Ook bij fonteinen, watervallen, enz. Maar daar ben ik in principe niet verantwoordelijk voor hèquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:39 schreef sleepflower het volgende:
Heb je dat alleen bij douchen of bij al het water?
Maar dus niet als je in bad gaat? Alleen bij vallend water?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:41 schreef eSSe het volgende:
[..]
Ook bij fonteinen, watervallen, enz. Maar daar ben ik in principe niet verantwoordelijk voor hè
Je hoeft niet te reagerenquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:39 schreef The_Hives het volgende:
dus?
Leg een handdoek op de grond voordat je de douche aanzet, dan valt het water lekker zacht en doet het niet zo'n pijn.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:38 schreef eSSe het volgende:
Ik ben denk ik bang dat het water zich zeer doet als het op de grond komt.
Wat kan ik hier aan doen?
Hey, das zielig voor de handdoekquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Leg een handdoek op de grond voordat je de douche aanzet, dan valt het water lekker zacht en doet het niet zo'n pijn.
ik wist niet dat onz en r&p samen waren gegaanquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:42 schreef eSSe het volgende:
[..]
Je hoeft niet te reageren
You have got to be fucking kidding me!quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:38 schreef eSSe het volgende:
Handdoeken vinden dat juist lekker en het water kan tot na het douchen gezellig bij jou blijvenquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:45 schreef eSSe het volgende:
[..]
Hey, das zielig voor de handdoekBovendien, waar moet het water dan heen?
Whahaha, die houden we erinquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:38 schreef eSSe het volgende:
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:49 schreef www.manowar.be het volgende:
wahahahahahaahah
jij krijgt een hartaaval als het regent zeker? :p
funny guy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |