Kleintje!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:nogwat schreef Kleintje het volgende:
Daar mag ik niet over klagen.
Dat gaat redelijk tot goed.
Als ik wil mag ik moeder worden
Maar ja... dat bericht kreeg ik te horen op de dag dat de scheidingspapieren werden getekend. Kon er toen niet echt gelukkig mee zijn.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 12:10 schreef Neva het volgende:
heeft daar geen last van wink2 is lief![]()
Ook tweede deel niet gelezen...quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:20 schreef bixister het volgende:
Kleintje! [afbeelding]![]()
wat een nieuws!
![]()
Weet niet of je mijn gezicht hiermee bedoelt... maarquote:ThunderChild - vrijdag 1 oktober 2004 @ 16:17
S'middags dames. Heb twee nieuwe gezichten gezien hier, welkom dames
Ja.... wel onze eigen scheidingspapieren.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:20 schreef bixister het volgende:
kleintje ik maak maar even een nieuw topic aan, of had jij dat ook al gedaan?
[..]
Kleintje! [afbeelding]![]()
wat een nieuws!
![]()
ojeeh [edit] ik lees nu net pas het tweede deel van je bericht. je bedoelt toch niet... jullie eigen scheidingspapieren!?![]()
![]()
![]()
*in de war is.....* [/edit]
a) Figure of speechquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:24 schreef Kleintje het volgende:
Weet niet of je mijn gezicht hiermee bedoelt... maar
a. heb ik geen foto gepost dus hebbie mijn gezicht niet gezien
b. ben ik niet nieuw!
Ik had vroeger een juf Gerrie, heerlijk mensquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:36 schreef snoopy het volgende:
Misschien is Gerrie wel een meisje![]()
Oe, gaaf!!!! Wij proberen al weken te gaan, maar helaasquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:32 schreef jessie het volgende:
Ik word geroepen....op naar ikea. Tot laterrrrrrrrrrr
Same here, ik ga echt niet wachten tot ik eindelijk woonruimte heb hoor, maar het begint er zo wel op te lijken.... *sigh*quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oe, gaaf!!!! Wij proberen al weken te gaan, maar helaas
Nou, hier is het probleem gewoon dat mister_d bijna dag en nacht aan het werk isquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:39 schreef Syrena het volgende:
[..]
Same here, ik ga echt niet wachten tot ik eindelijk woonruimte heb hoor, maar het begint er zo wel op te lijken.... *sigh*
Is het een soort ome Jan als uit het liedje van Willeke Alberti danquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:42 schreef Anitra het volgende:
Hmm Alie is nie goed hoor snoop, want mijn tante Alie noemen wij tante Alimentatie
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:45 schreef Anitra het volgende:
Tante Alimentatie doet alles op kosten van de staat, leent bij iedereen geld en betaald het niet terug en is te lui om d'r eigen kont af te vegen, das nie goe he?
Hij hoefde maar tot 13.00 uur te werken, de smiecht.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:41 schreef Kleintje het volgende:
Goed, ga nu dan echt weg.
Balen Coolbabe dat een zwangerschap dan zo'n naar staartje kan houden! *knuffel geeft*
Syrena, ik denk dat je baas er zelf ook gewoon last van heeft
Vrijdag 1 oktober ziekte heet dat![]()
Altijd is kortjakje ziekquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:49 schreef Syrena het volgende:
Maar mijn weekend begint zodus ik kan thuis verder "uitzieken"
En de derde naam is baba zeker?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:02 schreef moussy het volgende:
Mijn tweede naam is Ali![]()
Waaaaaaaat? Hebbie kaboutertjes of zo? Stuur ze ff door danquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:04 schreef Kleintje het volgende:
Ik heb thee gezet, vind dat ik nu wel weer genoeg heb gedaan in huis!
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:21 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Haast niet te crashen . . .
![]()
Wou ik nog zeggen in het vorige bankje
en mijn achter naam shoarmaquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:04 schreef Kleintje het volgende:
[..]
En de derde naam is baba zeker?
Ali baba?
Ik heb thee gezet, vind dat ik nu wel weer genoeg heb gedaan in huis!
Kabouters?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Waaaaaaaat? Hebbie kaboutertjes of zo? Stuur ze ff door dan
Golden Bridge en dan babi pangang van het huisquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:08 schreef Kleintje het volgende:
Ik zit te dubben, wordt het mac donalds of wordt het chinees?
(de spruitjes en witlof in de koelkast zien er nog goed genoeg uit om volgende week weg te gooien)
Ze hebben daar goed voerquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:13 schreef Kleintje het volgende:
Golden Bridge... hahaha... daar heb ik net een folder van gekregen. En dat is helemaal mooi, die bezorgen ook thuis! LEKKER LUI! Dan hoef ik de deur niet uit (damn, vanavond hoor ik mee te gaan naar een verjaardag, dan moet ik me zeker toch wat gaan 'opleuken'?).
Moeilijke keuze, ik hoef gelukkig niet te koken, heb mannetje naar de borrel van zijn bedrijf gestuurd. Heb ik voorlopig nog rust. Ben een Rempejek aan het eten. Is pittig maar wel lekker. Een soort indonesische koek met pinda's.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:08 schreef Kleintje het volgende:
Ik zit te dubben, wordt het mac donalds of wordt het chinees?
(de spruitjes en witlof in de koelkast zien er nog goed genoeg uit om volgende week weg te gooien)
Lijkt mij een prima oplossing voor je . . .quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:13 schreef Kleintje het volgende:
Golden Bridge... hahaha... daar heb ik net een folder van gekregen. En dat is helemaal mooi, die bezorgen ook thuis! LEKKER LUI! Dan hoef ik de deur niet uit (damn, vanavond hoor ik mee te gaan naar een verjaardag, dan moet ik me zeker toch wat gaan 'opleuken'?).
Oeh oeh... lekker!!!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:16 schreef Randa_v het volgende:
Ben een Rempejek aan het eten. Is pittig maar wel lekker. Een soort indonesische koek met pinda's.
hmmm, bedoel je nu dat opleuken of dat lui thuis zijn en niet de deur uitgaan???quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:16 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Lijkt mij een prima oplossing voor je . . .
Dat is ook lekker. Bezorg jij ook thuis? Dan wil ik dat graag voor morgen bestellen want volgens mij is 2 oktober ook een prima dag om lui te zijn!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:24 schreef pluisje het volgende:
Ik ga burito's maken
ik heb geen idee, ben al 100 jaar niet meer in de stad geweestquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:23 schreef Kleintje het volgende:
Ja hallo Moussy, als ik me helemaal opleuk dan wil ik niet alleen mijn neus laten zien. Dat vind ik nou niet het leukste aan mezelf
Is er vanavond wat te doen in de 'stad'?
Anders kan ik daarna gewoon even beesten ofzo. Dan leuk ik me niet voor niets op enzo!
Het lui thuis zijn. Zie ik je wel voor aanquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:19 schreef Kleintje het volgende:
hmmm, bedoel je nu dat opleuken of dat lui thuis zijn en niet de deur uitgaan???
Eet je morgen toch prei, gekookte aardappel en schnitselquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:26 schreef miss_dynastie het volgende:
En wij eten prei, gekookte aardappel en een schnitzel
* Spindizzy wil nu ook Chinees
Heeft 'ie geen gsm dan waar je ff aan kan hangen ??quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:17 schreef moussy het volgende:
Als ik wist hoe laat Peet thuis was, gingen wij ook snezen, maar de kinderen hebben honger, dus we gaan vetpannen![]()
ja, maar ik moet toch gaan want mister_d heeft geen cola meerquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:27 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Eet je morgen toch prei, gekookte aardappel en schnitsel
Scheelt weer een dag boodschappen doen
Ik hang liever ergens anders aanquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:27 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Heeft 'ie geen gsm dan waar je ff aan kan hangen ??![]()
Vijverhut is verbouwd en daar ben ik al 1 keer geweest. Was best grappig.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:25 schreef moussy het volgende:
[..]
ik heb geen idee, ben al 100 jaar niet meer in de stad geweestVroegah ging ik altijd naar hoofdorp, de vijverhut (maar das nu een "puberdisco" heb ik begrepen) of Alkmaar om te hoeren-snoeren
Daar wordt ie zo lang vanquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:28 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik hang liever ergens anders aan
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:28 schreef moussy het volgende:
Ik hang liever ergens anders aan![]()
Dat is dan 7 euro nog wat.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:28 schreef ThunderChild het volgende:
Chinees![]()
Haal straks gewoon een patatje en een frikandel. Lekker met mayo & ketchup![]()
![]()
Dat was vast een reuzegezellig huwelijkquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:30 schreef Rottdog het volgende:
Kent ook een Alie die heeft als bijnaam alie cyaankali ze heeft der man namelijk vergiftigd![]()
Dan hang ik volgende keer wel weer aan zn andere oorlelquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:29 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Daar wordt ie zo lang van![]()
Dan hoef je niet eens te bukken, hoef je je ook niet druk te makenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:28 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik hang liever ergens anders aan
Fotoquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:34 schreef Rottdog het volgende:
Gaat ff flippen hier whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
hond heeft aan de bank lopen vretenklerebeest
![]()
Mijn moeder zei altijd aardappelen met wortelen. Want als ik wist dat er ui doorzat dan wilde ik het niet meer. Dan is het vies!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:32 schreef coolbabe het volgende:
[..]
Dan hoef je niet eens te bukken, hoef je je ook niet druk te maken
Wij eten peen-en-uien
Echt welquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Foto
Jij afzetter !!!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:30 schreef Kleintje het volgende:
Dat is dan 7 euro nog wat.
Maar we ronden het wel af als u contant betaalt. Dus... het wordt 9 euro.
Van de week nog gegeten, hoef het voorlopig ff niet meer . . .quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:32 schreef coolbabe het volgende:
Wij eten peen-en-uien![]()
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:34 schreef Rottdog het volgende:
![]()
Heerlijk zo'n beest ja. Weet je nog wel waarom je er zo'n mormel wou ??quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:34 schreef Rottdog het volgende:
![]()
Woon jij niet een beetje in de buurt?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:38 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Hee wij eten ook hutspot vanavond. Het is bijna klaar Ja Kleintje, een privékok in huis is ideaal![]()
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:37 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Heerlijk zo'n beest ja. Weet je nog wel waarom je er zo'n mormel wou ??![]()
Ik wacht eerst op de foto's van Bowie in het topic "Mijn hond vreet aan de bank" in F&F.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:38 schreef Rewimo het volgende:
Zeg, moeten jullie niet naar Wat eten we vandaag? #26
Ikke niet, ik ben het voor de hele week aan het plannen!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:38 schreef Rewimo het volgende:
Ben te lui om van dit bankje op te staan. Maar de kinderen eten ook meequote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:38 schreef Rewimo het volgende:
Kijk en dat hoort dan weer thuis in ongerust over tiener (puber) dochterquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:39 schreef Rottdog het volgende:
[..]
![]()
Voor de rest heel lief beessie alleen enorm aan het puberen op dit moment![]()
Ik weet hoe je je voelt, die blonde van mij flikte het ook. Nog steeds trouwens, want probeer maar niet een losse handdoek en/of pantoffel in range te houden, want hij duikt er op af . . .quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:39 schreef Rottdog het volgende:
![]()
Voor de rest heel lief beessie alleen enorm aan het puberen op dit moment![]()
Volgens mij is dit een offtopic reactie. EN dat mag hier niet! Denk dat we een modje moeten waarschuwenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:44 schreef Brighteyes het volgende:
Jayden isEcht een schatje!
En Alicia is ook om op te vreten. Lekker klein bijdehandje!
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:44 schreef Brighteyes het volgende:
En Alicia is ook om op te vreten.
CULquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:46 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Volgens mij is dit een offtopic reactie. EN dat mag hier niet!
Culinesse... Foks eigenste kookforumpiequote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:48 schreef Kleintje het volgende:
owkee, nu voel ik me blond. Wat is CUL?
Ik hoop maar dat je foto's hebt gemaakt die ook daadwerkelijk hier gepost worden, want er is nog een mini-meet geweest waar foto's gemaakt zijn die tot op heden nog niet de revue gepasseerd zijn, mevrouwtje Brighteyes . . .quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:44 schreef Brighteyes het volgende:
Jayden isEcht een schatje!
En Alicia is ook om op te vreten. Lekker klein bijdehandje!
He bah, wat een nare ondertoon zit er in deze post.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:50 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat je foto's hebt gemaakt die ook daadwerkelijk hier gepost worden, want er is nog een mini-meet geweest waar foto's gemaakt zijn die tot op heden nog niet de revue gepasseerd zijn, mevrouwtje Brighteyes . . .![]()
![]()
Laat ik nou mijn camera uitgeleend hebben en dus niet bij me gehad hebben...quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:50 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat je foto's hebt gemaakt die ook daadwerkelijk hier gepost worden, want er is nog een mini-meet geweest waar foto's gemaakt zijn die tot op heden nog niet de revue gepasseerd zijn, mevrouwtje Brighteyes . . .![]()
![]()
Het beruchte huiluurtjequote:Op vrijdag 1 oktober 2004 18:09 schreef snoopy het volgende:
Het eten is hier nog niet klaar hoor. Duurt nog ff.
En tegen de tijd dat het op de borden ligt gaat Morris waarschijnlijk huilen
Doen baby's dat expres ofzo![]()
een jas voor Jolietjequote:Op vrijdag 1 oktober 2004 18:26 schreef Luchtbel het volgende:
LadyS en ik hebben gewinkeld met Jolie en Amber. Hoe wel we meer gezeten hebben dan gelopenMocht ik eindelijk geld uitgegeven van mezelf kon ik niks leuks vinden
Uiteindelijk toen LadyS om 5 uur naar huis ging kon ik binnen een half uur allemaal leuke dingen vinden
uiteindelijke score; winterjas voor Jolietje en een broek en een shirtje en een spijkerbroek voor mezelf en een hemdje
![]()
Offtopic Goedeavond
Het eten is weer achter de rug. Tristan ligt al op bed. Wouter en Sterre ga ik nu op bed doen. Dus...weer verder in de avondspits! En heb jij gegoudenbrugd of ben je nog bezig? Je bent zo stilquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 18:04 schreef Kleintje het volgende:
Etenstijd zeker?
het valt opeens zo stil...
Jij welquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:13 schreef LadyS het volgende:
[..]
een jas voor Jolietje
waar heb je die gevonden?
Ik kwam tot de ontdekking dat ik al een jasje had voor AmberMijn moeder attendeerde me daar op.. hahahaha. Mag ik dit nog onder de zwangerschapsdementie gooien?
als je dat voer toch ff naar Kleintje brengt....quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:15 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Het eten is weer achter de rug. Tristan ligt al op bed. Wouter en Sterre ga ik nu op bed doen. Dus...weer verder in de avondspits! En heb jij gegoudenbrugd of ben je nog bezig? Je bent zo stil![]()
Smoesjes, zo ken ik er nog wel tachtig . . .quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:55 schreef Brighteyes het volgende:
Laat ik nou mijn camera uitgeleend hebben en dus niet bij me gehad hebben...
IJdeltuit!quote:En daarnaast ben ik niet zo happig op het showen van foto's van mezelf... Wat is er nou leuk aan om te zien hoe ik met een debiele wazige blik, kwijlend en wel met Jayden op schoot zit?
quote:Vraag maar lekker aan Knor of ze meer foto's van die 2 wil posten, is veel leuker!
Denk ik ook niet. Het enige wat jullie te zien dan kregen zijn foto's van die blondine van me . . .quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:45 schreef moussy het volgende:
Ik denk niet dat we veel missen![]()
Tobias heeft er 3quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:13 schreef LadyS het volgende:
Ik kwam tot de ontdekking dat ik al een jasje had voor AmberMijn moeder attendeerde me daar op.. hahahaha. Mag ik dit nog onder de zwangerschapsdementie gooien?
Luchtbel die jasquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:45 schreef Luchtbel het volgende:
LadyS ik heb toch een lichtblauw meisjesjasje gehaald bij Zeeman http://members.ams.chello.nl/w.franck/kleding.jpg
Nee, hele dag Dordt niet uitgeweestquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:55 schreef rena het volgende:
Spindizzy, was jij vandaag toevallig in Utrecht?
Gisteren nog gehad (denk ik, weet ik niet meerquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:01 schreef beefcake het volgende:
Oeh, mijn lasagne is klaar![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:08 schreef snoopy het volgende:
Toen het eten klaar was riep vriendje heel hard dat het nog een kwartier zou duren! Dit om Morris om de tuin te leiden. En weet je wat: het werkte
We hebben heerlijk rustig kunnen eten en toen werd ie pas wakker
![]()
Dat zijn aardig wat fotootjes. Nog wat kunnen doen behalve fotograveren ??quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:28 schreef Rewimo het volgende:
Alle vakantiefoto's staan nu op Christans site![]()
Wat voor maat heeft Myrthe nu? Ik heb er namelijk nog 1 over waar Jolie niet in kan.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:28 schreef poemojn het volgende:
Mijn man en ik zijn koukleumenmaar een wagenpak heb ik niet.. Is dat ook nodig als je een voetenzak bij de wandelwagen hebt? In de buikdrager is het misschien wel handig maar ik weet niet hoe lang ik haar daar nog echt in kan dragen.
Kwestie van lang genoeg gaan.. En ik had 3 camera's bij, dus per camera zijn het niet eens zoveel foto's..quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:36 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dat zijn aardig wat fotootjes. Nog wat kunnen doen behalve fotograveren ??
Naar de chinees?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:53 schreef miss_dynastie het volgende:
mister_d heeft me als verrassing lekker mee uit eten genomen
Waarschijnlijk wel, maar niet gelijk. Je moet eerst thuiskomen en zo...quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:59 schreef Rietvaerder het volgende:
Ga je niet terug ofzo
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Waarschijnlijk wel, maar niet gelijk. Je moet eerst thuiskomen en zo...
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:58 schreef jessie het volgende:
Nou wij zijn weer terug van ikea.
ben ook heel blij dat ze allemaal digitaal genomen zijn we hadden 2 kaartjes van 256 mbquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:01 schreef teig het volgende:
1600?????? das best veel zeg maar!
Gemengde gevoelens dus...quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:58 schreef jessie het volgende:
Nou wij zijn weer terug van ikea.![]()
![]()
Een kast en een lamp en 3 plantjes rijker. Na t uitpakken alleen 3 plantjes rijker.
De kast is beschadigd en de lamp is verrot.
Ik haat dat!
Maar goed ik ben toch 3 plantjes rijker
ik ben altijd blij als ik er tien heb.. ik vergeet vaak foto's te maken!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:06 schreef babyfeet het volgende:
[..]
ben ook heel blij dat ze allemaal digitaal genomen zijn we hadden 2 kaartjes van 256 mb
plus mijn schoonouders hadden bijna 2 van die kaartjes vol en bijna allemaal foto's van kyllian
dat is zooo herkenbaar!!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:11 schreef jessie het volgende:
Ja precies. Maar ik vind hem zo leuk en de kamer is zo kaal nu en en en en . Ik ben dan gewoon een neuroot en MOET hem NU enzo... maar ja niet alles gaat altijd zoals ik het wil heGo with the flow.....
![]()
Dat ken ikquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:11 schreef jessie het volgende:
Ja precies. Maar ik vind hem zo leuk en de kamer is zo kaal nu en en en en . Ik ben dan gewoon een neuroot en MOET hem NU enzo... maar ja niet alles gaat altijd zoals ik het wil heGo with the flow.....
![]()
Gewoon bij een lokaal restaurantje (voor de Veenendalers: de nieuwe meet, in het midden van het centrum). Ik heb een varkenshaasje op en mister_d een entrecote. Echt heerlijk gegeten. Het tentje waar we normaal weleens willen eten zat vol, dus tja, maar het was heeel lekkerquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:14 schreef jessie het volgende:
Trouwens MissD waar ben je wezen eten?
Oh, oké, dat noteer ik even voor mister_d (die doet aan vergelijkend warenonderzoek en zoquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:18 schreef poemojn het volgende:
Nee, wij hebben ze bij de Praxis besteld.De 7 m voor de woonkamer is wel netjes afgewerkt, maar die voor onze slaapkamer zijn minder mooi geworden.
Tja, zo kan ik ook met veel foto's thuiskomen . . .quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:42 schreef qltel het volgende:
Kwestie van lang genoeg gaan.. En ik had 3 camera's bij, dus per camera zijn het niet eens zoveel foto's..(en dan had Rewimo ook nog een camera bij)
Lekkerquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:53 schreef miss_dynastie het volgende:
Hallo, wij zijn er ook weer
mister_d heeft me als verrassing lekker mee uit eten genomen![]()
O ja, de reden waarom ik de IKEA mijdt . . .quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:58 schreef jessie het volgende:
![]()
Een kast en een lamp en 3 plantjes rijker. Na t uitpakken alleen 3 plantjes rijker.
Ik haat dat!
Koekoekquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:00 schreef babyfeet het volgende:
wij hadden van onze vakantie vorig jaar over de 1600 foto's
ja, ik heb ze voor onze huiskamer ook bij de Hema besteld. ze zijn precies goed, hangen ook mooi. voor m'n vorige huis had ik ze zelf gemaakt (ook velours) maar dat was zo'n hels karwei en m'n naaimachine is er ook nog op stukgelopen, dus daar had ik dit keer geen zin in. voor boven heb ik ze wel zelf gemaakt. het ligt dus ook erg aan de stof die je kiest. gordijnen van wat dunnere stof zijn makkelijk zelf te maken. en dat scheelt wel flink in prijs.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:11 schreef miss_dynastie het volgende:
Heeft er iemand ervaring met de gordijnenmaakservice van de Hema? Ik zit er namelijk over te denken om er gordijnen te bestellen, vandaar
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:33 schreef lady-wrb het volgende:
meiden ik heb groot nieuws:![]()
ik heb mijn kat terug!
![]()
(en om niet offtopic te gaan: ik heb het keurig bij flora en fauna uitgebreid geschreven)
Ik ga gelijk ff kijkenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:33 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb mijn kat terug!
![]()
(en om niet offtopic te gaan: ik heb het keurig bij flora en fauna uitgebreid geschreven)
De V&D in jouw woonplaats verkoopt ze ook niet en ik kan het weten, want ik heb er gewerktquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:35 schreef miss_dynastie het volgende:
het is me nooit opgevallen dat de V&D ook gordijnen verkooptGa van de week even kijken, thanx!
Het hakensysteem kan ik inderdaad zelf kiezen, want alles moet worden vernieuwd (het spul hangt er dan ook al dertig jaarquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:43 schreef bixister het volgende:
gordijnen zijn anders wel ongeveer 't makkelijkste om te maken hoor: rechttoerechtaan-er kan bijna niet. dus juist wel een project om mee te beginnen!zeker als je een niet te ingewikkeld haken-systeem kiest. maar ja, het kost wel tijd (en je moet toch een naaimachine hebben. ik heb er 1 bij de wehkamp besteld, niet duur en prima ding). maar gordijnen laten maken is hoe dan ook makkelijker.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:45 schreef Reese het volgende:
[..]
De V&D in jouw woonplaats verkoopt ze ook niet en ik kan het weten, want ik heb er gewerkt![]()
ahum, ik vrees dat ie zich daar een wat te rooskleurige voorstelling bij maakt.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:49 schreef miss_dynastie het volgende:
mister_d wordt helemaal enthousiast bij het idee van een naaimachine
Dan zet je hem toch achter dat dingquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het hakensysteem kan ik inderdaad zelf kiezen, want alles moet worden vernieuwd (het spul hangt er dan ook al dertig jaar) mister_d wordt helemaal enthousiast bij het idee van een naaimachine, dus we gaan het er eens over hebben
Dat waren we ook, maar ze zijn dusdanig met de vraagprijs gezakt, dat zélfs met de verbouwingskosten de hypotheek voor ons niet te hoog gaat worden. We hebben een van onze vrienden (bouwkundige) op het huis losgelaten en hem laten noteren wat hij aan verbouwingskosten nodig achtte. Het valt ons echt 100% mee. In combinatie met de lagere vraagprijs, overwegen we nu toch om het te kopen. We zouden eigenlijk gek zijn als we het niet doen, omdat we voor dat geld hier geen huis (of flat) kunnen kopen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:53 schreef moussy het volgende:
Ik dacht dat jullie op jacht waren voor een ander huis
jammer van d ekast jessie was wel benieuwdquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:58 schreef jessie het volgende:
![]()
Ik haat dat!
Maar goed ik ben toch 3 plantjes rijker
Volgens mij heb ik er 1 over in 68, zit wel een klein vlekje op, maar niet heel erg. Ik heb hem van iemand gekregen, met nog 2 van die dikke pakken, zoveel heeft ze er niet nodig. Ik kan nu niet kijken, Jolie ligt net op bed en hij zit 'ergens' in een doos. Ik ga morgen kijken, anders mag je hem zo hebben, gebruik je hem niet, heb je iig niks gekochtquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:59 schreef poemojn het volgende:
Ze heeft nu maat 62 maar ik vind het nu nog te warm voor een wagenpak, dus denk dat ik die evt pas in maat 68 nodig heb (ze lijkt nog steeds erg hard te groeien al denk ik niet dat ze continu op een pond per week zit).
Dat kan niet, want we sluiten wel een contract af vooraf. We hebben nu sowieso ook al een contract voor een bepaalde prijs die is een jaar of vier geleden al afgesproken, gewoon om ruzies e.d. te voorkomen, en er komt dan gewoon een nieuw contract.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:27 schreef bixister het volgende:
miss_d, goed plan! maar waarom eerst opknappen? dadelijk gaat de vraagprijs er nog door omhoog!![]()
Ik ook nietdus ik klop ff meequote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:31 schreef beefcake het volgende:
Ik heb nog nooit problemen gehad met spullen van de IKEA
Even afkloppen...
mag ik ook mee kloppen???quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:41 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik ook nietdus ik klop ff mee
Heb je het adres wel goed geschreven ??quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:18 schreef Luchtbel het volgende:
![]()
Dat ga je niet menen zeg![]()
Morgen is het al bijna een week onderweg![]()
Tekenfilmpjes ?? Waar en wat ??quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:33 schreef Neva het volgende:ik verveel me me avond was beetje niet wat ik verwachte en ben helemaal confuus dus tja dan volg je alles niet meer zo super
![]()
maar goed heb geen zin om zeurdoos uit te hangen dus ga even lekker nutteloze tekenfilms kijken en beetje fokken/surfen
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:38 schreef Neva het volgende:
kwam thuis kon alleen maar huilen![]()
Da's te nieuw voor mijquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:41 schreef Neva het volgende:
happy tree friends![]()
Mag je hier gewoon doen hoor, dan ben je het ff kwijt. Ik zal je heus geen zeur vindenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:44 schreef Neva het volgende:
thanx for the hug TC ik weet waar het aan ligt maar niemand is online en wil niet de zeurdoos/klaagmuts uithangen hier.. voel ik me nu al gewoon rotweekje of 2 achter de rug gaat wel weer over en dan ben ik weer helemaal![]()
Ahh. Het enige recente 'zieke humor' dat ik ken is Southparkquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:48 schreef Neva het volgende:
http://www.happytreefriends.com/ beetje zieke humor
Maar helpt als je frustie bent![]()
kuchmsnkuch ??quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:50 schreef Neva het volgende:
kan niet hier lurkers en shit enzo![]()
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 00:08 schreef beefcake het volgende:
En is je wel eens opgevallen dat er in (bijna) elke aflevering een moraal achter het verhaal zit?!
Ahhh, das mooiquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:33 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb mijn kat terug!
![]()
Natquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 00:03 schreef gnoompje het volgende:
TC hoe was je weekje in Reeuwijk???
Shut up, you big fat .....quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 00:09 schreef Spindizzy het volgende:Kyle's mom is a bitch.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 01:13 schreef Neva het volgende:![]()
tc
![]()
Yup, alledrie. Ga daar ook eens kijken van de week, dankjewel!quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 01:05 schreef Rottdog het volgende:
Miss_D service is goed bij de hema doen ook niet moeilijk maar zou wel onderhandelen over de maakkosten. De stof is duur zat, zorg gewoon dat je geen maakkosten hoeft te betalen.![]()
Weet niet of je een Kwantum, Leenbakker of Carpetland in de buurt hebt maar die hebben meestal aanbiedingen gratis maken enzo. Mocht je zo gek worden dat je ze zelf maakt stof kopen op de markt stukken goedkoper![]()
Hier ging de wekker alweer vroeg af... Was vergeten hem wat later te zetten vanwege het weekendquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 09:23 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik moet ook ff boodschapjes doen, als ik mister_d tenminste uit bed krijg![]()
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 08:43 schreef rena het volgende:
Wat mij gisteravond overkwam, echt zo'n actie voor mij, ik zat hier te computeren en dit gedeelte ligt in de bijkeuken, wat afsluitbaar is. Hadden ze me opgesloten![]()
![]()
Ikke!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 09:26 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Hier ging de wekker alweer vroeg af... Was vergeten hem wat later te zetten vanwege het weekend
Ik zit erover te denken mezelf te trakteren op de Sims 2. Simsspellen worden niet echt goedkoper na verloop van tijd en ik wil hem wel heel graag hebben. Taak zegt dat er nogal wat klachten waren over dat het spel een nogal heftige computer nodig heeft...
Heeft een van jullie hem en wat zegt de doos dat hij nodig heeft?
Cool! Thanxquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 09:28 schreef miss_dynastie het volgende:
Ga ff de doos erbij zoeken hoor...
Ik blijf me erover verbazen hoe erg Cagney op onze Kitty lijkt... Vooral bij die schootfoto's, zou bijna zeggen dat je Kitty van ons gejat hebt ofzo!quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 09:57 schreef daniman het volgende:
Ik zal vanmiddag even een linkje geven naar mijn nieuwe kattenfoto's
-edit- dit laatste is niet meer nodig. Als je foto's van mijn katten wil zien, klik je gewoon op de link "cagney en lacey" in mijn sig
Zoals bij jouw slaapkamerkast? Gebruiksaanwijzing was geschreven door een dronken-Zweed die nog nooit een schroevendraaier had vastgehad, zat van alles niet bij, scharnier kapot en als je 'm zo in elkaar zet als bedoeld kunnen de deuren niet dicht... Geweldig spul, daar bij Ikeaquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:06 schreef Rewimo het volgende:
Balen zeg, JessieGebeurt zo vaak bij Ikea dat het niet klopt of stuk is.
ik zie al dat ik blij kan zijn dat ik mijn computermeubel en slaapkamer meubilear NIET bij ikea heb gehaaldquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 10:12 schreef qltel het volgende:
[..]
Ben jij je slaapkamerkast al vergeten? Gebruiksaanwijzing was geschreven door een dronken-Zweed die nog nooit een schroevendraaier had vastgehad, zat van alles niet bij, scharnier kapot en als je 'm zo in elkaar zet als bedoeld kunnen de deuren niet dicht... Geweldig spul, daar bij Ikea![]()
Ik ga hem dit weekend kopieren van mijn broertje, die heeft hem ergens gedowload. Hij had hem al gespeeld en vond hem erg leuk!!quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 09:26 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ik zit erover te denken mezelf te trakteren op de Sims 2. Simsspellen worden niet echt goedkoper na verloop van tijd en ik wil hem wel heel graag hebben. Taak zegt dat er nogal wat klachten waren over dat het spel een nogal heftige computer nodig heeft...
Heeft een van jullie hem en wat zegt de doos dat hij nodig heeft?
Ja ik schrik daar niet vanquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 10:40 schreef snoopy het volgende:
Ben je wel eens op zondag in Amsterdam naar de Bijenkorf geweest LB? Vreselijjk is dat. Maar heeeeeeeel misschien als ik zin heb doe ik het wel.
Misschien stuur ik vriendje er wel op afquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 10:48 schreef Luchtbel het volgende:
Ja ik schrik daar niet van
Ach, het is een goede test voor je relatie, zo'n kast. Als je dat samen volbrengt zonder ruzie zit het met je relatie wel snor..quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 10:27 schreef daniman het volgende:
[..]
ik zie al dat ik blij kan zijn dat ik mijn computermeubel en slaapkamer meubilear NIET bij ikea heb gehaald
nietquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 12:05 schreef Syrena het volgende:
Moussy> waar heb jij nou uiteindelijk het blauw mee van je hoofd gekregen laatst?!
Ik heb al zitten schuren, maar ik ben hier en daar nog steeds Roasted Nut ofzo.
Tip: neem volgende keer je mobieltje meequote:Op zaterdag 2 oktober 2004 08:43 schreef rena het volgende:
Veel plezier TC![]()
Goedemorgen
Wat mij gisteravond overkwam, echt zo'n actie voor mij, ik zat hier te computeren en dit gedeelte ligt in de bijkeuken, wat afsluitbaar is. Hadden ze me opgesloten![]()
Maar uiteindelijk toch gered (ze waren allemaal al naar bed hier, dus ik heb nogal hard op de deur moeten rammen
)
LOLquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 10:59 schreef qltel het volgende:
[..]
Ach, het is een goede test voor je relatie, zo'n kast. Als je dat samen volbrengt zonder ruzie zit het met je relatie wel snor..
(een probleem wat jij dus niet hebt)
Oh....quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 12:07 schreef moussy het volgende:
[..]
niet
Dagelijks scrubben.
Oh Beef, dit maakt weer zo'n herkenbaar gevoel losquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 10:49 schreef beefcake het volgende:
Waarom stapelt de was zich altijd zo snel op?Ik heb een wasmand die uitpuilt met schone was en dat moet ik allemaal nog opvouwen. En dan zit er ook nog een was in de droger en een in de wasmachine. Weekend...
Welja, zorg wel dat je virusscanner up to date is en meeloopt dan kan je de cd gewoon in je pc proppenquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:57 schreef teig het volgende:
Ik heb iets vaags gekregen bij de post.. een pakketje met een single en een cd. Maar zonder begeleidende brief ofzo.. Geen idee van wie het komt. De CD is verzegeld.
Er staat wel een postcode op de envelop maar daar kom ik niet ver mee
Kan ik die cd gewoon open maken??![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |