*proost*quote:Op donderdag 30 september 2004 22:48 schreef Nyluzzz het volgende:
Alle Nederlandse clubs door in de Uefa Cup:
Daar moet op gedronken hi ha ho!
Idd normaal is ie zo irritant als het maar zijn kan..quote:Op donderdag 30 september 2004 22:57 schreef VoreG het volgende:
Eerste keer dat ik Ali B wel oke vind.
Als je straalbezopen bent jaquote:Op donderdag 30 september 2004 23:15 schreef jpzegthallo het volgende:
Final Destination 2 is nog best lachen hoor
Die werken deze week sdamen met 3FM geloof ik? Ben zelf meer voor 80's maar toch even kijken, bedankt voor de tipquote:Op donderdag 30 september 2004 23:26 schreef rubbereend het volgende:
Dus deze week hebben alle Nederlandse clubs in Europa gewonnen op eentje na
hee op MTV is nu de top 11 at 11 in het teken van de 90's![]()
Net was Fatboy Slim
en nu Air
ja klopt, nu Manic Street Preachers, je moet er van houden maar k vind dat ze prachtige numemrs maken (en ze ook nog eens live kunnen spelen)quote:Op donderdag 30 september 2004 23:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
Die werken deze week sdamen met 3FM geloof ik? Ben zelf meer voor 80's maar toch even kijken, bedankt voor de tip
ehm, k heb ff wat gemist geloof k (heb ureg nie gezien)quote:Op donderdag 30 september 2004 23:36 schreef Eilanden het volgende:
Doe maar wat .... ben blij dat Utreg door is, maar benover het incident ... krijgt zeker nog een staartje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |