Klopt!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:11 schreef Tarak het volgende:
[..]
Maar goed iedereen is anders
Oei! Pas daar mee op, iedereen is anders, maar ik denk dat veel mensen op zijn leeftijd (tevens de mijne) weldegelijk weten wat ze wel en niet willen met iemand van een bepaald geslacht. Het is vaak de verwoording die moeilijk is. Ik denk zelfs dat men op 13/14 jarige leeftijd al behoorlijk bewust is van een seksuele voorkeur. Als je jong bent <14, dan weet je niet beter dan dat je een jongetje bent en je met een meisje behoort 'te gaan'. Daarna word je je bewust over van alles en nog wat.quote:en je bent nog best jong, misschien dat je mening over dit onderwerp nog verandert als je wat ouder bent. IMHO verandert het beeld dat je hebt van je eigen sexualiteit nog wel als je wat (tien jaar) ouder bent. (Dit klinkt vreselijk, maar toch is het zo)
De gedachte aan seks met Johnny Depp vind ik minstens zo afgrijselijk als met Terpstra. Je doet nu alsof het verplicht zou zijn om met iemand seks te hebben. Je hebt volgens mij alleen seks met iemand die je aantrekkelijk vindt. Zie mijn vorige vergelijking van kiezen tussen het eten van stront en kots. Dat doe je allebei niet.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:42 schreef Tarak het volgende:
[..]
Met wie zou je liever sex willen hebben met Erika Terpstra of Johnny Depp?
Ik ben een flikker, maar ik zou namelijk toch liever willen sexen met Pamela Anderson dan met Boris Jeltsin.
Is dat bij jou niet het geval omdat jij een afwijkende(niet negatief bedoeld) seksuele voorkeur hebt, die je op die leeftijd niet goed kon plaatsen, maar dat je wel merkte dat je 'anders' was?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:11 schreef Tarak het volgende:
Maar goed iedereen is anders en je bent nog best jong, misschien dat je mening over dit onderwerp nog verandert als je wat ouder bent. IMHO verandert het beeld dat je hebt van je eigen sexualiteit nog wel als je wat (tien jaar) ouder bent. (Dit klinkt vreselijk, maar toch is het zo)
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:46 schreef Da_DvD2 het volgende:
Wat heb jij toch met gespierde behaarde mannen, RawneZZ? ;-)
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 15:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
>linker oksel< *snif*
>rechter oksel< *snif*
Mwoah, ik ben fris hoor
die discussie heb ik gehad met een vriend. de keuze tussen zo'n aziaatje van die popgroep (zo'n trevestiet/transsexueel?) en een heel lelijke meid. voor mij is de keuze dan zo gemaakt. ik pak dat ding wel die vroeger of nog steeds man was.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:42 schreef Tarak het volgende:
[..]
Met wie zou je liever sex willen hebben met Erika Terpstra of Johnny Depp?
Ik ben een flikker, maar ik zou namelijk toch liever willen sexen met Pamela Anderson dan met Boris Jeltsin.
tis dat ik momenteel geen vriendin heb...was al bang dat ik je kendequote:Op zaterdag 31 december 2005 19:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
in onze vrienden groep zit een jongen en als hij eenmaal dronken is dan issie gewoon geil en maakt het niet uit of het een jongen of een meisje isstaat hij ineens tegen me been aan te rijden
kan ik altijd wel om lachen
...zn vriendin alleen minder
hehequote:Op zaterdag 31 december 2005 20:05 schreef MakeLoveNow het volgende:
[..]
tis dat ik momenteel geen vriendin heb...was al bang dat ik je kende![]()
![]()
Homofiele jongens en mannen komen ook in hele andere kringen (tadadadatataaaa) dus daar heb je, denk ik, de meeste kans. Want ik denk dat daar (in homo barren enzo) ook heus weleens nieuwsgierige twijffelgevalletjes komen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 15:44 schreef Dungeonmaster het volgende:
Mannen die echt extreem homofoob zijn, die zijn vaak latent homofiel, dus daar maak je wel een kansje bij, nadat je op je gezicht geslagen bent, dus als je masochistisch bent, zou ik dat zeker proberen. Verder denk ik dan de meeste heterofiele mannen niet echt ervoor open staan (tadadadatataa) om iets sexueels uit te voeren met een homofiele man. Ik voor mezelf in ieder geval niet. Maar ik dacht dat homofielen het aan elkaar konden zien? Dan heb je toch geen probleem. Ga je gewoon op zoek naar een andere homofiele lekkere man. Ik had ook begrepen dat homofielen het ook niet zo nauw nemen (tadadadatataaa) met monogamie, dus je kan zowieso je gang gaan. Zo, ik hoop dat er voldoende vooroordelen in dit stukje staan.
Om een bepaalde geaardheid te hebben hoeft er geen combi van sexuele en emotionele aantrekking te zijn. Sexuele aantrekking is genoeg. Ergo, je vriend is weldegelijk bisexueelquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:48 schreef Anubys87 het volgende:
Uhm ik ben zelf homo en ik heb wel eens sex gehad met een hetero. En ik hoor het jullie denken... was die jongen dan geen bi ofzo? Nee hij was echt hetero alleen hij wilde experimenteren. Het was een goede vriend van me. EN we hebben een aantal xen sex gehad. En hij vond het best leuk zei die. Alleen daar bleef het bij omdat ie niet verliefd op jongens kon worden.
En ik zie het probleem er ook nie van in. Ik zou als rasechte homo ook wel eens een meisje willen neuken. Maja miss ben ik wel iets te ruimdenkend ofzo. Maja aan andere kant... whats the problem???
In dat licht zou je dan ook kunnen zeggen dat poster geen homo is maar bi, aangezien hij ook met een dame de liefde zou willen bedrijven..quote:Op zondag 1 januari 2006 18:59 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Om een bepaalde geaardheid te hebben hoeft er geen combi van sexuele en emotionele aantrekking te zijn. Sexuele aantrekking is genoeg. Ergo, je vriend is weldegelijk bisexueel![]()
Je beschrijft hier een fraaie paradox. Maar de oplossing is simpel: een hetero is geen hetero als deze zich bovenstaande activiteiten laat welgevallen.quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/609481/1/150#22332313]vrijdag 1 oktober 2004 15:17Vinden sommige hetero's het misschien (ondanks hun heteroheid) niet erg om gepijpt te worden door een jongen, of om samen af te trekken ofzo?
Hier graag jullie mening over.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:13 schreef FuifDuif het volgende:
Veel mannen hier die maar al te graag even willen laten weten dat ze zeker geen homo zijn, maar ondertussen wel fantasiëen koesteren. Mannen, het is bekend dat iedere man een potentiele homo is.
Hoe smaakt stront dan?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:05 schreef Brillies het volgende:
Je moet toch alles proberen in je leven. Dus waarom ook niet.
Ik snap die opmerking ook nooit. Beter is 'Je moet alles wat lekker/leuk kan zijn een keer geprobeerd hebben'.quote:
Helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:21 schreef flipsen het volgende:
Goed, ik zal eens gewoon reageren op de openingspost. Zouden meer mensen hier moeten doen in plaats van verzanden in oeverloos gediscuzeur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |