quote:Stel je een simulatie van de werkelijkheid voor, maar dan zonder alle saaie stukken en
inclusief een boel babbelende beesten. Kom in Animal Crossing wonen en je kunt je tijd
doorbrengen met nieuwe vrienden, bijvoorbeeld door de leuke festivals te bezoeken die er
op z'n tijd gehouden worden. Je kunt natuurlijk ook een hoop bells proberen te verzamelen.
Bells zijn zeg maar de Euro's van Animal Crossing en als je er veel verdient kun je uitgeven
wat je wilt, want in Animal Crossing is er een boel te koop.
Er is zoveel te doen dat je al snel zult merken dat er simpelweg niet genoeg uren in een dag
zitten. Nu geeft dat overigens niet, want je hoeft je nooit te haasten. Wil je alle fossielen
en insecten in het dorp verzamelen, dan kun je daar zo lang over doen als je wilt.
Versier het dorp door overal bloemen te planten en verras je vrienden als ze je dorp komen
bezoeken. Stuur brieven, ga op schattenjacht, knap klusjes op... je kunt het zo gek niet
bedenken of je kunt het in Animal Crossing doen.
Maak van je eigen stulpje een waar paleis door hele meubelsets bij elkaar te verzamelen.
Toon je ontwerperstalenten door je eigen patronen te creëren bij de Gezusters Able.
Gebruik het Nintendo GameCube Game Boy Advance-snoer om toegang te krijgen tot bijzondere
onderdelen van connectiviteit. Je kunt zelfs klassieke NES games zoals Punch-Out!!
en Balloon Fight spelen wanneer je maar wilt!
Cool! ik ga wel eerst zelf even proberen hoorquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 11:13 schreef Cutie het volgende:
Ik weet zeker dat je er enorm veel lol mee gaat hebben!
Als je iets nodig hebt, post dan dan hier, dan proberen wij je te helpen
Kan ik die ook op een andere memorycard overgooien?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 13:55 schreef Cutie het volgende:
Weeeeeeee
Succes straks met spelen
Oh, btw, op je memory card staan 2 NES games, bewáár die!
Ah okquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 14:09 schreef Cutie het volgende:
Ja, maar meer dan dat gaat het spel niet gebruiken. Wat je beter kunt doen is een extra dorpje op je 251 blocks kaartje maken, dan kun je heen en weer reizen.
Als je je 1e dorpje reset, ben je de nes games kwijt. Je kan ze natuurlijk wel per trein even naar dat andere dorpje brengen, en dan 't 59 blocks kaartje resetten. Beste optie is om ze echt ergens neer te leggen, niet in je zakskes houden
Na 48 uur kan je je OP niet meer editten, mocht dat nog nodig zijn moet je me maar ff mailen, moderators kunnen dat welquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 10:03 schreef Cutie het volgende:
Ja, vind ik prima.
Als iedereen nou ff z'n dorpje & naam post, zet ik 't in de OP.
Jammerquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 17:27 schreef lizardtattoo het volgende:
Wachten tot Nook hem beschikbaar heeft, kan een paar dagen duren dus.
Heb ik nietquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:10 schreef Thomper het volgende:
NES Games? *kuche*
Heb gekeken, de graphics vind ik nogal meevallen hoor niet gamecube niveau maar ook niet echt heel lelijk.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 09:41 schreef Cutie het volgende:
Vanavond om 19.00 reviewt GAMMO op Veronica.............Animal Crossing
Allemaal verplicht kijken dus!
Sjit, dat lukt dus pas om 9.00 want om 22.00 is de shop dichtquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:02 schreef QuietGuy het volgende:
Cool lizardtattoo!! Ik ga ze er vanavond even in kwakken, tnx!!!
You owe me one!
Bij mijn vriendin zijn 't niet eens games helaas, die kreeg onzin-items.quote:Op zondag 3 oktober 2004 13:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
zijn de games die je in het begin krijgt (in mijn geval pinball & balloon fight) ook random , of bij iedereen hetzelfde ?
Als dat vanavond nog zo is wil ik wel een bijl voor je kopen? Ik heb 'm inmiddels ook in m'n shop liggen.quote:Op maandag 4 oktober 2004 08:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
yep nog steeds , nook verkoopt allen nog scheppen en hengels , en dat na 4 dagen (incl een dag verbouwing bij hem
Ik heb inmiddels: schep, net, bijl en hengelquote:Op maandag 4 oktober 2004 10:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik bedoelde scheppen en netten , bijlen en hengels bennik nog niet tegengekomen , ook vnochtend niet , toen hij openging
Als nook shop word uitgebreid dan issie open van 7.00 t/m 23.00quote:Op maandag 4 oktober 2004 12:24 schreef QuietGuy het volgende:
Ik ga vanavond veel beestjes verkopen die ik vannacht heb zitten vangenWel balen dat de shop maar van 9.00 t/m 22.00 geopend is. Ik werk van 9 tot 18 en daarna eten en daarna werk ik ook nog wel eens
Dat moet ik hebben!!!!quote:Op maandag 4 oktober 2004 12:28 schreef Frost-Lyx het volgende:
[..]
Als nook shop word uitgebreid dan issie open van 7.00 t/m 23.00![]()
Ik 't dubbelequote:Op maandag 4 oktober 2004 14:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik hoop het vnaaf ook te redden , moet nog 55.000 ofzo
Zal er mee rekenenquote:Op maandag 4 oktober 2004 14:45 schreef Cutie het volgende:
Duurt 3 á 4 dagen
Je moet ook fruit planten he, krijg je nieuwe fruit boompjes.
Das extra cash
quote:Op maandag 4 oktober 2004 15:30 schreef Cutie het volgende:
mên, ik ga geld vragen voor deze adviezen
quote:
Klik om Cutie te helpen
Ja, maar ik had de hekjes niet genoemdquote:Op maandag 4 oktober 2004 15:34 schreef lizardtattoo het volgende:
-Edit-
sneller typen dus
Stond bijna letterlijk hetzelfde als wat Cutie zegt.
Hekjesquote:Op maandag 4 oktober 2004 15:35 schreef Cutie het volgende:
[..]
Ja, maar ik had de hekjes niet genoemd
je moet die bijen met je vlindernet vangen dan kan je die verkopen aan tom nookquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 13:01 schreef Cutie het volgende:
Wil je cocosnoten?
Schud trouwens ook aan de bomen, daar valt geld of furniture uit. Soms ook bijen, dan heb je pech
MIJ WELquote:Op maandag 4 oktober 2004 15:48 schreef Cutie het volgende:
Ja, klopt. Als je snel genoeg bent lukt dat. Mij is 't jammergenoeg nog niet gelukt...
al 2 keer maar heb je msn zo ja mag ik die danquote:Op maandag 4 oktober 2004 15:56 schreef Cutie het volgende:
Aaah! Was dat eenmalig, of lukt het je vaker?
De manier waarop 't moet ken ik namelijk wel, maar 't mislukt steeds
ik wil juist tips van jouquote:Op maandag 4 oktober 2004 16:01 schreef Cutie het volgende:
Nou, dat vind ik niet echt nodig
Ben niet op zoek naar tips ofzo hoor!
hoe kom jij dan grotendeels aan je geld heb tips daar voor nodig moet grote rekening namelijk terugbetalen en da luk niequote:Op maandag 4 oktober 2004 16:06 schreef Cutie het volgende:
Je vragen kun je dan hier stellen! Daar is 't topic voor.
Kennis delen enzo
Geniet van deze tijd! Als je 't spel binnen hebt heb je ineens geen vrije tijd meer!quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:10 schreef Sickert het volgende:
ik wil ook aninaml CROSSING!!
heb vorige week een lidmaatschap aangevraagd van de PU en dara heb ik m bij besteld alleen dat duurt zo lang!!!!!! ik wil m nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuok wil ook boompjes omhakken en plantjes planten vissen beestjes vangen
![]()
wat voor fruit heb jij aan je bomen hangen ik perenquote:Op maandag 4 oktober 2004 16:09 schreef Cutie het volgende:
Turnips kopen en met winst verkopen, vissen vangen in de zee, alle spullen die ik heb verkopen, fruit verkopen, beestjes vangen, etc. etc.
't duurt ff, maar dat maakt toch niet uit?
Mag ik mischien fruit van jou? maar geen peren sorry dat ik zo traag ben dat komt door mijn pc dusquote:Op maandag 4 oktober 2004 16:20 schreef Cutie het volgende:
Zou je misschien leestekens willen gebruiken in je posts? Je bent een beetje moeilijk te volgen zo. Ik heb alle soorten fruit. Heb je verder nog vragen over nuttige dingen? Ik wil hier namelijk geen slowchat topic van maken.
daar kan ik je wel aan helpen. maar wat krijg ik ???quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ben ook weer klaar met werk , en ga ook ff een paar uurtjes Acen, zie nu wel al dat nook nog geen nieuwe stock heeft , dus wacht nog op die codes voor bijl en hengel (aljeblieft ?)
wat voor vruchten heb jijquote:Op maandag 4 oktober 2004 19:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik ben er pas 3 dagen mee bezig , dus heb waarschijnlijk niet al te veel te verruilen , houd de dingen die je nodig zal hebben iig in de gaten
in ruil voor sinasappels, appels en perziken wil ik wel je aan die hengel en bijl helpenquote:Op maandag 4 oktober 2004 19:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
op het moment appels , met een sinasappel , perzik en peren boom in de groei (perzik waaschijnlijk over 2 dagen en andere over 3-5)
oke morgen geef ik je de codes maar geef dan wel nog effe je naam en dorpnaam.quote:Op maandag 4 oktober 2004 20:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
zoals ik al zei kan ik je nu alleen appels geven , andere duren nog een paar dagen
quote:Letter writing is just a form of communication. Unfortunately,
neighbors cannot understand what you say to them, they just spell-check
it. The only _real_ way to use this is to send letters to your friends;
villagers have no idea what you are saying to them.
Aha, ik typte ze juist zo simpel mogelijk, in de trand van:quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
http://db.gamefaqs.com/co(...)_crossing_letter.txt
[..]
Punten en komma's helpen dusquote:hi how are you
Ik ga vanavond eens brieven schrijven, tnx voor de tips!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:46 schreef lizardtattoo het volgende:
Absoluut.
Wat ze wel leuk schijnen te vinden is als je het zinnetje wat ze altijd tegen je zeggen gebruikt in de brief. Dus bijvoorbeeld als een beestje jou altijd "clucky" noemt, dat je dan je brief eindigt met
"Kind regards from your clucky, Stefan."
quote:Considering the AI is surprisingly dull-witted, writing letters
often results in an animal writing back, criticizing you for
your "weird letter" that makes them feel "not smart". In fact,
my first and second batch of letters got panned by my neighbors!
I eventually found out how to make a letter get a good response.
Here are tips that I use, and so far, it hasn't failed me yet!
¥Use words they understand (names of furniture, fish, bugs, etc.)
¥Limit a sentence's lengh to TWO lines. Any more, and they won't
get it.
¥Fill up at least 5 lines. If it is 4 lines or less, they won't
get it.
¥Mention one or more of these names:
Yours
Theirs
Current Neighbor
Town
Non-villager Animal (Tom Nook,Copper, etc.)
Visitor (Saharah, Wendell, Wisp, etc.)
In-Game Places (Dump, Post Office, etc.)
¥Avoid mispellings, especially names of people, places, or things.
¥Mail a shirt. While furniture does cost more, THEY WON'T USE IT!
While it may take a while for them to wear shirts you send, they
will eventually be wearing your shirt the next time you start your
game after mailing the letter with the gift.
¥A blank letter is an instant "I didn't get your letter" response.
Here is a basic template that you may use:
---------------------------------------
| Dear (animal name), |
| |
| Hi! I hope you are well. |
| Today, I gave Wendell a fish |
| and he gave me an ancient wall! |
| Here is a present for you. |
| Please write back soon! |
| See you later, (animal name)! |
| |
| Your friend, (your name) |
---------------------------------------
Line one:----Hi! I hope you are well.
(The animal will understand well, as it is the name of
an item.)
Line two:----Today, I gave Wendell a fish
Line three:--and he gave me an ancient wall!
(The animal knows Wendell, and the ancient wall is an item)
Line four:---Here is a present for you.
(The present is also an item...)
Line five:---Please Write back soon!
(You don't HAVE to write anymore, but if you want, you can
make a sixth line of text.)
Line six: See you later, (animal name)!
(They are smart enough to know their own name.)
You can change lines; for example, you can replace Wendell
with another animal's name. You can also name a food or drink
item animals mention (like cookies, pizza rolls, chili dogs, etc.)
and they will understand it.
Eer wie eer toekomt, die review heb ik niet geschreven hoorquote:Op woensdag 6 oktober 2004 08:47 schreef Cutie het volgende:
QuietGuy... Leuke review heb je geschreven! Ik ben zelf bezig met een user review, die plaats ik z.s.m.
Zie de repliesquote:Op woensdag 6 oktober 2004 09:16 schreef Cutie het volgende:
Whoops
Ik weet niet of jullie het met me eens zijn, maar... De review is leuk, maar een beetje oppervlakkig! Ik mis zo veel...
Dingen die natuurlijk allemaal in mijn review komen![]()
Als je naar de shop gaat kan je die spellen die je al hebt nog een keer kopen.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 09:19 schreef Cutie het volgende:
EDIT: Ik weet niet precies wat de NES games kosten eigenlijk...Ik heb er maar 2!
Kijk even in de shop, ze staan tussen de furniture in je Catalog zag ik. Als ze daar tussen staan en je koopt die en geeft ze aan mij krijg je vanavond 2 spellen naar keuze uit mijn lijstjequote:Op woensdag 6 oktober 2004 09:31 schreef Cutie het volgende:
Ik heb pinball....en nog een spel, weet niet precies welke! Ik wil gráág ruilen
Je hebt mail op je GMailquote:Op woensdag 6 oktober 2004 09:35 schreef Cutie het volgende:
Ik wil sowieso Donkey Kong
Heb jij misschien msn? Dat werkt iets makkelijker met ruilen enzo
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 11:04 schreef Blast het volgende:
* Blast is zielig
ik heb pinball in order gezet , en persoonlijkl zou ik wel clu clu land willen traden ervoor , donkey kong hoef ik niet perse , leuk om mijn collectie te completeren , maar heb hem al op GBA (en bij mij kosten ze ook 3000 bells btw)quote:Op woensdag 6 oktober 2004 09:30 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Als je naar de shop gaat kan je die spellen die je al hebt nog een keer kopen.
Dat heb ik gedaan. Daardoor hebben m'n vriendin en ik nu allebei dezelfde spellen.
Ik heb:Balloon Fight
Donkey Kong
Clu Clu Land
Als jij 2 andere hebt kunnen we misschien ruilen? Je kan je huidige spellen houden en nog zo een voor 3000 bells kopen bij de shop.
Okee, mocht je hier iets van tegenkomen dan hoor ik het graag.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
en lizard tattoo , maak eens een lijstje van wat je nog nodig hebt , als ik het tegenkom , kan ik je nl ff repayen voor die items die je mij gezonden hebt
Addedquote:Op woensdag 6 oktober 2004 18:40 schreef ShadoW17 het volgende:
Naam : Hans
Dorp: Toadtown
Pinball ruil ik zo met cutie dus die heb ik niet meer nodigquote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik heb pinball in order gezet , en persoonlijkl zou ik wel clu clu land willen traden ervoor , donkey kong hoef ik niet perse , leuk om mijn collectie te completeren , maar heb hem al op GBA (en bij mij kosten ze ook 3000 bells btw)
Exotic Wardrobe dat is toch een kast zo ja dan heb ikk die nog wwel voor je.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 18:48 schreef lizardtattoo het volgende:
[..]
Okee, mocht je hier iets van tegenkomen dan hoor ik het graag.
Van de Exotic serie mis ik nog
Exotic Bed
Exotic Chair
Exotic End Table
Exotic Lamp
Exotic Wardrobe
Van de schilderijen mis ik nog
Amazing Paiting
Basic Paiting
Common Paiting
Dainty Paiting
Famous Painting
Quaint Paiting
en van de fruitserie
Grapefruit Table
"e:v t j I h b s g a B % 9 u F
u S Y d q @ m k 8 u w Z 6 F
"e:# i y @ C c @ f V s G % w 7
p X j n V L f w w q # & o G
"e:i Ni L I b C T D A J F B 3
6 S l 5 f & 3 i r 8 U u 3 #
"e:r e o I q 9 C T R 2 G y U b
B d M 8 Y c E j 7 c Z & 0 v
quote:b x @ x S 6 K G G 4 X b m N
g f V E 8 # R Y g @ % V g f
"e:b x @ x S 6 8 G G 4 h b m 9
g f e E 8 # R Y g d % V g T
Alsjeblieft!quote:b x @ x S 5 8 G G 4 h b m e
g f e E 8 # R Y g Z % V g T
quote:h u x 0 L @ g v C Y P I W @
T r A B 0 @ C a 0 v a h N P
quote:5 d M u 5 P b 8 a b v r 8 V
6 V D Z k p I z j 2 5 T # c
quote:P e R e D W M n m 6 2 U z a
0 a B i o 7 x N p P F 7 % z
Wacht maar tot je hem ziet met een druiper. Och!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:18 schreef ShadoW17 het volgende:
Ben al een paar keer gestoken door een bij! Wat ziet mn manneke eruit zeg
Hahaquote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:22 schreef BMH het volgende:
[..]
Wacht maar tot je hem ziet met een druiper. Och!![]()
Iddquote:Op donderdag 7 oktober 2004 09:24 schreef ShadoW17 het volgende:
ja dat is zeker, maar waarom ga je niet indezelfde stad wonen is nog leuker lijkt mij
berichtjes sturen kadootjes enzo
Toegevoegdquote:Op donderdag 7 oktober 2004 09:49 schreef starbuck het volgende:
Naam : bea
dorp : keniahof
Naam ; diesel
dorp : keniahof
Dat kadootje heb ik alquote:zodra ik een nieuw dorp heb zal ik ook die naam posten.
p.s. op de nederlandse site van animal crossing is deel drie uitgekomen van de krant, met daarin weer een kadootje ( code ) van Tom. Op pagina "natuur"
de krant
![]()
Hmm, de eerste code werkt niet, zal straks nog eens proberen als ik meer tijd heb.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:59 schreef Cutie het volgende:
lizardtattoo
[..]
[..]
[..]
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:58 schreef lizardtattoo het volgende:
Fruit voor starbuck
&JbbIgN.................
.................&@d#pmiMO
Gewoon eerst een gat graven, selecteer daarna de appel ( grab ) en dan zie je een extra keuze "bury" of "plant" en voila een mini appelboompje, daarna een paar dagen wachten en je hebt een grote appelboom met appelsquote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:43 schreef Sabzone het volgende:
Nu vroeg ik mij af want ik heb wel een schep, als ik een gat graaf kan ik daar dan wel appels ingooien zodat ik er een appel boom bij heb. Zo ja kunnen jullie mij een tip geven hoe die appel er in geplant moet worden?
I
Die had ik vannacht ook een paar keer iddquote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:36 schreef Frost-Lyx het volgende:
ha heb me eerste 'living fossil' gevangen
15.000 bells (uiteraard eerst netjes aan museum doneren )
vond het al een verdacht grote schaduw voor een vis![]()
Of http://www.nintendo-europe.com/microsite/animalcrossing/nlNL/quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:24 schreef o0-Bianca-0o het volgende:
@QuietGuy: Ik zie dat je soccer nog niet hebt. Die kan je hier krijgen: http://www.animal-crossing.com/news.jsp en dan meerdere malen op pete en pelly klikken totdat er een popup scherm opent. Als je dan je naam en dorp invult krijg je de code.
Waar kan je die living fossils vangen?? In de zee, het riviertje of de vijver? En alleen snachts??
kloptquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:24 schreef o0-Bianca-0o het volgende:
@QuietGuy: Ik zie dat je soccer nog niet hebt. Die kan je hier krijgen: http://www.animal-crossing.com/news.jsp en dan meerdere malen op pete en pelly klikken totdat er een popup scherm opent. Als je dan je naam en dorp invult krijg je de code.
ikke!!!quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 13:47 schreef Cutie het volgende:
Wie wil er een Golden Shovel?
Ik heb er twee over
Graag vermelden:quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 09:22 schreef QuietGuy het volgende:
@starbuck: met welke vermelding wil je in de lijst?Overigens, als je met 2 poppetjes speelt hoeft er maar 1 in de lijst, namelijk je hoofdpoppetje
Je staat in de lijstquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:47 schreef Blast het volgende:
Anywayz, ik woon in de ene memory card...
Naam: Martin
Dorp: Blorgh
Haha, dat zal leuk staan op haar gezicht.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:58 schreef Blast het volgende:
Ooooow ok
Zoiets dacht ik al, we gaan wel ff kijken dan.
Thanks Thomper!
Edit: Mijn vriendin heeft zojuist haar 1e aanvaring met een kolonie bijen gehad
Met kleine letter s van snake? ok, toegevoegdquote:Op zondag 10 oktober 2004 11:57 schreef CyraxSnake het volgende:
Naam : snake
Dorp: Freetown
Volgens mij niet. Je dierlijke inwoners kunnen overigens wel verhuizen!quote:Op zondag 10 oktober 2004 13:30 schreef Taigurrr het volgende:
Ik heb een vraagje: als je een nieuw dorp genereert (een tweede dorpje op een nieuwe kaart dus), kan je dan met je eerste figuurtje alleen reizen of ook permanent verhuizen naar dat dorp? (ik zou zeggen alleen reizen, maar als echte muts check ik het toch maar even).
Yep, gaan direct naar 't museum. Die visjes zijn amper iets waard. Ik vis, als ik bells nodig heb, in zee. Zeebaarsjes gooi ik terug. Dan is de minste vis 3000 bells.quote:Verder: heeft iemand ooit al eens in de kleine vijvertjes iets gevangen? (ik niet overigens)
Die komen dubbel voor jaquote:Op zondag 10 oktober 2004 13:59 schreef ShadoW17 het volgende:
komen fossils ook dubbel voor? want als ik er een verkoop kan ik mn schuld afbetalen maar wil uiteraard mn verzameling compleet hebben
Das een beetje random. Zorg er in ieder geval voor dat je veel bij hem uitgeeft, breidt ie zijn shop uit en heb je meer kans dat er een hengel tussen zit.quote:Op zondag 10 oktober 2004 15:11 schreef asylum het volgende:
Aaah..
ik heb het spel nu bijna twee weken.. en ik heb nog steeds geen hengel! Vanaf wanneer verkoopt Tom Nook hengels?
(ik heb wel al zo'n netje, een axe en een schepje)
Je staat op de lijstquote:Op zondag 10 oktober 2004 18:11 schreef Sickert het volgende:
ik heb m binnen!! YEAH!! en ik heb al een schep
heeft iemand nog iets leuks voor me? vishengeltje of wat anders handigs?
ik heb btw kersen in mn dorp dus als iemand die wilt zeg t ff
Naam: Keffo
Dorp: Seemdorp
quote:Op zondag 10 oktober 2004 18:11 schreef Sickert het volgende:
Naam: Keffo
Dorp: Seemdorp
fixedquote:Op zondag 10 oktober 2004 21:00 schreef gebakken-koekje het volgende:
Ik sta verkeerdom in de lijstMijn naam is Bibo en mijn plaatsje Ceratown
Jeee! * Morgen niet vergeten...quote:Op zondag 10 oktober 2004 20:57 schreef QuietGuy het volgende:
Let op trouwens, morgen is het Explorers Day, dan kan je bij de Major een kadootje ophalen.
Als je wilt weten wat dit voor kadootje is, klik dan hier (let op, het verpest wel de verrassing natuurlijk).
Hij staat links onder in dat screenshot
Yeah bedankt kan ik vissies gaan vangen!quote:Op zondag 10 oktober 2004 20:52 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
[afbeelding]
Deze code knipbaar maken? Klik hier
Asjeblieft
heej..quote:Op zondag 10 oktober 2004 23:01 schreef P8R het volgende:
[..]
Jeee! * Morgen niet vergeten...
Jazekerquote:Op maandag 11 oktober 2004 17:55 schreef Sickert het volgende:
maakt het ook iets uit of je naam met hoofdletters is?
Sorry, ik heb er nu even geen meer overquote:Quietguy zou je die hengel nog een x kunnen sturen? *lief kijk*
alvast bedankt
Met hoofdletters?quote:Op maandag 11 oktober 2004 20:36 schreef Sickert het volgende:
oeh mn vriendin is nu ook aan t spelen
huisje uitzoeken etc ik moet mn mond houden
ze heet Mimo en woont in Mokiki
pff..quote:Op maandag 11 oktober 2004 20:24 schreef ShadoW17 het volgende:
Zoek maar is goed asylum kzag m eerst ook niet. staat dan achter een boom ofzo
Heb ook indd een schip in een fles
Daar kan je ook uitkomen zonder te resetten trouwens, dat had ik gisteren.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 08:46 schreef Cutie het volgende:
Blast, je vriendin is in een Pitfall gevallen. Een valkuil dus
Da's kutquote:Op woensdag 13 oktober 2004 07:52 schreef Cutie het volgende:
MIJN Animal Crossing spel van gister is NIET!!! lees: NIET!!!!!! gesaved!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ah okquote:Op woensdag 13 oktober 2004 09:17 schreef Cutie het volgende:
Uhm, ik heb alles al lang afbetaald hoor. Mijn doel is: 1 miljoen bells op de bank
m'n kiddie karpet!!quote:Op woensdag 13 oktober 2004 10:17 schreef Cutie het volgende:
[afbeelding]
Voor QuietGuy
Jij gaat vaak naar een dorp op een andere kaart? doe dat andersomquote:Op woensdag 13 oktober 2004 20:52 schreef Taigurrr het volgende:
Tips??
*gefrustreerd is*
Hij deed het!!quote:Op woensdag 13 oktober 2004 10:17 schreef Cutie het volgende:
[afbeelding]
Voor QuietGuy
Ik kijk vanavond even, volgens mij heb ik wel iets voor jequote:Op donderdag 14 oktober 2004 09:44 schreef Cutie het volgende:
Heeft iemand voor mij in de categorie Ranch:
Cool!quote:Op donderdag 14 oktober 2004 10:18 schreef starbuck het volgende:
Goedemorgen allemaal, voor diegenen die het nog niet weten
Volume 4 van de Crossing Guardian is online.
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 10:16 schreef Cutie het volgende:
Kiddie Bookcase
Kiddie Table
Heb ik voor je!
1 moment
Cool! als jullie iets nodig hebben, en ik heb het, komt het helemaal goed.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 10:26 schreef lizardtattoo het volgende:
Rabch Hutch en Kiddie Bookcase staan in bestelling.
Edit oh, Bookcase hoeft niet meer zie ik.
quote:On Halloween night, from 6pm October 31st to 1am November 1st, a mysterious
person with a Jack-o'-Lantern for a head will appear in town. All of your
villagers will be dressed like Jack, too. Your job is to find the real Jack and
give him a piece of candy. In return, he will give you a piece of the
only-available-once-a-year Spooky Series furniture collection. After you
receive the item, put it in your house and head out to find Jack again.
Preparations:
1. Buy all of Nook's candy every day as soon as he starts selling it (about two
weeks before Halloween). Keep it in dressers, wardrobes, or other storage
devices (like the office locker) in your basement.
2. Fill your letter inventory with old letters.
Instructions:
1. Put one piece of candy in your inventory, and put a piece of candy in each
old letter you've saved. Make sure you don't have anything important in
your inventory.
2. Head out to find Jack; try to avoid all your other townsanimals, who will be
dressed as Jack and will be chasing you to get a piece of candy.
3. If a villager catches you, give them some candy. Replace the candy you gave
the villager with a piece from an old letter, and keep going.
4. Once you find Jack, give him a piece of candy. He will give you furniture.
Immediately, take the furniture he gave you and drop it off in your house.
That way, if you run out of candy or don't have any with you when you get
caught by a villager, they won't turn your piece of Spooky furniture into a
Jack-o'-Lantern!
5. Repeat steps 1-4 until you run out of candy.
Tips/Tricks:
1. To get a Jack-o'-Lantern or Jack-In-The-Box (not necessary to complete the
Spooky Series), put something in your inventory that you don't really care
about. Then, allow yourself to be caught by a villager, and don't give them
any candy. They will "trick" you by turning your inventory item into a
Jack-o'-Lantern or a Jack-In-The-Box.
2. The real Jack will never chase you, so if you see a "villager" standing
still, that's the real Jack.
heej ik heb de kiddie wall misschien voor je, maar moet 'm dan wel bestellen denk ik.. want ik heb 'm verkocht omdat ik 'm lelijk vondquote:Op donderdag 14 oktober 2004 10:08 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Ik kijk vanavond even, volgens mij heb ik wel iets voor je
Heeft iemand voor mij in de categorie Kiddie:
Kiddie Bed
Kiddie Bookcase
Kiddie Chair
Kiddie Stereo
Kiddie Table
en misschien zelfs de Kiddie Wall?
Als je dat zou willen doen?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 11:17 schreef asylum het volgende:
[..]
heej ik heb de kiddie wall misschien voor je, maar moet 'm dan wel bestellen denk ik.. want ik heb 'm verkocht omdat ik 'm lelijk vond![]()
Uhm, hij is niet helemaal compleet...in de 2e zin mist er iets.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 11:28 schreef lizardtattoo het volgende:
Ranch Hutch voor Cutie:
UaJQMdnM5UyrVO
XvvVCVgLp#dNGL
Mij lijkt hij compleet?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:47 schreef Cutie het volgende:
[..]
Uhm, hij is niet helemaal compleet...in de 2e zin mist er iets.![]()
Misschien welquote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:56 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Mij lijkt hij compleet?
misschien dat je 2 v's voor een w aanziet?
Alles behalve AC (tutututututututududuudututdudututudutut)(stemmetje van AC bewoner)quote:Op donderdag 14 oktober 2004 10:27 schreef QuietGuy het volgende:
Trouwens, halloween komt er aan.moet je gewoon een ander gamecube-spel in je console stoppen om de dag over te slaan? zo ja, welke?
Volgens mij post die iemand ook wel eens hierquote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:03 schreef philipnorth het volgende:
[..]
(en nee, niet omdat ik de hele tijd AC speel, maar bepaalde iemanden doen dat wel)
Soms heb ik er spijt van dat ik dit spel gekocht heb voor jequote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:10 schreef Cutie het volgende:
wie is het dan?
PhilipNorth = Mr. Resetti in eigen persoon
maar wel lief![]()
Tenk jou verrie muts!!quote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:36 schreef Cutie het volgende:
voor iedereen die een Kiddie Stereo will:
[afbeelding]
Kun je van elk object dat je hebt deze codes achterhalen?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:36 schreef Cutie het volgende:
voor iedereen die een Kiddie Stereo will:
[afbeelding]
De code is technisch gezien te genereren. Het bevat een 5-tal elementen:quote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:52 schreef Forumpi het volgende:
[..]
Kun je van elk object dat je hebt deze codes achterhalen?
Heb ff geen zin om alle posts na te zoeken voor het antwoord.
![]()
Hmm, oke. Laat ik mijn vraag anders stellen. Hoe kom je aan deze codes? Zoals hierboven met de 'Kiddie Stereo'. Ik ben slechts een AC-beginner.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:54 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
De code is technisch gezien te genereren. Het bevat een 5-tal elementen:naam afzender
dorp afzender
naam ontvanger
dorp ontvanger
item-soort
Dit is wel gecodeerd, en zal lastig de decoderen zijn vermoed ik
Ga naar Tom Nook met een item wat je wilt geven aan iemand anders, ga tegen hem praten, kies voor Other things, dan Say Code. Dan geef je de naam en dorp op van de ontvanger (hoofdlettergevoelig), selecteer je een item en krijg je een code.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 15:01 schreef Forumpi het volgende:
[..]
Hmm, oke. Laat ik mijn vraag anders stellen. Hoe kom je aan deze codes? Zoals hierboven met de 'Kiddie Stereo'. Ik ben slechts een AC-beginner.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |