quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:20 schreef XMN8R het volgende:
*Topic-sleutel aan nacht-burgemeester Vlarp geef*
trusten
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:10 schreef beaverhausen het volgende:
Is dit de nachtploeg van vandaag?.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:37 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
*infiltreert*
Het is hier echt bere-gezellig momenteelquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:42 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
Uhm nee.. hij kwam wat terugbrengen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:33 schreef Waxxer het volgende:
Voor een moederbord??
Geen bierquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:45 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb dorst...
Ik ga de koelkast op bier checken
Hier ook niet.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:49 schreef Vlarp het volgende:
Geen bier
*water drink*quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:51 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hier ook niet..
*fles whisky opende*
Tja...doe je zelf.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 07:10 schreef Dark_Killah het volgende:
Morgen allemaalGa weer naar school, ben straks weer terug. Mag nablijven
Ja, wat die citroen zegt.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 13:36 schreef Waxxer het volgende:
Hallo goedemorgen hey!
ik bedoelde het kei lief hoor.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 13:39 schreef Waxxer het volgende:
die citroen....
Tis een fruitig ventje.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 13:40 schreef Jerruh het volgende:
citroen citroen citroen
wax het op gay.nl meloen!.
alleen met een zurige binnekantquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 13:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Tis een fruitig ventje.
Precies, ik ben gewoon heeeeellll fruitigquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 13:40 schreef Jerruh het volgende:
citroen citroen citroen
wax het op gay.nl meloen!.
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 13:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Tis een fruitig ventje.
Sugar me baby.....quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 13:42 schreef Jerruh het volgende:
[..]
alleen met een zurige binnekant.
Waxxer in da house!!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 13:36 schreef Waxxer het volgende:
Hallo goedemorgen hey!
haaaaiii yoow man!!!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 14:03 schreef Semisane het volgende:
[..]
Waxxer in da house!!![]()
![]()
![]()
Ach het gaat goed...niks bijzonders verder...ben een beetje moe en kan wel een weekend gebruiken enzow.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 14:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
haaaaiii yoow man!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe gaat'ie???
jaaa ach hier hetzelfdequote:Op vrijdag 1 oktober 2004 14:50 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ach het gaat goed...niks bijzonders verder...ben een beetje moe en kan wel een weekend gebruiken enzow.Hoe ist met jou. de razende reporter?
Nog wat leuks in de planning voor het weekend?
Haiquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 15:28 schreef Vlarp het volgende:
Goeie middag
Alles goed hier?
barren....klinkt enger dan het is.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 15:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
jaaa ach hier hetzelfde
Morgen mag ik weer barrenhopelijk wordt het leuk. Zondag een verjaardag en maandag maar weer aan de slag om op school wat te bereiken
Hoezo?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 18:24 schreef G_E het volgende:
Ik vind Rotterdam maar een Enge stad..
Thanxquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:00 schreef Idril-2 het volgende:
Ik ga patatjes bakken
* Ang3l schuift Ang3l een bordje toe.
Saus bij?
Hij neemt me voor straf mee uit etenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:13 schreef Waxxer het volgende:
NU ter compensatie iets liefs over hem zeggen!!!
één ding kerel: je gaat niet op hem schelden als hij thuiskomtquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij neemt me voor straf mee uit eten![]()
Dan is dat toch niet jouw Ravioli?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:17 schreef Andyvie het volgende:
Mijn Ravioli van de AH was ook best goed te eten eigenlijk
Is dat ook iets Brabants?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:18 schreef G_E het volgende:
[..]
Dan is dat toch niet jouw Ravioli?
Jawel! Want ik heb hem zelf in de magnetron gestopt, zelf aan de knop gedraaid, zelf de magnetron aangezet en zelf het er weer uitgehaaldquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:18 schreef G_E het volgende:
[..]
Ja, nou, ik bedoel dat als ik het heb over G_E's pizza, dan bedoel ik dat ik zelf de pizzabodem hem gebakken, gewoon met bloem enzo, en die vervolgens heb belegd met zelf klaargemaakte dingetjes.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Is dat ook iets Brabants?
Hij heeft hem toch zelf gekocht?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:18 schreef G_E het volgende:
[..]
Dank je Beavquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:25 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hij heeft hem toch zelf gekocht?.
Komen die 2 jaar rechten toch nog van pas.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:26 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Dank je Beav
Je hebt het in bruikleen om het vervolgens tot compost om te zettenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:26 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Dank je Beav
Ik weiger om tot compost omgezet te worden!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Je hebt het in bruikleen om het vervolgens tot compost om te zetten
Mag ik een keertje *snif* pizza bij jou komen eten?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:27 schreef G_E het volgende:
Nou begrijp ik opeens waarom die "Koken met G_E"-meeting nooit van de grond is gekomen..
Ik heb me misschien wat onhandig uitgedrukt ja. En ik denk ook niet dat ik zo goed kan koken als jijquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:31 schreef G_E het volgende:
Ja, maar Andyvie het over Mijn Ravioli van de AH ipv over de AH-ravioli van mij.. Je zegt toch ook die pot Calvé pindakaas is van mij! en niet Mijn pindakaas van Calvé?
Dit ga ik verliezen, dat weet ik nu al, maar ik heb tenminste lekker gegeten.
Andyvie z'n ravioli komt van de AH. Maar hij heeft het gekocht dus het is zijn eigendom en mag ie het zijn ravioli noemen. En ik denk dat onze bladgroente ook lekker heeft gegeten van zijn ravioli.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:31 schreef G_E het volgende:
Ja, maar Andyvie het over Mijn Ravioli van de AH ipv over de AH-ravioli van mij.. Je zegt toch ook die pot Calvé pindakaas is van mij! en niet Mijn pindakaas van Calvé?
Dit ga ik verliezen, dat weet ik nu al, maar ik heb tenminste lekker gegeten.
En ik kan helemaal niet koken!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:34 schreef Andyvie het volgende:
En ik denk ook niet dat ik zo goed kan koken als jij
Of moet ik dit nu eigenlijk in R&P posten.quote:Spaanse regering akkoord met homohuwelijk
MADRID - De Spaanse regering heeft vrijdag een wetsvoorstel aangenomen waardoor homoseksuelen kunnen trouwen en kinderen adopteren.
Na Nederland is Spanje het tweede land ter wereld waar dat mogelijk wordt. In België kunnen homoseksuelen ook trouwen, maar geen kinderen adopteren.
Waarnemers houden er rekening mee dat het parlement het voorstel nog aanpast. De Spaanse regering gaat ervanuit dat de eerste homostellen begin volgend jaar daadwerkelijk in het huwelijk kunnen treden.
Meer dan 100.000 Spaanse homoseksuele stellen willen volgens Spaanse media zo'n wettelijke verbintenis aangaan.
Ja nu je dat zegt krijg ik bij het woord stamppot heel rare ideeenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:34 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Andyvie z'n ravioli komt van de AH. Maar hij heeft het gekocht dus het is zijn eigendom en mag ie het zijn ravioli noemen. En ik denk dat onze bladgroente ook lekker heeft gegeten van zijn ravioli..
oooooooohhh wat eet je dan???quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En ik kan helemaal niet koken!.
Hoezo? ik snap het nietquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja nu je dat zegt krijg ik bij het woord stamppot heel rare ideeen
whehehe.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:35 schreef G_E het volgende:
[..]
Of moet ik dit nu eigenlijk in R&P posten.. (Ingewikkeld grapje)
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja nu je dat zegt krijg ik bij het woord stamppot heel rare ideeen
De stamppot van andyvie vs andyvie-stampot.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:36 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Hoezo? ik snap het niet
Alles wat in de magnetron kan.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
oooooooohhh wat eet je dan???
ik lust je rauwquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:36 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Hoezo? ik snap het niet
Bladgroente met citroen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
ik lust je rauw
Best lekker, denk ikquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:40 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Bladgroente met citroen.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Alles wat in de magnetron kan.. En Simply Bread natuurlijk.
.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:43 schreef G_E het volgende:
Ik heb niet eens een magnetron..
Ja halloow! Ik moet toch wát! Ik heb geen Jonathan die langskomt.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]welke diepvrieskeuken prefereer jij?
Of eet je chinees uit plasic? Van die hééérlijk vette kippenpoten in pindasaus
pardon
Ik gebruik de oven als opslagruimte.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:43 schreef G_E het volgende:
Ik heb niet eens een magnetron..
Geloof me G_E, voor sommige mensen is zelfs dat nog een uitdaging.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:46 schreef G_E het volgende:
Ja, maar zo complex is koken toch ook weer niet. Neem nou boerenkool. Je schilt aardappelen, doet ze in een pan met water en boerenkool, wacht 20 minuten en prakt de boel fijn. Klaar..
dan bestel je een Jonathanquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:44 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja halloow! Ik moet toch wát! Ik heb geen Jonathan die langskomt..
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:46 schreef G_E het volgende:
Ja, maar zo complex is koken toch ook weer niet. Neem nou boerenkool. Je schilt aardappelen, doet ze in een pan met water en boerenkool, wacht 20 minuten en prakt de boel fijn. Klaar..
Dan krijg ik een Achmed.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:48 schreef Waxxer het volgende:
[..]
dan bestel je een Jonathan
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:49 schreef Waxxer het volgende:
[..]ik wil eeheeheeten bij jou
en dan kookles krijgen
Dan zoek je een blanke uitquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:49 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dan krijg ik een Achmed..
Hendrik?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dan zoek je een blanke uit
Maarja, als hij Dennis heet...... of een andere zoooo NIET erotische naam....
Groot_Geweld.jpg.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:51 schreef G_E het volgende:
[..]!
Herinner je nog die ene foto met dat mes?.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:53 schreef G_E het volgende:
[..]
Hendrik?.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:53 schreef G_E het volgende:
[..]
Hendrik?.
G_E Bobbit.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:54 schreef Waxxer het volgende:
Dat mes is Eng. Doodeng zelfsen dan mag jij daarmee snijden en als ik te gevaarlijk word kun je er van alles mee snijden
Neem jij maar een hap van je microgolvenmacaroniquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:53 schreef beaverhausen het volgende:
[..]!
sgopje R&P?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:55 schreef Waxxer het volgende:
[..]
ik ga weli got the message
oke oke oke
ik verdwijn wel zoals jullie willen
Awwww.....quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:55 schreef Waxxer het volgende:
[..]
ik ga weli got the message
oke oke oke
ik verdwijn wel zoals jullie willen
Mag ik vragen wat je met die opmerking bedoeld?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Neem jij maar een hap van je microgolvenmacaroni
Ik ga zaterdagavond bij een vriend langs, en kom dan zondag weer terug....verder heb ik geen plannen. Ja, iets aan basiskennis boekhouden doen, denk ik.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:01 schreef Waxxer het volgende:
Nah, waar dat koken al niet toe kan leiden
Hee poezenwat gaan jullie dit weekend dan doen?
Morgen is de laatste dolle dwaze dag. Ik wilde even gaan kijken maar ik heb niet echt tijd.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:03 schreef G_E het volgende:
Morgen wordt er gedemonstreerd in Amsterdam én er zijn de drie dolle dwaze dagen bij de bijenkorf..
Net wanneer ik naar G_L toe wil..
Dat is allemaal heel leuk en gezellig maar dit is niet echt de Bijenkorf of wel?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:08 schreef Waxxer het volgende:
Ah joh, n dt topic hebben we 365 dwaze dagendat is hopelijk een troost
Oh nee, alleen maar hommels iddquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat is allemaal heel leuk en gezellig maar dit is niet echt de Bijenkorf of wel?.
Moet je werken?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:06 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Morgen is de laatste dolle dwaze dag. Ik wilde even gaan kijken maar ik heb niet echt tijd..
Nee ik moet op ziekenbezoek.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:11 schreef G_E het volgende:
[..]
Moet je werken?.
Ach jeetje.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee ik moet op ziekenbezoek..
Ja wrijf het er maar in.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:16 schreef G_E het volgende:
[..]
Ach jeetje..
Op zondag is het trouwens koopzondag in E..
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:27 schreef raptorix het volgende:
Goeieavond allemaal
Wel.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
één ding kerel: je gaat niet op hem schelden als hij thuiskomthij kon er niks aan doen
Ik heb je hier nog nooit eerder zien posten!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:38 schreef Blubberzwijn het volgende:
Pfff tot half 9 op me stage :| en morgen weer hele dag.. druk druk druk met banenmarkt..
Tis blublub, maar dan iemand andersquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:46 schreef G_E het volgende:
[..]
Ik heb je hier nog nooit eerder zien posten! [afbeelding]
Oh, dat had ik niet door.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:47 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Tis blublub, maar dan iemand anders
Als je het over blublub hebtHoi!
Neuken, volgens mij bedoel je een weekendje neuken, maar ben je te christelijk omdat hardop te zeggen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:52 schreef WAik het volgende:
lolkookproblemen
nou, ik gaat er vandoor, weekendje...![]()
hahahaha aaaawwwwquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:08 schreef Ang3l het volgende:
http://variatee.vara.nl/p(...)cabaretier&lNextPg=0
Zo, dat vrolijkt me op
Ja hè?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:00 schreef Waxxer het volgende:
hahaha G_E je bent wel op dreef inene![]()
Overigens val mijn gewicht best meequote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:05 schreef G_E het volgende:
[..]
Ja hè?.
Kom maar! Kom maar! Kom maar!
Hai. Ik ben G_E aka Great Expectations.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:58 schreef Blubberzwijn het volgende:
Ik ben niet blub blubik ben zwijntje die door de blubber rolt
[afbeelding]
dat ben ik :/
en ik luister nu naar kinderen voor kinderen jaja je moet wat
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Overigens val mijn gewicht best mee
Of vind je me een regenton?
Linkje?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:18 schreef Blubberzwijn het volgende:
Zit iedereen van dit topic ook tegelijk in het sexy en gewaagd topic ofzo
oehhhhhhh....quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:28 schreef G_E het volgende:
Hmmmz... Nah, het is al een wat oudere foto, maar dit ben ik:
[afbeelding]..
Ik ben lief en onschuldig en helemaal niet Eng.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
oehhhhhhh....Het mes!! Het mes!!!!
Die is stiekem net uit beeld!!!
kjoet!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:28 schreef G_E het volgende:
Hmmmz... Nah, het is al een wat oudere foto, maar dit ben ik:
[afbeelding]..
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:38 schreef G_E het volgende:
Het Mes.. Ik schrik er zelf nog iedere keer van.
.
ja en toen stond je daar zomaar inene met dat ding in de Efteling in de Droomvluchtquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:38 schreef G_E het volgende:
Het Mes.. Ik schrik er zelf nog iedere keer van.
.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:43 schreef Blubberzwijn het volgende:
aaah door die messefoto heb ik nou wel een naar beeld van je
Welk mes dan?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
oehhhhhhh....Het mes!! Het mes!!!!
Die is stiekem net uit beeld!!!
Ik heb ook twee gitarenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:03 schreef G_E het volgende:
Jij kijkt daar op dezelfde manier als kewle popmuzikanten op foto's van een cd-hoesje.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik heb ook twee gitaren
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:06 schreef Waxxer het volgende:heb ik heel hard muziek aan, bedenk ik me nu pas dat ik Kiki vlak voor de subwoofer heb gezet
*kooi verplaats*
Ik kan heel goed lummelen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:06 schreef G_E het volgende:
[..]
[afbeelding]
Een kook-gitaar meet, is dat niet wat? Dan spelen een aantal [homo's] die dat kunnen op hun instrument, terwijl anderen koken en de rest een beetje lummelt met een glas port ofzo, terwijl het buiten begint te sneeuwen..
En neej, dat van die homo's die met hun instrument spelen, bedoel ik niet op die manier!.
Ik ook!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik kan heel goed lummelen..
.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:50 schreef blublub het volgende:
nog 10 minuutjes....
Wat is er dan? Jarig ben je ook niet, volgens je profielquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:55 schreef blublub het volgende:
nee, ik zit nog niet eens op de helft van mn strip mên![]()
Je bent jarig?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 00:06 schreef blublub het volgende:
zoals ik echt bij UVSV zit, zo serieus is mijn profiel
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 00:10 schreef blublub het volgende:
nee
vandaag is gewoon de dag dat ik eindelijk weer eens ga nuecken
Oquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 00:10 schreef blublub het volgende:
nee
vandaag is gewoon de dag dat ik eindelijk weer eens ga nuecken
Gerdow mag zn eigen chick nueckenquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 00:16 schreef beaverhausen het volgende:
[..]. Go Gerdoow!
.
thanx dude! eindelijk zal mijn weer aangekoekte vlies uitgescheurd wordenquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 00:23 schreef beaverhausen het volgende:
Toch gefeliciteerd Blubje!.
.
Neuken op je verjaardag!quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 00:25 schreef blublub het volgende:
[..]
thanx dude! eindelijk zal mijn weer aangekoekte vlies uitgescheurd worden
ja. want het is dus niet mn verjaardag. ofzoquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 00:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Neuken op je verjaardag!.
Tuuluk niet.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 00:27 schreef blublub het volgende:
[..]
ja. want het is dus niet mn verjaardag. ofzo
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 00:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Tuuluk niet..
Gefeliciteerd met je verjaardag nueckavond Blub Karel!quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 00:30 schreef blublub het volgende:
met Betsie dus. zaterdag is onze standaard nueckavond
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 00:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je verjaardag nueckavond Blub Karel!
Ik ga niet nuecken.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 00:36 schreef blublub het volgende:
[..]![]()
zou jij jezelf feliciteren als je seks ging hebben met een vrouw?
ik welquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 00:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik ga niet nuecken....
....
.
Nah, speciaal voor Waxxje dna, ANg3l met brilquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:00 schreef Waxxer het volgende:
Ik weet nog steeds niet, of ik bewust of onbewust zo op deze foto sta
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 13:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nah, speciaal voor Waxxje dna, ANg3l met bril
(en da's uniek!)
[afbeelding]
Oehhhhhquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:30 schreef Ang3l het volgende:
Eng he
Ooohhh dan is mijn -1,75 niksquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:34 schreef Ang3l het volgende:
Ik zie nu overigens met m'n bril scherper dan met m'n lenzen
M'n bril is op de goede brilsterkte (-8.5) en m'n lenzen zijn -7.0 i.p.v. de -7.5 die ik eigenlijk heb. Maar kheb nog 20 paar lenzen of zo van -7.0 en die moeten eerst op
Dus... Mijn zus vindt dat jouw haar als een broccoli zit.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 13:05 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Wij vinden dat j............quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 17:59 schreef Weemz het volgende:
[..]
Dus... Mijn zus vindt dat jouw haar als een broccoli zit.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:44 schreef Waxxer het volgende:
Wij vinden dat j............
Hehequote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
hhhhhaaaaaiii!!!quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:51 schreef XMN8R het volgende:
[..]
ssssst
naaahhh... mwoaaahhhh...... tttttjjjjaaaaaa..... gggoooohhhhh.....quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:06 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hehe
Nou.. maak je zin af.
[..]
Don't change the subjectquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
naaahhh... mwoaaahhhh...... tttttjjjjaaaaaa..... gggoooohhhhh.....
Hee Wizje!![]()
Ga jij vanavond het heftige nachtleven van Tulpenvallei in?
alles flex hieroquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:07 schreef Waxxer het volgende:
hhhhhaaaaaiii!!!![]()
Hoegaat het met de Wilde Hagenees dan?
![]()
[..]
Woei.. Kiki heeft een actief leventje..quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:37 schreef Waxxer het volgende:
Kiki zit knky in de kooifluiten en alles
En maar zaad slikken
er wonen hier alleen anita'squote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:37 schreef Waxxer het volgende:
Kiki zit knky in de kooifluiten en alles
En maar zaad slikken
Eey Jerruh man!![]()
Jij gaat vanavond ff acter de mademeiden an?
Dat spel heb & ken ik ook!quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:47 schreef Ang3l het volgende:
Anyways, Pupje en ik zijn verslaafd aan een spelletje wat we vandaag bij de doldwaze dagen hebben gekocht: Machiavelli
was het er wel egzellig?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:01 schreef G_E het volgende:
Het was kei druk in Amsterdam en in de trein..
Je bent toch niet JA tegen gekomen he?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:01 schreef G_E het volgende:
Het was kei druk in Amsterdam en in de trein..
Er waren wel een hoop lompe dronken limburgse boeren die 1e klas reisden, terwijl ze daar niks te zoeken hadden.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:19 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je bent toch niet JA tegen gekomen he?.
En jij zat ook 1e klas?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:37 schreef G_E het volgende:
[..]
Er waren wel een hoop lompe dronken limburgse boeren die 1e klas reisden, terwijl ze daar niks te zoeken hadden..
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:42 schreef Nuvole het volgende:
[..]
En jij zat ook 1e klas?
Doe maar duur.
Ik zie het verband met mijn vraag niet.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:37 schreef G_E het volgende:
[..]
Er waren wel een hoop lompe dronken limburgse boeren die 1e klas reisden, terwijl ze daar niks te zoeken hadden..
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:45 schreef G_E het volgende:
[..].
Ik ken JA niet.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:46 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik zie het verband met mijn vraag niet..
Is het dan noodzakelijk dat er een logisch verband is?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:46 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik zie het verband met mijn vraag niet..
1. Ben ik een oude grijze man met een dikke buik?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:48 schreef Nuvole het volgende:
[..]
![]()
Behoorlijk VVD-gehalte dus. En in de 1e klas zitten toch helemaal geen leuke jongens zeker? Volgens mij alleen oude, grijze mannen met dikke buiken waarop het AD of de HP rust.
JA is nog altijd een van de grote terugkerende mysteries in dit topic, vind ik.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:48 schreef G_E het volgende:
[..]
Ik ken JA niet..
ad 1. Nee, jij niet, maar ik heb het over het uitzicht dat je hebt. En met de HP bedoelde ik een laptop, of tummytop in dit specifieke geval.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:51 schreef G_E het volgende:
[..]
1. Ben ik een oude grijze man met een dikke buik?. Bovendien lees ik nooit de AD of de HP.
.
2. In de 2e klas zitten vaak gezinnen met krijsende kleuters die op mijn schoenen kwijlen, of irritante vrouwen van middelbare leeftijd die giecheldronken een dagje Amsterdam doen..
3. Er zitten in de 1e klas veel meer schattige jongens dan je denkt. Wel G_E-achtige jongens misschien, maar toch..
Maar vandaag vanwege de drukte wilde je toch wat meer zekerheid op een zitplaats, da's begrijpelijk hoor.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:58 schreef G_E het volgende:
Maar ik reis ook wel 2e klas hoor..
Ik ben zo'n pauper die nog nooit 1e klas getreind heeft, hoewel ik toch al redelijk wat treinkilometers gemaakt heb. Al heb ik niet het gevoel dat ik daar nou echt iets aan mis.quote:Op zondag 3 oktober 2004 00:03 schreef G_E het volgende:
Als ik naar Amsterdam ga, dan kies ik meestal voor 1e klas..
Meer beenruimte, gratis drankjes en hapjes, leuke jonge conducteurs die je kuiten masseren...quote:Op zondag 3 oktober 2004 00:10 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ik ben zo'n pauper die nog nooit 1e klas getreind heeft, hoewel ik toch al redelijk wat treinkilometers gemaakt heb. Al heb ik niet het gevoel dat ik daar nou echt iets aan mis.
Maar je begint wel over Limburgse boeren.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:48 schreef G_E het volgende:
[..]
Ik ken JA niet..
Ik vroeg me alleen of waarom ons G_E-tje over limburgse boeren begon toen ik vroeg of ie JA was tegen gekomen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:49 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Is het dan noodzakelijk dat er een logisch verband is?
(hai Beav)
Nog nooit?quote:Op zondag 3 oktober 2004 00:10 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ik ben zo'n pauper die nog nooit 1e klas getreind heeft
gratis drankjes en hapjes????quote:Op zondag 3 oktober 2004 00:11 schreef G_E het volgende:
Meer beenruimte, gratis drankjes en hapjes, leuke jonge conducteurs die je kuiten masseren...
Ik soms wel, maar je mist eigenlijk niet zoveel. Alleen dat er bijna geen kip aanwezig is. Neen, ik zit liever tussen "normale" mensen.quote:Op zondag 3 oktober 2004 00:10 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ik ben zo'n pauper die nog nooit 1e klas getreind heeft, hoewel ik toch al redelijk wat treinkilometers gemaakt heb. Al heb ik niet het gevoel dat ik daar nou echt iets aan mis.
Lees nou eens terug. Jij vroeg of ik JA had gezien, en ik zei dat ik wel limburgse boeren had gezien. (Let op het woordje wel - wat dus suggereert dat JA juist geen limburgse boer is). En ik begon daar dus over, omdat die in de trein zaten, wat op zich niet zo vreemd is voor een trein uit Maastricht. (quote:Op zondag 3 oktober 2004 00:13 schreef beaverhausen het volgende:
Ik vroeg me alleen of waarom ons G_E-tje over limburgse boeren begon toen ik vroeg of ie JA was tegen gekomen..
*teruglees*quote:Op zondag 3 oktober 2004 00:17 schreef G_E het volgende:
[..]
Lees nou eens terug. Jij vroeg of ik JA had gezien, en ik zei dat ik wel limburgse boeren had gezien. (Let op het woordje wel - wat dus suggereert dat JA juist geen limburgse boer is). En ik begon daar dus over, omdat die in de trein zaten, wat op zich niet zo vreemd is voor een trein uit Maastricht. (:P).
quote:Op zondag 3 oktober 2004 00:17 schreef G_E het volgende:
En ik begon daar dus over, omdat die in de trein zaten, wat op zich niet zo vreemd is voor een trein uit Maastricht. ().
quote:Op zondag 3 oktober 2004 00:11 schreef G_E het volgende:
[..]
Meer beenruimte, gratis drankjes en hapjes, leuke jonge conducteurs die je kuiten masseren...
quote:Op zondag 3 oktober 2004 00:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nog nooit?.
Ik heb zo'n vermoeden dat die hapjes en drankjes net zo nieuw zijn als die jonge, frisse kuitmasserende conducteurs.....quote:Op zondag 3 oktober 2004 00:15 schreef XMN8R het volgende:
[..]
gratis drankjes en hapjes????
is dat nieuw?(of kom ik ook te weinig in de 1e klas?)
Hehe.. van intercity Maastricht - A'dam weet ik niet of ze voedsel en drank verkopen. Van de internationale trein welquote:Op zondag 3 oktober 2004 00:26 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat die hapjes en drankjes net zo nieuw zijn als die jonge, frisse kuitmasserende conducteurs.....
Of alleen maar in de 1e klas van de G_E Expres.quote:Op zondag 3 oktober 2004 00:26 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat die hapjes en drankjes net zo nieuw zijn als die jonge, frisse kuitmasserende conducteurs.....
quote:Op zondag 3 oktober 2004 00:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Of alleen maar in de 1e klas van de G_E Expres.
ow, hmmz... ik ga mijn autootje dan nog maar niet verkopen denk ikquote:Op zondag 3 oktober 2004 00:26 schreef Nuvole het volgende:
Heeft ie ook dubbele bediening en zo'n stoere, blauwe L op het dak?quote:Op zondag 3 oktober 2004 00:33 schreef XMN8R het volgende:
[..]
ow, hmmz... ik ga mijn autootje dan nog maar niet verkopen denk ik
En een sticker achterop met "Mag dat?"quote:Op zondag 3 oktober 2004 00:37 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Heeft ie ook dubbele bediening en zo'n stoere, blauwe L op het dak?
Weet je? Het is ook nog eens beav-proof.quote:
Wat is een belangrijk ingrediënt voor het G_E-proofkeurmerk? Dat zwembad? Of het hemelbad? De meervoudige garages??quote:
Als jullie het dan samen kopen, dan scheelt dat alweer de helft. En het is zo groot dat jullie elkaar vast nooit hoeven tegen te komen als jullie dat niet willen. Misschien alleen even een roostertje opstellen voor het zwembadgebruik dan.quote:Op zondag 3 oktober 2004 00:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Weet je? Het is ook nog eens beav-proof..
nope, maar hij is wel brandweerrood, dus ik mis alleen nog een ladder op het dak en dan mag ik op de vluchtstrook rijden!quote:Op zondag 3 oktober 2004 00:37 schreef Nuvole het volgende:
Heeft ie ook dubbele bediening en zo'n stoere, blauwe L op het dak?
quote:Op ruim 2500 m² grond gelegen unieke vrijstaande villa met dubbele garage en bovengelegen guesthouse met badkamer en wijnopslag met koeling.
Nee zeg. Hoe zou iemand dat nou ooit van jou kunnen denken?quote:Op zondag 3 oktober 2004 00:48 schreef G_E het volgende:
Kunnen hè, dus dat jullie niet denken dat ik dat dan ook meteen doe..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |