen wel degelijk te kunnen voetballen. Tuurlijk is Jan niet de topspits die PSV ver in Europa helpt, maar om nu miljoenen neer te leggen voor weer een speler terwijl je nog Vonlanthen en Farfan heb vind ik overbodig.
We hebben inderdaad een grote selectie. Maar iedereen heeft kunnen zien dat PSV tegen de echte Europese top, Arsenal, aanvallend geen vuist kon maken. Ook het spel (itt de resultaten) wat PSV de laatste tijd laat zien is niet om over naar huis te schrijven. Waar je Europees ver mee komt en waarvoor de mensen naar het stadion komen is een Romario of een Nilis. en geen Sand ofzo dus....quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:59 schreef kavorka het volgende:
[..]
Als je alleen maar uit gaat van die ene kans, wat voor waardeloze spits moet Kezman dan wel zijn? Jan heeft tegen H'veen bewezen wel degelijk te kunnen voetballen. Tuurlijk is Jan niet de topspits die PSV ver in Europa helpt, maar om nu miljoenen neer te leggen voor weer een speler terwijl je nog Vonlanthen en Farfan heb vind ik overbodig.
Je bedoelt denk ik dat PSV juist wel een brede selectie heeft (35 selectiespelers), maar dat er over de kwaliteit te discusieren valt. Alhoewel de niet-internationals op 1 hand te tellen zijn.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
PSV heeft dus echt geen BREDE selectie
-knip-
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:38 schreef Zapper het volgende:
Who the fuck is deze newbie eigenlijk?
ach als het Litmanen en Van Halst het mogen, mag Trabelsi dat zekerquote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:03 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Is ie daar nog wel jong genoeg voor?
zo even aangepastquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 13:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Geen international:
Zoetebier(dit keer wel opgeroepen)
Gomes (was keeper onder 21)
Coe (was keeper onder 21)
Alex
Addo(wel international geweest)
Lamey
Van der Schaaf
Lucius
Smit
Leandro
De Jong (ook ooit international geweest)
Vennegoor(lang geleden wel een keer international)
Zelfs met 2 handen lukt het je niet
bronquote:National team
He was capped by Brazil at various youth levels, before making the step up to the full national team. However, he was not part of the squad that won the 2004 Copa América.
Ja, wel A-international, maar volgens mij alleen met oefenwedstrijden en kwalificatieduels meegespeeld.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:59 schreef Djekko het volgende:
Je gaat mij toch niet vertellen dat Alex A-international is..? Wel jeugd-international..
Waarom staat dat lijstje hier überhaupt.. what's your point, Diego?
Uit het tekstje van uefa.com (uefaquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:59 schreef Djekko het volgende:
Je gaat mij toch niet vertellen dat Alex A-international is..? Wel jeugd-international..
quote:what's your point, Diego?
Ben ik niet met je eens. Voor elke positie behalve linksachter heeft PSV een invaller die aardig mee kan komen in de top van de HCE.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[...] dat PSV geen brede selectie heeft.
Hiddink kan wel roepen dat hij een brede selectie heeft maar de praktijk is anders. Want PSV heeft hooguit 16 a 18 spelers die op niveau zijn.
Wat dan ook een boute vergelijking is.quote:Je daarmee vergelijken slaat dus ook nergens op. Vergeleken met de binnenlandse concurrentie heeft PSV simpelweg de breedste selectie die ook nog eens redelijk uitgebalanceerd is
ergo, PSV heeft een selectie die zo breed is dat de kleintjes totaal geen kans hebben. Vorige week was het dramatisch slecht en nog win je met 3-0. De verschillen tussen de HCE en de CL zijn zo immens dat er gewoon wat moet veranderen. Maar zeggen dat PSV nationaal gezien een smalle selectie heeft is natuurlijk absurdquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 17:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wat dan ook een boute vergelijking is.
Als Groningen vorige week een beetje ploeg had gehad winnen ze gewoon met 2-0 of 3-0. Zelfs als PSV een off-day heeft wint PSV nog met 2 vingers in de neus van Groningen
vooralsnog hebben wij de breedste selectie van de HCEquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Voorlopig zit er maar een verdediger op de bank en als Lamey er gewoon instaat voor de noodoplossing Lucius zelfs 0. Dus het valt allemaal wel mee met de breedte van de selectie.
En ik meet de breedte van de selectie niet af aan de prestaties in de HCE want PSV doet toch wel mee om de titel.
Maar zolang ik vrijwel wekelijks moet kijken naar Bogelund, Sibon, Lucius, De jong, Vogel en god forbid Van der Schaaf, Zoetebier, Schaaf en Addo dan valt er weinig te genieten.
kwalitatief is err ook nog best een goede discussie mogelijk, maar k heb geen zin om dat aan te halenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:27 schreef methodmich het volgende:
Kwantitatief wel ja.
quote:8/10/2004 - KNVB doet voorstel beleidswijziging staanplaatsen
(Van onze verslaggever JV)
BRON: Sportweek.nl
De KNVB wil op 6 december tijdens de algemene vergadering betaald voetbal een beleidswijziging voorstellen, zodat staanplaatsen in Nederland weer zijn toegestaan. De KNVB wil het voorstel doen na succesvolle pilot-tests in drie stadions. De tests, in de stadions van SC Heerenveen, FC Groningen en Go Ahead Eagles, wezen uit dat staantribunes niet per definitie gevaarlijker zijn voor de toeschouwers dan zitplaatsen. "De praktijk leert dat veel toeschouwers nu gaan staan op de zittribunes. Die ontwikkeling vinden we een stuk zorgelijker en gevaarlijker", aldus Heerenveen-voorzitter Riemer van der Velde.
In de Bundesliga worden zelfs nieuwe stadions voorzien van complete staantribunes, waarbij er bij Europese wedstrijden stoeltjes 'opgeschroefd' kunnen worden. Wegens een naderend verbod van de KNVB zijn in het Philips stadion medio 1995 alle 10.000 ongenummerde staanplaatsen op de Noord-tribune vervangen door genummerde zitplaatsen. Sinds medio 2003 is bij PSV de fanatieke Oost-tribune weer ongenummerd en is daar staan voor het stoeltje toegestaan.
voor europese wedstrijden heb je de stoeltjes nodigquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:37 schreef Djekko het volgende:
Gewoon helemaal geen stoeltjes op oost
Staanplaatsen zou denk ik heel veel positieve reacties opleveren van de mensen daar. Ik hoor wel eens van supporters dat ze de L-side (voor degene die het niet weten: de L-side was de in het artikel genoemde Noord-tribune) missen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:37 schreef Djekko het volgende:
Gewoon helemaal geen stoeltjes op oost
Als iedereen fit is, heb je op de bank bij PSV spelers als Vogel (Captain Zwitsers elftal), Vonlanthen (Spits van Zwisterland), Zoetebier (Reservedoelman Oranjequote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:36 schreef methodmich het volgende:
Kwalitatief is PSV niet breder dan Ajax of Feyenoord, al is Ajax momenteel aanvallend wat manker.
Oh..quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voor europese wedstrijden heb je de stoeltjes nodig
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:44 schreef Djekko het volgende:
[..]
Oh..Schroefstoeltjes dan, zoals in dat bericht staat
Ajax heeft dan Lobont (Roemeens international), Grygera (Tsjechisch international), Escudé (Frans jeugdinternational), O'Brien (Amerikaans international), Sneijder (Nederlands international), Soetaers (Belgisch international) en Boukhari (Marokkaans international).quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:42 schreef Djekko het volgende:
[..]
Als iedereen fit is, heb je op de bank bij PSV spelers als Vogel (Captain Zwitsers elftal), Vonlanthen (Spits van Zwisterland), Zoetebier (Reservedoelman Oranje), Bogelund (rechtsback van Denemarken), Beasley (Amerikaans international, echter weet ik niet of hij wel een bankplaats heeft). Van die namen word ik toch een stuk blijer dan van namen als Anastasiou, Obodai, Ghaly, Smolarek, etc. etc.
You've got a pointquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:48 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ajax heeft dan Lobont (Roemeens international), Grygera (Tsjechisch international), Escudé (Frans jeugdinternational), O'Brien (Amerikaans international), Sneijder (Nederlands international), Soetaers (Belgisch international) en Boukhari (Marokkaans international).
Feyenoord komt met prima goalie Lodewijks, Gyan (Ghanees international), Buffel (Belgisch international), Ghali (Egyptisch international), Pardo (talent) en Smolarek (Pools international).
Sneeuwvlokje kan er ook voor kiezen om ze allemaal op het middenveld te zetten in een 4-4-2. Ik denk dat ajax dan een stuk evenwichtiger is. En dat zullen ze moeten zijn als ze 24 oktober tegen PSV aantredenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:07 schreef Djekko het volgende:
Van der Vaart dan. Maar dat durft het blonde biggetje toch niet aan, want dan krijgt ie op z'n flikker van VDV..
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Koetje moet gewoon verder gaan met kabouter Wesley en zijn holmaatje Raffie op het middenveld te zetten want dat heeft nog nooit gewerkt![]()
![]()
![]()
Maar nu weer graag over naar PSV
mm is ook toevallig pienaar fanquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:00 schreef methodmich het volgende:
Pienaar zeker niet. Van der Vaart.
Met James als tegenstrever zou dat mij ook nog wel lukken(en met Menzo, Koch en Kralj ook nog welquote:Zou hij het dan weer voor elkaar krijgen
Waarom moet Coe de voorkeur boven Zoetebier krijgen?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 00:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Met James als tegenstrever zou dat mij ook nog wel lukken(en met Menzo, Koch en Kralj ook nog wel
Nu nog Coe als 2e keeper en Zoetebier als derde![]()
![]()
![]()
![]()
Reus heeft wel degelijk zelf besloten weg te willen, zoek maar na.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 00:28 schreef Bobu het volgende:
Sterke punten. Zoetebier is een loser. Lijkt me sterk argument nummer 1. En Reus had beter kunnen blijven staan. Lijkt me sterk argument nummer 2. Vooral ook omdat Reus helemaal niet zelf besloten heeft weg te gaan...
Anders laat je het feit dat Zoetebier is gehaald als 2e keeper ook even meespelen...quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 00:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Reus en Zoetebier is lood om oud ijzer dus per saldo schiet je er niks mee op.
Alleen daarom al zou je hem nooit op moeten stellen.
Maar ja PSV zit nu eenmaal met een coach die ook Van der Schaaf, Addo, Vogel en Bogelund opstelt dus dan is het allemaal best logisch.
Oh ja hij is ook een jankerd, maar dat zou je ook onder loser kunnen scharen.
zolang zoetebier zijn werk goed doet hoor je mij niet klagenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 00:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Omdat Zoetebier een loser is en omdat als Zoetebier in de goal staat had beter Reus in de goal kunnen blijven staanVerhuren aan VVV of Volendam, dan speelt ie eindelijk op zijn niveau
Dat lijkt me geen verkeerd initiatief. 2 topclubs die samen gaan werken om vooral de jeugd sterker te maken. Voor een A- of B-junior zou het verfrissend zijn als hij eens een maand of 3 in Argentinië zou spelen, daar leer je wat fysiek voetbal inhoud, iets wat de Nederlandse jeugd eigenlijk nauwelijks weetquote:Hiddink benadert River Plate
Van onze verslaggever
Guus Hiddink heeft tijdens zijn werkbezoek aan Argentinië gesproken met River Plate-voorzitter José María Aguilar over een samenwerkingsverband. PSV en de Argentijnse club overwegen jonge spelers in de toekomst op regelmatige basis uit te wisselen.
Afgelopen weekeinde bracht Hiddink al een bezoek aan de wedstrijd Boca Juniors-Huracán, om sterspeler Carloz Tevez van de thuisploeg te bekijken. International Tevez staat al enige tijd bovenaan het verlanglijstje van de PSV-trainer, maar tot een deal kwam het nog niet. Boca Juniors neemt geen genoegen met een transferbedrag van 13,5 miljoen euro, een bedrag dat ook Bayern München zou hebben geboden. PSV sprak voor het eerst serieus met de club uit Buenos Aires tijdens het Vodafone-toernooi in Manchester.
Hiddink bekeek Tevez afgelopen weekeinde vanuit de ereloge van La Bombonera, naast Boca-legende Ubaldo Rattin en vice-voorzitter Pedro Pompillo. Tevez speelde matig in een duel dat Boca Juniors moeizaam met 2-1 won. De coach bracht vervolgens een bezoek aan het duel Quilmes-River Plate en sprak later in de week met voormalig Boca-verdediger Carlos Mac Allister, die tegenwoordig een voetbalacademie runt in La Pampa.
die combinatie lijkt me ook niet verkeerd, een goede ondergrond is heel belangrijk natuurlijkquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:40 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Dan maar eens een serieuze poging om een discussie op gang te krijgen
[..]
Dat lijkt me geen verkeerd initiatief. 2 topclubs die samen gaan werken om vooral de jeugd sterker te maken. Voor een A- of B-junior zou het verfrissend zijn als hij eens een maand of 3 in Argentinië zou spelen, daar leer je wat fysiek voetbal inhoud, iets wat de Nederlandse jeugd eigenlijk nauwelijks weet
Ook op psv.netwerk.to gekeken?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 01:03 schreef Spideyman het volgende:
how 'bout this one:
We Love You Philip, COCU [afbeelding]
Oh en Philip we love you ----- [afbeelding]
We Love You Philip....... etc.
Dat zou een interessante optie zijn, ik vraag me af hoe hoog het niveau daar in Argentinie is en of de PSV-jeugd daar een beetje mee kan voetballen. Tactisch zijn de Nederlanders denk ik over het algemeen beter, maar in fysiek idd en ook techniek denk ik kunnen de meesten nog wel wat leren van de Argentijnen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:40 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Dan maar eens een serieuze poging om een discussie op gang te krijgen
[..]
Dat lijkt me geen verkeerd initiatief. 2 topclubs die samen gaan werken om vooral de jeugd sterker te maken. Voor een A- of B-junior zou het verfrissend zijn als hij eens een maand of 3 in Argentinië zou spelen, daar leer je wat fysiek voetbal inhoud, iets wat de Nederlandse jeugd eigenlijk nauwelijks weet
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 12:20 schreef Djekko het volgende:
[..]
Ook op psv.netwerk.to gekeken?
Het heeft denk ik wel zijn voordelen dat PSV in Nederland ligt, het land waar een Argentijnse koningin van wordt over een aantal jaren. Maar ambasadrise, vind ik een beetje ver gaan. Ze moet wel neutraal blijven.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 12:52 schreef Spideyman het volgende:
Zou Maxima River Plate fan zijn? Ze zou een leuke ambasadrice zijn in Argentinie voor PSVKan ze gelijk Carlos Tevez een contract onder z'n neus douwen.
![]()
en ze koopt hem even voor PSVquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 12:52 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Dat zou een interessante optie zijn, ik vraag me af hoe hoog het niveau daar in Argentinie is en of de PSV-jeugd daar een beetje mee kan voetballen. Tactisch zijn de Nederlanders denk ik over het algemeen beter, maar in fysiek idd en ook techniek denk ik kunnen de meesten nog wel wat leren van de Argentijnen.
Zou Maxima River Plate fan zijn? Ze zou een leuke ambasadrice zijn in Argentinie voor PSVKan ze gelijk Carlos Tevez een contract onder z'n neus douwen.
![]()
Philips wil meer exposure in Zuid-Amerika, Westerhof kent de markt daar redelijk. Sponsoring in een voetbalgek land als Argentinië is een zeer reëele optie.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 12:23 schreef Suijk het volgende:
Tja, ik vraag me af wat bijv. River Plate eraan over houdt. Er gaat toch niemand van psv definitief die richting op. Ik zie meer voordelen voor psv dan voor River Plate, tenzij er weer een geldbedrag tegenover staat.
Het niveau van de Zuid-Amerikaanse jeugd is over het algemeen hoger dan de West-Europese, dat heeft gewoon met de genen te maken. Als er onderling stages zijn, denk ik dat een hoop jeugdspelers er een grote uitdaging in zien. Het complex van River is moderner en groter dan welke club in Nederland dan ook, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 12:52 schreef Spideyman het volgende:
Dat zou een interessante optie zijn, ik vraag me af hoe hoog het niveau daar in Argentinie is en of de PSV-jeugd daar een beetje mee kan voetballen.
Dat klopt wel. Ik ken de economische situatie in Argentinië op dit moment niet zo, maar ik meen me te herinneren dat het daar niet al te best is. Vraag me af wat er voor Philips te winnen is.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 13:03 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Philips wil meer exposure in Zuid-Amerika, Westerhof kent de markt daar redelijk. Sponsoring in een voetbalgek land als Argentinië is een zeer reëele optie.
Tevens denk ik dat er ook trainers en trainingsmethodes uitgewisseld kunnen worden.Het was volgens mij ook maar een oriënterend gesprek, maar ik ben wel blij dat er zo wordt nagedacht over de verdere ontwikkeling van de club. De HCE is veel te kleinschalig, daarom moet je vooral buiten Nederland op zoek gaan naar nieuwe investeringsmogelijkheden.
Phillipquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 01:03 schreef Spideyman het volgende:
how 'bout this one:
Oh en Philip we love you ----- [afbeelding]
We Love You Philip....... etc.
Zo gek was die club world ranking vd afgelopen 12 maanden nog nietquote:PSV is na de overwinningen tegen achtereenvolgens sc Heerenveen, Panathinaikos FC en FC Groningen flink gestegen in het 'Top 24'-klassement dat door sportzender Eurosport wordt georganiseerd.
In Top 24 worden de 24 beste clubs van Europa - alle deelnemende teams aan de UEFA Champions League - middels een virtuele plaats op de ranglijst gerangschikt, ondersteund door een wekelijks televisieprogramma op Eurosport. In het wekelijkse klassement worden zowel de nationale als internationale resultaten meegeteld.
Zo is een overwinning in de UEFA Champions League is goed voor zes en een overwinning in de nationale competitie voor drie punten. Ook de zwaarte van de competitie telt mee in de puntentelling. PSV staat sinds deze week op een zevende plaats met 25 punten, boven clubs als Juventus, Manchester United en AS Monaco.
ajax staat 17e geloof ikquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:17 schreef WooZ het volgende:
[..]
Zo gek was die club world ranking vd afgelopen 12 maanden nog niet
Van een kameraad gehoord, die had 't op een Argentijnse website gelezen d8 ik.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:22 schreef Djekko het volgende:
Maxi Lopez scheen Ajax ook achteraan te zitten. En die Cangele, wie is dat?
En waar heb je dat trouwens gehoord?
Als ie nooit speeltijd krijgt, kan ie 't natuurlijk ook niet laten zien he. En 10 minuten invallen telt niet vind ik. Alsof Sibon beter is dan Vonlanthen.quote:Op zondag 10 oktober 2004 14:59 schreef methodmich het volgende:
Maar in de nationale ploeg spelen ze heel anders dan bij PSV. Dat scheelt wel een stuk.
En wat is die top 40 voor voetbalteams van Eurosport? Superstippen?
Dat heeft denk ik met de aangevers + positie te maken. Vorig jaar was Vennegoor ook maar een schim van wat ie nu is (niet dat ie nu heel veel is of zo). Ik denk dat als Vonlanthen de diepe spits óf 10 zou worden met jongens als Farfán, Leandro en Van Bommel om zich heen aan de lopende band zou gaan scorenquote:Op zondag 10 oktober 2004 16:10 schreef methodmich het volgende:
Vorig seizoen kreeg hij zat speeltijd en imponeerde daarin zelden.
Bij de nationale ploeg is men sneller tevreden dan bij PSV.
Vorig jaar stonden jongens als vd Schaaf in de basis die niet bepaald een toegevoegde waarde voor het baltempo hadden. Vonlanthen heeft een prachtige techniek + steekpass in zich (ideale '10') maar kan ook lekker uithalen als diepe spits. Vorig jaar speelde PSV met name 4-4-2 en dit jaar 4-3-3, ik denk dat hij in een 4-4-3 systeem beter rendeert dan in een 4-4-2 systeemquote:Op zondag 10 oktober 2004 16:21 schreef methodmich het volgende:
Okee. Maar PSV heeft toch hopelijk nog wel meer kwaliteit dan de nationale elf van Zwitserland ook?
Omdat ie bijna niet aan spelen toekomt. Was Van Bommel zo'n supertalent bij z'n Fortuna tijd toen ie 20 of zo was? Of Lee en Park? Moet je zien hoeveel speeltijd die hebben gekregen terwijl ze in het begin net amateurs leken en het nu toch behoorlijk goed doen. Speeltijd is het antwoord op de 'gebreken' van Vonlanthen en ik weet zeker dat hij meer doelpunten voor PSV kan maken dan Sibon bijv.quote:Op zondag 10 oktober 2004 16:28 schreef methodmich het volgende:
Maar Vonlanthen is tactisch wat dommig.
Dan is het nu nog aan Hiddink om dat in te zien..quote:Op zondag 10 oktober 2004 16:29 schreef cultheld het volgende:
[..]
Omdat ie bijna niet aan spelen toekomt. Was Van Bommel zo'n supertalent bij z'n Fortuna tijd toen ie 20 of zo was? Of Lee en Park? Moet je zien hoeveel speeltijd die hebben gekregen terwijl ze in het begin net amateurs leken en het nu toch behoorlijk goed doen. Speeltijd is het antwoord op de 'gebreken' van Vonlanthen en ik weet zeker dat hij meer doelpunten voor PSV kan maken dan Sibon bijv.
dat denk k ook wel want anders had je hem wel uitgebreid gehoord in de pers.quote:Op zondag 10 oktober 2004 16:41 schreef methodmich het volgende:
Guus kennende is ie echt wel met die knul bezig.
Klopt, Guus gaat niet naar Argentinie om er lekker even uit te zijn. Er komt wel een transfer aan.quote:Op zondag 10 oktober 2004 16:41 schreef methodmich het volgende:
Guus kennende is ie echt wel met die knul bezig.
quote:Op zondag 10 oktober 2004 16:43 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Vonlanthen wordt rustig gebracht. Hij is nog maar 18 of 19, gun die jongen eens wat speeltijd...
Hiddink neemt geen risico, hij speelt op 'safe' helaas.quote:Op zondag 10 oktober 2004 18:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
VonLanthen(en ook Leandro, Bakkal, Takak, Wuytens, Affeley) zullen nooit geen kans krijgen van Don Guus.
Zeg nou zelf De Jong en Sibon zijn toch veel beter dan Leandro en VonLanthen? En veel aantrekkelijker om naar te kijken?
Ze krijgen allemaal wel een kans, alleen het moet bij Guus altijd zo verrekkes lang duren..quote:Op zondag 10 oktober 2004 18:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
VonLanthen(en ook Leandro, Bakkal, Takak, Wuytens, Affeley) zullen nooit geen kans krijgen van Don Guus.
Zeg nou zelf De Jong en Sibon zijn toch veel beter dan Leandro en VonLanthen? En veel aantrekkelijker om naar te kijken?
Bogelund is geblesseerd, maar heeft voorlopig wel aangetoond dat hij mee kan met het niveau. En Schaaf en Addo mochten niet voor niets weg, dus op speeltijd moeten ze ook niet rekenen dit seizoen.quote:Op zondag 10 oktober 2004 18:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Raar woord dat ´safe´ als je ziet dat Bogelund, Van der schaaf, Addo, Zoetebier en Bogelund speeltijd krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |