abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fotograaf vrijdag 1 oktober 2004 @ 13:22:52 #1
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22329813
terugvindpostje
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  FOK!fotograaf vrijdag 1 oktober 2004 @ 13:53:09 #3
89055 CompuMess
Bzzz ?!?
pi_22330473
voor mij ook een 'Ah, daar zijn jullie dus...' postje
Ja, ik heb ook een zooi spullen om ploaties mee te maken...
Fotooz
- Fotowerk Indian Summer Festivals -
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 1 oktober 2004 @ 14:10:58 #4
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_22330854
Tsss, beetje tvp's zitten posten

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_22331165
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 14:10 schreef Rewimo het volgende:
Tsss, beetje tvp's zitten posten

Het is stiekem ook een "Tjonge, wat Veel Plaatjes"-post
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_22331298
Ik heb ondanks het niet bepaald uitbeelden van het onderwerp toch een punt gekregen van user B!!

maar wel weer verkeerd geschreven
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 15:16:35 #7
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_22332286
Topic Vol Plaatjes
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 15:23:05 #8
41286 Price
The Abominable Dr. Phibes
pi_22332450
Ik vind het wel grappig, dat wanneer ik ondubbelzinnig mijn mening geef er meteen mensen zijn die geïrriteerd reageren. Omdat ik in FOT niet regelmatig reageer, zou ik niet serieus genomen mogen worden? Trouwens voor een mooie kiek heb je geen "digitale camera van een paar duizend euro" nodig.
Ik heb fototechnisch gezien absoluut niet de wijsheid in pacht, maar ik heb eenvoudigweg geconstateerd dat het deze maand wat minder was dan gebruikelijk.
You Should Have Seen Them Kicking Edgar Allan Poe
  FOK!fotograaf vrijdag 1 oktober 2004 @ 15:32:33 #9
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22332704
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 15:23 schreef Price het volgende:
Ik vind het wel grappig, dat wanneer ik ondubbelzinnig mijn mening geef er meteen mensen zijn die geïrriteerd reageren. Omdat ik in FOT niet regelmatig reageer, zou ik niet serieus genomen mogen worden? Trouwens voor een mooie kiek heb je geen "digitale camera van een paar duizend euro" nodig.
Ik heb fototechnisch gezien absoluut niet de wijsheid in pacht, maar ik heb eenvoudigweg geconstateerd dat het deze maand wat minder was dan gebruikelijk.
ik denk dat het op mensen overkomt als "ik kan dat veel beter"
en daar ze dan geen foto's van jou hebben gezien...
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_22332935
Hmmmm....ik zou kunnen reageren. Eigenlijk heb ik daar geen zin in.

Nou ja, laat ik het toch maar doen
quote:
Ik vind het wel grappig, dat wanneer ik ondubbelzinnig mijn mening geef er meteen mensen zijn die geïrriteerd reageren.
Je komt ook redelijk binnenvallen op een manier van een olifant door een porselijnkast met de opmerking "Ik vind de resultaten zeer tegenvallen deze maand".
quote:
Omdat ik in FOT niet regelmatig reageer, zou ik niet serieus genomen mogen worden?
Dat zeggen we niet....maar het is wel het eerste waar men naar kijkt als een dergelijke "harde" opmerking wordt geplaatst door een user die ons helemaal niet bekend voorkomt.

Hoe zou jij het vinden als een volslagen vreemde je even komt vertellen dat je werk eigenlijk best zwaar onder niveau is zonder dat je zijn "expertise" kan beoordelen?
quote:
Trouwens voor een mooie kiek heb je geen "digitale camera van een paar duizend euro" nodig.
Waar wordt een opmerking geplaatst dat dit wel zo zou zijn
quote:
Die laatste zin is al een stuk genuanceerder dan je opmerking in de vorige post he

Om nog even te reageren op de rest van je vorige post:
quote:
Veel foto's lijken meer op voor-de-vuist-weg-vrijetijdskiekjes met een wegwerpcamera. Ook moet je een grote fantasie hebben, om het onderwerp van september in sommige beelden terug te zien.
Mee eens, maar dan nog blijft het altijd een persoonlijke interpretatie van het onderwerp. Wat de een WIU vind, vind de ander gewoon niet WIU .

En er is niets mis met vrijetijds-kiekjes hoor. Als dat toevallig bruikbaar is voor de fotowedstrijd lijkt me dat geen probleem. Ik denk overigens dat de voor-de-vuist-weg-vrijetijdskiekjes bij de dierenwedstrijd nog een stukje hoger lag.

Maar.......ik zou je van harte willen uitnodigen om vooral mee te komen doen . Altijd leuk om nieuwe dingen te zien
pi_22332955
Kunnen we al stemmen op de nieuwe onderwepen?
-->
ik word er vrolijk van.
-->
http://www.surfrace.nl/index.php?r=50877
pi_22332964
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 15:32 schreef Xilantof het volgende:

[..]

ik denk dat het op mensen overkomt als "ik kan dat veel beter"
en daar ze dan geen foto's van jou hebben gezien...
Grmbl...jij was weer eerder
pi_22332969
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 15:42 schreef stil het volgende:
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 16:04:50 #14
41286 Price
pi_22333395
Peter, ik kan natuurlijk weer reageren op h.e.e.a., maar dit zal enkel resulteren in welles-nietes. Bedankt voor je uitnodiging en ik zal proberen deze maand wat in te zenden.
pi_22333612
Ik moet niet te vaak in het stemtopic kijken.. is niet goed voor m'n zelfvertrouwen als beginnend fotograaf..

Ik weet wel al een nieuw (en moeilijk) onderwerp: Agressie!
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_22333822
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 16:04 schreef Price het volgende:
Peter, ik kan natuurlijk weer reageren op h.e.e.a., maar dit zal enkel resulteren in welles-nietes. Bedankt voor je uitnodiging en ik zal proberen deze maand wat in te zenden.
Woei...er heeft iemand mijn profiel bekeken
geintje

Maareh....het was niet bedoeld als welles-nietes verhaal hoor. En deze wedstrijden zijn berucht om de discussies die elke maand weer uitbreken over het kiekjesgehalte, onderwerpen die niet goed zichtbaar zijn, mensen die oververhit reageren etc. etc. etc.

Een wedstrijd zonder discussie of verhitte meningsuitingen zou niet leuk zijn
pi_22333835
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 16:16 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik moet niet te vaak in het stemtopic kijken.. is niet goed voor m'n zelfvertrouwen als beginnend fotograaf..

Ik weet wel al een nieuw (en moeilijk) onderwerp: Agressie!
A_M,

Relax...het gaat om het meedoen, niet om het winnen . Ik scoor deze maand ook al geen punten
pi_22333895
Ja klopt. Dat van die 'agressie' had overigens niet te maken met het feit dat ik bijna geen punten heb hoor het staat er een beetje ongelukkig.

Maar goed ik heb nu een paar keer meegedaan en het is natuurlijk altijd prettig om iets van een stijgende lijn in je puntenaantal te zien. Ik snap wel dat winnen er niet in zit aangezien er veel betere foto's tussen staan.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 16:33:23 #19
41286 Price
pi_22333940
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 16:26 schreef PdeHoog het volgende:

Een wedstrijd zonder discussie of verhitte meningsuitingen zou niet leuk zijn
Daar geef ik je 100% gelijk in. Leve de olifant in de porseleinkast!
  FOK!fotograaf vrijdag 1 oktober 2004 @ 16:35:42 #20
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22333984
ik doe het beter dan verwacht
aangezien ik op mijn foto nog duizend en 1 dingen aan te merken heb die ik niet okee vind
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_22335889
quote:
Price,
Ik heb me totaal niet gestoord aan je reactie. Natuurlijk vroeg ik me als iemand die nog niet zo lang actief is op Fok wel af wie je bent, maar dat wil niet zeggen dat je geen mening mag hebben of dat deze minder serieus genomen zou moeten worden. En als ik alle albums doorblader (wat erg leuk is) dan denk ik dat het gemiddeld wel eens beter geweest is. Het thema van deze maand bleek achteraf toch moeilijker dan het klonk.

En ik ben het totaal met je eens dat een dure camera geen garantie is voor een goede foto!
...niet geschoten is altijd mis...
pi_22335936
Offy,
Je hebt weer mail en de Thema's staan er weer bij, please NIET weer overschrijven!
...niet geschoten is altijd mis...
pi_22336214
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 15:42 schreef stil het volgende:
Zal ik mijn ideetjes dan vast maar insturen?
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 18:43:17 #24
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_22336279
Woeiiiii, ik heb weer eens een puntje. Voor het eerst sinds maanden
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
pi_22336286
Een kinderhand is gauw gevuld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')