Hmmmm....ik zou kunnen reageren. Eigenlijk heb ik daar geen zin in.
Nou ja, laat ik het toch maar doen
![]()
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 15:23 schreef Price het volgende:
Ik vind het wel grappig, dat wanneer ik ondubbelzinnig mijn mening geef er meteen mensen zijn die geïrriteerd reageren.
Je komt ook redelijk binnenvallen op een manier van een olifant door een porselijnkast met de opmerking "Ik vind de resultaten zeer tegenvallen deze maand".
quote:
Omdat ik in FOT niet regelmatig reageer, zou ik niet serieus genomen mogen worden?
Dat zeggen we niet....maar het is wel het eerste waar men naar kijkt als een dergelijke "harde" opmerking wordt geplaatst door een user die ons helemaal niet bekend voorkomt.
Hoe zou jij het vinden als een volslagen vreemde je even komt vertellen dat je werk eigenlijk best zwaar onder niveau is zonder dat je zijn "expertise" kan beoordelen?
quote:
Trouwens voor een mooie kiek heb je geen "digitale camera van een paar duizend euro" nodig.
Waar wordt een opmerking geplaatst dat dit wel zo zou zijn
![]()
quote:
Ik heb fototechnisch gezien absoluut niet de wijsheid in pacht, maar ik heb eenvoudigweg geconstateerd dat het deze maand wat minder was dan gebruikelijk.
Die laatste zin is al een stuk genuanceerder dan je opmerking in de vorige post he
![]()
Om nog even te reageren op de rest van je vorige post:
quote:
Veel foto's lijken meer op voor-de-vuist-weg-vrijetijdskiekjes met een wegwerpcamera. Ook moet je een grote fantasie hebben, om het onderwerp van september in sommige beelden terug te zien.
Mee eens, maar dan nog blijft het altijd een persoonlijke interpretatie van het onderwerp. Wat de een WIU vind, vind de ander gewoon niet WIU
![]()
.
En er is niets mis met vrijetijds-kiekjes hoor. Als dat toevallig bruikbaar is voor de fotowedstrijd lijkt me dat geen probleem. Ik denk overigens dat de voor-de-vuist-weg-vrijetijdskiekjes bij de dierenwedstrijd nog een stukje hoger lag.
Maar.......ik zou je van harte willen uitnodigen om vooral mee te komen doen
![]()
. Altijd leuk om nieuwe dingen te zien
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley