abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33768664
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 15:31 schreef Magics het volgende:

[..]

Ja hoe ver zou ik gaan? Zoenen zou ik wel doen, vingeren en beffen. Maar verder hoeft ze niks bij mij te doen.
Wat ik me nou afvraag he.. Vind je het dan echt vies om aan een vrouw te zitten of als een vrouw aan jou zit of is het meer principieel?
pi_33768756
ik ga enkel over tot homoseks als er geen wijf beschikbaar is, en dan alleen gepijpt worden, en geen andere rare dingen, ook niet zoenen ofzo ...
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_33768814
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 16:00 schreef laurenzo85 het volgende:
Kreeg ooit 20 kratten bier aangeboden van een paar meisjes als ik met een kameraad van mij(ook hetero) zou zoenen.. Heb het niet gedaan, dus een andere jongen hoeft het ook niet te proberen

Ik had wellicht die kratten bier toch niet gekregen, maar goed het idee staat mij gewoon niet aan..
Als ik zeker wist dat ik ze zou krijgen en de man in kwestie wilt t ook zou ik t wel gedaan hebben.. 20 kratten bier . Maar het lijkt me wel ranzig..
pi_33769034
kom maar op met dat bier!
  vrijdag 6 januari 2006 @ 21:00:10 #230
37225 BAC
Lekker hoor..........
pi_33779090
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 15:25 schreef Fly-or-Die het volgende:
mmm, een kusje op de mond zou net kunnen als ik heel erg dronken ben. samen rukken, zie ik het nut niet van in. gepijpt worden door een kerel lijkt me helemaal niks. en verder dan dat wil ik niet aan denken.
samen met een homo een meid palen is wel te doen

......
eens!
pi_33780246
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 15:58 schreef Sport_Life het volgende:
Als ik zeker wist dat ik ze zou krijgen en de man in kwestie wilt t ook zou ik t wel gedaan hebben.. 20 kratten bier .
Ik zou het waarschijnlijk toch wel gedaan hebben, zeker voor 20 kratjes bier . Kleine moeite, zo'n problemen heb ik er niet mee.
quote:
Maar het lijkt me wel ranzig..
Want? Eye-opener: het is precies hetzelfde als met een meid (mist goed geschoren, stoppels )
  vrijdag 6 januari 2006 @ 22:43:11 #232
106955 BB_Koning
Koninklijk? Nee: goddelijk...
pi_33782659
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 15:54 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Wat ik me nou afvraag he.. Vind je het dan echt vies om aan een vrouw te zitten of als een vrouw aan jou zit of is het meer principieel?
Vind jij het echt vies om aan een man te zitten of is het principieel...
bb_koning.hyves.nl
  vrijdag 6 januari 2006 @ 22:52:49 #233
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_33783008
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 21:35 schreef PrisonerOfPain het volgende:

Want? Eye-opener: het is precies hetzelfde als met een meid (mist goed geschoren, stoppels )
Bullshit... elke 'openminded nerd' in dit topic zegt: 'O, dit doe ik wel en dit doe ik niet.' Alsof je daar een volwaardige seksrelatie mee beschrijft. Tuurlijk zou elke kerel z'n stijve lul in de reet van een andere kerel kunnen steken (hell, ik krijg meerdere malen erecties per dag zonder dat ik me ook maar in de verste verte geil voel).

Maar geaardheid is geen fysieke, maar een psychische kwestie... ik wil niets uitspoken met een andere kerel omdat het ten eerste: niet eens in me opkomt, ten tweede: het mij niet opwindt, ten derde: ik zeker geen liefdesrelatie met een kerel wil, en ten vierde: ik van mezelf zou walgen als ik het wel deed, omdat mijn hele identiteit dan op niets gefundeerd zou zijn.

Het is eigenlijk hetzelfde als iets moeten eten wat je niet lekker vindt; maar dan met psychische consequenties.
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
pi_33783745
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 22:52 schreef Nickthedick het volgende:
Bullshit... elke 'openminded nerd' in dit topic zegt: 'O, dit doe ik wel en dit doe ik niet.' Alsof je daar een volwaardige seksrelatie mee beschrijft. Tuurlijk zou elke kerel z'n stijve lul in de reet van een andere kerel kunnen steken (hell, ik krijg meerdere malen erecties per dag zonder dat ik me ook maar in de verste verte geil voel).
Wellicht is het handig om de stelling in de SP nogmaals door te nemen? Daarin word enkel naar je grenzen gevraagd. Misschien komt het over of ik iedereen over zit te halen, maar ik vind de reacties als 'gvd goor gedoe' behoorlijk ongefungeerd en nogal lomp. Wellicht wil ik het zelfs zover doortrekken om te stellen dat je van jezelf dan ook behoorlijk kunt walgen.
quote:
Maar geaardheid is geen fysieke, maar een psychische kwestie...
Ben ik geheel met je eens, alleen zijn de reacties in dit topic van zo'n aard dat ik me afvraag wat mensen doen als ze 'toch ineens' verliefd worden op een gast. Persoonlijk zou ik er geen probleem mee hebben, het is immers een gevoel wat ik zou hebben. Punt is simpelweg dat ik tot op heden nog niet verliefd ben geworden op een man, maar waarom zou het niet kunnen gebeuren? Simpelweg omdat het tegen je complete moreel ingaat? Tegen ieder idee wat je over homo's dan wel homosexualiteit hebt? Dat gevoel zet je toch niet aan de kant, netzomin als dat gaat met een dame.
quote:
[...] en ten vierde: ik van mezelf zou walgen als ik het wel deed, omdat mijn hele identiteit dan op niets gefundeerd zou zijn.
Pardon? Je hele identiteit gebaseerd op jou hetro zijn? Het lijkt me dat je op z'n minst nog een andere doel in je leven hebt bereikt. Je kunt toch niet je hele identiteit op je geaardheid baseren? Sorry als het lijkt of ik je nu ontiegelijk aanval.
quote:
Het is eigenlijk hetzelfde als iets moeten eten wat je niet lekker vindt; maar dan met psychische consequenties.
De consequenties voor mij zijn eigenlijk nihil gebleven, wellicht omdat ik mezelf accepteer om wat ik gedaan heb? Of omdat ik er mee kan lachen? Weet ik veel...

Je avatar! Geniale film
pi_33783843
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 22:43 schreef BB_Koning het volgende:

[..]

Vind jij het echt vies om aan een man te zitten of is het principieel...
Ik vind het echt vies om aan een man zijn "ding" te zitten ja. En ik weet zeker dat er meer mannen zo over denken.
  vrijdag 6 januari 2006 @ 23:32:41 #236
106955 BB_Koning
pi_33784361
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 23:18 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Ik vind het echt vies om aan een man zijn "ding" te zitten ja. En ik weet zeker dat er meer mannen zo over denken.
Waarom zou een homo het niet vies kunnen vinden om bepaalde handelingen met een vrouw te verrichten? Hij beschrijft dat hij bepaalde handelingen niet wil verrichten zoals jij dat ook doet, bij jou is die onwil gebaseerd op gevoelens van walging, waarom ga je er niet automatisch vanuit dat dat bij hem ook het geval is?
bb_koning.hyves.nl
  vrijdag 6 januari 2006 @ 23:37:51 #237
106776 Nickthedick
pi_33784541
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 23:15 schreef PrisonerOfPain het volgende:

Wellicht is het handig om de stelling in de SP nogmaals door te nemen? Daarin word enkel naar je grenzen gevraagd. Misschien komt het over of ik iedereen over zit te halen, maar ik vind de reacties als 'gvd goor gedoe' behoorlijk ongefungeerd en nogal lomp. Wellicht wil ik het zelfs zover doortrekken om te stellen dat je van jezelf dan ook behoorlijk kunt walgen.
Die laatste zin begrijp ik niet helemaal, maar ach.

Het feit dat je het alleen al zou proberen is voor mij een teken van een onderontwikkelde seksuele identiteit... je weet van sommige dingen dat ze je niet gaan bevallen. Ikzelf heb natuurlijk ook talloze dingen gedaan die mij in de eerste instantie tegen stonden (niet op seksgebied btw ). And guess what... ik had elke fuckin' keer gelijk; het beviel niet. Waarom zou je dan wel een andere kerel aflebberen? Twijfelde je aan jezelf? Ben je misschien toch bi? Heb je dan totaal geen zelfkennis?
quote:
Ben ik geheel met je eens, alleen zijn de reacties in dit topic van zo'n aard dat ik me afvraag wat mensen doen als ze 'toch ineens' verliefd worden op een gast. Persoonlijk zou ik er geen probleem mee hebben, het is immers een gevoel wat ik zou hebben. Punt is simpelweg dat ik tot op heden nog niet verliefd ben geworden op een man, maar waarom zou het niet kunnen gebeuren? Simpelweg omdat het tegen je complete moreel ingaat? Tegen ieder idee wat je over homo's dan wel homosexualiteit hebt? Dat gevoel zet je toch niet aan de kant, netzomin als dat gaat met een dame.
Hoe vaak word jij zomaar verliefd dan? Ik zie een vrouw, en die wil ik dan neuken... verliefdheid bouw ik op (maar eerst wil ik ze neuken).
quote:
Pardon? Je hele identiteit gebaseerd op jou hetro zijn? Het lijkt me dat je op z'n minst nog een andere doel in je leven hebt bereikt. Je kunt toch niet je hele identiteit op je geaardheid baseren? Sorry als het lijkt of ik je nu ontiegelijk aanval.
Een deel wel iig... toekomstplannen etc. Daarin is nu eenmaal geen plaats voor een kerel.
quote:
De consequenties voor mij zijn eigenlijk nihil gebleven, wellicht omdat ik mezelf accepteer om wat ik gedaan heb? Of omdat ik er mee kan lachen? Weet ik veel...

Je avatar! Geniale film
Najah.. jouw keus... ik ben meer het type: ik weet wat ik wil, always have, always will.

probeer je me te versieren?
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
pi_33784570
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 23:32 schreef BB_Koning het volgende:

[..]

Waarom zou een homo het niet vies kunnen vinden om bepaalde handelingen met een vrouw te verrichten? Hij beschrijft dat hij bepaalde handelingen niet wil verrichten zoals jij dat ook doet, bij jou is die onwil gebaseerd op gevoelens van walging, waarom ga je er niet automatisch vanuit dat dat bij hem ook het geval is?
Waar staat dat ik denk dat een homo dat niet vies vindt dan?? Het is gewoon een vraag, kan toch??
  vrijdag 6 januari 2006 @ 23:42:15 #239
106776 Nickthedick
pi_33784688
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 23:32 schreef BB_Koning het volgende:

[..]

Waarom opent niemand even een topic over hoe ver homo's met mensen van het andere geslacht zouden gaan?

Dat zal ik je vertellen: Omdat die lui nog fundementalistischer zijn dan hetero's en zich gelijk op de pik/clitoris getrapt voelen als je al zoiets durft te vragen.
pi_33786533
Tijdens uitgaan 1 keer een gozer in z'n reet geknepen en 2 keer iemand z'n wang ondergelikt. Allemaal onder dwang van vrouwen.

Ik ben hetero als maar zijn kan, maar gekkigheid uithalen is een ander verhaal. Complimenten van homo's heb ik ook altijd kunnen waarderen, maar die ene keer dat een Nederlandse homo mij probeerde te versieren in Praag, dat vond ik wat minder.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 14:21:40 #241
113347 Erick1985
Honesty is the key...
pi_33797899
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 11:12 schreef firestorm_99 het volgende:

[..]

bi·sek·su·eel (bn.)
1 seksueel gericht zijnd op beide geslachten => bi, biseks

dus ik ben bi
Me too
Be kind, be polite, be nice, be helpful, be normal, be yourself. Then everything will be ok.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 14:47:36 #242
10976 PhatRabbit
Allright, cut the shit!
pi_33798744
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 15:17 schreef Magics het volgende:
...Vinden sommige hetero's het misschien (ondanks hun heteroheid) niet erg om gepijpt te worden door een jongen, of om samen af te trekken ofzo?...
Zal vast wel tig x eerder gezegd zijn, maar als de door jou bedoelde hetero's op jouw vraag "Nee, dat vind ik in het geheel niet storend" antwoorden, dan zijn het bi's.

Jij hebt dus gewoon geen notie van de betekenis van "hetero" of geeft er moedwillig een draai aan.
Voetbal kijken? Check http://voetbalinbeeld.nl.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 14:49:36 #243
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_33798820
Ach, als ik de kans zou krijgen zou ik ook wel wat experimenteren. Ik loop alleen nooit tegen dat soort situatie's aan .

Maar ik ben dus ook bi
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
  zondag 8 januari 2006 @ 01:26:21 #244
106955 BB_Koning
pi_33820527
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 23:38 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Waar staat dat ik denk dat een homo dat niet vies vindt dan?? Het is gewoon een vraag, kan toch??
Ik zeg niet dat jij dat denkt, ik vraag waarom je twijfels hebt? Iemand vragen hoe ver hij/zij zou gaan met iemand van het geslacht dat hij/zij niet prefereert is 1 ding, maar dan vragen of diegene iets niet wil vanwege principes of vanwege gevoelens van 'walging' vind ik een beetje vreemd. Vooral als jij zelf aangeeft iets niet te doen omdat je het 'walgelijk' vindt. Jouw vraag komt over alsof je het normaal vindt dat een heteroman sexuele handelingen met een homoman geen prettige gedachte vindt, maar het niet vanzelfsprekend vindt dat een homo bepaalde handleingen niet met een vrouw wil verrichten. Hierop voortbouwend lijkt het alsof sex met mannen onder bepaalde omstandigheden wel walgelijk gevonden kan worden, maar sex met een vrouw niet omdat het gewon raar is als je echt braakneigingen krijgt bij de gedachte aan sex met een vrouw, want vrouwen zijn zo geweldig en zo geil en iedereen die dat niet vindt, is een beetje vreemd.

Misschien til ik te zwaar aan dit alles, maar zo kwam de reactie over, maar ik kan me vergist hebben
bb_koning.hyves.nl
  zondag 8 januari 2006 @ 01:30:08 #245
106776 Nickthedick
pi_33820606
quote:
Op zondag 8 januari 2006 01:26 schreef BB_Koning het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat jij dat denkt, ik vraag waarom je twijfels hebt? Iemand vragen hoe ver hij/zij zou gaan met iemand van het geslacht dat hij/zij niet prefereert is 1 ding, maar dan vragen of diegene iets niet wil vanwege principes of vanwege gevoelens van 'walging' vind ik een beetje vreemd. Vooral als jij zelf aangeeft iets niet te doen omdat je het 'walgelijk' vindt. Jouw vraag komt over alsof je het normaal vindt dat een heteroman sexuele handelingen met een homoman geen prettige gedachte vindt, maar het niet vanzelfsprekend vindt dat een homo bepaalde handleingen niet met een vrouw wil verrichten. Hierop voortbouwend lijkt het alsof sex met mannen onder bepaalde omstandigheden wel walgelijk gevonden kan worden, maar sex met een vrouw niet omdat het gewon raar is als je echt braakneigingen krijgt bij de gedachte aan sex met een vrouw, want vrouwen zijn zo geweldig en zo geil en iedereen die dat niet vindt, is een beetje vreemd.

Misschien til ik te zwaar aan dit alles, maar zo kwam de reactie over, maar ik kan me vergist hebben
Een ware hetero vindt dergelijke handelingen per definitie walgelijk, omdat het niet alleen tegen z'n gevoel indruists, maar ook tegen z'n ratio.
  zondag 8 januari 2006 @ 01:46:54 #246
106955 BB_Koning
pi_33820997
quote:
Op zondag 8 januari 2006 01:30 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Een ware hetero vindt dergelijke handelingen per definitie walgelijk, omdat het niet alleen tegen z'n gevoel indruists, maar ook tegen z'n ratio.
Dat vat ik
bb_koning.hyves.nl
  zondag 8 januari 2006 @ 01:47:53 #247
106776 Nickthedick
pi_33821020
quote:
Op zondag 8 januari 2006 01:46 schreef BB_Koning het volgende:

[..]

Dat vat ik
Slotje dan maar?
pi_33821179
quote:
Op zondag 8 januari 2006 01:26 schreef BB_Koning het volgende:

[..]

Mijn vraag leek me simpel dacht ik zo...
pi_33821533
Ik sluit me volledig hierbij aan.
Ondanks dat ik wel eens in een hele zatte bij met een jongen gezoend heb. Verder voel ik er niks voor om echt sex met een jongen te hebben. Niet echt een frisse gedachte.
pi_33822986
quote:
Op zondag 8 januari 2006 02:10 schreef gouranga het volgende:

Niet echt een frisse gedachte.
fris? wat fris? of je nou door de zure banaan of pruim heen moet bijten... wat heeft dat met fris te maken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')