abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22430865
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2004 22:11 schreef Tarak het volgende:

[..]
Maar goed iedereen is anders
Klopt!
quote:
en je bent nog best jong, misschien dat je mening over dit onderwerp nog verandert als je wat ouder bent. IMHO verandert het beeld dat je hebt van je eigen sexualiteit nog wel als je wat (tien jaar) ouder bent. (Dit klinkt vreselijk, maar toch is het zo)
Oei! Pas daar mee op, iedereen is anders, maar ik denk dat veel mensen op zijn leeftijd (tevens de mijne) weldegelijk weten wat ze wel en niet willen met iemand van een bepaald geslacht. Het is vaak de verwoording die moeilijk is. Ik denk zelfs dat men op 13/14 jarige leeftijd al behoorlijk bewust is van een seksuele voorkeur. Als je jong bent <14, dan weet je niet beter dan dat je een jongetje bent en je met een meisje behoort 'te gaan'. Daarna word je je bewust over van alles en nog wat.
Dus ik denk dat leeftijd sowieso een kleine (ik zeg niet 'geen') rol speelt.
Zo gaan wij níet met elkaar om in Nederland
  woensdag 6 oktober 2004 @ 09:37:06 #177
104137 RawneZZ
Wat kijk je?!
pi_22437590
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2004 16:42 schreef Tarak het volgende:

[..]

Met wie zou je liever sex willen hebben met Erika Terpstra of Johnny Depp?

Ik ben een flikker, maar ik zou namelijk toch liever willen sexen met Pamela Anderson dan met Boris Jeltsin.
De gedachte aan seks met Johnny Depp vind ik minstens zo afgrijselijk als met Terpstra. Je doet nu alsof het verplicht zou zijn om met iemand seks te hebben. Je hebt volgens mij alleen seks met iemand die je aantrekkelijk vindt. Zie mijn vorige vergelijking van kiezen tussen het eten van stront en kots. Dat doe je allebei niet.
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2004 22:11 schreef Tarak het volgende:

Maar goed iedereen is anders en je bent nog best jong, misschien dat je mening over dit onderwerp nog verandert als je wat ouder bent. IMHO verandert het beeld dat je hebt van je eigen sexualiteit nog wel als je wat (tien jaar) ouder bent. (Dit klinkt vreselijk, maar toch is het zo)
Is dat bij jou niet het geval omdat jij een afwijkende(niet negatief bedoeld) seksuele voorkeur hebt, die je op die leeftijd niet goed kon plaatsen, maar dat je wel merkte dat je 'anders' was?
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2004 16:46 schreef Da_DvD2 het volgende:
Wat heb jij toch met gespierde behaarde mannen, RawneZZ? ;-)
  maandag 31 oktober 2005 @ 12:48:12 #178
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_31835046
En hoest hier?
....in de donkere nacht.
pi_31879682
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 15:54 schreef Waxxer het volgende:

[..]

>linker oksel< *snif*
>rechter oksel< *snif*

Mwoah, ik ben fris hoor
Ik post om het posten.
  dinsdag 1 november 2005 @ 21:50:31 #180
118447 Tique3
deze avater kreeg aandacht :7
pi_31879846
Naja.. een keertje gezellig na het uitgaan naast elkaar staan rukken
Een paar keer trio gehad met een andere man en een vrouw (alleen wat met de vrouw gedaan, wat dat betreft ben ik zo hetero als de pest)
voor de gein een kusje op de mond in beschonken toestand en dan houd het op.

is overigens alleen gebeurd met mijn beste vriend die ik al 15 jaar ken.
Als je mij serieus neemt, dan doe ik dat ook :7
pi_31879880
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2004 16:42 schreef Tarak het volgende:

[..]

Met wie zou je liever sex willen hebben met Erika Terpstra of Johnny Depp?

Ik ben een flikker, maar ik zou namelijk toch liever willen sexen met Pamela Anderson dan met Boris Jeltsin.
die discussie heb ik gehad met een vriend. de keuze tussen zo'n aziaatje van die popgroep (zo'n trevestiet/transsexueel?) en een heel lelijke meid. voor mij is de keuze dan zo gemaakt. ik pak dat ding wel die vroeger of nog steeds man was.

keuze tussen een lelijk meid en een man a la robbie williams is de keus ook niet zo moeilijk. dan maar die kerel. maar verder dan zoenen niet...
Islam=facisme
  dinsdag 1 november 2005 @ 22:01:35 #182
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_31880311
Ik bind m'n lul nog liever af met een veter totdat ie zwart wordt en eraf valt voordat ik een kerel ook maar binnen grijpafstand van m'n lul laat komen.
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
pi_31884254
Ik vind dit wel een interessant topic maar dit is offtopic, want ben vrouw.
pi_33578175
Uhm ik ben zelf homo en ik heb wel eens sex gehad met een hetero. En ik hoor het jullie denken... was die jongen dan geen bi ofzo? Nee hij was echt hetero alleen hij wilde experimenteren. Het was een goede vriend van me. EN we hebben een aantal xen sex gehad. En hij vond het best leuk zei die. Alleen daar bleef het bij omdat ie niet verliefd op jongens kon worden.

En ik zie het probleem er ook nie van in. Ik zou als rasechte homo ook wel eens een meisje willen neuken. Maja miss ben ik wel iets te ruimdenkend ofzo. Maja aan andere kant... whats the problem???
"Ongeluk is het verschil tussen het talent en de verwachtingen van de mens"
  zaterdag 31 december 2005 @ 19:46:52 #185
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_33589655
in onze vrienden groep zit een jongen en als hij eenmaal dronken is dan issie gewoon geil en maakt het niet uit of het een jongen of een meisje is staat hij ineens tegen me been aan te rijden kan ik altijd wel om lachen ...zn vriendin alleen minder
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  zaterdag 31 december 2005 @ 20:05:30 #186
137478 MakeLoveNow
make love not war
pi_33590100
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 19:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
in onze vrienden groep zit een jongen en als hij eenmaal dronken is dan issie gewoon geil en maakt het niet uit of het een jongen of een meisje is staat hij ineens tegen me been aan te rijden kan ik altijd wel om lachen ...zn vriendin alleen minder
tis dat ik momenteel geen vriendin heb...was al bang dat ik je kende
  zaterdag 31 december 2005 @ 20:10:32 #187
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_33590234
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 20:05 schreef MakeLoveNow het volgende:

[..]

tis dat ik momenteel geen vriendin heb...was al bang dat ik je kende
hehe tsja ik weet dat hij gewoon hetero is maar hij word gewoon gek als hij dronken is...
want ik heb daarna bij hem geslapen (2persoons bed) en toen heeft hij me echt niet aangeraakt hoor
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  zondag 1 januari 2006 @ 18:55:41 #188
113347 Erick1985
Honesty is the key...
pi_33606968
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 15:44 schreef Dungeonmaster het volgende:
Mannen die echt extreem homofoob zijn, die zijn vaak latent homofiel, dus daar maak je wel een kansje bij, nadat je op je gezicht geslagen bent, dus als je masochistisch bent, zou ik dat zeker proberen. Verder denk ik dan de meeste heterofiele mannen niet echt ervoor open staan (tadadadatataa) om iets sexueels uit te voeren met een homofiele man. Ik voor mezelf in ieder geval niet. Maar ik dacht dat homofielen het aan elkaar konden zien? Dan heb je toch geen probleem. Ga je gewoon op zoek naar een andere homofiele lekkere man. Ik had ook begrepen dat homofielen het ook niet zo nauw nemen (tadadadatataaa) met monogamie, dus je kan zowieso je gang gaan. Zo, ik hoop dat er voldoende vooroordelen in dit stukje staan.
Homofiele jongens en mannen komen ook in hele andere kringen (tadadadatataaaa) dus daar heb je, denk ik, de meeste kans. Want ik denk dat daar (in homo barren enzo) ook heus weleens nieuwsgierige twijffelgevalletjes komen.
Be kind, be polite, be nice, be helpful, be normal, be yourself. Then everything will be ok.
  zondag 1 januari 2006 @ 18:59:05 #189
106955 BB_Koning
Koninklijk? Nee: goddelijk...
pi_33607026
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 13:48 schreef Anubys87 het volgende:
Uhm ik ben zelf homo en ik heb wel eens sex gehad met een hetero. En ik hoor het jullie denken... was die jongen dan geen bi ofzo? Nee hij was echt hetero alleen hij wilde experimenteren. Het was een goede vriend van me. EN we hebben een aantal xen sex gehad. En hij vond het best leuk zei die. Alleen daar bleef het bij omdat ie niet verliefd op jongens kon worden.

En ik zie het probleem er ook nie van in. Ik zou als rasechte homo ook wel eens een meisje willen neuken. Maja miss ben ik wel iets te ruimdenkend ofzo. Maja aan andere kant... whats the problem???
Om een bepaalde geaardheid te hebben hoeft er geen combi van sexuele en emotionele aantrekking te zijn. Sexuele aantrekking is genoeg. Ergo, je vriend is weldegelijk bisexueel
bb_koning.hyves.nl
pi_33607415
quote:
Op zondag 1 januari 2006 18:59 schreef BB_Koning het volgende:

[..]

Om een bepaalde geaardheid te hebben hoeft er geen combi van sexuele en emotionele aantrekking te zijn. Sexuele aantrekking is genoeg. Ergo, je vriend is weldegelijk bisexueel
In dat licht zou je dan ook kunnen zeggen dat poster geen homo is maar bi, aangezien hij ook met een dame de liefde zou willen bedrijven..

Persoonlijk zou ik wel *rommelen* met een andere gast. Echter zie ik mezelf met deze wetenschap dan ook niet als *hetero* maar (in lijn met jouw post) bi ...
- don't attribute to malice what can be adequately explained by incompetence -
pi_33607564
quote:
[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/609481/1/150#22332313]vrijdag 1 oktober 2004 15:17Vinden sommige hetero's het misschien (ondanks hun heteroheid) niet erg om gepijpt te worden door een jongen, of om samen af te trekken ofzo?

Hier graag jullie mening over.
Je beschrijft hier een fraaie paradox. Maar de oplossing is simpel: een hetero is geen hetero als deze zich bovenstaande activiteiten laat welgevallen.
Tegenwoordig moet je Dr. Ir. zijn om een beetje correct Nederlands te kunnen neerpleuren.
Abusing semicolons since 1987.
  zondag 1 januari 2006 @ 21:35:58 #192
136868 Dannie_Dorka
Just call me Danny
pi_33610625
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2004 14:13 schreef FuifDuif het volgende:
Veel mannen hier die maar al te graag even willen laten weten dat ze zeker geen homo zijn, maar ondertussen wel fantasiëen koesteren. Mannen, het is bekend dat iedere man een potentiele homo is.
Mijn DVD's | RetroJunk
There's no such thing as a good cult movie or a bad cult movie.They're just.....cult.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 00:05:30 #193
88457 Brillies
www.brillie.nl
pi_33644889
Je moet toch alles proberen in je leven. Dus waarom ook niet.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 00:21:49 #194
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_33645423
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 00:05 schreef Brillies het volgende:
Je moet toch alles proberen in je leven. Dus waarom ook niet.
Hoe smaakt stront dan?
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 00:37:16 #195
106955 BB_Koning
Koninklijk? Nee: goddelijk...
pi_33645964
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 00:21 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Hoe smaakt stront dan?
Ik snap die opmerking ook nooit. Beter is 'Je moet alles wat lekker/leuk kan zijn een keer geprobeerd hebben'.
bb_koning.hyves.nl
pi_33645971
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2004 16:21 schreef flipsen het volgende:
Goed, ik zal eens gewoon reageren op de openingspost. Zouden meer mensen hier moeten doen in plaats van verzanden in oeverloos gediscuzeur.
Helemaal mee eens!

Ik ben hetero, en heb eigenlijk geen behoefte aan of fantasiën over mannen.
Nu ik er eens over nadenk lijkt het me nou ook weer niet zo afschuwelijk.

Alleen met een man zou ik niet aan moeten denken. De enige mogelijke situatie is tijdens sex met een ander stel. Zoenen zou ik niet doen. Pijpen zou ik in zo'n situatie nog wel eens willen uitproberen. Gepijpt worden lijkt me ook geen probleem.
pi_33646109
Samen aftrekken: NEE
Me laten pijpen door een jongen: NEE
Elke andere intieme, seksueel georienteerde handeling met een jongen: NEE

Blijf lekker bij me vriendin als je het niet erg vindt.
JOHNNY HEITINGA
pi_33649019
iets dat met sex te maken zou hebben zowieso niet

goeie vrienden zoen ik als heterosexeel, met vriendin (ook aanwezig) gerust op de mond

Alleen moet ik dan van m'n vriendin ff een slokje bier drinken voor ik haar weer mag zoen
  dinsdag 3 januari 2006 @ 02:57:38 #199
8369 speknek
Another day another slay
pi_33649249
Ik denk dat ongeveer 1 op de 5000 heteromannen in zwaar beschonken toestand zich wel zou laten pijpen (maar het niet zelf doen) door een man. Van de overige 4999 zal ruwweg de helft je vreemd aankijken en afwijzen en de andere helft agressief worden.

Vooral uitproberen dus.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_33672265
lopen? tot ik moe ben
rijden? totdat de benzine op is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')